Proti tomu bych se rád ohradil. Musel jsem se při jeho tvorbě prokousávat neskutečným množstvím PR balastu. Na druhou stranu úkolem mělo být seznámit čtenáře s EU verzí Mirai a z TZ jsem tedy čerpal. Zdá se vám to snad v nepořádku?
tak proc jste teda pri tom prodirani PR balastu nevynechal zadny PR kec ktery nema s realitou provozu vodikoveho auta nic spolecneho, a u Miraui dvojnasob, sakra jste novinar, mate hledav v tabulkach v diskuzich a prinaset informace tak jak jsou, a ne tak jak je nejake PR oddeleni naserviruje ;-) kde jsou treba informace o plnicich tlacich ktere tohle auto potrebuje aby mohlo ujet tech zminenych 480km? kde jsou informace o tom kde a kolik danych plnicek je? proste jste vzal PR Toyoty, vyzibal z toho par zajimavosti a sup s tim na net, jakou to ma pro ctenare pridanou hodnotu a co se dozvi na serveru o automobilech kde by se melo o autech psat poradne?
presne tohle co je v clanku me rekne kazdej prodejte Toyoty, nic vic, zadna pridana hodnota o tom jak je to ve skutecnosti :-(
Ve skutečnosti se tu ještě Mirai neprodává, není ještě ani naceněna. V okamžiku, kdy bude vůz prodáván a údajné problémy vyvstanou, rád se na vás obrátím ohledně konzultace. V tuto chvíli jsem představil Mirai pro evropský trh a to ještě v rozsahu menším, než bych si přál, protože na rozdíl třeba od Hondy, která k experimentálnímu FCX Clarity už před sedmi lety poskytla k autu veškeré myslitelné informace, Toyota jich, téměř po roce "prodeje", většinu tají.
a je problem si ty informace jiz dnes sehnat? neni auto.cz internetovym magazinem? cekal bych tedy ze redaktori na tomto magazinu umi hledat informace prave na tom internetu
Ano, Toyota, jakozto leader v alternativnich pohonech opet proslapava cestu pro ostatni. Kdyz uz je dnes nad slunce jasnejsi, ze vuz s bateriemi jako zdrojem energie pro pohon je slepa vetev, ktera se nikdy masoveho rozsireni nedocka, mel by Elon peclive sledovat, co Toyota dela.
Zatím bych byl ohledně vodík vs EV opatrný, elmobily mají minimálně lépe našlápnuto a jen srovnat krok do spoustu práce. I tak to mu ale fandím, svého času jsem se svezl s RX-8 a byla to velmi příjemná záležitost - a to byl vodíkový pravěk. ;-)
Toyota proslapala cesticku elektromobilum a pak od nich upustila, a schoduje se natom spousta celkem znamich lidi z automobiloveho prumyslu, mimo jine i lidi co od Toyoty prave proto odesli ke konkurenci.
budoucnost je nastesti ne dana, ale ciste spekulativni, takze to kdo mel pravdu se dozvime az v te budoucnosti ;-) jiste je jen to, ze v nejblizsi budoucnosti to bude mit vodik sakra slozite aby v osobni doprave alespon prezil ve forme kusovek