Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota je nejcennější automobilovou značkou, Audi skončilo až za VW

Největší hodnotu ze všech automobilových značek má i přes nedávné problémy japonská Toyota.
Zpět na článek
10. 5. 2011 07:39
10. 5. 2011 07:50
10. 5. 2011 08:32
10. 5. 2011 09:22
neregistrovaný "Kamilesku"
10. 5. 2011 12:31
neregistrovaný "Kamilesku"
10. 5. 2011 13:15
neregistrovaný "Kamilesku"
10. 5. 2011 14:10
10. 5. 2011 16:54
10. 5. 2011 18:26
10. 5. 2011 15:08
10. 5. 2011 07:39
Nadpis??
Lukáši, ten nadpis je opravdu "povedený". Toho, že je Honda před Porsche jste si zřejmě nevšiml, což je asi nejzajímavější, ale o Audi nebo VW se otřít musíte. Přijde mi to od vás "bleskové".
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KANKUNEN
10. 5. 2011 07:50
Re: Nadpis??
Ten nadpis je úplně v poho.
10. 5. 2011 08:32
Re: Nadpis??
Nevim zda se do tohoto radi veskere aktivity dane znacky proto Ja snad ani neporovnavam znacku jako takovou, jelikos treba ta Honda je konglomerat od sekacek, letadel az po auta takze ma daleko vetsi prostor nez treba to milovane Porsche.

Asi proto se rika kosile blizsi nez kabat nekterym v redakci.

;-)
neregistrovaný "Kamilesku"
10. 5. 2011 09:22
Hodnota značky
Zaujímal by ma algoritmus výpočtu hodnoty značky od Millward Brown. Evidentne započítali do hodnoty Toyoty aj vysokú radiáciu z Fukušimi - to je ako bonus v cene. Chcem vidieť investora, ktorý by teoreticky kúpil Toyotu za 24 miliárd... :-! Ked si zoberieme len technologické know-how napr.Audi, ziskovosť, cash-flow, počet modelov v segmente a hodnotu akcii na burze......... Páni z Millward Brown majú zrejme iný pohľad. Apropo porovnajte ten nepomer BMW vs. Audi. Už na prvý pohľad je pre zdravo rozmýšľajúceho človeka niekde dosť veľká chyba. Keď si zoberiem napr. kritérium ziskovosť a la "zlaté vajce" : Audi "znáša" podstatne viac a v prémiovej kvalite. A Nissan sa tam objavil asi omylom. To už navrhnem pánom z Millward Brown zaradiť do rebríčka Ladu, alebo Volgu... >:D
Rozbalit vlákno
10
Avatar - jazva
10. 5. 2011 10:04
Re: Hodnota značky
Ty asi moc za hranice okresu nevidíš, že? Toyota sa predáva dobre všade - v USA, Ázii, Afrike a v Európe slabšie. Audi sa predáva dobre v EU, ale všade inde je to bieda. A keď si chceš porovnať technologické know-how, tak tam Toyota tiež vedie a jednoznačne. Oni tí páni z firmy čo robila túto tabuľku sa tým živia a určite danú problematiku ovládajú lepšie ako ty, ja a vlastne hocikto iný kto sem chodí...
10. 5. 2011 10:31
Re: Hodnota značky
přesně tak...audi chtějí jen v evropě...zatímco toyoty,obvzlášť pak pickupy se prodávají všude a například BMW v prodejnosti v USA podle mě daleko převyšuje koncernový audi...
Avatar - Barrichello
10. 5. 2011 10:35
Re: Hodnota značky
Nejen BMW, ale i Mercedes, Audi hraje v USA třetí housle z pohledu prémie no a VW mezi obyčejnými auty hraje v usa taky housle, ale asi 20té >:D :-)

Toyota má úspěchy všude(mimo EU), VW jen v evropě a jižní americe.

Trošku slabé.
Avatar - KANKUNEN
10. 5. 2011 11:04
Re: Hodnota značky
Je to zvláštní, že Toyota neumí nabídnout v Evropě pořádné auto, roky je problém hlavně vzhled, přitom mají opravdu dobré jméno.
Avatar - Barrichello
10. 5. 2011 11:41
Re: Hodnota značky
Spíš je to dané konzervativností evropy, která je fixovaná na svoje tradiční zančky (která neevropská zančka tu výrazněji uspěla??? jedině sand korejci s Hyundai a v určitovém období chvilkově japonci s Toyotou, Mazdou a Nissanem a relativně by se dalo říct že i Jeep (60-90 léta) )
a taky tím, že evropský trh je trošku odlišný.
Avatar - Katikakus
10. 5. 2011 12:01
Re: Hodnota značky
Priste si pri psani prvniho prispevku poradne rozmysli, jestli ma cenu se hned od zacatku takhle blamovat. Posramocene jmeno se napravuje hodne tezko.

Oni panove od Millward Brown dane problematice nastesti rozumi - narozdil od tebe...

Toyoty jezdi vsude na svete - Amerika, Afrika, stredni i dalny vychod, Asie...
Kvuli obrovske popularite na strednim vychode a v Africe prestala Toyota umistovat na pick-upy ten velky zadni napis "TOYOTA" - kvuli zaberum v TV se bali spojovani s terorismem, jelikoz tam vsichni jezdi jejich vozy.
Avatar - Ondore
10. 5. 2011 12:34
Re: Hodnota značky
Kamilesku toto je na gratuláciu - prvý príspevok a hneď taký kapitálny úlovok! >:-[]

Doplním kolegov, ktorí Ti pár vecí vysvetlili vyššie o "maličkosť" a síce, že hodnota značky je len jedným z aktív spoločnosti a keby si chcel kúpiť Toyotu, tak by si musel vytiahnuť z vrecka o čosi viacej, ako tých 24 miliárd dolárov... Viem, že pre Teba je to nepredstaviteľné a možno práve preto by si mal najprv popremýšľať, kým sa nabudúce pustíš do takej krásnej analýzy.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
10. 5. 2011 15:24
Re: Hodnota značky
Další, co si myslí, že paralympiáda je nějaká výhra. Ty lepší VW opravdu nejsou lepší než BMW a průměrnou ziskovost si drží BMW jednu z nejvyšších, jen pro tvou informaci. Že v je v ČR audi velice oblíbené neznamená, že to tak je všude po světě.
Takže pro příště víc mysli, akorát se ztrapňuješ.
neregistrovaný "Kamilesku"
10. 5. 2011 12:31
Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
Teší ma priatelia, že sme rozprúdili debatu... ;-) Mimochodom z vašich príspevkov cítiť kompetenciu... :-! Len aby to nebolo prázdne mlátenie slamy do vetra. Poďme si prebrať zopár faktov....Fešáci z Millward Brown sa hrdia tým, že už existujú 35 rokov a dávajú značkách "punc". Pekný marketingový ťah, nemyslíte? Verím, že jazdia na toyotkách - a to ešte na priusoch, aby boli cool. Proti chuti žiaden dišputát. Komu sa čo páči.......nech si vyberie. A mimochodom - asi ste zabudli na Áziu - konkrétne Čínu - tá potiahla audi dosť výrazne nielen v ziskovosti a objemoch predaja ale aj v podieli na trhu. A teraz prilejme trochu oleja do ohňa. Správa z tlače: "Zisk AUDI na akcii činil 60,140 EUR a byl tak skoro dvojnásobný než za rok 2009. Trh očekával jen 41,600 EUR. V roce 2011 trh očekává zisk na akcii 52,14 EUR. Celkové tržby se vyšplhaly na 35,441 mld. EUR oproti 29,840 mld. EUR z předešlého roku. Trh očekával „pouze" hodnotu 33,244 mld. V roce 2011 investoři očekávají tržby 35,339 mld. EUR Čistý zisk před očištěním o mimořádné položky činil 2,586 mld. EUR, znamenal tak nárůst o 92% % oproti 1,300 mld. z roku 2009. Trh očekával zisk 1,789 mld. EUR. Na příští rok se očekává pokles na 2,242. Audi tak v roce 2010 výrazně překonala očekávání investorů ve všech směrech." Dobrú chuť!

:-! :-! :-! :-! :-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Ondore
10. 5. 2011 12:45
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
Super, copy-paste ovládaš, rozumieš aj významu tých písmeniek, čo si sem prilepil? Vysvetli nám prosím - čiste pre názornosť, čo je to ten zisk - čistý, prevádzkový, čo sú tie mimoriadne položky, určie nebudeš mať problém to obhájiť. Navyše ak sem dávaš výsledky jednej automobilky, tak asi si ju chcel porovnať s nejakou inou, je tak? Načo inak vy si to sem dával, nie? Alebo ju predávaš? No dobre, tak ja teda tú automobilku Audi za 3,8 miliardy euro od Teba kúpim, tak si vravel, že stojí, je to správne? >:-[]
Avatar - Barrichello
10. 5. 2011 12:59
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
:yes: :-) :-)
10. 5. 2011 12:54
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
8-s
neregistrovaný "Kamilesku"
10. 5. 2011 13:15
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
Priatelia - milujem túto diskusiu! Len drobná pripomienka - keď sa chcete baviť o niečom - nech vám nechýba kompetencia. Tá sa obvykle získava nielen štúdiom a špecializáciou v danom odbore, ale aj praxou. Na Slovensku či v Čechách kvitne jeden nádherný šport - všetci sa ku všetkému vyjadrujú - hoci nie sú kompetentní. Mimochodom ako dlho ste v ekonomickej, marketingovej, či automobilovej branži? Predpokladám, že asi dosť krátko..
;-)
Avatar - Ondore
10. 5. 2011 13:46
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
Súhlasím, štúdium je dôležité - kedy maturuješ? ;-)
Avatar - Vencos
11. 5. 2011 14:35
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
Ano v Česku a na salovensku se můžeme ke všemu vyjadřovat, máme tu přeci tu demokracii >:-[]
Avatar - Katikakus
10. 5. 2011 13:17
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
A tady tim si chtel rict presne co???

Uvedomujes si, ze tebou uvedena informace ma v teto podobe v souvislosti s clankem nulovou informacni hodnotu?

Novacci tady vetsinou potrebuji nekolik desitek prispevku, aby si o nich ostatni diskutujici udelali nazor. Tobe se to povedlo uz prvnima dvema. Jeste jednou - priste zkus psat o necem, o cem mas alespon nejake povedomi.
Trzni kapitalizace spolecnosti a financni vysledky nejsou jedinymi kriteriemi pro urcovani hodnoty znacky.
10. 5. 2011 13:24
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
Boli to co, videt svoje milovane AUDI mimo svetovou elitu >:D
Avatar - Barrichello
10. 5. 2011 13:48
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
No jo, jak není koncern VW v něčem první, tak se to zpochybnuje, vše je pdovod, uplacený, nedoceněný a vůbec.

Audi je výkladní skřín techniky a msuí být první. Nikdo není lepší, možná, ale jenom možná Porsche.
>:D :-)

Vy se tomu ještě divíte? To je tady obehraná písnička, tahle deska se tu točí už řadu let, vrže, skřipá, dou s ní občas děsivé tony, ale pořád hraje.
>:-[]
10. 5. 2011 13:55
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
Jedná drobná:
Jaký je rozdíl mezi nekritickým fanouškem Audi a Chrysler? :-)
Avatar - Barrichello
10. 5. 2011 15:19
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
Já nejsem nekritický fanoušek.
Navíc nefadím jen prémii, ale všemu zajímavému, at to dělá amík nebo korejec nebo japonec nebo frantík.
A i ten MB či BMW uznávám pokud mají zajímý káry jako je třeba BMW 6 atd.

Nejsem hlásač "krom němece nikdo neumí vyrobit lepší auto na světě" jako jiní. Resp. v mém případě bych musel hlásat krom usa neumí nikdo vyrobit nic lepšího.
To sem nikdy nenapsal :-)
Avatar - Katikakus
10. 5. 2011 13:56
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
A pritom i selskym rozumem clovek prijde na to, ze, pominu-li ted Toyotu, nemuze se Audi napr. s primou nemeckou premiovou konkurenci vubec pomerovat - MB i BMW jsou z pohledu znacky, jejiho vnimani a jeji hodnoty uplne jinde...
10. 5. 2011 15:49
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
V Evropě ne, zde má AUDI image, a to i jako automobilka velmi pomeřitelný například s BMW. Čísla nahoře jsou zprůměrovaná světová čísla. Těžko můžeš čekat, že v Argentině je AUDI stejné známé jako Mercedes-Benz. Speciálně pro tebe je to ale v podstatě jedno, neboť kdyby ti ježíšek nadělil novou A6, asi bysme tu s tebou pod články o AUDI nevydželi.

Tvůj pohled je pohledem životního prosťáčka, jemuž předhodí jako kost nějaké číslo a ty tu budeš kolem sebe bušit do německé prémie nikoliv proto, že je kde je, ale hlavně proto, kde není... >:D Málo platné, čouhá ti sláma z garáže...
Avatar - Katikakus
10. 5. 2011 16:14
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
Jeste jednou si precti na co reagujes. Mas zcela evidentne zasadni problemy s chapanim psaneho textu.
Tabulka v clanku mluvi jasne - znacky MB i BMW jsou globalne nekolikanasobne vice cenene nez Audi. O tom je clanek a o tom se tady cely cas bavime, Mlho...
Muzes tady treba panackovat nebo skakat po usich, ale nic na tom nezmenis. :-!
Avatar - white label
10. 5. 2011 16:53
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
To co sám někomu radíš, udělej taky a přečti si na cos právě reagoval. Vždyť GTI přece píše o rozdílu vnímání značky z podhledu Evropy a podhedu globálního, "světového", což lze (mimo jiné) z té jeho reakce vyčíst velmi snadno... ;-)

P.S. Jakou pozici má Audi v Evropě lze vyčíst i z faktu, že je globálně před Lexusem, který má v zámoří poměrně velmi silnou pozici/image...
Avatar - Katikakus
10. 5. 2011 17:11
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
To si delas....!
Precti si clanek, precti si muj prispevek, zamer se na slovo globalni a povsimni si nazvu reportu "BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands"

Po nekolikerem upozorneni, ze clanek a diskuse je o GLOBALNI hodnote znacky a ne o lokalnim vnimani mi napises tohle? Evropa neni predmetem clanku a nikoho tady to nezajima.
Prostacci jako GTi se muzou utesovat, ze v Evrope je to jinak, nic to ovsem nemeni na vyse napsanem - "znacky MB i BMW jsou globalne nekolikanasobne vice cenene nez Audi."

Stejne tak nebudu mezi Coca-Colu a Pepsi tahat Kofolu, i kdyz ji mam rad a lokalne je oblibena.

PS: Jak souvisi Lexus s debatou MB a BMW vs. Audi?
10. 5. 2011 17:31
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
Ta kofola vysvětluje směrem od tebe v podstatě všechno... >:-[] Nesnaž se tu zachraňovat, přerůstá ti to už přes hlavu v takové míře, že jsi schopen tu adorovat sousedovo kozu jenom proto, že tě hezky zdraví... >:-[] :no:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
10. 5. 2011 18:58
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Katikakus
10. 5. 2011 20:17
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
Tu "kofolu" tady obhajujes cely cas ty... 8-s

To, ze te lakaji sousedovy kozy tady nikoho nezajima, sve uchylne choutky si laskave nech pro sebe... :no:
Avatar - white label
11. 5. 2011 00:04
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
Podstatnější je snad to, jak souvisí Lexus s Audi? Především mají obě značky (na rozdíl od MB, BMW) "mateřskou" automobilku/značku pod kterou patří. Dále pak mají menší tradici, bež BMW a nesrovnatelnou s MB, takže se v těchto zásadních ohledech dají navzájem srovnávat mnohem lépe, než s BMW/MB.
Lexus má úspěch především za mořem, Audi naopak zejména v Evropě...
Pokud je značka Audi globálně před Lexusem, není to snad úspěch Audi?
Avatar - Katikakus
11. 5. 2011 09:06
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
To je ale ponekud jina debata.

Precti si prvni prispevek tohoto vlakna od Kamila. Ten tady zpochybuje vysledky pruzkumu a argumentuje krome jineho BMW. O tom se tady bavime.
Avatar - white label
11. 5. 2011 09:35
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
Ale já jsem přece nereagoval na to, co napsal Kamil, nebo někdo jiný, ale na GTIho připomínku, že Audi je podobně úspěšné jako BMW/MB především v Evropě a proto se jim momentálně globálně, v tomto ohledu, rovnat nemůže (podobně jako Lexus).
10. 5. 2011 16:35
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
Ehm, nepřišel jsi jen tak provokovat? Účet založen dnes a co příspěvek, to perla...
10. 5. 2011 21:10
Re: Hodnota značky vs. fešáci z Millward Brown...
Není to jediný žebříček,je tam 100 firem (rok 2010).[odkaz]
Kupodivu,zase vede Toyota,druhý Mercedes,BMW...A že je to u vás ve Lhotě jinak?To jsou plačky...
10. 5. 2011 14:10
HODNOTA
Je mi v podstatě jedno, jak si vzájemně stojí například výrobci škrabek na brambory, vložek do bot a do krajkových kalhotek. Zrovna tak je mi jedno, co si myslí společnost Millward Brown o Dacii. Až si však budu chtít jednou koupit nějakou automobilku, se společností Millward Brown se určitě poradím. Ovšem, až si jednou půjdu koupit auto, bude mi horní tabulka k ničemu. K čemu by mi také mohla být?

Přesto, nevypouštějme diskuzním prosťáčkům vodu v bazénu, nechme jim slepou představu, že elity v USA jezdí v Toyotách. Vždyť takováto konejšivá představa, je pro ně snad jedinou nadějí, aby se jim při setkání s BMW, Mercedesem a AUDI nerozklepala kolena...

V životě je to prosté, někdo jezdí Toyotu a někdo třeba PORSCHE... Ovšem tuhle tabulku, tu nepíší mistři od Browna, tu píše sám... život. A to nejdůležitější v tomto kontextu pro tebe je hodnota tvé vlastní... garáže.

BRAVO PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - theolli
10. 5. 2011 16:54
Re: HODNOTA
no mám dojem že v USA se hlavně AUDi rozklepou kolena při setkání s Lexusem,já si smetánku v Lexusu dokážu dost dobře představit a právě Lexus je ten co začel vytláčet MB,BMW,AUDI z hledáčku potencionálních kupců.

BRAVO TOYOTA :yes:
10. 5. 2011 18:26
Re: HODNOTA
MB, BMW,Lexus a dokonce i Infiniti (o vlásek) vykázali vyšší prodeje než Audi v roce 2010. Neřekl bych ale, že Audi by se klepali kolena - má poloviční prodeje Lexusu, což není zase až tak málo. Je ale fakt, že v USA nemá tato značka takový punc luxusu jako MB. Přece jen A8 se začala vyrábět teprve v roce 1994...
10. 5. 2011 15:08
Nedoveryhodny...
Sorry pani, ale tomuto rebricku verim asi ako bulvarnemu denniku novy cas. Nezabudli ste napr. na Renault? Ten mal len v SAAB-e podiel 3.1 mld eur.(4.4 mld USD) takze logicky by mal minimalne vyssiu hodnotu ako posledny Lexus s 3.7 mld USD. A kde je GM ???? (Emisia z novembra 2010 za 23 mld USD !!!)
Takze pani, rebricek je neviem odkial, ale nie je doveryhodny.
Rozbalit vlákno
11
10. 5. 2011 16:14
Re: Nedoveryhodny...
Renault dostává jako obvykle penalizaci za logo. >:-[]
10. 5. 2011 18:17
Re: Nedoveryhodny...
Renault ma najlepsie logo. Zobrazuje to co mam najradsej... A pre buzikov necham kruhy >:D
Avatar - Katikakus
10. 5. 2011 16:17
Re: Nedoveryhodny...
Tohle neni pouze o hodnote automobilky samotne, je to o hodnote znacky, loga - jak je dana znacka vnimana odbornou verejnosti i spotrebiteli.
10. 5. 2011 18:16
Re: Nedoveryhodny...
to srandujes alebo myslis vazne? ako mozu spotrebitelia, alebo odborna verejnost vycislit hodnotu znacky? Za kazdy hlas pre znacku pricitali 5 dolarov ?
10. 5. 2011 20:07
Re: Nedoveryhodny...
To si zase děláš legraci ty, ne? Značka (logo) je to, co prodává. Pokud zákazníci mají značku rádi, prodává se dobře, pak má vysokou cenu. Pokud jí rádi nemají, prodává se špatně, tak má malou cenu. Málo kdo studuje, kdo výrobek skutečně vyrábí, ale ve skutečnosti kouká, pod kterou značkou se nabízí. Značku lze samozřejmě prodat, takže je logické, že lze vyčíslit její hodnotu. V automobilovém průmyslu je přeci běžné, že firmy kupují a oživují zkrachovalé značky. Nebo si myslíš, že kupuješ ty lidi, továrny a know-how, tedy to, co skutečně určuje kvalitu výrobku, když kupuješ mrtvou značku? Ne. Kupuješ si pověst, povědomí o značce.

Vem si takové Sony a nástup CD/DVD/BD atd. Sony vyrábí většinou jen ty nejnovější technologie. Jakmile se z nich stane masová záležitost (a klesnou marže), výrobu prodá a výrobky pouze branduje - opatřuje značkou Sony. Za to pak dostává část zisků. Takže zákazník si kupuje Sony, byť ve skutečnosti jde o bezejmenný čínský produkt.
11. 5. 2011 08:09
Re: Nedoveryhodny...
to je jasne ze vedia podla zakaznikov urcite oblubenost znacky, popripade poradie, ale nie vycislit hodnotu znacky v mld.
Avatar - Katikakus
10. 5. 2011 20:50
Re: Nedoveryhodny...
Ne, srandu si opravdu nedelam! Ale u tebe mam pocit, ze si musis delat srandu, protoze se mi nechce verit, ze by nekdo mohl byt tak zadubeny.
Proboha, copak je takovy problem si zadat do Google nazev te firmy a zjistit, o cem to hodnoceni je a jak se hodnoti?
[odkaz]
11. 5. 2011 08:13
Re: Nedoveryhodny...
kamarade, neviem ci vies po anglicky, ale ak ano, tak mrkni na toto:

It’s the only ranking grounded in both quantitative
consumer research and in-depth financial analysis.
Created 13 years ago, and perpetually updated, the WPP
BrandZ database contains information from more than
2 million in-depth consumer interviews in 30 countries.
This proprietary data is analyzed with publicly available
financial information from Bloomberg, Kantar Worldpanel
and other sources.

Takze combo zakaznickych prieskumov a fin. info napr od Bloombergu. Tak to je teda dobry gulas. A kto je tu teraz zadubeny ? >:D
Avatar - Katikakus
11. 5. 2011 09:00
Re: Nedoveryhodny...
Je ti doufam jasne, ze sis prave nakalel do vlastniho hnizda!? 8-s
Vzdyt presne tohle jsem se ti snazil od zacatku vysvetlit, zadubence - viz 16:17. Mas problemy s chapanim psaneho textu?

Btw. dal jsem ti odkaz na jejich stranky a ty tam nejsi pod odkazem "What is BrandZ" schopny, jak pises nize, najit popis metodologie? Mas to tam dokonce i s videem.
10. 5. 2011 15:24
TOYOTA LAND CRUISER HZJ 105
ja to rikam porad,ze TOYOTA je nejlepsi.samozrejme,BMW a MB sou skvely taky >:-[] kdyz truck tak jedine toyotu,kdyz poradnej bourak tak jedine bmw >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - tomtoylc
10. 5. 2011 16:09
Re: TOYOTA LAND CRUISER HZJ 105
zdialam tvoj názor Toyota LC je suprové auto a to predovšetkým do terénu ... a dovolím si povedať, že konkurenta si len ťažko môže hľadať :-)
10. 5. 2011 21:28
reply: zadat do Google nazev te firmy a zistit, o cem to hod
Tady je odkaz: [odkaz] (je tam zajímavá tabulka)

Category Highlights
•Toyota is the No. 1 car brand with a value of $24.2 billion.

•The car industry made cars people wanted – and the cars sold.

•Shoppers spent more time researching online and relying on third-party comments as car marketing adjusted to the digital age.

•Fuel efficiency became a hygiene factor, and Toyota’s Prius continued its market leadership.

Co dodat.. BRAVO TOYOTA!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - pelikoš
10. 5. 2011 21:50
Re: reply: zadat do Google nazev te firmy a zistit, o cem to
mě zase dělá radost nissan a mám pocit,že to v evropě toyotě natírá... ;-)
Avatar - tomtoylc
10. 5. 2011 22:07
Re: reply: zadat do Google nazev te firmy a zistit, o cem to
to je dosť možné ale zas tá motorizácia od renault-u mne osobne moc nevyhovuje 8-s
Avatar - pelikoš
11. 5. 2011 15:41
Re: reply: zadat do Google nazev te firmy a zistit, o cem to
tak pokud vím,renault nemá špatné diesely a benzíny jsou nissan.tak v čem je problém?možná tak jedna paní povídala.
11. 5. 2011 08:15
Re: reply: zadat do Google nazev te firmy a zistit, o cem to
toto su fakt lol kriteria. Hlavne ze ani na svojej stranke v podstate nevysvetlia ako hodnotili...
Avatar - Katikakus
11. 5. 2011 09:07
Re: reply: zadat do Google nazev te firmy a zistit, o cem to
I s videem pro pomalu chapajici: [odkaz] :-!