Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota: Plán oprav pedálů akcelerátoru v Evropě

Od příštího týdne startuje v Evropě svolávací akce až pro 1,8 mil. vozů značky Toyota. Vyzkoušené pedály zesílené konstrukce nebudou trpět nadměrným třením, které by mohlo způsobovat zadrhávání.
Zpět na článek
4. 2. 2010 14:22
4. 2. 2010 16:32
neregistrovaný "elko"
4. 2. 2010 16:49
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 17:41
neregistrovaný "elko"
4. 2. 2010 20:30
6. 2. 2010 07:18
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 22:38
4. 2. 2010 22:59
4. 2. 2010 23:03
5. 2. 2010 08:29
5. 2. 2010 10:04
neregistrovaný "ltom"
5. 2. 2010 13:03
neregistrovaný "ltom"
5. 2. 2010 18:09
neregistrovaný "rj72"
6. 2. 2010 07:14
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 22:23
neregistrovaný "rj72"
5. 2. 2010 14:11
neregistrovaný "misiak"
6. 2. 2010 07:16
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 14:22
PLYNOVKA
No, zde musím zavzpomínat na doby (naštěstí) dávno minulé. U škody 100 byl plynový pedál samořeznými šrouby jištěn ke středovému tunelu. Vždy po zimě bylo evergreenovou nutností šrouby uvolnit, naučeným grifem vyjnout celý mechanismus ven, před tím uvolnit dva šroubky, které jistily lanko (drát) od karburátoru, celé to prostříkat olejem, rozhýbat tuhnoucí pedál a opět to namontovat. Kdo zapomínal, tomu stovka na jaře akcelerovala jako s automatickou převodovkou. Jako by to bylo tisíc let...

Uběhne pár roků a všechno je jinak. Ano, dnes již jezdíme v dokonalých autech. Tedy... někteří. Přesto, klid. Kotvu s lasem fasuješ u každý pompy, stačí předložit jen malej techničák. Kdo jezdí střední třídu, dostává kotvu pochromovanou, to víš, automobilka si váží svých zákazníků.

Nakonec, hele, ono, když to tak vezmeš, ten plyn vlastně ani nepotřebuješ, parkuj z kopce, rozjede se ti to samo. No, a jakile bude končit rovinka, vyhodíš tu kotvu a čapneš se náklaďáku. Pozor ale, bys jí nedopatřním nezasek´nějakýmu motorkáři do zad. Uvidíš, že to půjde. Tu chvilku to přece vydržíš, s odkazem na počet svolaných aut se dostaneš na řadu určitě před rokem 2015.

Tak, bravo auta...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "elko"
4. 2. 2010 16:32
Si kupte Prius, budete na CNN jako Wozniak
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 16:49
BRAVO TOYOTA!
sklanam sa pred Toyotou, pretoze sa rozhodla riesit vzniknuty problem ....i ked ten problem mozno 99,9% vozidiel ani nemusi mat ale prevencia je prevencia! Dokonala starostlivost o zakaznika :yes: Toyota si dokaze priznat nejaku chybu, ktorych sa dopusta kazda automobilka a dokaze sa preventivne postarat o vsetkych svojich zakaznikov. Este mam stale v pameti, ked sa nemenovany koncern postavil k dvom chybam tak, ze zatlkal a zatlkal a klamal. A vlastne to robi vzdy. S problemom pridu tisice zakaznikov, no oni o nicom nevedia.

Toyota sa k tomu postavila velmi cestne a za to jej patri moj obdiv :yes: :yes: :yes:

BRAVO TOYOTA!
Rozbalit vlákno
7
4. 2. 2010 17:13
Re: BRAVO TOYOTA!
Presne, taktez docenuji, ze toyota umi dve veci:
1) priznat vlastni chybu (to se dneska uz moc nenosi, vzdycky je na koho to hodit
2) zorganizovat reseni problemu pro vsechny sve zakazniky, ackoliv by je zrejme problem nepostihl. Mozna to ma smysl i pro servisy, aspon si utuzi vazbu se zakaznikem, pripadne mu na aute udelaji neco dalsiho, co si zakaznik zaplati.

Kazdopadne
:yes:
4. 2. 2010 22:42
Re: BRAVO TOYOTA!
toyota v tomto pripade totalne selhala. Jine automobilky by asi podobe jednali jen Toyota neprodava auta kvuli emocim, peknemu designu nebo vyjimecne technice, ale diky kvalite, kterou v kazde reklamne pripomina. To co dela ted je pokus o zachranu na americkem trhu, americti politici toyotu velice kritizuji, minister dopravy dokonce odporucil vlastnikum toyot z autami projistotu nejezdit! Politici tim samozrejme pomahaji domacim producentum GM,Ford.
Momentalne se Toyoty v USA neprodavaji, kdyz budou problemy pokracovat dale tak Toyota se muze z americkym trhem podobne jak kdysi audi rozloucit.
neregistrovaný "elko"
4. 2. 2010 17:41
Re: BRAVO TOYOTA!
No neviem, ci je to celkom tak, tie reci o kobercoch, a nakoniec je to chyba elektroniky + dalsie problemy s brzdami na Priuse, vid aj

[odkaz]
4. 2. 2010 20:30
Re: BRAVO TOYOTA!
pěkný kecy... ten problém už je cca. 2 roky znám a doteď nic nedělali. Naopak se snažili problém tajit. Až po více případech k tomu byly donuceni.

Navíc má teď toyota v záloze problémy s brzdným systémem u priusu, který se týká cca. 1 miliónu vyrobených kusů... >:D

A taky zatím vyčkávaj, přestože v japonsku je evidováno již 13 závažných nehod a další přibývají v USA... Takže skutečně za skvělý a včasný přístup toyoty k zákaznákům je třeba tuto firmu velmi pochválit... >:D
4. 2. 2010 20:35
Re: BRAVO TOYOTA!
""aspon si utuzi vazbu se zakaznikem, pripadne mu na aute udelaji neco dalsiho, co si zakaznik zaplati."" To se taky jen tak nevidí :-O
Avatar - twistedTSD
5. 2. 2010 22:15
Re: BRAVO TOYOTA!
no ja o tom teda tak moc nevim, ale nebyla k tomu toyota spis donucena??
neregistrovaný "misiak"
6. 2. 2010 07:18
Re: BRAVO TOYOTA!
to je mozne, ovsem nechapem, ze co to boli za blbeckovia, ktori si neupevnili koberceky na haciky.

A ked uz sa mi zasekne plyn, tak vyradim rychlost a basta. Ach jaj.
4. 2. 2010 22:38
Hmm
Nechapu cemu se vsichni tak skodolibe smeji a pochychtavaji!

Kazdy moc dobre vi, ze pokud jakakoliv velka spolecnost od bank, elektraren ci jakehokoliv prumyslu ma nejaky problem v produktu tak at chce ci nechce, taji a mlzi spatne zpravy, jelikoz maji velky vliv na pohyb kurzu na burze, odhaneji budouci investory ci budouci potencionalni kupce.

Ano ano nemelo by se to delat, ale priznejtesi sami chlapci pokud nekdo zvas prodava cokoliv, nebo zrovna auto ci dum taky zrovna nenapise, ze prevodovka bude potrebovat vymenit po 2000km, a tachometr je trochu pretoceny coz je v CR asi 1 mil aut a u vaseho baraku na prodej nefungujou nejake ty zasuvky jelikoz by vas stalo prilis mnoho vysekat vypalene kabely...atd.

Jen B..bec ce muze smat a chechtat na problem druhych.
Rozbalit vlákno
3
4. 2. 2010 22:59
Re: Hmm
toyota ma ted smulu, ze jeji hlavni trh je "jednoducha" USA. V Evrope nikdo nema problemy (aspon nejsou zname)
Ja si pamatuji jak koncem 80let melo podobny problem audi, americane se zabijeli protoze brzdovy a plynovy pedal byli blizko sebe a oni tlustou nohou misto na brzdu slapali na plyn :-) Pro audi to byl konec, podobne jak u Toyoty se do toho zapletli politici a zakazniky varovali pred temi velice nebezpecnymi auty.
Dalsi problem toyoty je, ze z uspornych duvodu vsechny modelove rady pouzivaji stejne soucastky, coz je velice efektivni v pripade techn. problemu to vede ke katastrofe.
4. 2. 2010 23:03
Re: Hmm
Nikdo si právě z toho srandu nedělá, jen je většina antoušků nasraná, že se to nestalo VW, kde by si s velkou radostí vymasturbovali svoje přízemní ego.

Naopak se zde snaží za takový fópá ještě Toyotu chválit, že se vlastně ta komunita utuží a ještě jim třeba za peníze něco udělají na víc. Dneska se to může stát a stává každýmu.

Já bych se spíš ptal, proč v dnešní době, kdy si japonci porcujou trh USA v automobilech, se tak relativní prkotina medializuje.
5. 2. 2010 08:29
Re: Hmm
no hlavně je tady pár fanatiků, kteří se stále byjí do srdce o tom, jak jsou toyoty naprosto spolehlivá auta a nemají nejmenší problém... V naší firmě máme mnoho aut různých značek. Když to vezmu obecně, tak se ty auta moc neserou. Přeci jen už je to docela vychytaný obecně. Co se týká zkušeností s předchozí verzí avensisu, tak žádná sláva. Vícero problémů s chodem motoru (dvoulitr diesel) a dokonce se měnilo vícero věcí za dost vysoké částky. Tím chci jen říct, že toyota není o nic lepší v kvalitě než ostatní... Abych si rýpnul, tak s passatama při větším proběhu je v průměru problémů míň...
neregistrovaný "ltom"
5. 2. 2010 10:04
(ne)spolehlivost
a co problémy se spotřebou oleje u motoru 1.8 benzín?ty auta měly spořebu tak litr na 100 km ! bylo o tom ticho po pěšině ale náramě se chválili že to mění v záruční době zadarmo!
problám muže mít každá značka,ale je čas si odpustit ty nesmyslný kecy o nadpřirozené spolehlivosti,které stojí ještě na starých carinách a corolách a ty dnešní hajtry s nima nemají nic společného
Rozbalit vlákno
15
5. 2. 2010 10:55
Re: (ne)spolehlivost
Vlastnil jsi nekdy Toyotu? Az se k ni jednou dopracujes, uvidis, ze i ty dnesni hajtry jsou oproti jinym znackam o obrovsky kus spolehlivosti jinde. ;-)
5. 2. 2010 11:37
Re: (ne)spolehlivost
ten kus není obrovský,ale obrovitý... >:D

a pokud to přežiješ a nestane se ti, že se vybouráš buď kvůli zaseklému plynu a nebo to naopak neubrzdíš kvůli špatně navrženým brzdám, popřípadě neuhoříš kvůli explozi airbagů nebo relé spínající elekrická okna atp., tak budeš s tímto super spolehlivým vozem spokojen až do smrti... >:-[]
5. 2. 2010 12:26
Re: (ne)spolehlivost
A jsme zase u toho. Rozdil mezi ostatnimi automobilkami a Toyotou je ten, ze Toyota se dokaze k temto chybam priznat(porad jde o stroje, ktere vyrabi omylni lide), nasledne je odstranit, ale hlavne se z nich poucit. Narozdil od jinych, u kterych se podobne problemy vyskytuji take, ale ony se k nim otoci zady a tudiz muzeme ocekavat stejne nesvary i v nasledujicich letech. A tenhle rozdil z Toyoty dela neco vic, nez z ostatnich znacek. Rozhodne ne nejakou nad spolecnost, ale lidsky fungujici firmu, ktere na svych zakaznicich zalezi urcite.

A co se tyce vsech tech patalii, co jsi zde pospsal. Pokud vim, problem s brzdami ma akorat Prius. Navic s tim vytartovali americti ridici a uprimne, americani jsou * (Xenofobni nazor? Jo, mas pravdu.) Ze nekomu chytlo auto kvuli aibragu nebo relé spínající elekrická okna? Stat se to muze, ale vzhledem k tomu, ze jsem o necem takovem ani neslysel (nerikam, ze to tak nebylo), tak to pro me osobne znamka nespolehlivosti neni.

Jinak peknej prispevek. Docela jsem se zasmal... ;-)
neregistrovaný "ltom"
5. 2. 2010 13:03
Re: (ne)spolehlivost
toyotu jsem měl a sice carinu a byl jsem ní celkem spokojen,ovšem od té doby uběhlo dost času a z kvality zůstaly jeno kecy . design a interier na poblití a na "nejspolehlivější" značku dost závad. jinak s ostatníma autama co jsem měl od té doby je spokojenost zrovna taková,ne li větší.
5. 2. 2010 14:01
Re: (ne)spolehlivost
Tak pardon za narceni, ze jsi beztoyotak. ;-) Njn. Dost zalezi na kusu co dostanes. Me treba zarazi, jak je mozny, ze podle jednoho uzivatele MACZ do VW passat CC, coz je auto za trictvrte mega a drazsi, klidne zatyka pomalu ze vsech stran. Pritom to nemuze byt masova zavada, nebot jich po silnicich jezdi docela dost a nikde o zadnem podobnem problemu jsem zminku nenasel. Proste nekomu muze jezdit Toyota 400 000 km bez zavady a nekomu ne. Ale stejne si porad myslim, ze u Toyoty je vetsi pravdepodobnost nez u jiny znacky, ze tech zavad bude minimum.
5. 2. 2010 13:59
Re: (ne)spolehlivost
no jestli ten přístup k jiným značkám právě nepramení z toho, že jsi příznivce toyoty a nemáš zkušenosti s jinými značkami. Já mám auto jiné značky a ten přístup servisu jak k opravám (záručním), tak i různým nedorazům z výroby je velmi dobrý. Ještě jsem nikdy nic neplatil a vždy se věnovali všem mým připomínkám i tomu co měli z výroby hlášené jako "problematické" díly. Takže to co píšeš určitě bez problému funguje velmi dobře i u jiných značek. Takže tyhle argumenty rozhodně nevidím jako berné protože to není nic mimořádného. Spíš je napováženou, že jsou servisy, kde si se zákazníky vytřou pr*el. Je ale blbost lidí, že si od nich koupí další auto...
neregistrovaný "rj72"
5. 2. 2010 18:09
Re: (ne)spolehlivost
Já osobně kupuji auta od 100tis.km výše a po zkušenostech, které mám toyota vychází asi nejlépe. Zatímco nejprodávanější auta u nás ve 150tis.km už na pěkný ježdění nejsou (jediný co u nich dobře funguje je možná už jen podvozek - tlumiče tam jsou už spíše do počtu, kulisa řadící páky..., vůle...), tak toyoty ve 100tis. dozrávají do nejlepšího a při solidním stavu se pohybujete až na 2x výšším nájezdu a bez investic(až na výměnu zadních ložisek kolem 200tis.) se dá dostávat k hodně vysokým nájezdům. Další výhodou Toyot je, že plnění emisí zvládá i bez zbytečného množství čidel,která časem musí začít odcházet(je více zaměřená na mechanickou funkčnost) a díky unifikaci, i když asi bude rozdílná kvalita dílů v eu, je vysoká šance na dlouhodobější bezporuchovost. Než bych si pořídil něco co možná lépe vypadá a je více na efekt, raději si pořídím něco co mi bude sloužit, než to čemu budu sloužit já...
5. 2. 2010 14:01
Re: (ne)spolehlivost
a ještě k tomu priusu... ten problém se nejdříve vyskytl ve větší míře přímo v Japonsku. Celkem jsem četl o 13 závažných nehodách. Až poté si začali stěžovat i v USA, takže to asi nebude jen hamburgerovým mozkem politým kečupem... :-)
Avatar - JirkaVejrazka
5. 2. 2010 15:03
Re: (ne)spolehlivost
Ja jsem docela zvedavy, jaky bude oficialni popis toho problemu s brzdami u Priusu. Pokud vim, diskutuje se jenom o prodlouzeni brzdne drahy na hrbolate nebo derave silnici, coz je situace kterou z mne znamych vozidel zvlada absolutne bez problemu jenom T72 ;-)
5. 2. 2010 17:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
5. 2. 2010 22:28
Re: (ne)spolehlivost
>:D no jo taky reseni...
neregistrovaný "misiak"
6. 2. 2010 07:14
Re: (ne)spolehlivost
>:D
Avatar - saldy
5. 2. 2010 20:51
Re: (ne)spolehlivost
tak já nevim jak ostatní zde ale pokud se zablokuje plyn-tedy zpožděně se vrátí, tak kouknu za sebe a dupnu na spojku a brzdu, to je reflex,jenom neumětel se může zabít, stačí jen trochu za volantem myslet, byl jsem u toho když se prošlápla brzda v 2tunovém autě a zastavili jsme se až o auto před námi, tomu říkám problém
Avatar - twistedTSD
5. 2. 2010 22:39
Re: (ne)spolehlivost
toto se muze stat (a stava) kazdemu, takze bych to tak neprozival...
neregistrovaný "rj72"
5. 2. 2010 22:23
Re: (ne)spolehlivost
Problém se spotřebou oleje to je docela dobrý téma, ale moc tě nepotěší. Při náběhu 1,8vvti v Evropě došlo k chybě ve specifikaci pístních kroužků, a tak vznikal problém se spotřebou oleje. V současné době je prodloužená záruka na 10let od výroby. Motor z auta, u kterého se problém vyskytne jde na posouzení zda jsou problémy dány pístními kroužky. Motor se pak vyměňuje bezplatně nebo dle stavu servisní knížky se spoluúčastí. Kupříkladu 1,8 16v od Opla na konci 90 let si bral nadměrně olej taky, a bylo to automobilkou považováno za vlastnost motoru, stejně jako tomu je u 2,0 TDi, které je schopné rozsvítit kontrolku i při cestě do Maďarska.
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 14:11
toto nema vyznam!
Ja zaujimave, ze Navtech pise:

"...ze se to nestalo VW, kde by si s velkou radostí vymasturbovali svoje přízemní ego."

..ibaze svoje prizemne ego tu predviedol v prvom rade on, GTI, mrs....a dalsi prokoncernovi ritolizaci.

Vase koncernove komplexy ste zase zatiahli niekam, kam ani netreba. Toto je clanok o Toyote, prisli ste sem so skodoradostnymi prispevkami a zbytocne provokujete. Starajte sa o svoje Fabie a budte stastni!

P.S. mame vo firme Avensisy, Octavie a KIE CEED.....KIA, Toyota jazdi, Octavie boli v prvom polroku minimalne 2x v servise pre vaznu zavadu. Mame tu take heslo, ze ani menstruacia nie je tak pravidelna, ako navstevy Octavii v servise ;-)
Rozbalit vlákno
2
5. 2. 2010 14:21
Re: toto nema vyznam!
je zajímavé, že mě házíš do "koncernových komplexů", když jsem o žádném konkrétním autě úmyslně nepsal... >:D

Máš ale pravdu v tom, že pokud bych měl z koncernu komplex, tak bych si asi jako ty koupil toyotu... :-) Naštěstí tomu ale tak není, a tak si budu jezdit s autem jakým budu chtít a toyota to opravdu nebude...
neregistrovaný "misiak"
6. 2. 2010 07:16
Re: toto nema vyznam!
Toyotu nemam problem si kupit, tak ako Lexus, Hondu, Mazdu, Subaru, Hyundai, Kia.......ja nemam vychodny komplex ako niektori ;-)