Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota představuje sportovní doplňky pro GT86

David Bureš
Diskuze (2)
Komu se zdá vzhled Toyoty GT 86 příliš nudný, může si japonský sporťák nechat mírně upravit.

Toyota GT 86 cílí převážně na zákazníky žádající zábavu za volantem. Díky nabízeným prvkům má vůz nalákat i ty, kteří požadují netradiční vzhled. České ceny GT 86 začínají na částce 799.900 korun.

V nabídce se objevují dekorativní pruhy, které je možné pořídit v černém, nebo šedém provedení. K dispozici jsou dva druhy pruhů – v prvním případě se objevují na boku auta, v tom druhém vedou od kapoty přes střechu po víko zavazadelníku.

Pruhy na boku (tzv. paket Race 1) na českém trhu stojí 2.500 korun, polepy na vrchu auta (alias paket Race 2) jsou za dvojnásobnou cenu – 5.000 korun.

Kryty vnějších zpětných zrcátek mohou mít karbonový vzhled, objednat je možné i různé varianty 18palcových kol z lehkých slitin. Ty jsou v matné černé, šedé Himalayan nebo v grafitovém provedení Ultraleggera. V Německu tato kola stojí 389 až 529 eur (zhruba 10 až 14 tisíc korun).

Naši západní sousedé si mohou také objednat o 30 milimetrů snížený podvozek. Ten je přijde na 189 eur (cca 4.900 korun).

Vnitřní výbavu je pak možné vylepšit o 400wattový hudební systém JBL s devíti reproduktory, který je za 30 tisíc korun, nebo o multimediální systém Toyota Touch & Go stojící 15 tisíc korun. Tento systém je oproti výchozímu Toyota Touch navíc vybaven navigačním systémem s mapovým pokrytím Evropy, rozšířenými funkcemi Bluetooth nebo aplikacemi, které umí vyhledat ceny pohonných hmot nebo parkoviště. Jedna z aplikací také najde auto, aby jej majitel nemusel na parkovišti dlouho hledat.

To japonské zákazníky toužící po individuálním vzhledu láká Toyota odlišným způsobem. Nabízí jim totiž základní model, který má nelakované nárazníky a plechová kola. Díky tomu klesá i cena auta, díky čemuž si jej místní (převážně z řad tuningové scény) mohou lacině pořídit a pak následně upravit podle svých představ.

David Bureš
Diskuze (2)
22. 7. 2012 08:25
Alegoria na sportove auto
Tak som ho vyskusal. O.K., ze pri volnobehu pocut v aute hluk. Avsak na zazitok z hudby v tomto aute zabudnite. Nezachrani to ani priplatkove JBL. To, ze cele auto pri volnobehu vibruje (Co tie ody na vyvazenost a kultivovanost motorov Subaru boxer???), tak to O.K. nie je. A strecha duni ako plechova bandaska.
5. 6. 2012 16:09
Kola
ty OZeta jsou nutnost, základní disky jsou takový nijaký