Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Prius (3. díl): jízdní dojmy

Toyota Prius je v prodeji na hlavních evropských trzích, v USA i v Asii a podle posledních informací se připravuje její uvedení na český trh. Co hybridní automobil nabízí běžnému uživateli?
Zpět na článek
11. 5. 2004 11:23
neregistrovaný "performer"
11. 5. 2004 11:53
neregistrovaný "lonestarstate"
11. 5. 2004 12:29
neregistrovaný "Standa"
11. 5. 2004 13:17
neregistrovaný "performer"
11. 5. 2004 13:22
neregistrovaný "performer"
11. 5. 2004 15:01
neregistrovaný "Bobb"
11. 5. 2004 15:07
neregistrovaný "lonestarstate"
11. 5. 2004 15:12
neregistrovaný "performer"
11. 5. 2004 18:48
neregistrovaný "lonestarstate"
11. 5. 2004 15:09
neregistrovaný "performer"
11. 5. 2004 20:14
neregistrovaný "Bobb"
11. 5. 2004 15:18
neregistrovaný "performer"
neregistrovaný "performer"
11. 5. 2004 11:23
Cx 0,26 nic moc
Při takovémto tvaru a zakrytování spodku bych čekal lepší výsledek - cca 0,22 (se zakrytím zadních kol a difuzorem vzadu je možné se dostat na cca 0,20). 0,26 dosahují snad i úplně obyčejně vypadající sedany MB.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "lonestarstate"
11. 5. 2004 11:53
Re: Cx 0,26 nic moc
opravdu pochybuju o tom, že by obyčejné sedany M-B (C,E,S) dosahovaly Cx=0,26
neregistrovaný "Standa"
11. 5. 2004 12:29
Re: Cx 0,26 nic moc
Pokud vim, hodnotu 0,26 dosahuje mezi seriovymi sedany pouze Honda Accord.
neregistrovaný "performer"
11. 5. 2004 13:17
Re: Cx 0,26 nic moc
tak možná 0,27 - to je celkem jedno . Jde o to, že ty auta na to vůbec nevypadají. Zatímco toto vypadá velmi aerodynamicky a výsledek nic moc....
neregistrovaný "performer"
11. 5. 2004 13:22
SUPER CENA
Ale abych jen nekritizoval, tak mě osobně připadá výše uvedená cena super nízká. To myslím vážně. Když si uvědomíte jak moc se toto auto odlišuje a jak moc je jiné (složitější) tak už cena pod milion je super. Je také otázkou nakolik je tento projekt ziskový. Podle mě moc ne, ale Toyta si to asi může dovolit a za tu image jí to určitě stojí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bobb"
11. 5. 2004 15:01
Super
Je to super vozitko, jen kdyby zkusili vymenit zazehovou 1.5 za vznetovou 1.3 s filtrem pevnych castic, tak by snad spotreba jeste klesla, byt emise by byl mozna problem. Jinak k cene, souhlasim s tim, ze jde o doboru cenu za takovy vuz, narozdil od nas je uz v USA nebo UK skupina bonitnich lidi, kteri na to maji chovat se zamerne ekologicky, stavi si ekologicky domy a vubec jejich zivotni naklady jsou mnohem vyssi, ale jsou proste in nebo to povazuji za spravne.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "lonestarstate"
11. 5. 2004 15:07
Re: Super
no myslím, že 1,3 diesel by asi nesplnil kalifornský limit SULEV . a tohle auto nevyvinuli pro čr ale hlavně pro oblasti jako je kalifornie.

jinak s tebou souhlasím. až budou dávat elektromotory i do elegantních sedanů a budu solventní, taky rád opustím benzín.
neregistrovaný "performer"
11. 5. 2004 15:12
Re: Super
Máš pravdu. Dieselové MB se v USA (ne v Kalifornii. ale v USA) nesmějí prodávat, protože jsou to smraďoši a neplní tamní normy. Jenom tady v Evropě se nás pořád někdo snaží přesvědčit, že emise souvisí se spotřebou a že jsou tudíž u dieselů nižší. Samozřejmě nejsou. Jsou vyšší a především mnohem jedovatější. Ovzduší evropských měst je toho důkazem...........
neregistrovaný "lonestarstate"
11. 5. 2004 18:48
Re: Super
no jo. přísný limity jsou v celým USA (protože narozdíl od toho, co se nám snaží namluvit zdejší média, tak Američani se chovají velmi ekologicky), ale Kalifornie....je fakt hódně přísná (ostatně byla prvním státem světa s povinným katalyzátorem).
neregistrovaný "performer"
11. 5. 2004 15:09
Re: Super
Filtr pevných částic toho moc nezachrání. Porovnej oxidy dusíku Priusu s dieselovou Euro IV (kterou stále ještě většina dieselů není schopná splnit). Rozdíl - 25ti násobek - mluví za vše....... Inu i moderní diesel je pořád smraďoch a do ekologického auta rozhodně nepatří.......
neregistrovaný "Bobb"
11. 5. 2004 20:14
Re: Super
Samozřejmě by šlo o verzi především pro evropu, v USA moc diesely nefrčí, byť se prý VW pokusí prosadt se svým TDI i tam, přece jen cena PHM letí nahoru a plno lidí začne na spotřebu slyšet. Ta nižší spotřeba by za to stála, při tak malé spotřebě by šlo i tak o eko vůz. Jako byl např. svého času i u nás prodávaný VW Golf ECO (lidi se smáli, že to řidiči na křižovatce chcíplo).
neregistrovaný "performer"
11. 5. 2004 15:18
Pokud vylepšit, tak CNG
Ovšem baterie a k tomu ještě nádrž na methan, to už by na jedno autíčko bylo asi trochu moc.....
Rozbalit vlákno
0