Hybridní Toyota Prius je v zásadě přesným opakem toho, co si představujeme pod pojmem sportovně laděné auto. Ani sportovní paket od TRD na tom mnoho nezmění.
Priusu současné generace nepomůže vůbec žádný "kit" nebo facelift, tomu "pomůže" jen pořádný lis na vrakovišti! >:D A mluvit v souvislosti s tímto nebetyčně ošklivým hybridopřibližovadlem o nějaké "sportovnosti" či radosti z jízdy je už úplný úlet! >:-[] >:-[] >:-[]
Kdepak, Prius mi nesmí chybět v garáži. Líbí se mi celkově, protože znám jeho kvality. Není auto, na které je větší spoleh. Snad už osm let jezdím s Priusy a prokládám to nějakou tou klasikou.
Tak pokud to bylo v době, kdy zde nebylo slušné české zastoupení a jediný servis byl v garažích v pražském Kongresovém centru (plný zcela neschopných, resp. nevyškolených Patů a Matů), tak pak tě docela chápu. Ale dnenší situace s touto značkou je v ČR naštěstí už daleko lepší a kvalita těch aut už se taky zvedla. ;-)
P.S. Ale jsou i jiné velmi spolehlivé značky, než Toyota, třeba MB! :-)
To nemyslíš už vážně..prostě jen respektuj že je spokojený s Toyotou a nedá na ni dopustit..i když jsou i jiné spolehlivé značky aut.Ty máš přece taky svou oblíbenou..modlu :-)
Samozřejmě, že to respektuju, ale Toyoty přece není jen Prius a taky tato značka není jediným výrobcem nadprůměrně spolehlivých aut. Tak snad jsem toho zase tolik neřek, moje první reakce pod tímto článkem byla o absurditě rádoby sportovního kitu na Prius. ;-)
Car, děkuji ;-)
Jen bych chtěl od někoho vědět, co je to ta "zábava nebo radost za volantem"? To jsou ty pomníčky u silnic? Mojí zábavou v autě není rychlá jízda, ale pomalá jízda kabrioletem s doutníkem. Na běžné ježdění mi vyhovuje Prius a světe div se- díky rostoucí buzeraci s ním sbírám body víc než s předchozími auty. Celkově Toyota není mojí oblíbenou značkou, ale jako jediné jí věřím.
Mercedes má podle mého nejkrásnější interiéry. Tomu se fakt nic nevyrovná. Občas se svezu s eskem v kabriu a těžko hledat něco lepšího. Mercedes stále mile překvapuje.
Nikoliv, zábava za volantem vůbec nemusí být o přehnaném výkonu motoru. Zkus se třeba někdy svézt po točité okresce v lehoučké zadokolce typu Mazda MX-5 s perfekntě komunikativním řízením, točivým motůrkem a strojově přesným a krátkým řazením! :-):yes::yes::yes:
Mám benzínovou zadokolku bez střechy, ale Mazda to není. Na MX-5 mám vzpomínku ze Spořilova. Někdy kolem 2007 jsem si jí chtěl půjčit a nevešel jsem se do ní. Nová generace je určitě někde jinde. Ale jako Fiat se mi líbí o něco víc.