Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Prius Plug-in se stala rekordmanem Nürburgringu

V "Zeleném pekle" se už prohání i úsporná ekoauta a hned je z toho rekord. Na objetí slavné trati potřeboval plug-in hybridní Prius necelých pět polévkových lžic benzinu.
Zpět na článek
17. 7. 2014 10:39
17. 7. 2014 11:11
17. 7. 2014 11:19
17. 7. 2014 11:27
17. 7. 2014 11:32
17. 7. 2014 10:41
17. 7. 2014 13:08
17. 7. 2014 20:13
17. 7. 2014 21:39
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
Avatar - Blue Sun
17. 7. 2014 10:39
Bulvár
Už zase bulvár v přímém přenosu?
Proč na konci to trapné znevažování auta, které jste zjevně za celých dvacet let jeho existence (jo, od první generace už to bude) nepochopili?
Rozbalit vlákno
4
17. 7. 2014 11:11
Re: Bulvár
Nevím, jestli ho nepochopila redakce, ale dokazovat schopnosti hybridu na okruhu mi přijde uhozené. Mohli jet do Brna a dát to za 0l / 100 km a rychleji, ježto Brno je kratší... Nesmysl. Síla hybridu je ve městě, v kombinaci častých rozjezdů a krátkých tras. Líp by udělali, kdyby pronajali hromadu Priusů nějaké taxislužbě, a pak hodnotili spotřebu.

Co se znevažování auta týká - žádné tam nevidím, spíš úsměvný nadhled na tento neobvyklý "rekord".
17. 7. 2014 11:19
Re: Bulvár
o ni se tam stejně museli ztratit na tom okruhu, jelikož pokud jeli 60km/h průměr a jeli to 21minut, tak museli ujet 21km a okruh má jen 20,6km .... takže někde někdo kecá :-)
17. 7. 2014 11:27
Re: Bulvár
Jak jim v tom stoupání došly baterky, tak jim to krapítko couvlo, než nahodili benzíňák, no...
Avatar - WinDiesel
17. 7. 2014 11:32
Re: Bulvár
Myslim 100 bodov za nejlepsi vtip dne. Dnes uz to mas vyhrany. :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - skejpa
17. 7. 2014 10:41
Opět blamáž
Žádných 5 polévkových lžic. Je to ELEKTŘINA + benzín. Kdyby auto vyjelo jinak, než plně nabité elektřinou a nejelo rychlostí 60kmh, tak by spotřeba byla úplně někde jinde. Stejně tak když by tam nebyl delší kopec, kde to elektromotor už nedával, tak by klidně mohli říct, že jezdí za 0 l/100km. Což je taky blbost. Stejně tak kdyby jeli víc než těch 20 km, což je asi tak dojezd na baterky, tak by spotřeba stoupla protože by došla elektřina.

Když tam pojedu firemní Octavií touhle rychlostí, tak pojedu taky za 3.7l/100km ...

Prostě je to fraška...

Viz: [odkaz]
průměrná spotřeba 5,6l / 100km + elektřina ... takže asi tolik k těm 0,4l ...
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Uživatel_5340709
17. 7. 2014 11:06
Re: Opět blamáž
V čistě el. režimu má dojezd 25 km, takže to klidně mohla dát za nula, ale jak je vidět, kopec ke konci už baterky rozhodil >:D . Tyto rekordy jsou dost zavádějící, ale na druhé straně je nutno přiznat, že v městské provozu priusy fungují dobře, na cesty do práce se dá použít čistě el. režim,a kombinovaný provoz je spotřebou někde na úrovni menšího tdi, někdy i trošku níž.
17. 7. 2014 11:16
Re: Opět blamáž
Ano, reklama na elektroauta a hybridy stojí na tom, že zatímco za benzín / naftu / plyn platíš, tak elektřina se bere "odnikud", stejně jako baterie v autě...
Avatar - WinDiesel
17. 7. 2014 11:37
Re: Opět blamáž
Za elekrtinu se take plati ale malo. Nebude to trvat dlouho a mame tady dalsi typ odberu - pro nabijeni EV a PHEV - se spotrebni dani to budenjako za benzin. Kde by stat bral na dane?
17. 7. 2014 11:46
Re: Opět blamáž
Ano, jakmile bude dostatek elektroaut, stát je zdaní, o tom není pochyb.
Avatar - fOE
17. 7. 2014 13:08
Re: Opět blamáž
Dokud tu jezdi nezdanene auta na plyn a ze jich bude radove vic, tak se ridici elektrickych aut / hybridu nemaji ceho bat ;-)
Avatar - Dinar
17. 7. 2014 13:11
Re: Opět blamáž
Tohle je věc, kterou si spousta lidí neuvědomuje, provoz aut na el. je, resp. bude výhodný, dokud jej nebude využívat dostatečně velká skupina motoristů na to, aby mělo smysl je zdanit. Zaplnit (rozuměj postavit s dotací) pak evropskou silniční síť dobíjecími stanicemi bude otázka velmi krátké doby, cena za kWh se zdesetinásobí a električtí nadšenci pak začnou tu "ekologii" pořádně platit. :-) ;-)
17. 7. 2014 13:38
Re: Opět blamáž
otazkou je, kolik bude stat benzin/nafta v dobe, kduy dojde k poradnemu zdaneni elektriny pro elektromobily, rekneme ze dnes je elektrina za 5korun za 1KW, takze i dalsi 100% dan by znamenala jen nejakych 10kacek za 1KW, jenze predpoklad i samotnych firem obchodujicichc s ropu je, ze behem 10-15 let stoupne cena teto suroviny 2-3x , takze litr benzinu/nafty nebude stat 35 korun, ale treba 80-100 korun

dalsi veci je, ze elektrina se nemusi kupovat jen z verejne rozvodne site, nikdo ti nezabrani a nezdani vlastni zdroj elektriny, treba solarni, vetrnou, a dalsi, nekteri tak budou moci jezdit jen za naklady na vyrobu jejich elektriny a kupovat elektrinu do auta treba jen pri delsich trasach (jen naokraj, do 10 let se tusim predpoklada ze karoserie aut budou v pripade elektromobilu moc tejt solarni, a ze v oblasti solarni energie za posledni roky se taky dejou docela skoky, tak jako se ted zacinaj konecne ukazovat nejake skoky v bateriich), takze treba 10-20% potrebne energie auto ziska jen tim ze nekde bude stat na slunicku, treba kdys bude majitel v praci, a tuhle energii ti nikdo nezdani :-)
Avatar - standajlk
17. 7. 2014 13:59
Re: Opět blamáž
Tak zdanit napr. domaci vetrnou "elektrarnu" by nebyl absolutne zadny problem - zavedla by se dalsi dan a kdo necerpa z verejne site tak zaplati pausal za moznost mit vlastni.
17. 7. 2014 14:34
Re: Opět blamáž
Nebo zatížíš daní její nákup a negativně tak ovlivníš návratnost investice, viz autorské poplatky.
Avatar - standajlk
17. 7. 2014 14:42
Re: Opět blamáž
Ano, moznosti je spousta. Faktem asi zustava, ze s jakymkoliv pohonem nikdo nikdy zadarmo jezdit nebude, i kdyby vsichni najendou presedlali na kola.
17. 7. 2014 15:28
Re: Opět blamáž
pak by si to vetsina lidi odpojila od verejne site ;-) je to asi jako bys chtel danit nekoho kdo si doma pali slivku, aneb nerealne zdaneni >:D

stat ma mnohem snazsi a efektnejsi zpousoby daneni, treba myto kde mu je sumafuk co slouzi k pohonu

ps > sak to sam niz pises
Avatar - Dinar
17. 7. 2014 14:51
Re: Opět blamáž
Mluvíme opravdu o časovém období několika příštích dekád, předpokládám, a pak je otázka, co bude stát nafta/benzin celkem snadno zodpověditelná, cena ropy nemá důvod (snad mimo globální válku) pro výrazný nárůst, zdroje tu jsou, takže reálnou cenu nafty/benzinu budou i nadále určovat daně, stejně jako cenu elektřiny. Způsobů jakým zdaníš uživatele elektroaut může být x, viz. kolegové výše, tady se hraje jen o jednu neznámou, a to kdy, kdy se tato skupina zvětší natolik, aby se státu vyplatilo ji nějakým způsobem zdanit. Jinými slovy, argument nízké ceny u elektropohonu je argument, který je časově omezený. ;-)
17. 7. 2014 15:49
Re: Opět blamáž
Přesně tak: Neprve dotace na nákup elektroaut a jakmile je jich dost - zdanit.
17. 7. 2014 14:24
Re: Opět blamáž
Nebo se ve jménu spravedlnosti přejde na mýtné.
Avatar - WinDiesel
17. 7. 2014 11:34
Re: Opět blamáž
Jiny web uvafi 7,2 - jsou jako ten Karel z Hane co je celej prolhane... :-)
Avatar - Blue Sun
17. 7. 2014 12:24
Re: Opět blamáž
Ale proč by jezdilo záměrně takhle omezené, když jeho síla je právě v těch možnostech nabitých baterií? To je jako bys chtěl testovat TSI se záměrně zablokovaným turbem...
Avatar - skejpa
17. 7. 2014 12:30
Re: Opět blamáž
Protože nikde neuvedli, že to je maximální vzdálenost, kterou jsou schopni ujet s touto spotřebou a také, že je nutné započítat elektřinu. Prostě to mate lidi, kteří tomu nerozumí.
17. 7. 2014 13:42
Re: Opět blamáž
prumer minimalne 60km/h a ujet nato 20km? to je hodne slusnej visledek pokud udavaj 25 v papirech ;-)

jen pro ukazku, ja mam za poslednich cca 12tisic km prumernou rychlost 59km/h a to si na dalnicich kterych mam asi 60% jizd dopravam povetsinou rychlosti okolo 150km/h a rychlosti limity vpodstate temer nedodrzuju temer nikde, ve meste je prumerna rychlost okolo 25km/h, a to ze jedes nekde 60-90km/h neznamena ze prumer nejak vyrazne stoupa :-)

ono se staci podivat treba na F1, topspeed maj prez 300, velka cast okruhu jsou rovinky, a presto jsou radi kdys prumerna rychlost jde prez 210, na vetsine okruzich ale do 200, a treba v Monaku jsou radi kdys maj prumer okolo 150, snad nejvic je to tusim ve Spa a Italii, kde jsou radi kdys pricichnou ke 240 prumeru
Avatar - skejpa
17. 7. 2014 14:04
Re: Opět blamáž
Počkej. Pleteš nesrovnatelné :-) Na okruhu nemáš žádné semafory apod. A v 60 kmh vybereš vše...
17. 7. 2014 15:25
Re: Opět blamáž
jestli v 60 vyberes vse, tak jsi asi superman >:D , kruhaky a krizovatky ti asi unikaj, ta rychlost proste neni nijak spatna, naopak je velice solidni
Avatar - skejpa
17. 7. 2014 15:26
Re: Opět blamáž
Na Nurnburgringu jsou kruhaky a krizovatky ? >:D >:D
17. 7. 2014 15:31
Re: Opět blamáž
aha, takze koukam ze nechapes co je prumerna rychlost, i na okruhu je 60 celkem slusnej prumer ;-)
Avatar - skejpa
17. 7. 2014 16:47
Re: Opět blamáž
Seat Leon Cupra měl průměrnou rychlost na severní smyčce 155 kmh. McLaren P1 178kmh a rekord tam je něco přes 200kmh průměrné rychlosti na okruh. Tak mi neříkej, že 60 je slušný. I trabant to dal za 16 minut ! Prius za 21...
17. 7. 2014 16:57
Re: Opět blamáž
kde jsi skoncil se ctenim clanku? u nadpisu?
Avatar - skejpa
17. 7. 2014 17:00
Re: Opět blamáž
20 minut a 59 sekund, promiň :-) Uháněl totiž závratnou průměrnou rychlostí 60kmh >:D
Avatar - JDM
17. 7. 2014 20:13
Re: Opět blamáž
že uhodnu kdo ti dává ty palce dolů??? >:D
18. 7. 2014 08:16
Re: Opět blamáž
podobnych hodnoceni je lepsi si nevsimat, ja bych i uvital pokud by slo takove hodnoceni skryt uplne, je to jen dalsi zbytecnej prvek co me zatezuje slabsi zarizeni
Avatar - skejpa
18. 7. 2014 08:30
Re: Opět blamáž
[odkaz]

A už je to tady :-) Očividně nejsem jediný, komu to přišlo podezřelé...
Avatar - Dylan McKay
17. 7. 2014 14:08
K čemu rekordy v rychlosti?
...v provozu vlastně nevyužitelné. Jestli je tenhle priusácký rekord spotřeby na Ringu nesmysl, tak nesmysl je naopak i sportovní auto na silnici...

Bravo, Toyota, ostatním ujel vlak! :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Blue Sun
17. 7. 2014 15:09
Re: K čemu rekordy v rychlosti?
Škoda, že jen málo lidí má rozum, jako ty...
Avatar - rimow11
17. 7. 2014 15:32
Re: K čemu rekordy v rychlosti?
:yes:
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 7. 2014 21:39
Re: K čemu rekordy v rychlosti?
Dylan ma nielen rozum, ale aj prakticke skusenosti s niekolkymi Priusmi. A ak si dobre pamatam, aj s Porsche.