Toyota Proace 2.0 D-4D L2H1: Práce po japonsku
4
/
19
Prohlédnout znovu
Toyota Proace 2.0 D-4D L2H1: Práce po japonsku
Toyota Proace 2.0 D-4D L2H1: Práce po japonsku
|
acz
Řadicí páka na výstupku středové konzole šetří místo mezi sedadly
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Tři úložné schránky ve stropní polici jsou šikovné
|
acz
Přístup ke druhé řadě sedadel je standardně řešen levými posuvnými dveřmi
|
acz
Prosklení přepážky má smysl ve spojení se skly v zadních dveřích
|
acz
Výškově stavitelné sedadlo řidiče tvoří standard výbavy
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Lepší místo pro povinnou výbavu najdete těžko
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Ložný prostor o objemu 3,6 m3 za druhou řadou budí obdiv
|
acz
Dvoulitrový turbodiesel napříč se ve velkém prostoru doslova ztrácel. Pro mechaniky je to výborná zpráva.
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce