Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota prodala půlmilion Priusů

Toyota Motor Corp. včera oznámila, že ke konci dubna překročil prodej hybridního modelu Prius půlmilionovou hranici. Stalo se tak 9 let po představení prvního sériového hybridu na světových trzích.
Zpět na článek
8. 6. 2006 10:48
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 13:18
neregistrovaný "ZZ"
8. 6. 2006 22:38
neregistrovaný "anonym"
8. 6. 2006 10:55
neregistrovaný "alu"
8. 6. 2006 11:58
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 12:33
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2006 13:22
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 11:01
neregistrovaný "freeman"
8. 6. 2006 11:54
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 12:06
neregistrovaný "win"
8. 6. 2006 12:22
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 12:09
neregistrovaný "Jazdec"
8. 6. 2006 12:25
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 12:36
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2006 13:25
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 13:48
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2006 14:06
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 14:40
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2006 17:49
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 19:28
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2006 19:52
neregistrovaný "Jozki."
9. 6. 2006 07:49
neregistrovaný "mates"
9. 6. 2006 08:29
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 10:00
neregistrovaný "Jozki."
9. 6. 2006 13:31
neregistrovaný "mates"
9. 6. 2006 14:23
neregistrovaný "Jozki."
9. 6. 2006 15:42
neregistrovaný "mates"
9. 6. 2006 19:27
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 09:58
neregistrovaný "Jozki."
9. 6. 2006 13:32
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2006 14:22
neregistrovaný "ZZ"
8. 6. 2006 14:57
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 14:24
neregistrovaný "Ricardo"
8. 6. 2006 14:41
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2006 13:59
neregistrovaný "Ricardo"
8. 6. 2006 14:09
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 14:18
neregistrovaný "Ricardo"
8. 6. 2006 18:13
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 14:17
neregistrovaný "Ricardo"
8. 6. 2006 14:42
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2006 17:20
neregistrovaný "Alessio"
8. 6. 2006 17:44
neregistrovaný "J.R."
8. 6. 2006 23:04
neregistrovaný "geroc"
9. 6. 2006 10:35
neregistrovaný "ma"
9. 6. 2006 11:03
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 09:49
neregistrovaný "J.R."
10. 6. 2006 08:46
neregistrovaný "jazdec"
10. 6. 2006 17:40
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 23:16
neregistrovaný "Jozki."
10. 6. 2006 11:56
neregistrovaný "PesVseved"
11. 6. 2006 21:44
neregistrovaný "jazdec"
13. 6. 2006 20:22
neregistrovaný "Jarda"
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 10:48
Paul a Mari se objednali k Chocholouskovi
Paul a Mari se objednali k Chocholouskovi :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
8. 6. 2006 13:18
Re: Paul a Mari se objednali k Chocholouskovi
>:-[] >:D
neregistrovaný "anonym"
8. 6. 2006 22:38
Re: Paul a Mari se objednali k Chocholouskovi
LEPSI NEZ ROOMSTER >:D >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "alu"
8. 6. 2006 10:55
Go Go Go
Pul mega ! Slusny, jen tak dal :yes:
Navic jsem neslysel, ze by to bylo poruchovy, jak tady furt nekdo dela budliky budliky. Uz by ho ale mohli taky zlevnit, kdyz jim to tak jde. To je furt ze cena pujde s objemem vyroby dolu a prd. ;-\
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 11:58
Re: Go Go Go
Tady dela budliky budliky jen ten, kdo si zakryva oci pred pravdou. To, ze je Toyota technicky na spicce - o tom zadna. A pokud vede dlouholety statistiky spolehlivosti skoro ve vsech sledovanejch disciplinach, tak neni duvod aby v tomhle fulberku byla vyjimka. S tim slevnenim to je fakt - uz aby to bylo. I kdyz ani pak si pro nej nepobezim. Akorat by se mohli vzpamatovat ti tupci nahore a po vzoru vyspelych civilizaci zvyhodnit tu masinu na danich :-)
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2006 12:33
Re: Go Go Go
Nekecej, ze kdyby byl Prius levnejsi, tak si ho pujdes koupit!?!?! :-|
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 13:22
Re: Go Go Go
Precti si muj prispevek jeste jednou :-)
Prius si koupit nepujdu. Nelibi se mi ani zvenku a ani uvnitr. Jediny co se mi libi - je napad s pohonem a znovuvyuzitim energie pri brzdeni. Ale jinak k nemu nic necitim. Beru ho jako malyho brasku auta moji manzelky :-)
neregistrovaný "freeman"
8. 6. 2006 11:01
Spotreba
Vám sa to auto pozdáva ? Mne určite nie. Veď cenový rozdiel medzi kvalitným dieselovým autom a touto hybridnou zrúdou je strašný. A spotrebou sa stále nepribližuje k novým dieselom. Podľa mňa je budúcnosť v kombinácii diesel+elektromor. Potom už spotreba ide po 3l. Toto auto je fakt určené pre Amíkov. Tam je kombinovaná spotreba 7,5l zatial len sen.
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 11:54
Re: Spotreba
Me se taky nepozdava. Nelibi se mi ani vzhledove a ani cenou. Ten rozdil je opravdu velky, ale oproti "kvalitnimu dieselu" tuhle strojovnu pustej i do Kalifornie :-) Mimochodem co si predstavujes pod pojmem "kvalitni diesel" ???
neregistrovaný "win"
8. 6. 2006 12:06
Re: Spotreba
myslim ze toyote neslo s priusem nejen o snizeni spotreby, ale tez o snizeni exhalaci vyfukovych splodin.. coz s naftakem neni moc relevantni
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 12:22
Re: Spotreba
Tak jsem to myslel. Vyznelo to snad jinak ?
neregistrovaný "Jazdec"
8. 6. 2006 12:09
Re: Spotreba
V jednom slovenskom casaku (myslim ze auto moto alebo tak - bezne ho nekupujem) robili porovnavací test. Okrem ineho tam mali dajaku novu oktafiu s koncernovým ropakom.. Prius vysiel ako jasný vitaz. naftova oktafka žrala viac ako benzín. A takýchto testov som zaznamenal na zahraničných weboch viac . Takze stací si za a)zapatrat po nezavislých testoch b) kupiť jazdit a potom kecat... ;-) No a emisie moc nekomentujem:-)))) Ono je totiž krásne ze ropák pri ustálenej rýchlosti kadí 10x menej ako pred 10rokm. Ale stale je to viac ako hybrid. No a rozdiel je zdrvujúci pri každom prudšom rozbiehaní. Síce len na pár sekúnd ale je. A prius ako auto do mesta je primarne určené na časré rozjazdy a brzdenia. A v tomto režime ropaky možu len snívať o takých emisiách a spotrebe...
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 12:25
Re: Spotreba
Tak to je. Neverim sice, ze tenhle Prius bude zrat min nez chrochtak, ale co se tyka tech emisi, tak to je nebe a dudy. Ty saze u ropaku se sice stale zmensuji, ale co je to platny. Smrad a rachot nezmizi nikdy.
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2006 12:36
Re: Spotreba
A baterky resit nemusime, protoze ty pujdou zahodit v lese cestou na chalupu >:-[]
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 13:25
Re: Spotreba
Mates neprovokuj. Uz takhle se tenci diskuse kam muze Mari s Paulem prispivat :-)
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2006 13:48
Re: Spotreba
Dostanu cervenou kartu?;-) Paul je guma, to je jasny , ale mari blbej neni a navic ma pravdu! >:-[]
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 14:06
Re: Spotreba
V cem ma pravdu ???
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2006 14:40
Re: Spotreba
V tom ,ze hybridy by TTT jsou jen pokusem a budoucnost je jinde.
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 17:49
Re: Spotreba
Mari ma jeden obrovskej problem. Nechce (nebo mozna nedokaze) si priznat, ze existuje neco jako technicky pokrok. Porad zatracuje hybrida jako takovyho, ale pritom principielni reseni hybrida (znovuvyuziti energie) nejen ze ma opdstatneni, ale ma obrovskou budoucnost. Jen je treba cas, aby se vse vychytalo. Vezmi si technologii dyzlu v 60. letech a vezmi si co dneska sjizdi z linek prednich automobilek. A o tom to je. Az bude mit hybridni technologie za sebou 50 let vyvoje a zdokonalovani, bude ve vetsine aut seriove a nikdo se nad tim nebude pozastavovat. A argumenty typu nespolehlivost, vyrobni narocnost, zivotnost, hmotnost apod. jsou jen vykriky do tmy, protoze dotycny si nechce nebo neumi objektivne priznat pravdu. Hybridy by TTT jsou jen pokusem - zatim. Neverim, ze napr.RX350h tady bude jezdit za 100 let. Aspon ne v te dnesni podobe, ale jsem presvedcen, ze princip hybridu by TTT, tu za tech 100 let bude o svetelny roky dal. Bude vypiplanej a suprove funkcni a spolehlivej. (je to Toyota :-) )
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2006 19:28
Re: Spotreba
Ale mari, stejne jako ja, vi, ze ropa jednou skonci. Jen neveri (me), ze cesta, kterou ted razi TTT ma dlouhodobejsi budoucnost. Ja osobne vidim cestu v lihu a verim, ze se casem zvladne vodikovy pohon. TTT chapu proc to dela, ale budoucnost to dle me neni.
neregistrovaný "Jozki."
8. 6. 2006 19:52
Re: Spotreba
Hybridy ktore sa tu stale spominali boli kombinacie spalovaci motor plus baterka na znovuvyuzitie energie. Lieh aj vodikovy pohon budu zase len spalovacie motory ale s inym palivom takze urcite neskor budu hybridy ale kombinacia lieh plus baterka alebo H2 a baterka. Ide predsa o to znovuvyuzitie energie z brzdenia a to sa da vyuzit aj pri inych palivach. Kym sa budu masovo vyrabat spalovacie motory s liehom dovtedy sa TTT hybrid vypipla dostane sa sa plienok a bude uplne bezny aj v liehovych motoroch. Asi toto chalani mari a Paul nechcu alebo nevedia pochopit.
neregistrovaný "mates"
9. 6. 2006 07:49
Re: Spotreba
Tak me teda zarad k nim, ja to taky nechci nebo neumim pochopit;-)
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 08:29
Re: Spotreba
No ale Jozki ma v tomhle pravdu. To, ze "hybrid nema budoucnost", je pouze slovni spojeni, ktere dava smysl pouze tehdy, jaky vyznam si predstavis pod pojmem hybrid. Pisu to tu nekolikrat. Pokud nebudes slovo "hybrid" vnimat jako misung 2 samostatnych pohonnych jednotek, ale jako misung 2 vzajemne se doplnujicich pohonnych jednotek, tak - pokud clovek neni technicky uplnej magor - musis uznat, ze jde o vynikajici reseni znovuvyuziti ztratove energie. Co je na tom k nepochopeni ???
neregistrovaný "Jozki."
9. 6. 2006 10:00
Re: Spotreba
:yes: Zacem bukvy vsjo jasno. :yes:
neregistrovaný "mates"
9. 6. 2006 13:31
Re: Spotreba
Hybrid v tomhle podani ma svuj "smysl" v pripade ropnych paliv. Kdyz budeme jezdit na lih nebo vodik, tak je to zbytecna komplikace, nebo ne?;-)
neregistrovaný "Jozki."
9. 6. 2006 14:23
Re: Spotreba
Ale kym sa bude jazdit na lieh tak to uz nebude ziadna komplikacia lebo hybridny pohon bude vymakany do detailov.
neregistrovaný "mates"
9. 6. 2006 15:42
Re: Spotreba
Jenze na ten lih se da jezdit hned! Problem je, ze legislativa nevi, jak na to uvalit dane:-( Me proste tohle reseni hybridu prijde strasne komplikovany.
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 19:27
Re: Spotreba
Kez bys mel pravdu chlape. Obavam se, ze skutecnost bude jina. Soucasna cenova nakladnost na vyrobu 1 dm3 vodiku je neskutecne vysoka. A i kdyz to casem vychytaj, tak vsadim svuj krk, ze danovy zatizeni tohoto paliva bude minimalne stejny jako je dneska. Kdyz si srovnas, ze dnesni vyrobni cena 1 litru benzinu se pohybuje nekde na urovni 7,- (SEDMI !!!) korun, pak hybrid (ve vyznamu slov jak ho tu popisuju) bude mit vyznam jako hrom. Nebo ti bude jedno jestli jezdis za pet nebo za deset ??? Pokud ano, jsi jeden z mala stastlivcu.
neregistrovaný "Jozki."
9. 6. 2006 09:58
Re: Spotreba
Smajlik s mavnutim rukou. :-)) Ty nechapes a ani nechces pochopit ani VW stale melies len to svoje JAG a ked nie to tak Ford. ;-)
neregistrovaný "mates"
9. 6. 2006 13:32
Re: Spotreba
;-) Jsem uz takovej, no..... BRAVO JAGUAR, BRAVO FORD, hybridy... ne >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
8. 6. 2006 14:22
Re: Spotreba
mari neni blbej pokud se nevyjadřuje k hybridům ;-)
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 14:57
Re: Spotreba
Predsedo :-)
neregistrovaný "Ricardo"
8. 6. 2006 14:24
Re: Červená karta
Červenou ne!!!! Tamvě zelenou přeci ;-)
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2006 14:41
Re: Červená karta
Jiste, tmave zelena, cervena a velke "R" - tak to ma byt, tak je to spravne!;-)
neregistrovaný "Ricardo"
8. 6. 2006 13:59
Re: Červená karta
Ad částice: čím jsou menší, tím se usazují hlouběji (v plicích) a tím je jejich účinek horší... :no:
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 14:09
Re: Červená karta
To je bohuzel pravda. Tu ale nikdo nechce poslouchat a proto se dal vesele prepisujou tabulky s usmevy na tvari jak se nam ty chrochtaci uspesne prodavaj. Jenze az to dojde tem kompetentnim - bude mozna uz pozde :-(
neregistrovaný "Ricardo"
8. 6. 2006 14:18
Re: Červená karta
No ti kompetentni to ale nemusí dýchat :-(
neregistrovaný "Jarda"
8. 6. 2006 18:13
Re: Červená karta
Bohuzel :-(
neregistrovaný "Ricardo"
8. 6. 2006 14:17
Ach ty HYBRIDY
Vypadá to jako že hybridy hýbou světem. Designoví - to jsou ti Logani, Thalie a spousta dalších (konec konců asi i Prius), koncepční - crossovery, coupé-cabria, mini-MPV, mini-SUV..., no a taky ty hybridní pohony. Technologie je to určitě vyspělá, moderní a sofistikovaná. Hybridní pohon je asi jediný důvod proč bych kupoval Lexus RX. Všechno má ale i opačnou stranu. Takový systém je mnohem komplikovanější než konvenční pohon. Má větší hmotnost, větší náklady na výrobu atd. A ekologie není jenom o okamžité spotřebě paliva. Je to o dopadu výroby a vývoje na životní prostředí. Nechci soudit, přesná čísla neznám. Ale vidím tady spíš potenciál ethanolu, který vyžaduje minimální úpravy i investice do vývoje.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2006 14:42
Re: Ach ty HYBRIDY
Lih, jisteeee! Rikam to porad! :yes: :yes: :-!
neregistrovaný "Alessio"
8. 6. 2006 17:20
Re: Ach ty HYBRIDY
já vám nevím...že by automobilový začarovaný kruh? Auta na ethanol tu byla kdysi...a teď jsou tu zas (nebu alespoň ve skandinávii). A co postavit deset temelínů a jezdit elektomobilama? :-)
neregistrovaný "J.R."
8. 6. 2006 17:44
Vraj slepa ulicka >:D >:D
Casto som tu cital mudrlantov ze hybridy su slepa ulicka. Som si prave predstavil pol mega priusov v rade. Brachovia, nic nepokazim ked napisem, ze by to bola ale sku* dlha slepa ulicka >:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "geroc"
8. 6. 2006 23:04
Re: Vraj slepa ulicka >:D >:D
Nechci ti kazit radost ale dnes moderní "hybridy" jezdí na železnici víc než padesát let u lodí a ponorek se kombinované pohony používají již skoro století. Ale u aut je to totálně slepá ulička. Ostatně pokud ten hybrid ujede samostatně na elektřinu bídné dva kilometry tak je akorát na dvě věci....
neregistrovaný "ma"
9. 6. 2006 10:35
Re: Vraj slepa ulicka >:D >:D
za prve prius 2 sa v USA predava za $21,725 (www.toyota.com) co je velmi rozumna cena, ked si pozriem co stoji octavia, ja som na tom aute osobne jazdil a je to parada, uplne tichucke, nezavisla klima, automat, velky interier, dobry vyhlad z auta, teraz sa da dokupit automaticke parkovanie, u nas so svojou cenou moc nepochodi, ked som bol v USA a videl som ze benzin stal polovicu co u nas, tak mi bolo do placu a vklude som natankoval moj ford crown victoria v8 5,0l, ktory nemal problem spapat 20l benzinu na 100km/h, potom som ho vymenil za staru hondu accord s 2,0l motorom, jazdilo to rovnako ale spotreba nebola ani polovicna, preto dufam, asi marne ze sa to u nas zlepsi a ze politici zacnu uprednostovat kvalitu zivotneho prostredia a urobia zvyhodnenia na ekologicke auta, a co sa tyka toho ze hybrid prejde len "2 biedne km" tak si predstav v akom meste ides suvislo 2km bez brzdenia alebo statia? a ked brzdis tak sa baterie dobijaju a mozes zase prejst kus cesty
neregistrovaný "Jarda"
9. 6. 2006 11:03
Re: Vraj slepa ulicka >:D >:D
Proc se tu kazdy "znalec" ohani tim, ze hybrid je na h***o, kdyz dokaze ujet samostatne na elektrinu bidne 2 km ??? Zaprve neujede jen 2 km - jdi si to vyzkouset - ale to neni to podstatne. Podstatne je to sluvko samostatne. On totiz hybrid neni konstruovan a ani zamyslen jako strojovna jezdici na dva (ci vice) samostatnych pohonu. Tady je dulezity to spojeni. Chapes to??? Nekdy mi prijde, ze pokrokovy technicky reseni v automobilovym prumyslu je nad chapani nekterych prispevovatelu.
neregistrovaný "J.R."
10. 6. 2006 09:49
Re: Vraj slepa ulicka >:D >:D
radost si mi vobec nepokazil o dieselelektr. lokomotivach nieco viem, dokonca som z nich maturoval, dieselelektr. lokomot. na rozdiel od priusov pohanaju vylucne elektromotory, dieselove motory zasa vylucne vyrabaju el. na pohon elektromotorov. A to je kapku rozdiel. Lode, ponorky a ostatne velke mechanizmy ktorym vlastnosti el.motorov(vecsinou jednosmernych)vyhovuju viac bude asi to iste. Co je a co nie je slepa ulicka v dnesnej dobe nastastie rozhodne len a len trh. A trh rozhodol a hybridy od Toyoty(Lexusu) prijal. Ostatny vyrobcovia to na rozdiel od niektorych diskuterov tu, vidia tiez a zacinaju konat. Otazka slepej ulicky bola na programe dna tak 2-3 roky dozadu ked vsetci cakali ako a ci trh prius prijme. Stalo sa, nasledoval Lexus a v dnesnej dobe uz nikto, kto chce miesat kartami, si toto nemoze dovolit ignorovat. Toyota ukazala ze taketo auto je predajne a osobne dufam, ze raz budu systemy na rekuperaciu energie take bezne ako dnes katalyzatory.
neregistrovaný "jazdec"
10. 6. 2006 08:46
fyzika skola a zase fyzika a zase skola..
Nikdy v mojich príspevkoch nereagujem na konkretne osoby. To necham na iných. A aj ked mam dnes chut urobit výnimku ovládnem sa. Ale mnohým odporúčam našudovať základy hlúpej newtonovskej fyziky. Je tam niečo o zákone zachovania energie a zopár dalších bohu milých poučiek ktoré na úrovni"stredne velkého vesmíru" - kam patríme aj my dokonca aj naše autá funguju skvele.. Takze príklad. Ak rozbehnete auto na rýchlost x tak potrebujete na to dajaku energiu. Ked to auto zastavíte energie nezmizne - iba sa zmení na teplo trochu svetla(rozzeravene brzdy).. Takze aj ked je jasné ze rekuperácia (to je to čarovne slovo)nemoze vratit 100% vydanej energie - to by bolo potom perpetumobile- može výrazne znížiť jej spotrebu . Pre nechápavých- rozbeh je najvacsí "zrut" energie a brzdenie je najvacsí "mrhatel" energie. Pre argumenty typu "...vydrží len par desiatok sekúnd..." alebo iba "...pár km...". Zoberte si stopky a poctivo sledujte ako dlho sa rozbiehate v bežnej premávke -a mozete ist aj sportovo- pokial nezacnete brzdit (teda dobijat sstem) alebo ist ustalenou rychlostou (ked je spotreba minimalna).. verte ze to nie su minuty ani desiatky sekund ale sekundy. (obieha s vas niekto kamion minutu dve alebo pol minuty alebo je to zrychlenie otazka cca 10 sek?!)A presne tam ma hybrid sluzit. Jednoducho hybrid pohon je vlastne REKUPERACIA ENERGIE. To znamena ze aj ked budeme jazdit na vodik slivovicu fritol a ja neviem co este hybrid bude mat svoje mioesto. A verte ci nie dokonca aj ked budeme za 100 alebo kolko rokov jazdit na elektrinu.. len to nebude hybrid ale jednoduche dobíjanie bateriek. A ked je to slepa ulicka.. Preco licenciu kupilo porsche ??! a teda aj cely vw koncern? Prečo bmw maka na novom hybride. Preco sa do toho pustil bosch? preco sa dal dokopy mercedes a este s 2 konkurentam a zacali vyvíjat vlastný hybrid?(priznali ze chcu znizit naskok japakov) do tej slepej ulicky sa hrnie daako prilis vela spickových automobiliek.. Alebo ze by to bola prílis dlhá široká dialnica ktorá mizne za horizontom? No potom niektorí krátkozrakí jedinci možu mať pocit že je slepá..
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 17:40
Re: fyzika skola a zase fyzika a zase skola..
Sice jsem si za tech 13 let odvykl na ctenou slovenstinu, ale mas pravdu. To jen par antitechniku ten princip hybridu nechce chapat. Ja se to tu snazil vysvetlit uz asi 100x. Mas u me :-)
neregistrovaný "Jozki."
10. 6. 2006 23:16
Re: fyzika skola a zase fyzika a zase skola..
:yes: :yes: :yes: cista pravda. Hybrid je o rekuperacii.
neregistrovaný "PesVseved"
10. 6. 2006 11:56
No nevim
Mam obavu, ze hybridy jsou hlavne vyplodem marketingu. Pokud si clovek uvedomi, jak je narocna vyroba akumulatoru a jaka je jejich zivotnost, tak je s podivem, ze se neco takoveho vyrabi....I u notebooku se v budoucnu predpoklada, ze by v nich bylo neco co bude treba spalovat vodik, proste velky baterky jsou k nicemu. Nekdo by mel udelat vaznou studii, ktera by sledovala ekologickou narocnost vyroby hibridu a naklady jeho likvidace plus pridat vyhody uspory paliva a nejsem si vubec jisty tim, ze by to hybridy vyhraly. Trh proste rozhoduje ze vseho nejvic a kdyby tak technologie byla tolik konkurenceschopna, tak jsou vsechny nova auta hybridy.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "jazdec"
11. 6. 2006 21:44
Re: No nevim
spomen si na svoj prispevok za 10rokov
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 20:22
Re: No nevim
Tak to by meli v prvni rade zrusit notebooky ne ???
Ty rozumbrado :-)