Toyota RAV4: Pohon všech kol i pro základní naftový motor
Vznětový čtyřválec 2.0 D-4D má výkon 91 kW v 3600 min-1 a točivý moment 310 N.m. Agregát splňuje emisní normu Euro 5 a dosud byl dostupný pouze v kombinaci s pohonem přední nápravy. To se však brzy změní. V nabídce se totiž objevila i verze AWD, která umí poslat až 50% točivého momentu na zadní nápravu. Za normálních podmínek se jsou hnaná jen přední kola, v případě prokluzu se připojí ta zadní.
Vůz bude stejně jako doposud dostupný s manuální šestistupňovou převodovkou. Automatické ústrojí MultidriveS je totiž vyhrazeno pouze zážehovému agregátu 2.0 Valvematic. Současná varianta s pohonem předních kol vykazuje průměrnou spotřebu 4,9 l/100 km a produkuje 127 gramů CO2 na kilometr. Hodnoty by měly s příchodem čtyřkolky lehce povyrůst, konkrétní hodnoty však zatím neznáme.
Toyota RAV4 modelového roku 2014 však není pouze o pohonu všech kol. V nabídce se totiž objevil nový tmavě hnědý metalický lak karoserie a desetipaprsková 18“ litá kola. Podobně se úřadovalo i uvnitř. K dispozici je nové provedení interiéru Beige, tkaniny i kožené čalounění zůstaly zachovány.
Změnami prošlo i multimediální rozhraní Toyota Touch 2 s barevným dotykovým displejem. Podle dostupných informací by mělo mít lepší rozlišení, nové funkce a šest dalších jazyků. Výbavu lze dále doplnit o bezklíčové startování a prémiovou soustavu JBL s devíti reproduktory. Novinkou je rovněž systém RCTA (Rear Cross Traffic Alert), který řidiče při couvání z parkovacího místa upozorňuje na pohyb dalších vozidel.