To asi samurajové dostali na tréningu úkol osekat šavlemi hranol.. :-( To je fakt děs, myslel jsem si, že s tím interiérem u Yarisu i skončí, ale oni ho dále rozvíjení ;-\
Souhlas, CX-5 je super. Co si budem povídat, Toyota nikdy neoplývala designem až na předchozího Yarise děs běs, velký nafouklý světla přečuhující přes karoserii a jen samé obliny, obliny a obliny... :no: O interiéru ani nemluvě. :-( Myslím, že CX-5 může být klidná....
Presne, ve skutecnosti to bude mnohem lepsi nez na foto a na tvem odkazu uz je to stejne parada :yes:
CX5 vypada na foto slusne, ale ve skutecnosti ta velka dira v masce uz me nejak nebere. To jsem z ni byl taky z prvu hodne nadsen, ale myslim ze RAV4 s CRV je na tom asi nejlip. Ford s tou drzkou je prisernej.
Súčasná Rav-ka je auto pre navoňané paničky. Táto nová, aspoň pokiaľ sa jedná o interiér, má byť pre drsňákov v štýle Ramba? Toyota by si už mala konečne ujasniť, aký dizajn vlastne prezentuje. Ale to je problém aj Hondy či Nissanu.
Čo na autách od koncernu volkswagen (s výnimkou Seatu) milujem (aj keď som nikdy žiadny nevlastnil), že majú tradíciu, a jemnú evolúciu v dizajne. Naproti tomu Toyota ide z jedného extrému do druhého. Na interiéri tejto novinky sa dá oceniť akurát to, že nemá budíky v prostriedku.
Mazda je medzi japonskými konkurentmi v súčasnosti Vasilisa Prekrásna, či Krása Nevídaná :-).
Ja spis nez panicky, ktere teda v RAV 4 nevidam, miluju, jak v koncernovych autech vidam ty nagelovany buzny co lezi na stredovym tunelu. Jako nedavno typek v brejlickach ve volitany napul rozpadly A4, takovej ten gangsta koncernovej posez.
Se mi libi jak vis co by si meli ujasnit v designe ;-) Chapu ze nej vyrobce na svete dela jednu chybu za druhou a ty bys ho zachranil. Ty bys z toho udelal akorat sedej tuctovej poruchovej kram ;-)
Design se vyviji, je odarzem doby vzniku, moznosti technologii atd. Co drive neslo dnes treba jde, tak proc trvat na necem co je uz mimo. Akorat by si to mel uvedomit ten tvuj slavnej koncern, kterej se nevyviji, nedesignuje, jen vyrabi a montuje svetla na stare kastle, takova lacina cinska montovna ;-) Popravde si nedovedu predstavit duvod proc chtit neco preziteho ;-)
A to myslis, jako kdo Myslim ze Toyota vyviji rada a je to videt na jajich autech a technologiich, coz se odrazi na jejich poctech prodeju a cene znacky. No nevim co by dala Toyota byt na miste koncernu, ale myslim si a jsem spise 100 % presvedcen ze nic, spis se ti vysmala >:D
Japojska mentalita je ponekud jina ;-)
No když je Rav pro slečinky, poraď, které auto je jako fakt pro chlapa, aby bylo vidět, že má koule, že je jako fakt drsnej :-! měl by to být snad Tiguan? >:D To, čemu ty říkáš u fauvé dizajnová tradice a jemná evoluce je spíš dizajnová impotence.
V tom naprosto souhlasím, chlap opravdu nepotřebuje auto, aby byl chlapem. Ale označení některých aut jako chlapská a jiných jako ženská já chápu jako nadsázku obsahově směřující k vlastnostem toho kterého auta. RAV je z tohoto pohledu označován za "auto pro slečinky", protože se do drsného terénu hodí asi jako barbie k dřevorubci... Jinak s RAV jsem jezdil a neměl jsem s tím psychické problémy.
Takže každé takové SUV je auto pro slečinky, protože v drsném terénu neumí? Sedan střední třídy taky v drsném terénu neumí, co s ním? Já prostě toto dělení aut na chlapská a ženská moc neberu (stejně jako označení "bezpohlavní dizajn"...co to je? ), protože jde opravdu o subjektivní vnímání. Kbyby měli "zapínání naopak", nebylo by o čem, ale takhle...
Dnes se asi nedomluvíme :-) já třeba vnímám suv taky jako auta silniční a chlapská kritéria, no, snad kromě malé růžové i10 bych neměl problém s ničím :-)
Takze vlastne kazde SUV od koncernu je dle tebe pro slecinky ;-) coz je asi pravda. Land Cruiser je samo nadhera, nove omezovani naklonu a zaveseni je spicka :yes:
Land Cruiser je z hlediska odolnosti a pevnosti konstrukce etalon, VW v současnosti přímou konkurenci nemá, Touareg se vydal směrem k luxusnímu suv a Amarok je sice podle mého názoru hodně dobrý, robustností a pevností se Land Cruiseru vyrovná, ale je to stále "jen" pick-up se všemi z toho plynoucími limity zejména v oblasti komfortu odpružení zadní nápravy.
Podle mého názoru design CX-5 neuvěřitelně rychle stárne. Ze začátku mi to auto přišlo pěkné, ale včera jsem ho viděl na parkovišti vedlé nové generace SANTA FE a CX-5 v tomhle srovnání nemá šanci. Nejen celkový design, ale i zpracování detailů jako např. plastové obložení blatníků zakončené efektní mini zástěrkou na prahu, tvarování xenonových světel, detaily interiéru... Korejci jsou už někde jinde než Japonci. Tah na branku, který předvádí Hyundai je nevídaný!
Santa je pekna...ale skus si to povedat po tak dlhej dobe,ako si teraz videl CX-5! To bolo kuzlo Santa II,ze stale vyzerala pekna...uvidime,co nova...lebo i30 ci i40 su u mna uz nezaujimave :-)
Kdezto CX-5 stale :-)
Souhlas, některá auta se prostě okoukají dříve, některá později. Santa Fe je ale na rozdíl od tebou zmíněných i30 a i40 (které zestárly neuvěřitelně rychle) designován jiným způsobem, ostřejší hrany místo obloučků (stačí srovnat např. přední blatníky), který by mohl vydržet trochu déle. Design je vždy věc subjektivní, mě ale na Santa Fe zaujaly hlavně ty dotažené detaily (viz výše) jak exteriéru tak interiéru, na které jsem zvyklý u VW - zmíním ještě jeden pro suv podstatný, a to je provedení podvozku ve smyslu nikoli jízdních vlastností, ale z pohledu jeho ochrany před poškozením při jízdě mimo asfalt. U Santa Fe netrčí DPF filtr jako třeba u Nissanu Quasqai, výfuk není pod zadním diferenciálem tak nízko jako třeba u Toyoty RAV, prostě když si Santa "sedne na břicho" tak se evidentně moc nepoškodí.
se mi (alespoň podle fotek) líbí mnohem bvíc než jejich předchůdci. Nikdy bych nevěřil, že Toyota bude mít podle mého názoru hezčí auto jak v hatchbacku tak v SUV. No, snad to Honda (alespoň podle mně) v příští generaci zvládne líp.
Paradoxně, to co vypadá na yarisu podivně větším Toyotám docela sluší.....
Když jsem poprvé na fotkách viděl nový auris, tak jsem se zhrozil..ale po čase.. jsem tomuhle směru tak nějak přišel na chuť a jsem zvědavej na živý setkání. Na toyotě se mi líbí, že jde absolutně svou cestou, bez ohledu na to, co zrovna v mainstreamu frčí :yes: - na rozdíl od vzhledově podbízivých korejců a mnohých evropských značek..