Japonská automobilka Toyota se vrací ke svým tradičním hodnotám a přestane se soustředit na růst produkce. Důraz má být znovu kladen v první řadě na kvalitu vozů.
No tak to je fajn, takze jsme se dozvedeli, ze v dobe, kdy se Toyota hnala vpred za co nejvetsim ziskem, jaksi, s prominutim, kakala na kvalitu. Ted uz vim, proc Auris (hlavne kvalita interieru) vypada tak jak vypada.
Ale prosim te, co to pises, copak nevis, ze tady na diskusich se na Toyotu plivat nesmi? TTT prece dela vsechno spravne a mnohem lip nez jisty nenavideny koncern. Neni prece mozne priznat, ze TTT ma taky sve mouchy a ze zadny strom neroste do nebe. Co by na to rekli mistni japanofilove, pubertaci a marianci?! Nezahravej si s ohnem, povidam, nezahravej si! EDIT: reakce na Ferdakuv prispevek vyse.
A klidne to napisu, protoze konkretne toho Aurise mam, takze vim o cem mluvim. Kazdou chvili resim, kde me co v interieru skripe, praska a vibruje. Kdyz to srovnam s bratrovou 10 let starou Corolou, kde je krasne vsechno mekoucky a nemusim davat pozor, abych se naprikal nekde neotrel hranou hodinek, nebo me tam potom zustane neodstranitelna smouha.
Jinak auto slape v pohode a v ostatnich smrech jsem s nim nadmiru spokojen.
Sam Toyotu vlastnim, ale musim povedat, ze Auris bol podla mna krok vedla. Uz len napad zmenit nazov z Corolly na Auris bol podla mna blbost. To je ako keby VW zrusilo nazov Golf. Vonkajsi dizajn Aurisu je podla mna dost nudny a vo vnutri je to este horsie. Cudny stredovy panel ,divne polozena schaltpaka a hlavne neskutocne lacno posobiace tvrde plasty. Nemam sice vo zvyku lizat a hladkat pristrojovku, ale trocha kvality by nezaskodilo.
Corolla sedan vyzera podla mna o dost lepsie. Mali by z toho spravit hatchback, skvalitnit interier a poslat Auris ako taky k vode.
Nebo jako kdyby Ford zrušil Escort...... A povedlo se a Focus opět patří k tomu nejlepšímu ve své třídě.
V podání Toyoty pouze a "jen" nevyužití šance.
To souhlasím, ale Escort měl před "přechodem" na Focus poněkud horší punc "kvality", než třeba právě Corolla, takže po této stránce tak trochu neměl co "ztratit"...
Ktera automobilka je svetova prodejni jednicka? Ktera automobilka je synonymem spolehlivosti? Toyota samozrejme. Kazda automobilka (i ta evropska) muze pred Toyotou pouze sklopit zrak, stahnout ocas mezi zadnice a pomalu se odplazit.
Toyota je celosvetovym automobilovym kralem. Tento pristup, takova sebereflexe je pouze jednim z jejich kralovskych tahu jinde nevidanych. Je treba pripustit, ze restrukturalizace je zde na miste. Zvlaste v Evrope, na kontinentu nizsi stredni, nema Toyota spravne trumfy v ruce. Auris je vskutku vytecny vuz. Pouze hyri kvalitami, ktere povrchni evropan nevidi, nebo videt nechce/nepotrebuje. Zaroven opomina "kvality", ktere toto individum vyzaduje.
Zde je treba zvolat VIVAT Toyota. Doufejme, ze restrukturalizaci provede uspesne a i v Evrope brzo usedne tak kam patri. Na automobilovy trun.
vsadime se, ze za par let ji predbehne v prodejnosti VW? Ve Financial Times uz ted postavili VW pred Toyotu.
Toyota je kralem jen na japonskem trhu kde ma diky danovemu zatazeni zahranicnich aut samostatny trh. V USA upada, v EU se po silnych vyrocich vubec neprosadila a na trzich budoucnosti CIna, Indie, jizni amerika je taky dost slaba.
Tomu nevěř. VW se na americkém trhu snaží už 50 let, ale po Broučím úspěchu se mu prosadit napodařilo. VW nemá v portfoliu nic, co by na nejdůležitějším trhu světa zabralo.
Podle tebe je nejdůležitější trh USA? No tak to je nějakých 300 mil. Jen EU má kolem půl miliardy. A to je dle mého důležitější trh. A potom perspektivní čínský a indický. ;-):-!
PROBLEM je v tom, ze na americkem trhu cena vyrobku znacky Volkswagen nekoresponduje s jeho hodnotou. Zakaznik si radsi zakoupi kvalitnejsi vyrobek s lepsim image, ktery je zaroven levnejsi.
Zákazník tam raději obvykle obětuje lepší image i kvalitu a zakoupí podstatně levnější produkt, jako je např. "japonský" vůz, vyrobený (s cílem dosáhnout co nejnižší konečnou cenu) na americkém kontinentu... :-!
Znovu se projevuje tvoje neznalost a nezkusenost.
Zakaznik si radsi zakoupi vuz s opravdovou image, poctive lety vydrenou kvalitnimi vyrobky za rozumnou cenu.
Na druhou stranu by si mohl zakoupit vuz s mizernou image nekvalitniho vyrobku s jeste horsim servisnim zazemim. Vyrobek snazici se vypadat "nemecky", s cenou "proklate nemeckou". V cene ma navic i prekvapeni po otevreni kapoty, kdy na neho vykoukne "Made in Mexico". :-!
Za to tvé nedozírné znalosti a zkušemosti se zrcadlí v každém tvém jedinečném příspěvku...ty náš atomový inženýre... >:-[]
Ani "Made in Mexico" nic zásadního o kvalitě produktu nevypovídá, navíc zdaleka ne všechno co VW za mořem nabízí je vyrobeno právě v Mexicu...
Při svých znalostech a zkušenostech bys to ale mohl vědět...
kazdy kdo byl v USA ti potvrdi ze auta prodavajici se na evropskem trhu jsou na daleko vyssi technicke urovni. Je to dane hlavne nemeckem kde jsou vysoke technicke naroky na auta, protoze se jezdi uplne jinou rychlosti. Nissan oficialne potvrdil ze napr. u 350 meni podvozky a brzdy pro nemecko.
V USA jsem mel nejprodavanejsi auto na trhu Toyota Camry - spolehlive auto ale i vedle oktavie skakala jak koza, bez esp z 1 airbegem, jednoduche vstrikovani vysoka spotreba atd.. v eu by to bylo neprodejne auto.
VW je uz jen diky vysoke cene pro USA nezajimavy, image ma diky teto cene draheho (castecne premioveho) "zahranicniho" auta! Beetle si kupovali hlavne prominenti.
Jsem si jisty ze nastoleni nove politiky zavedeni levnych vozu urcenych pro americany, bude mit uspech, VW jetta se uz ted dobre prodava.
USA jako hlavni a nejdulezitejsi trh uz neplati v cine, EU nebo jizni americe se proda podobny pocet aut
Je to tak, ale zkus to tu vysvětlit některým zdejším
"zkušeným mariankům", kterým se za moře zatím jaksi nepodařilo (na kajaku) "dopádlovat" ... ;-) >:-[]
>:D Kam se na tebe hrabou Jakešovi b(r)ojleři.... ty naše místní "individium", co brzy usedne na "automobilový trůn"... >:-[]
Ty bys mohl být tiskový mluvčí TOYOTY, pracující nepřímo, ale o to intenzivněji pro její konkurenci... 8-s
Tady těm "povrchním evropanům" v diskusi, kteří si ten "klenot" Auris v dobré víře koupili... vysvětli, že jeho "opravdovou kvalitu" pozná pouze "hloubavý američan"..., takže chyba není např. v kvalitě interiéru Aurisu, ale pouze v "povrchnosti" jeho evropských majitelů... :*) ;-\
Marianku... ty jsi ještě mnohem větší "MEGAGUMA", než jsem (tajně) doufal... :-!
P.S. To byl jen tvůj osobní názor, nebo přímo tiskové prohlášení mládežnického fanklubu Toyoty ČR...,?... kterého jsi zřejmě předseda... >:-[]
Mozna, az jednou ziskas jakoukoli vlastni zkusenost s automobily ruznych znacek, poznas rozdil mezi studenym, suchym faktem, ktery jsem napsal a fanatickym kriklounem, kterym jsi ty.
Fakta jsou dana. Muzes se snazit jak chces, ty ale nezmenis.
Nazdar sebestředný egoisto! Víš, že jsem kvůli tobě vyhodil všechny desky s Luďkem Sobotou? Jsi třída, fakt, to nekecám! Dej jěště nějakej joke. Díky! :yes:
Ktery nick je zdejsi jasna "zabavna" jednicka? Ktery "nick" je synonymem odbornosti a zkusenosti? "marianek" samozrejme. Kazdy diskuter (i ten evropsky) muze pred "mariankem" pouze sklopit zrak, stahnout ocas mezi zadnice (asi jich má víc!?) a pomalu se odplazit.
Marianek je celosvetovym vedomostnim automobilovym kralem. Tento pristup, takova sebereflexe je pouze jednim z jeho kralovskych tahu jinde nevidanych. Je treba si pripustit, ze nutna hospitalizace je u nej zcela na miste. Zvlaste v Evrope, na pude zvlastních a nizsich strednich skol, nema marianek spravne trumfy v ruce. Jinak je to vskutku vytecny hoch. Pouze hyri kvalitami, ktere povrchni evropan nevidi, nebo videt nechce/nepotrebuje. Zaroven opomina "kvality", ktere toto individum vyzaduje.
Zde je treba zvolat VIVAT marianek. Doufejme, ze rekonvalescence probehne uspesne a i v Evrope brzo usedne tak kam patri. Na automobilovy ("toaletni") trun. :yes:
Nač tolik slov? Kdybych věděl, že si to marionela vezme k srdci, tak bych tě okřikl, ale přesto se mírni, nebo zde v záplavě oranžových reklam a názorů některých ornitologů, nicků s akčními hrdiny, nebo nicků s ohroženými savci, nebude žádná legrace. Děkuji.