Tak ako mam rad tuto znacku (podobne i Subaru), tak jej dizajn nemozem zniest. Ja naozaj neviem, ci sa to japoncom tak paci alebo jednoducho nie su schopny urobit dobry dizajn auta. To je strasne 8-s sa na to pozerat a nie to este vlastnit.
Přesně tak. Zpočátku jsem si klepal na čelo, ale designový směr Toyoty hodnotím po krátkém odstupu na výbornou :yes: Je to zkrátka něco jiného, než 10x propraný koncern VW. Jiné pojetí, jiný styl. A je skvělé, že tu je ta možnost volby. Touring Sports bude pecka, taková neošizená Octavia Combi >:-[];-)
To už zkoušeli Francouzi, Renault, Peugeot, Citroën a v menší míře Italové. To prostě nefunguje. Nejsem obhájcem VW ale většina populace výstřelky a la UFO nebo toto vozidlo nesnáší.
Úspěch mít nebude.
Ano, Prius je ještě ošklivější ............ bezpohlavní krám.
S tímhle bych s dovolením nesouhlasil. Evropa je jeden z dost významných světových regionů. A příčina-následek je trochu opačně, než píšete - tedy komu se líbí, ten koupí. Protože tohle se bude nabízet nejspíš i u nás.
Ale samozřejmě se jich víc prodá v Americe a mnohem víc v Japonsku.
A ten zadek mi trochu připomíná Subaru Outback... A celkově mi to nepřipadá úplně ošklivé. Za rozumnou cenu by mi nevadil ani v mojí garáži...
Největším automobilovým výrobcem v roce 2012 se stala Toyota - 9,7 milionu vozů. Neprodávanější vůz na planetě Toyota Corolla. Priusů se prodalo víc než Octavií... Ale jinak to opradu nefunguje >:-[]
Nevím proč používáš tyto argumenty - toto je evropský model a bavíme se tady o evropských prodejích, které by měl právě tento model zlepšit .......... uvidíme.
No ak by som si mal vybrat, ci Prius (sucansy) alebo tento novy Auris v kombiku, tak by bola volba jasna a to v prospech Aurisu. Na druhej strane studia noveho Priusu, ktory Toyota pred casom predstavila posuva Prius do uplne inych vod. Uvidime, co z toho nakoniec bude ... ;-)
Prius nema vzadu multilink..., ma uzasny interier a v zaklade vyrazne vacsi kufor ako Auris Hatch.
Auris Hatch v plnej polnej stoji menej ako mid-level Prius a ma lepsiu vybavu, ale bike sa mi zmesti len do Priusu..., takze Auris kombi by bol riesenie. Pockajme ale na cenu.
Za mě palec nahoru. Líbí se mi více, než třeba o třídu větší Avensis, vím, že jsou to zatím jen obrázky, ale i tak :-) Ještě sem zvědav na ceny, ale určitě osvěžení do nižší střední jak se patří :-)
>:D >:D [odkaz] >:D >:D
Tak nyní pár slov. Vlastně, slov netřeba - Stojím, v dokonalé pokoře salutuji a vzdávám zřetelný, hrdý a vědomý hold tomu, kdo to umí - [odkaz]
Vlákno jsem si nespletl, a ty jsi si nevzal asi brejle... Máš snad voči ne? Neumíš se dívat nebo co? Vždyť ta octavia, to je v tomto duelu doslovná prémie.
Inak, včera som išiel za novou Octaviou lift v bielej farbe so 195-kami kolesami. Vôbec to nevyzeralo ako "prémia" a ani sa to na ňu nedoťahovalo. Spod neprirodzene zaguľatených bokov trčali tenučké kolieska, ktore boli od bokov karosérie vzdialené tak, ako som na žiadnom aute zatiaľ nevidel. Až by som to prirovnal k starej žene s tučným bruchom a tučnými bokmi, ale tenučkými nohami. Celé to pôsobilo pekne ošizene. Pri pohľade zozadu to prémia nebola ani náhodou. Skôr by ma ako potenciálneho zákazníka pekne nas*alo, ak by sa ma v Škode pokúsili takto oklamať.
Tento Auris je ale tiež riadny hnus...
Dokelu, 5 minút zo života zabitých písaním príspevku do diskusie. ALe nedalo mi nereagovať
Sklamem Ta. Pozeral som sa dobrych 5 minut a Tebou popisovany efekt sa nedostavil. Namiesto toho mi doslo, ze je to vlastne len Passat, ktory dali umyt. Ale asi na vyssiu teplotu, nez by mali. Lebo sa im nejak zrazil >:D
Zase onen trapný argument. Rapid = "Octavia Tour III" = stejná karoserie, stejný směr = laická veřejnost je ne vždy rozezná. Nic divného na tom není, avšak někteří musí rýpat neustále.
paci sa mi ako uboho sa prezentujes na tomto fore a klesas kazdym dnom kdesi k odpadu lebo tam patris... tak isto sa mozeme my prezentovat voci tebe v opacnom garde... a smiat sa s fotiek vw a skody... ale na co?
Trpíš nemocí zdejších prosťáčků, staráš se o druhé. O sobě přemýšlej, o tom, kam ty klesáš, jestli se tedy v tvém případě vůbec ještě kam klesat dá... >:D:no:
P.S. A kup si brejle, potom vezmi někde lekce z estetiky a teprve pak se sem vrať. Tohle, například - [odkaz] je v předmětném duelu doslovný garážový klenot.
Dva laufy z erctyrky plivou ven novinu
bychari, pravnici hykaji, vlhnou
Vrtuli, hvezdu? Tu holotu, spodinu ?!
V Reichu krom vody maj’ ted novou skodnou.
Odznacek, barvicka, ebenova kola
Plakati gravidni nemym uzasem
Oidipuv komplex? Jo, nedelaj’ trolla…
Odkojen Bolkou jak zit s malym vocasem.
To je hovadina. Jazdis na HTP. Musis to tocit? stale to tocis do nepricetna?
Na atmo motore staci v normalnej premavke 2500ot. a radi sa vyssie.
Predbiehanie nie je zakladny manever, kvoli ktoremu treba motor vytacat.
O.i., aj ked som mal pod nohou 2.0TSI, tak pri predbiehani som ho tocil na 4-5tis. kedykolvek, lebo tam ide lepsie.
Musim sa priznat, ze sa mi az tak nepaci a preto som zvolil AURIS hybrid kratky. Po dvoch BMW na ktorych som najazdil 400000 som kupil auto s rozumom. Toyota a hlavne hybrid nie je pre tych co tu vychvaluju turba, a ine nadupane auta. Toyota potesi, ked po cca 100 km ceste mimo dialnic Vam ukaze spotrebu 3,8 litra a v cieli po meste spotrebu stale drzi. To jej potom odpustite vsetky designove ulety. A ked kupujete automat a vyssiu vybavu, cena hybridu je vyssia ani nie o 1000 euro. Dufam ze v dlhovekosti motoru sa mi to vrati. A ked nie, aspon nejazdim motorom z traktora. Bohuzial aj take BMW som sedlal, odpoved predajcu bola, ze som moc narocny. Tak som skoncil v Hybride, a musim povedat ze know how Toyoty ako hospodarit s energiou je uctihodne.
Podla toho ktory, ale urcite ano.
Az by existovali prestavbove kity a bolo by jednoduche namontovat el.motor na zadnu napravu, sam si to dam do auta.
Za okamzity odpich zo stoja a podporu naftoveho motora pod 1500ot. to je optimalny spolocnik.
Uplne by mi stacil 2*10kW motor na samostatnych hriadeloch a 9kWh v bateriach, co je cca 40kg a aj s elektronikou to vlezie do miesta na rezervu. V tom by som ziskal hned elektricky dojazd cca 40-50km a navyse 4kolku na zimu. To je uplne skvele na behacky po meste, ked spalovaci motor ani nenastartuje, kedze na presuny na useky 1-2-3km je to zbytocne.
Mohu vedet, ktery benzinovy motor od skodovky tahne dole ? Odpovim si sam, zadny. Ja mel take dve toyoty a ani u jedne nebyl problem s prevodovkou a motory tahli vyborne i dole.
Soudit cloveka podle toho, jake ma auto jen ukazuje, jaky mas osobni problem. I kdyby nekdo mel trabanta, nema snad pravo vyjadrit svuj nazor ?
Zajímavá a řekl bych i spolehlivější alternativa k nové Octavii Combi, pokud bude stát s výkonnějším motorem pod 350tiis, tak má úspěch zaručen.
[odkaz]
Z boku se mi líbí nejvíc, krásně vyvážené proporce, v bílé barvě a s černě tónovanými skly to nemá chybu. Základní model s menšími koly a jinou barvou ale už asi nebude takový krasavec ...
Zadní nárazník ale mohli soudruzi z Japonska udělat méně komplikovaný, třeba podobně jako u nového Golfu Variant. [odkaz]
Určitě je to lepší než hatchback, z tohoto pohledu vypadá přímo výborně [odkaz] . Jen ten zadek mohl být lepší. Ne, že by se to nedalo překousnout (u kombi mě to tolik do očí nebije), ale je to zbytečná piha na kráse.
Měl jsem možnost nahlédnout do českého ceníku :-):-):yes: zaváděcí ceny začínají na částce 355 000 ve výbavě Power s 1,33 VVT-i. 1,6 je potom za 375 a 1,4 nafta začíná na 415 000. 2,0 nafta (od výbavy Active) je za suprových 475 000.
A Hybrid? Nevím proč redaktor zvolil zrovna spojení "pod 800 tisíc", protože základní výbava Active začíná na 515 000 ;) :-):yes::yes:
Prepáčte všetci sveta znalí, ktorí sa neboja povedať, že to auto je hnusné... Ste veľkí borci :yes: >:D Ešte lepšie je, keď niekto povie na corollu, že je to otrasné auto a zaklincuje to tvrdením, že si to kúpi iba človek, čo nemá vkus ( čítal som v inej diskusii) >:D. Preto je to celosvetovo najpredávanejšie auto - lebo ľudia sú estetickí analfabeti. Trošku tolerancie. Preštudovať čo to o Japonsku a pochopíte, že je to mentalita absolútne najvzdialenejšia mentalite stredoeurópana - sú oproti nám jednoducho iní. V porovnaní s nimi sme leniví a nevzdelaní národ (namám z vlastnej hlavy, trošku sa dovzdelajte, ak neveríte). Ich nosnými trhmi sú trhy v USA a Ázii, Európa pre nich nie je priorita číslo 1. Samozrejme je veľmi dôležitá, ale radšej oželejú nevôľu Európanov, ako nevôľu Američanov, či Ázijcov. Dizajnovo sú inde, tak ako sú inde v spôsobe žita, obliekania, alebo architektúry... To, že sú iní, ale neznamená, že sú zlí. Spoľahlivosťou sa európske značky ani zďaleka nechytajú na Japoncov či Kórejcov. Človek rozumný, nepozerá, čo mu servírujú média, aby si kúpil to alebo ono, aby bol "in". Názor suseda nemá absolútne žiadnu váho, tak ako tvrdenia automobiliek, že práve to ich auto je naj. Je to presne ako so ženami, každý ospevuje tú svoju, lebo keby povedal, že jeho žena je krava ... nuž krava by čakala doma jedine na vola ;-) . Treba byť tolerantný - k dizajnu jednoznačne, lebo to je iba pozlátko, to podstatné sa nikto z fotky nedozvie.