Diskuse

Toyota svolává do servisu 2,8 milionu vozů, včetně Priusů

14.11.2012

Svolávané vozy mohou mít problémy s mechanismem řízení a vodním čerpadlem hybridního systému, sdělila dnes společnost. Je to její druhá několikamilionová svolávací akce za dva měsíce.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Aladeen

    Aladeen 14.11.2012  16:47

    Poslednou

    dobou nejak často zvolávajú ľudí do servisov , ja by som už Toyotu asi nekúpil , už to nie je tá kvalita...
    • 00 Reagovat !

      foto FINLAND

      FINLAND 14.11.2012  17:08

      « Re: Poslednou

      Nechápu proč jsou svolávačky neustále brány negativně, to je nějaký český a slovenský komplex? Mně se takový přístup naopak líbí a nejmenované koncerny by si z něj měly vzít příklad. Vzhledem k tomu, že má Toyota vysoké prodeje, tak i množství svolávaných aut je relativně vysoké, asi tak. Já už vážně nevím co byste chtěli? Když automobilka svolávačku udělá, je to chyba, když ji neudělá, je to chyba taky. Někteří jedinci mně vážně nepřestanou překvapovat.
      • 00 Reagovat !

        foto chrudos

        chrudoš 14.11.2012  17:19

        « Re: Re: Poslednou

        Přesně tak, já jsem rád, že se o správnost konstrukce mého auta někdo stará dál i po ukončení jeho výroby a k problému se postaví čelem, navíc u většiny těchto aut se žádný problém nikdy neobjevil, je to jen preventivní opatření. Já byl na svolávačce 3x a kromě ztraceného času mě vždy potešilo, že mi něco vylepší a nemusím se při projevené závadě s nikým hádat.
      • 00 Reagovat !

        foto pargi

        pargi 14.11.2012  20:29

        « Re: Re: Poslednou

        :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 14.11.2012  17:20

      « Re: Poslednou

      Nesmysl, množství svolávacích akcí v žádném případě není měřítkem kvality.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 14.11.2012  17:46

        « Re: Poslednou

        To je pravda, jen by si někteří (nemyslím zrovna tebe) měli konečně rozmyslet svůj postoj ke svolávacím akcím obecně, a ne když svolává Toyota apod., tak sem házet palce nahoru, a když svolává koncern tak sem naopak házet (ti samí) palce dolů. :*) ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mrakoplas

          Mrakoplas 14.11.2012  21:46

          « Re: Re: Poslednou

          Problém je, že koncern většinou dělá jakoby problém neexistoval a nesvolává. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Katikakus

      Katikakus 14.11.2012  17:23

      « Re: Poslednou

      Je to jak pise Finland - zadny vyrobce nevyrobi absolutne bezchybne auto. Lepsi je ale chybu priznat a preventivne svolat vozy na kontrolu, nez zatloukat.
      • 00 Reagovat !

        foto Typhoon

        Typhoon 14.11.2012  18:00

        « Re: Re: Poslednou

        Svolávačky takového rozsahu se dějí především z důvodu bezpečnosti. A je problém, zde Toyoty, že si nedokáže automobilka takovouto věc ohlídat. V tomto případě se opět jedná o velké množství aut, takže se nedomnívám, že se jedná o chybu dodavatele. Ten by byl schopen množství vadných dílů ohraničit na daleko menší množství. Čili si myslím, že se jedná o konstrukční vadu a za tu plně zodpovídá automobilka. Z toho celého plyne, že ani Toyota už není, co bývávala a nelze ji tedy považovat za ikonu spolehlivosti. Bohužel... :-(
        • 00 Reagovat !

          foto pargi

          pargi 14.11.2012  20:32

          « Re: Re: Re: Poslednou

          Na co narážíš tím "chyba dodavatele"? To jakože automobilky nemají vstupní kontrolu dodávaného zboží? Nebo zadaly špatné parametry pro výrobu? Za auto jako celek nese odpovědnost automobilka, tudíž aji za rozvodové řetězy, esis myslel tohle.
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 14.11.2012  17:51

      « Re: Poslednou

      Ideál je sice být bezchybný a dokonalý, ale každý dělá chyby, takže je asi lepší ji přiznat a pokusit se o nápravu, ne? Právě tenhle přístup motivuje tajení, zatloukání a pokoutné opravy v rámci garanček.
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 14.11.2012  18:08

    PROBLÉMEK

    Aj jaj jaj jaj. Zase (zase) TTT. Překvapuje to dnes ještě snad někoho? Avšak klid, není to nic, kvůli čemu by snad mělo docházet k nějakým dusným diskusním hororům, nic k zatracování automobilky. Jakmile problém přeskočí statisticky tolerovatelnou nahodilost, stává se z toho samozřejmě plošná kauza, a to u každého výrobce. Vyrábíš-li pár kousků, nemá informace takovou razanci, jako když se dozvíš, že se svolávají milióny kousků, snad dokonce i ty, které si již hoví na vrakáčích...

    Svolávačky je nutno chápat spíše v rovině tiché tolerance, ber to tak, že ti automobilka odstraní na vlastní náklady nějaký problémek. No bóže, to je toho. Japonský mainstream ...

    To víš, jsou tu ovšem ještě (jakostně) jiní - supermainstream, subprémie, prémie, luxusní a exklusivní produkce. Je jenom na tobě, co si vybíráš do své garáže. Kéž by, viď...
    • 00 Reagovat !

      foto FINLAND

      FINLAND 14.11.2012  18:28

      « Re: PROBLÉMEK

      Aha a že jsi užíval poněkud jiné příměry, když šlo o několikrát zmiňované problémy "supermainstreamové" automobilky? Jednalo se podle tebe o "pár" modelů z celkového obrovského množství. Abych Tě parafrázoval, kéž by.
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 14.11.2012  20:29

        « Re: Re: PROBLÉMEK

        Tak to prrr, zde platí padni komu padni, a tohle důsledně ctím. To, že máš třeba ty problém s pochopením psaného textu nemůžeš přece přičítat k mé tíži.
        • 00 Reagovat !

          foto FINLAND

          FINLAND 14.11.2012  20:57

          « Re: Re: Re: PROBLÉMEK

          Pokud se domníváš, že mám problémy s pochopením psaného textu, dovol mi prosím, abych tě odkázal na tvé vlastní příspěvky na diskusích týkajících se problémů rozvodových řemenů, jistě si vzpomeneš, pokud jsi ovšem opět účelově nezapomněl.
          • 00 Reagovat !

            foto GTI

            GTI 14.11.2012  21:07

            « Re: Re: Re: Re: PROBLÉMEK

            No vidíš, problémy evidentně mít musíš. Nahoře ti píši - padni komu padni, a to důsledně ctím. Že bych tedy VW chválil za předmětnou věc, to jsem si nevšiml. A nevšiml jsem si, že by to tu činil někdo jiný. Zrovna tak dnes, nabádám nahoře k tomu, aby se diskuse nezvrhla k vlčímu trhání Toyoty na cucky. Je neuvěřitelné, co si dovolíš :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Zaklinac

      Zaklinac 14.11.2012  19:05

      « Re: PROBLÉMEK

      Normalny clovek by po takom diskusnom debakli, ako si nedavno (opravnene) utrpel, bud chodil kanalmi od hanby, alebo sa aspon nacas odmlcal. A ty tu dalej pises bludy o "supermainstreamoch".
      Neuveritelne.
      • 00 Reagovat !

        foto nasua23

        nasua23 14.11.2012  20:01

        « Re: Re: PROBLÉMEK

        Ono jde o to, že normální člověk si porážku dokáže přiznat a dál se vítězům podívat do očí....
        Neber mu právo na diskuzní život, alespoň někde jsme si ještě všichni rovni :-)

        O jaky debakl vubec slo?
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 14.11.2012  20:34

        « Re: Re: PROBLÉMEK

        Zaklínači, debakel jsem tu neutrpěl a nikdy ani neutrpět nemohu, a to i kdybych tu (nedej bože) v nějakém amoku vychválil třeba... mazdu tři. To je už vyloučeno z formátu této diskuse. Dokud tu budou prosťáčci tvého kalibru, věř, že tu budu s vždy s radostí psát. Jen snad... věnuj se tu spíše předmětu diskuse, je to tu poměrně zažitá praxe. Tobě kouká diskusní sláma nejen z bot ale i z pr... >:D měl bys tu tedy o to více zatím jen šoupat... klávesnicí, a pozvolna se osmělovat. Doporučuji holovětá provolání. Tam někde bych viděl tvůj úvahový horizont.
        • 00 Reagovat !

          foto Zaklinac

          Zaklinac 14.11.2012  20:41

          « Re: Re: Re: PROBLÉMEK

          Ani tvoje velmi chabe pokusy o urazku nezmenia fakt, ze si diskusne dostal doslova na *. Chapem, ze to boli. Ale kludne sa snaz dalej, ja tvoje humorne bludy beriem. Nakoniec, nechat pacienta vyrozpravat sa je jeden zo zakladov psychiatrie.
          • 00 Reagovat !

            foto GTI

            GTI 14.11.2012  20:47

            « Re: Re: Re: Re: PROBLÉMEK

            Měli by ti doma vysvětlit, že zde na diskusích to není boxovací zápas, že zde nikdo na nic nedostává a netrpí dajaké debakle... >:-[] Velmi tě chválím za závěr příspěvku, dostal jsi to zde diskusně do tobě jistě příznačné polohy - pacient, psychiatrie. Hele, tohle je tak ohraná písnička, že ji tu nepíše ani ten poslední antoušek. Omlouvá tě ta diskusní stovka... >:-[] :no:
            • 00 Reagovat !

              foto Zaklinac

              Zaklinac 14.11.2012  20:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: PROBLÉMEK

              Opat si nepochopil, co ma vobec neprekvapuje. To uz tak byva, ze ten, co rad ostatnych nazyva "prostacikmi", je v prvom rade prostacik sam. Ja to sem totiz nepisem z dovodu ta urazit. Ale chapem, ze tvoje vlastne obranne mechanizmy ti nedovolia pozriet sa na seba realne. Nezufaj, to je u takych, ako si ty, uplne bezne.
              • 00 Reagovat !

                foto GTI

                GTI 14.11.2012  20:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: PROBLÉMEK

                >:D :yes:
                • 00 Reagovat !

                  foto Zaklinac

                  Zaklinac 14.11.2012  21:04

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PROBLÉMEK

                  ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto GTI

                    GTI 14.11.2012  21:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PROBLÉMEK

                    No proto ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Zaklinac

                      Zaklinac 14.11.2012  21:17

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PROBLÉMEK

                      Opat si to nepochopil. Nevadi. Mozno nabuduce.
                      • 00 Reagovat !

                        foto GTI

                        GTI 14.11.2012  21:18

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PROBLÉMEK

                        Jo, seš kádr... >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Zaklinac

                          Zaklinac 14.11.2012  21:24

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PROBLÉMEK

                          Samozrejme. Slova uznania su od teba vzdy lepsie, ako infantilne smajliky. Si sice subnorma, ale zabavna. To ti uznavam.
                          • 00 Reagovat !

                            foto GTI

                            GTI 14.11.2012  22:22

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PROBLÉMEK

                            Seš tvrdej jako... yaris... (před svolávačkou, pochopitelně) >:-[]
                            • 00 Reagovat !

                              foto Zaklinac

                              Zaklinac 15.11.2012  11:17

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PROBLÉMEK

                              Zasmej sa vlastnemu vtipu, ved co ine ti ostava, vsakze.
    • 00 Reagovat !

      foto nasua23

      nasua23 14.11.2012  20:07

      « Re: PROBLÉMEK

      Chápu tedy dobře, že kvalitu automobilky bych měl brát podle toho, že (ne)svolává preventivně k opravě?

      A poslední odstavec máme brát tak, že se svolávací supermainstreamu, subprémie, prémie, luxusní a exklusivní produkce nikdy netýkala? Pokud totiž ano, nebylo by od věci vytáhnout hlavu z digitálního písku. Pokud ne...byl ten poslední odstavec vlhký večerníček?:)
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 14.11.2012  20:35

        « Re: Re: PROBLÉMEK

        Ty chápeš vždy a všechno špatně, to ti jistě nyní nepíši žádnou novinu.
        • 00 Reagovat !

          foto nasua23

          nasua23 14.11.2012  21:32

          « Re: Re: Re: PROBLÉMEK

          No to vis... I me treba nekdy dojde, ze zivotni pravdu najdu pred zapocenou vylohou u smihcovskeho delaera Audi.
    • 00 Reagovat !

      foto gil54

      gil54 15.11.2012  09:41

      « Re: PROBLÉMEK

      Tímto způsobem komentovat svolávací akci je nepatřičné. Pokud je to myšleno vážně, což podle reakce, jak svůj výpotek v diskuzi obhajuješ, asi je.

      Svolávací akce se týkají naprosto všech kategorií. Jenom se o každé vždy nepíše. I z mého pohledu je svolávací akce chápána jako pozitivum, když už tedy ke zjištění možné závady dojde.

      Holé věty bys možná, místo těch květnatých garážových, plakátových a bůhvíjakých plků, měl občas používat raději ty. Ty diskuzní veteráne a mistře slova a humoru. (Pro tebe raději zdůrazním, že jde o ironii, ostatním to psát nemusím.)

      Počet dříve uvedených příspěvků s jeho kvalitou nebo s jeho úrovní vůbec nesouvisí.

      Tobě například nepomohlo ani těch 34555 pokusů. >:D

      Úvahový horizont ? To už chybí jen horizont události. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 14.11.2012  18:38

    ok

    ty svolávačky musí bejt, lidi jezdí jak hovada, tak ty auta musí bejt 100%. [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto vratidlo007

    vratidlo007 14.11.2012  21:33

    U Aurisu se jedna vcelku o prkotinu

    Take mi prisel dopis od Toyoty, ze nas Auris mozna muze mit vadu. A jakou ze to obrovskou chybu ma? Svete div se, nemusi jit pohodlne stisknout ovladac stahovani oken. Ty brdo to je prusvih! Mozna bych musel vyvinout o nejaky ten N vetsi silu. Hmm to je sakra zavazny problem. Kolik automobilek dela takovy humbuk kvuli takove prkotine?
    K hybridu jeste nic nedoslo, tak nemuzu posuzovat zavaznost situace.
    Toyote spise patri :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Navtech

      Navtech 14.11.2012  22:54

      « Re: U Aurisu se jedna vcelku o prkotinu

      Taky mě přišel dopis od Toyoty, ale žádnou nemám, tak asi preventivně...
      • 00 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 15.11.2012  07:41

        « Re: Re: U Aurisu se jedna vcelku o prkotinu

        >:D :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Před smrtí natočila dojemný vzkaz rodině! Poslední slova Jany Novotné (†49) pro veřejnost!

Před smrtí natočila dojemný vzkaz rodině! Poslední…

17 měsíců sice bojovala se zákeřnou rakovinou, ještě v červenci ale našla sílu pomáhat jiným. Tenisová legenda…

Lyžařská sezóna startuje: 9 rad, jak na kopci zaválet

Lyžařská sezóna startuje: 9 rad, jak na kopci zaválet

Mnohá lyžařská střediska už otevřela, sezona se rozběhla. Pokud zrovna uvažujete, jak vybavit na lyže nejen sebe…

 

iSport.cz

Zažij La Ligu na vlastní kůži! Ovládni kvíz a leť s DIGI Sportem na Barcelonu

Zažij La Ligu na vlastní kůži! Ovládni kvíz a leť s…

Máš rád španělský fotbal? Chtěl bys jej sledovat přímo z tribuny? Máš výjimečnou příležitost. Dva fotbaloví…

Olympijské oblečení: od průšvihu v Naganu po zlato pro Koreu

Olympijské oblečení: od průšvihu v Naganu po zlato pro Koreu

Na olympiádu v Naganu vzpomínají čeští fanoušci jen v dobrém. A to především kvůli triumfu hokejistů. Oblečení…

 

Reflex.cz

Hrad nemluví o Zemanově zdraví pravdu, ani cukrovka problémy nevysvětluje, tvrdí Tomáš Cikrt

Hrad nemluví o Zemanově zdraví pravdu, ani cukrovka…

Cukrovka a polyneuropatie (porušení nervů, které znecitlivuje nohy): podle Hradu jediné zdravotní problémy…

Mugabe vs. Mandela: Oba koketovali s násilím a tíhli ke komunismu. Jak se stal z jednoho diktátor?

Mugabe vs. Mandela: Oba koketovali s násilím a tíhli…

Narodili se do stejné doby a regionu. Oba koketovali s násilím i radikálním socialismem, ba komunismem. Oba…