Toyota se rozhodla rozšířit svolávací akci vyhlášenou minulý týden v USA o další více než milion vozidel. Potvrdila také, že svolány budou i vozy v Evropě.
Ku cti Toyoty treba pripomenúť, že si bez ohľadu na kolnosti, ktoré ju k tomu viedli, dkázala chybu priznať a pracuje na jej odstránení. Podobná sebareflexia mnohým značkám chýba, menovať nebudem, vieme, o koho ide...
toyta to vubec nedela dobrovolne, ale je k tomu v usa nucena. VW musi momentalne taky v USA svolavat Routan, protoze v knizce chybi upozorneni na nebezpecnost odkladani veci na airbag. [odkaz]
Americke urady jsou velice prisne a nuti vyrobce za kazdou malickost auta svolavat.
5h před napsáním tohoto příspěvku jsi reagoval na můj, ve kterém jsem psal (a odkazem doložil), že Toyotě bylo zastavení výroby NAŘÍZENO.
Proč teď plácáš o nějaké cti, když víš, že to je jinak? :no:8-s
Tak nějak mi uniká smysl posledního řádku. Umřel ti snad někdo? ;-)
Aneb, jak píše kolega Klaudius, chybu udělá každej. Ale přiznat si, že je něco blbě, to umí málokdo...
Stát se to někomu jinýmu, myslim že oprava by grátis nebyla, že německé automobilky...
Tím chceš jako říci, že není ani tak důležité, jestli ti auto samovolně zrychluje jako to, kdo zaplatí opravu? Vždy takovéto průšvihy jdou k tíži automobilek. O tom tu snad není spor. Zde jde o to, že TTT má velikej (miliónovej) problém. Problém o to větší, že charakter vady může vyvolat poškození zdraví. A v této souvislosti a s odkazem, že se jedná o americký trh, je to bolestné dvojnásob. Z toho důvodu, že u těchto odpovědností se zavinění automobilky předpokládá a ona se musí vyvinit, nikoliv snad, že ty jako poškozený bys musel prokazovat, že odpovědnost nese automobilka.
Tedy proto ta nutnost svolat přes milión aut do servisů a věc urychleně řešit. Samozřejmě, že k tomuto problému by se takto musel postavit každý výrobce.
Průser to je, a ať si za to Toyota piká.
Ale co nechápu je to, že někdo nedokáže zastavit rozjetý auto, byť má plyn na podlaze. Buď mám manuál, takže veškerý možný problémy řeší spojkovej pedál.
A co se týče automatu, takže schválně sem chtěl vědět, co udělá LC200 v situaci, kdy budu mít nohu na plynu a současně zmáčknu brzdovej pedál. Kdo by to čekal, ona zastavila...
A dost pochybuju o tom, že u jakéhokoliv jiného modelu Toyoty s automatem by tomu bylo jinak. A nebo mě opravte.
Nejde a zároveň o to jde... ;-\ Ztotožňuju se s tebou v tom, že je něco špatně. Když se pedál šprajcne o ten kobereček, jediná možnost, jak si nerozbít tlamu, je brzdit a nepanikařit. Stejně tak, když dojde k prodlevě navracení plynového pedálu, jež může u někoho vyvolat obavu co se děje. Něco, co děláš stokrát denně celej život se naučíš a holt tě vyvede z míry, když se to nechová standartně.
Někomu se to tak může zdát jako neřešitelnej problé. Jenomže mě to přijde jako naprostá kravina...
Celkem by mě zajímalo, kolik lidí v Evropě mělo podobný problém jako američani, kdy tam bylo několik smrťáků.
Tak si zkus např. v případě, kdy někoho předjíždíš tzv. "myškou" nechat plyn i nadále zaseknutý v poloze "potřebuji plný výkon" za okolností když proti tobě jede jiné auto a ty se potřebuješ zařadit do správnýho pruhu za další pomalejší auto co jede před tebou a v tomhle zlomku vteřiny bych tě chtěl vidět, jak banální to všechno může být... >:D Přinejlepším bys někomu trochu zmenšil kufr. V horším případě by to byl čelní náraz do protijedoucího vozidla. Myslím, že tohle fakt banalita není a ty nehody co se staly to potvrzují.
Dík za nápad, ale zkoušet ho nebudu. Mám rád sebe a stejně tak svoje dva vozy.
Nicméně jsem měl to "štěstí", kdy mě podobná věc potkala při jízdě s jedním služebním vozem nejmenované značky. Kdy při provádění takové myšky ve snaze předjet kamion mi v momentě přeřazení zůstala vyšláplá spojka. Což považuju za podobný, ne-li stejný problém jaký má teď Toyota. Naštěstí žiju, protože jsme sa jak já, tak kamion spolu s protijedoucím vozem "vešli". Bylo se to reklamovat-opravili. Jenže dvěma lidem se stala s tímto vozem stejná věc, sice to bylo při rozjezdu, ale i potom co to bylo opraveno. :no:
Takže opět reklamace, opět "opraveno", načež po mém dotazu na jednoho mechanika v jiném servisu stejné značky mi bylo sděleno, že se to stává tady u těch aut. Podotýkám, nejednalo se o čínskou napodobeninu, ale o tradičního evpropského výrobce.
Ale co tím chci říct. Nikdy jsem nezaslechl, že by tato značka dělala svoláčku na odstranění této závady, jež je nepochybě stejně tak závažná jako tato s plynem v Toyotě..
tez to nechapu ale asi ti ridici spanikarili, nekde jsem cetl, ze pry i brzda dobre nesla, proto nemohli zastavit auto...Zalezi kolik meli casu, hodit neutral snad slo..
Na základě čeho to tak "drasticky" zobecňuješ? Já třeba dostal od BMW nové turbo ještě i po záruce, ale třeba mému známému neuznali u Mazdy reklamaci spojky (nejen samotného obložení) ani
v záruce (po roce a ujetí asi 16ti tis. km). Přesto netvrdím obecně, že Němci záruky ctí a Japonci nikoli...
Co s tou spojkou vůbec bylo, že po 16 tis odešla? A vůbec, počítám servisování zde v ČR?
Jinak dle čeho soudím? Píšu ze zkušenosti s T Avensis r.v. 2000... Kdy odešla pr. poloosa dva týdny před konecm záruky. Po přitažení vozu k dealerovi se mi přejímací technik nebojím říct klaněl, jak je to mrzí, že okamžitě objednávají nové.. nejen pravou ale i levou, což mě zarazilo. Ale co mi bylo řečeno toto... Víte pane N. obecně tyto díly se vyrábí zde v EU a kvalita oproti jap. je tristní. Objednaly se přímo z Japonska, čekal sem an to měsíc, ale nakonec ke spokojenosti všech to bylo vyměněno a to byl jedinej problém co Avensis měl. Tím chci říct, že záleží na tom, jak se k tomu kdo postaví. Taky mi mohli říct, "drž hub* a buď rád za to co ti tam dáme". Platil jsem tehdy jen materál-levou poloosu zbytek šel na ně...
Nechci se tady hádat o blbostech, ale zrovna mojí polovičce, když vlastnila Golfa IV "odešel" motor, kdy praskla po 60tis napínací klapka a byl zvonec konec.. A jelikož bylo po záruce, tak smůla.. To, že se rozvody podle jejich doporučení mění při najetí více jak 100tis (nevim kolik přesně, ale 60 to určitě neni) je nezajímalo... A jednání s Import VOLKSWAGEN Group s.r.o. nevedlo nikam, bylo rozhodnuto že něco podobnýho už nikdy.
Odešla mu "celá" spojka, ale v Mazdě řekli, že se na ni záruka nevztahuje a že zřejmě neumí jezdit/řadit. Nakonec chtěl, že teda zaplatí jen její obložení a zbytek oni, protože na "zbytek" spojky by se měla vztahovat záruka určitě...Řekli, že "zbytek" odešel jako následek poškození obložení, které si sám způsobil..., přitom u předchozích aut s jeho ježděním spojky žádné problémy neměly... 8-s
Právě o tom píšu, že každý má své osobní zkušenosti, které ho logicky ovlivňují, ale jen podle nich příliš zobecňovat nelze...
P.S. U té Toyoty by to bylo na "obdiv" v případě, že by to bylo dva týdny po záruce, v záruce je to snad zákonem stanovený postup.
Čekat měsíc jen na díly taky není žádná velká výhra.
To jsi slyšel kde? Mrkni se sem [odkaz]
a pokud tam najdeš, něco ve smyslu "best car of the world"
očekávej omluvu ;-) Jo, bych nerad slyšel "se to obecně říká"
Čeho si naopak poměrně cením, je že na úvodní stránce mají odkaz na toto [odkaz]
Snad se s tim Toyota popere a vyvaruje se tomu pro příště.
edit.
"tie vase japonske spionske auta"
Víte pane kolego, nehodlám se tady rvát za Toyotu, za chyby se platí. Ale Vaše příspěvky, raději nebudu komentovat...
Ale zajímala by mě jedna věc, která že ta špiónská auta máte na mysli?Land Cruiser,Prius, Mazdu RX8, H-Civic?
Vsetke Japonske auta maju zaklad na ktorych boli kopirovane Europske a Americke.Ak my niekto bude rozpravat ze ta slavna Toyota nema prve auto kopirovane. :-) Nemam rad Japoncov.Priznavam.Ktory sa chvalia aky sa super spolahlivy.Inak Boxer motor.Wankel motor,Airbagy,Abs systemy adt kto vyvinul??.Ta spionska Banda?? >:D Kupujte Europske auta a podporite zamestnanost v Europe. ;-)
Na začátek. Když jsem si pořizoval druhé auto do rodiny, obešel jsem Mercedes, Land Rover, WV s Porsche a Toyotu. Byl jsem uř předem rozhodnutej, co po předchozích zkušenost koupím, ale řikal jsem si "co nabízí konkurence". Nabídka není špatná, ale nepřesvědčili mě. Takže Toyota byla jasná volba. To jen tak na okraj...
Předhazování toho, že Mercedes "vynalezl" ABS, Airbag zase Ford, Wankel atd. je naprostá kravina a jen ze sebe děláš kašpara. Jo dejme tomu, že stavěli na stejném základu, ale nebyl to tehdy skoro každý? Na tvůj argumet "ta slavna Toyota nema prve auto kopirovane?", ti odpovím, že MÁ :-) jsi teď už spokojenej? Mimochodem byl to model, co si matně pamatuju Toyoda AA.
Je tady však jedno velké ALE. Řiká ti však něco slovo VÝVOJ? A vůbec, ona většina japonských společností dělá mimo známých produktů taky zcela něco jinýho co bys v životě neřek.
ad. Kupujte Europske auta a podporite zamestnanost v Europe..
to nemá cenu komentovat. To jako když si koupim slovenskou Kiu, to je přece korejská automobilka, nebo se pletu? Ale tak ti nevim, nějak mi to tady neštimuje.. Pokud bych si jí pořídil, montovali by to slovenský lidi a veškerý díly by byly vyrobený v Evropě. Znamená to snad, že podopruju zaměstnanost v Korei?
Na začátek. Když jsem si pořizoval druhé auto do rodiny, obešel jsem Mercedes, Land Rover, WV s Porsche a Toyotu
- zapomel jsi pripsat ze si jeste obesel Renault, Ferrari, ford a bentley. Jak nekdo muze michat pri hledani premii z mainstream nepochopim. Uz to svedci o tom jak jsi skutecne hledal.....
To že něco nechápeš neznamená, že to není. Plno lidem je pojem prémie - mainstream zcela cizí a hledají pouze nejlepší poměr ceny a výkonu.
A když se podíváš na ty značky dojde ti, že hledal velké SUV. A tam mají japonci stejnou pozici jako ostatní.
Porovnavaji se tu hrusky z jabkami. Mel potom
pripsat Lexus, Infiniti Ti vyrabeji konkurenta pro Cayenn nebo Touareq.
Rozhodovat se mezi Landcruiser a Cayenn je nesmyslne konkurent pro Cayenn je RX 400h...
mezi temi auty se muze vybirat [odkaz] - porovnavat je ze SUV je nesmysl, ktery delaji jen rusti zbohatlici
Jo jasně, tak blbej nejsem, abych zrovna já nepoznal, že Cayenn je na silnici. Jen mě zajímalo, co v dané cenové kategorii můžu podobného pořídit. Kupovat si velký auto jen na ježdění do supermarketu jde mimo mě. Pro mě ta koupě i s úpravou nebyla žádná levná záležitost.
Jak já o sobě řikám, vždycky jsem byl jinej >:D L-R nevěřim servisu, a G-classe je dost specifický auto. Mimo silnici je to bohém, ale tvar krabice od bot dělá svoje při jízdě po asfaltu...
Možná nemá cenu vysvětlovat tady svoje potřeby, každý mámě nějaké. Aůe mě prostě ten vůz vychází jako nejlepší alternativa mezi silnicí a polem. Nejsem tak bohatej, aby mi v garáži stál exediční speciál a ostrá verze Cayennu. Rozumíme si?
Záměrně jsem nepsal co se pořizovalo v očekávání, kdo se ozve.
Nehledal, věděl jsem co chci. Pokud myslíš, že Land Cruiser200 je oproti GLK, L-R Discovery mainstream, klidně tě někdy vyvedu z omylu. Jinak návštěva VW a Porsche byla symbolická.. Nakonec se přeci chlubí tím, jaký jsou pořádný SUV, ta jejich dvojčata Cayenne s Tuaregem, nebo ne? Určitě namítneš, jaká blbost je srovnávat s LC200, ale zajímalo mě, jaký auto za tu cenu můžu jinde dostat v obdobné katoegorii.
Jinak GLK není špatný, ale nevěřim mu a z L-R mám strach se servisem, byť vůz servisuji v Něměcku.
Už si rozumíme?
EDIT.
T613 :-) Tobě to zdá se došlo. DOvolil bych si říct, že ve velkých SUV hrajou japonci prim
EDIT2
ještě k tomu, proč sem si koupil toto a ne třeba Tuarega... Potřebuju tahat, blbnout a věř, že tam kam jezdim se v zimě nějaká Q7 a jí podobný ztěží dostanou.
Tatra napsal ještě docela rozumně "stejnou pozici", ale to tvé: "...že ve velkých SUV hrajou japonci prim" je už docela hodně zaslepené. Píšeš o velkých SUV, nikoli o nějakých offroadech a u těch je také velmi podstatné jak se chovají na běžné silnici, kde se pohybují nejvíc, a nejen to, kam se "vyškrábou". Navíc i tady si lze v Evropě vybrat, dáváš u SUV větší důraz na terén, můžeš vzít třeba Touarega, pokud jej dáváš spíš na "dálnici" vemeš třeba Q7.... A v Evropě je opravdu z čeho vybírat. Q7, X5/6, ML/GL, Cayenne, Touareg, LR Discovery/RR, XC90... A co tak "závratně" lepšího proti tomu (kromě tvého LC) postavíš z japonské produkce, která (podle tebe) v téhle třídě údajně hraje prim?!
řekl bych, že díky neúnavné práci novinářů v myslích mnoha lidí tyto dvě kategorie již zcela splynuly, takže jde o to za který konec budeš tahat - cestovní nebo terénní.
Pokud za cestovní není nad čím váhat - vedou Evropané. Pokud terénní tak tam zase Japonci. Ale to se bavíme pouze o pocitové stránce věci. Holt Mitsu a Nissan má v terénní oblasti větší zvuk než Volvo a VW.
Jéžiš :-) Nechme toho radši, sme se dostali někam vedle.
Ale abych opomenul, byť stačej obyčejný záběry v tv, co za auta tam vidíš jako erární u UN, někde v Africe, Austrálii? I ten slavný Defender tam není v takovém zastoupení právě jako japonci
gklasse uz je oproti drivejsku luxus a stoji samozrejme mnohem vic, proto nechapu rozhodovani mezi mercedesem a toyotou to si muze dovolit prominenti jako brad pitt - ktery taha svoji lod z mercedesem g klasse. V Mainstream, pomer penize/vykon jsou japonci v teto tride jasne nejlepsi, ja kdybych takove auto potreboval bych se taky rozhodnul pro landcruise.
V 70letech byla g klasse jeste terenak pro normalni lidi: [odkaz]
Alternativa podobně velkýho auta od Mercedesu, kdy chvíli jezdíš po dálnici a nemalou část zase po nezpevněný cestě je jen GL, jež cenově odpovídá LC200.
A Géčko je už dost zprofanovaný v dnešní době. Do terénu ok, ale na silnice je to znát. Když si ho upravíš na silnici, tak mimo ní se ztrácí a zase naopak. Jo je to ok auto, ale...
Mě u auta jde o to: splehlivost, dojezd, průchodnost a pohodlí. Ovšem nemusim mít všelijaký multimediální systémy a sedačky co mi málem utřou pozadí.
Jak odpověděl kolega T613. Je to pocitová záležitost, neb se zde jedná o kategorii mezi offroadem a schopným SUV.. to schopným podotýkám. Pod slovem pravověrný offrad si vybavim Land Cruiser ř.70, L-R Defender...
Abych odpověděl na tvojí otázku, co lepšího proti LC200 lze postavit? Slovo "lepšího" použít nelze, ale namítnu co třeba Patrol,snad i Pajero? Stejně tak i evproský L-R Dicovery není k zahození. Pouze to, serevisní zázemí u L-R pokulhává oproti Toyotě.
Ať se tady nepřem o blbostech, tak těžko bys ode mne mohl čekat, že si pořídím něco jinýho, kdy po najetejch bezmála 400 000 km s LC 120 bez jakékoliv závady (nepočítám tlumiče, 8x měněnej lauf, proraženou palivovou nádrž a další šrámy) budu pořizovat něco jinýho než jeho "nástupce", model 200.
A narovinu ti povim. Mám svůj důvod proč ho kupuju. Žiju aktivně, loni v létě jsem s ním projel celou skandinávii cesta necesta, a bez hotelu. Letos plánuju transilvánii. Uznávám, že Tuareg, ač na to nevypadá, si mimo silnici vede slušně. Ale je mi líto, tam kde se pohybuju, se prostě nechytá a navíc se v něm nedá pořádně vyspat, což na svých cestách oceňuji. A vůbec nepočítám, jakej dojezd na plnou má Tuareg, GL a pod, kdy nevím o tom, že by šli doplnit o přídavnou palivovou nádrž.
V žádnym případě nechci vyzdvihovat LC200 a všechny jí podobná auta. Jenže existuje jistá skupina lidí, kterým je klasický, byť slušný SUV nedostačující, ale tradiční offroad je zas moc spartánksý. A neznám nikoho, kdo by vlastnil 70, nebo Defendera jako jediné rodinné auto.A nevim jak pro tobe, ale pro mě je to přijatelný kompromis mezi silnicí a "polem".
A vůbec, nemá to být diskuze o plynovzm pedálu?
>:D
Tak vidíš, já chtěl po tobě alternativu k větším evropským SUV a ty mi "předhodíš" jeden čistokrevný offroad (Patrol) a jedno "offroadové" SUV (Pajero s žebřinovým rámem).
Zkoušel si jet někdy třeba tím Patrolem z Ostravy do Prahy a pak to samé absolvovat s nějakým mnohem typičtějším současným evropským SUV, které jsem např. jmenoval já? Myslím, že příklady, které jsi právě uvedl, určitě nemají mnoho společného s tvým předchozím tvrzením, že japonci hrají u dnešních velkých SUV prim.
Na tom že zrovna tobě osobně vyhovuje nejvíc LC, samozřejmě vůbec nic divného, nebo dokonce nepochopitelného nevidím...
Kategorie SUV a off-road díky práci novinářů u veřejnosti zcela splynula. U silniční větve SUV tedy dominují evropské vozy, u terénní větve zase dominují Asiaté. A je to dokonce zcela logické.. Takže je to jen otázka volby na co to hodláš více využívat. Nic víc, nic míň.
Promiň, to jsme si nerozuměli. Měl jsem za to, že chceš alternativu ke dvoustovce.
Je samožřejmě kravina, stavět vozy s žebřinovym rámem proti samonosný karoserii. Už jen to předurčuje "na co je to auto stavěné"
Kolega T613 píše správně, co se týče silničních SUV, vede jedoznačně Evropa. Teréní větev SUV,nezničitelných,libovolně upravitelných offoradů, ovládají japonci. A v neposlední řadě i pick-upy, kdy snad žádná evpropská značka je nedělá, Ranger od Forda opomíjím.
Alternativu k těm velkým SUV Q7, GL a dalším evpropanům nejspíš japonci nabídnout nemůžou, toť je fakt. Ostaně kdo z evropy produkuje ty velký suv? Povětšinou jen prémiovky.
Ale věř, že někde v lese po zaboření v bahně, se na nějakou exkluzivitu nebere ohled. Tam je machr ten kdo projede, ať už s Mercedesem nebo s Ladou...
Proto jsem si vybral auto, se kterým nemám strach jezdit po poli s tim že něco urvu, a současně na silnici nebudu ***jící se lemra.
Mě se zdá, že jsis prostě vyspecifikoval auto, který nejlíp splňuje Toyota. Pokud ti vše vyhovuje, tak je vše OK. Ale stejně tak, si můžu dát jiná pravidla pro výběr určitého vozu a ty splní nejlépe zrovna to co se zrovna líbí mě. Pokud nejezdíš řádit s autem někam do Rumunska apod., tak pochybuju, že je tady tak velký množství terénů, s kterýma by si neporadili i jiné vozy. Co se týká tahání, tak se dá tahat za leččíms. Viz. např. lidé, co vozí ojetiny z Německa. Kvůli tomu kupovat zrovna LC200 je fakt nesmysl... A že by se tahalo nejvíc zrovna s LC, to jsem si opravdu nevšiml. Takže tyhle argumenty mě příjdou prostě takové účelně uzpůsobené pro určitou značku. Stejně tak jsi mohl jít třeba do toho touarega nebo čehokoliv jiného. Jen chtít... :-)
viz příspěvek výše ;-)
jo netahá se... ale já ano, asi jsem vyjímka... Ono kolik těch LC200 si viděl za poslední měsíc? Pokud jí nemáš v práci, tak si tipnu, že jich moc nebude. Ono vůbec to auto je tady poměrně exotem.
Jak píšeš, moje požadavky přesně splňuje Toyota. Ale stejně tak je splňuje i Patrol, Dicsovery. Jenže proč, po dobré zkušenosti s LC120, bych měl brát něco jiného než T? O tom to pro mě je. A dejme tomu, že alternativa může být GL, ale nejsem si jistej, že by se na něj dala přidělat přdavná nádrž, šnorchl.. možná snad jen navyják. A to tom je je... Nechci nic takovéhoto [odkaz]
a současně ani nic podobného [odkaz]
Prostě auto podobný [odkaz]
kdy se s tim nemusíš bát vjet do lesa a současně nebudeš brzdou provozu na dálnici.
Ale nic moc je aj tak ta Toyota.Narozdiel koncernu VW ktory ma taku bohatu nabiku aut.Od malych az po super sportaky.Co Toytota ponuka??Nic moc je aj Lexus ktory je taka kopirka Mercedesu. >:D Ta Kia dava ludom pracu ;-)
Že ty sis založil účet jen proto, abys tady řval něco o kopiích? Víš že ten historie VW je přibližně stejně stará jako Toyota/Toyody? A vůbec, co ti budu plkat, když narozdíl od tebe nezatracuju ani Evropu, ani Japonsko.
Podívej se sem [odkaz]
a [odkaz]
a pak mi mudruj, proč od těch kopírek bere Mercedes, Ford, Fiat...? Ona i Toyota dává lidem práci nejen v Asii.
Tak zaseknuty pedal plynu o koberecek. Neresitelny problem pro vynalezce svetu. Mozna by pomohlo vyhodit koberecek a koupit jiny...
Neco podobneho se mi pred lety prihodilo v rentu Buicku. Automobil z niceho nic zacal sam pridavat a ani na proslapnuti plynu nereagoval. Ale, ze by slo o kritickou situaci? Jednoduse jsem vyradil, vypnul rvajici motor a zastavil.
Horsi by bylo, kdyby mi prevodovka sama vyradila pri akceleraci uprostred predjizdeni. Ale to uz je o jinem nucenem svolavani na US trhu. Zde slo ale o opravdovou technickou zavadu jineho znameho koncernu.
V tomto případě nejde o kobereček - to byly minulé problémy. Teď je problém v uchycení pedálum navíc závada se neobjevuje najednou, ale postupně se zhoršuje - viz oficiální prohlášení Toyoty zde: [odkaz]
Dnes jsem si jen pro zajímavost zkoušel s jedním z postižených aut (Sequoia) všechny možnosti řešení problému se zaseklým plynem. Jen pro šťouraly - testy probíhaly v USA na prázdné silnici uprostřed jedné pouště, tady naprosto bezpečně.
1. Jde to ubrzdit, není to až takový problém, ale ženská se asi lekne a nebude na brzdu dostatečně tlačit
2. Automat jde za jízdy vyřadit na neutrál
3. Klíčkem jde vypnout motor a s rozumnou dávkou síly auto ovládat i bez posilovačů. Nicméně je to nesmysl - stačí vyřadit.
Ve většině případů je asi správné řešení brzda a co nejdříve vyřadit na neutrál.
>:D Přečti si znovu a pořádně první slovo nadpisu "marianku", chápu naprosto dokonale, že bys tam moc rád viděl úplně jinou značku, ale proč by ses zdržoval nějakou chybou "své" dokonale nadpozemské automobilky, když můžeš tajemně/naivně zkusit obrátit pozornost směrem ke konkurenci...
Ty jsi opravdu atrakce webu..., měl bys to tu "oživovat" mnohem častěji. :*)
>:-[]:yes:
Zdar "kousavče", proč hned tak agresivně na mou slušnou reakci?
Snad jsem s ní nešlápl na kuří oko i tobě?
Až se bude psát třeba o svolávačce VW, rozhodně tu nebudu psát, že se vlastně vůbec nic nestalo, protože u značky XY jsou ty závady přece "nesrovnatelně závažnějšího charakteru"...
Tak to ber taky jako chlap a ne jako náš "malý" marianek... ;-)
Napiš to mariánku do Toyoty, spadne jim kámen. Já prostě intelektuální kváky kapitánů automobilového průmyslu miluju... zejména, když je těm kapitánům šestnáct :yes:
P.S. Je úplně něco jiného, když se ti pod zadkem pri drandění na autodráze shrnuje kobereček.
Agresivně? Neupad´jsi na hlavu? Mariánek tu roky reprezentuje pubertální větev kapitánů automobilového průmyslu. V podstatě ještě nikdy nenapsal něco, co by dospělému člověku mohlo připadat alespoň vzdáleně jako smysluplná úvaha. Jde o jeho až legendární diskuzní stav, tak co se čertíš. Takže to mé horní vyznání ber pouze na vědomí a své duchovní naivity realizuj jinde a jinak.
Klídek, přilož mokrej ručník na čelo a zchladni. Koukám, že problém není co napsal, ale kdo to napsal. Možná ti Mariánek roluje koloucha, ale nenapsal nic, než pravdu. Takže to ber sportovně a tyhle dětinský výlevy si nech pro tátu.
Koukám, žes tady právě někomu šlápl na kuří oko. Klidně to napiš. U VW vyřadilo DSG při akceleraci. Průšvih jako Brno. Ale už je to spravený.
Nějakým klukům tady narážky proti VW vaděj. Chce to brát to sportovně.
Toyota čelí žalobe, podľa ktorej automobilový výrobca vie o tomto probléme už štyri roky a odmieta konať. Žalobcovia vinia spoločnosť z 16 úmrtí a ďalších 243 zranení. Ich tvrdenie podporuje údajne aj viac ako 2000 sťažností od zákazníkov.
Myslim si, ze za problem pedalu toyota primo nemuze, ale kanadsky vyrobce. Problematictejsi uz vidim, ze to tak dlouho vi anic proti tomu nedela. Podobny problem byl pred roky v Japonsku kde toyote litaly napravy a tez dost dlouho proti tomu nic nedelala az zemreli lide.
Pamatuju na clanek, o tom jak Roomster delal crashtest. Po preruseni kabelu nefungovaly airbagy. Vyrobce udelal upravu a na rocni produkci zpetne se z vysoka ..... . Osobne si naopak cenim Toyoty, ze se k problemu takto postavila.
Já zase pamatuji,když otec dělal na dráze,jak každá,ale úplně každá lokomotiva vyrobená v licenci ČKD kdesi na Pováží v SR nedojela,nikdy,ani pitomých 100 km do jejich depa v Česku, takže zase bych to nehrotil...dalo by se pokračovat, jak brácha Emila Zátopka chtěl zabít jednoho sůdruha majstra, který na otázku, jak měří v Bánovcích kuželové kolo řekl "odhadom a skůsenosťou" neb úchylkoměr měl vůli jak kombajn z CCCP ...nebo motory do Zetorů Crystal,kdy se vrtaly otvory pro šrouby v ojnicích bez dorazů,takže ojnice lítaly bloky jak granáty na střelnici ...neb také bolo vrtání odhadom a skůsenosťou...takže zameťme si doma a pak kecejme...nazdárek, ale jsem zásady čo bolo to bolo, jenže občas je dobré to připomenout= fakta,že? Dotazy? :-!
Jednak je známo,že američané jsou prudce inteligentní a potřebují mít v návodu k mikrovlnce uvedeno,že se tam nesuší kočky,k domácí pračce,že slouží k praní prádla a ne dětí nebo součástí atd....No,pak chápu,že někteří mají problém, pokud tam ty gumové koberce na podlaze jsou, u sedačky je zaháknout a nic se nikam nesune,zvládá to i má dcera ještě bez maturity s Aurisem...ta dospělá zase má pro změnu nového G6kombi s TSI,tam jsou také gum. koberce a spešl pro pana GTI-také se musí zacvakmout do podlahy vozu, jinak se tam melou jak pr@s€.Když je uživatel d€bil a nezvládá naprosto triviální věc,při řízení kope do pohozené rohože, tak se mu asi šprajcne mezi pedály,pak asi naboří, že jo...(jen a výlučně ta nezaháklá)!!!!!!!!!!!
No a tu máte námět na další diskusi a zbytek si každý najde.
Moc práce, málo času, tak se nehádejte a něco dělejte.
[odkaz]
Tak, aspon uz vime, ze tu vytecnou konstrukci vyprodukovala US spolecnost jmenem "CTS Corp." ktera mimochodem dodavala stejny mechanizmus i do nekterych Fordu, a ted tam taky svolavaji, i kdyz zatim jen 1600 aut v cine, ale GTI rychle se bez kouknout, jestli do us-wagenu se neobjednavaji soucastky od nich ... >:D
No jo, je to docela velika ztrata prestize, ale na druhou stranu, lide, co si ceni prednosti toyot, si je budou kupovat i nadale, a zrovna v americe je to ta lepe postavena stredni trida, GM a US trucky si tam kupuje stejne jen "redneck spolecnost". VW muze byt moc rad, ze se zadne ztraty trhu bat nemusi, k tomu by totiz nejdriv stejne potreboval aspon nejaky ten podil na americkem trhu.. ;-)
to si nejsem jist. Ta firma CTS se ted brani, ze pedal vyvinula Toyota oni ho jen podle predlohy vyrabeli. Rozhodovat asi bude soud.
Jinac toyota nove navrzeny pedal musi prezentovat americkym bezpecnostnim uradum, ktere ji musi dat nejprv povoleni. Neco takove by bylo v EU asi nemyslitelne :-) V kazdem pripade maji ted americane (hlavne GM a Ford) obrovskou radost a doufaji ze svoje aute ted lip budou prodavat :-) americti politici a media jim pomahaji jak se da
A prave to je prima cezta do zkazy... ted dalsi masivni podpora od vlady, jest problem toyoty, GM uz vubec nebude mit zajem vyrabet technologicky vyspele modely... >:D
GM uz nejednou potvrdilo, ze na konkurencnim trhu nedokaze prezit, hlavne kvuli americkym znackam... protoze tomu, ze by jim daewoo nevynasel neverim... a ted i opel, jde jen o to, ze se tam vsechno napumpovalo do ted uz mrtvyhc a nekterych polomrtvych US znacek...
Žádná automobilka se k takovému problému nepostaví čelem. Bude to vždy tvrdá kalkulace. Jde o prachy. Nevynašejme do nebes VW ani žadnou jinou automobilku - je to business. :-!:yes: