Veľa záleží tiež na detailoch, veľké medzery medzi dielmi, výrazné mriežky a prelisy na plechoch generujúce turbulencie koeficient odporu vzduchu výrazne zvyšujú. Veľký vplyv majú disky kolies a tiež členitosť spodku auta.
C-HR dělali v evropském designovém centru Toyoty ve Francii (což samozřejmě nic neříká o tom, kdo tam pracuje). A navrhovali ho specificky pro Evropu. Alespoň to tvrdili. Prý se zalíbil ostatním, tak se z něj stal globální model. Nepřijde mi moc pravděpodobné, že by tam dělali i tohle.
Koncept se mi líbí, má charakter. To však odvolám, pokud se ukáže, že jeho délka nepřesahuje 4,5 m a šířka 1,8 m.
Jenže největší problém vidím v tom, že pokud se TJ začne vyrábět, do Evropy se dostane zase jen díky Dajbychovi z Plzně. Škoda.
...docela super, nechýba tomu nápad. Dizajn je hrozný, tie obrovské čumáky s kolmým čelom sa pochopiť nedajú. Čelné sklo je len taký pásik pod stropom, dá sa čakať výhľad ako z tanku...