Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota Yaris: české ceny oficiálně

Ondřej Láník
Diskuze (52)
Česká Toyota představila novinářům ceníky nejnovějšího malého modelu. Start prodeje na naplánován na leden 2006, ale již nyní byste měli mít možnost si nový Yaris prohlédnout a vyzkoušet u dealerů.

Česká Toyota představila novinářům ceníky nejnovějšího malého modelu. Start prodeje na naplánován na leden 2006, ale již nyní byste měli mít možnost si nový Yaris prohlédnout a vyzkoušet u dealerů.

Nový Yaris jsme vám nedávno podrobně představili v magazínu Auto.cz a nyní před Vánocemi doplňujeme zaváděcí ceny na českém trhu. První automobily jsou již u prodejců a pokud si vyberete některý z vozů na cestě do republiky, budete moci odjet již v lednu 2006. Automobily zadávané do výroby budou k odběru v březnu 2006.

Velký zájem o novinku Toyoty přiměl dovozce nabídnout českému zákazníkovi první sadu Yarisů ještě před oficiálním odstartováním prodeje. Základní ceníková cena třídveřového Yarise začíná na 264.900,-Kč. Ve výbavě takového vozu naleznete tříválcový zážehový motor 1.0 (51 kW), který již pracuje také v menším Aygu. K tomu Toyota přidává dva přední airbagy, ABS+EBD a brzdový asistent, rádio s CD přehrávačem, za dalších 20 tisíc korun dostanete také klimatizaci.

Dražší výbava Terra Cool příjde ve třídveřovém provedení na 314.900,-Kč a tento stupeň se od základního Base Cool liší například patnáctipalcovými koly, standardním centrálním zamykáním s dálkovým ovládáním, elektricky ovládanými okny v předních dveřích a bočními airbagy.

Za výkonnější čtyřválcový motor 1.3 VVT-i (64 kW), který je k dispozici od výbavy Terra, připlatíte 10.000,-Kč, což odpovídá ceně 324.900,-Kč pro třídveřový model s klimatizací, nebo 304.900,-Kč bez klimatizace.

Za pětidveřový hatchback se připlácí 15.000,-Kč. Nejlevnější pětidveřový Yaris 1.0 VVT-i Base příjde na 279.900,-Kč, má ve výbavě dva přední airbagy, ABS+EBD a brzdový asistent, elektricky ovládaná zrcátka, rádio s CD přehrávačem, posilovač řízení a palubní počítač. Za klimatizaci je třeba přihodit dalších 20 tisíc, za centrální zamykání s dálkovým ovládáním, boční airbagy a elektricky ovládaná okna pak ještě dalších třicet tisíc. Velmi dobře vybavený pětidveřový Yaris 1.0 VVT-i stojí 329.900,-Kč. Stejně vybavený model se čtyřválcem 1.3 VVT-i příjde o 10000,-Kč dráž.

Vyšší výbavy, podobně jako automatizovaná převodovka a vznětový motor 1.4 D-4D (66 kW) budou k dispozici během jara. Nejlevnější diesel s poněkud luxusní výbavou stojí 424.900,-Kč, příplatek za převodovku MMT činí 20000,-Kč.

Ondřej Láník
Diskuze (52)
24. 12. 2005 13:29
Re: TAK JÁ
Před listopadem 89 jsem jezdil tím čím jsem nechtěl. Od listopadu 1989 jezdím tím, čím jezdit chci. Fakt. Přesto jsem si nikdy nezoufal... Psal jsem, že vstupenka na auto.cz není vlastnictví ani Loganu ani Astona. Ale mám-li tu napsat, čím má podle mne jezdit soudce... pak můj názor je, že nikoliv v miniautu. To je samozřejmě otázka bezpečnosti... rizikové povolání... stavu... soudce... to je páteř společnosti... ten kultivuje poměry... atd... Prosím, pochop, já nepíši o tvém kamarádovi, já píši obecně, příspěvek o tom v čem má (nemá) jezdit soudce. Ale ono je to opravdu o penězích. Plat soudce je cca 45tisíc. Když odkrojíš pojištění a daň z příjmu tak to (a tvrdím, že bohužel) není na moc velké vyskakování... a to nepíšeme o lékařích, viď... Pokud konfrontujeme Yaris x Avensis... tak myslím, není co řešit... Zejména, pokud máš děti, rodinu... Nechme dnes toho... vrátíme se k tomu. Šťastné a veselé.
24. 12. 2005 11:24
Re: TAK JÁ
Tady neřešíme, kdo čím jezdí, to jsme si tu vyříkali už dávno... Včera jsem ti ještě zapomněl napsat, že soudce v Yarisu... no... nejsem příznivcem cejchování lidí podle auta... ale tak trochu... zejména tento stav, stav soudce... no nějak mi to k tomu nepasuje... viděl bych ho třeba právě v tom Avensisu... určitě také nesoudí v texaskách a ví, co je kravata... přitom, souhlasím, že mu nejde o to jaké má auto... ale pak mi pověz, přoč si nekoupí pohodlnější Avensis?
23. 12. 2005 23:41
Re: TAK JÁ
Krouťák není samospasitelný, ovšem je nutno přiznat, že tam, kde se vysloveně nezávodí, je zátah nafty velice příjemným zážitkem... V testu BMW3 v třílitru naftě tu píšou, že zátah je fascinující a atakuje pocity jako z eMka... To je teda něco :yes:
23. 12. 2005 22:49
Re: TAK JÁ
Každý auto jezdí. Občas se taky nepovede nějakej kus. A motor pod 100 koní jen nudí. Tak mi tu nevyprávěj pohádky na dobrou noc.
23. 12. 2005 22:47
Re: TAK JÁ
Proč jsi osobní? Jakou má souvislost stav mého konta s Yarisem? ;-\ jak můžeš, prosím tě psát o autech, a pasovat je do sci-fi světa?... - tedy k tvému kamarádovi - on by raději nejezdil do práce třeba v Avensisu? Abychom zůstali u pramene. Jistě, že jezdil... Jen mu kapsa nedovolí tenhle luxus... A jestli jezdí denně 100 km... tak bych mu ho ze srdce přál... třeba v té výborné a tiché naftě. Tak si tu nehrajme na to, že sice máme na Astony, ale z rozmaru jezdíme do Chorvatska v Yarisech... P.S. Malé auto jezdí chlap jen proto, že nemá na větší. Důstojná velikost auta pro chlapa je kolem střední třídy. Pokud jsi někdy v autě střední třídy seděl, víš, že koupit auto malé, je sice možné, ovšem... vzpomínky... vzpomínky zůstanou. Až tu budu psát o Yarisovi, udělám ti nepochybně radost. Tedy mimo vizuální stránky... Ovšem já teď píšu k názorům na Yarise. A to je podstatný rozdíl.