Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Yaris: První foto evropského modelu

Na internet unikly první fotografie třetí generace Toyoty Yaris pro evropské trhy.
Zpět na článek
16. 6. 2011 11:40
16. 6. 2011 11:50
16. 6. 2011 11:56
16. 6. 2011 14:13
16. 6. 2011 14:23
16. 6. 2011 14:32
16. 6. 2011 15:17
16. 6. 2011 19:53
16. 6. 2011 16:40
16. 6. 2011 16:49
neregistrovaný "Esorimmer"
19. 6. 2011 11:44
20. 6. 2011 14:26
16. 6. 2011 12:02
16. 6. 2011 12:32
16. 6. 2011 15:31
16. 6. 2011 12:31
16. 6. 2011 12:40
19. 6. 2011 12:04
16. 6. 2011 12:56
16. 6. 2011 14:49
19. 6. 2011 12:18
17. 6. 2011 08:22
18. 6. 2011 16:34
16. 6. 2011 22:32
18. 6. 2011 13:33
18. 6. 2011 16:36
18. 6. 2011 22:13
19. 6. 2011 15:17
19. 6. 2011 16:28
20. 6. 2011 14:31
18. 6. 2011 16:36
18. 6. 2011 18:49
19. 6. 2011 15:19
Avatar - theolli
16. 6. 2011 11:40
super,
hezký,za mě super jen minulý týden jsem vyzvedával naše ze servisu v Plzni po 30000-cové kontrole a žasl jsem co si všechno napočítali,ne jen že jsem zaplatil mechanikovi 500Kč na hodinu ale oni si naůčtovali 150 za zkušební jízdu,139 liklikace olejového filtru a jiné a to vše bez DPH,jako vtip dobrý ale tím skončili!
Rozbalit vlákno
11
16. 6. 2011 11:50
Re: super,
500 na hodinu je vynikající cena... :-)
Avatar - theolli
16. 6. 2011 11:56
Re: super,
vůbec nejde o cenu hodinové sazby,jde o to ža si tam koupíme auto a ještě budou vymýšlet takový věci že budu platit zkušební jízdy který by mely být v čase co platím,jinými slovy "uměle" zvýšená cena práce,to mi s......,dělají z lidí pitomce!
16. 6. 2011 14:13
Re: super,
A předpokládám, že navíc při zkušební jízdě projeli Váš benzín, je to tak?
16. 6. 2011 14:23
Re: super,
To uz by bylo mozna lepsi vyprdnout se na zaruku a jezdit do neznackovyho servisu hned od zacatku. Usetreny penize se daji pouzit na skutecnou opravu. Pri spolehlivosti Toyot to stoji za uvazenou.
16. 6. 2011 14:32
Re: super,
jestli se nepletu, tak kvuli zaruce neni nutne jezdit na pravidelne prohlidky do znackoveho servisu. je mozne jezdit i nekam jinam. Tusim ze to EU zavedla uz pred nekolika lety. Predpokladam ale, ze kdyby byl nejaky problem, bude ten znackovy servis delat bububu.
16. 6. 2011 15:17
Re: super,
Neznackovy servis ti musi dat razitko a na to musi byt proskoleny na dane auto. Pokud budes jezdit na servisky do neautorizovaneho, ten ti pak musi logicky udelat i pripadnou zarucni opravu, protoze ti to uz nikde nevezmou, nejsou hloupi prebirat odpovednot od Pepy
16. 6. 2011 19:53
Re: super,
to jo, ale takovejch servisu (bosch apod.) je dost a vzdy jsou znatelne levnejsi, takze ta moznost tu je.
16. 6. 2011 16:40
Re: super,
tak nejezdi k Dajbychovi :-)
neregistrovaný "Esorimmer"
16. 6. 2011 16:49
Re: super,
...notabene když Dajbych taky není autorizovaný, viz [odkaz]
19. 6. 2011 11:44
Re: super,
Já měl za to, že Toyota má ceny garanček uvedeny na internetu pro jednotlivé autorizované servisy. A jednotlivé servisy mají povinnost mít ceník úkonů na pobočce, takže vždy přesně víš, kolik zaplatíš.
20. 6. 2011 14:26
Re: super,
no ano, ale to musí být autorizovaný servis... ;-)
Avatar - 3_diamanty
16. 6. 2011 12:02
ocenujem
ze ma yaris konecne kruhove budiky a ze zachovali bocny profil bez zbytocneho maleho okienka predo dvermi ako ma corsa leon atd...co z nich robi minivany

u mna dobryyyy

:yes:
Rozbalit vlákno
2
16. 6. 2011 12:32
Re: ocenujem
Tak tak, moc pěkný autíčko :yes:
Avatar - Blue Sun
16. 6. 2011 15:31
Re: ocenujem
Tak to za mě naopak palec dolů za opuštění výborně konfigurované středové kapličky s přístroji...
Avatar - kari.laz
16. 6. 2011 12:31
moc pěkný
Povedl se jim. Díky bohu že tam dali normální budíky a ne ten jejich digitální paskvil. Za mě :yes:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - iudex
16. 6. 2011 12:40
Re: moc pěkný
Súhlas. Podľa mojich poznatkov z okolia viacerých záujemcov odradili práve tie centrálne umiestnené digitálky; konečne dostali v TTT rozum.
19. 6. 2011 12:04
Re: moc pěkný
Nemám rád centrální přístroje a digitály moc nemusím, ale mají jednu skvělou výhodu - špičková čitelnost za všech okolností. V Yarisu jsem párkrát jel a za žádných světelných podmínek jsem neměl problém přečíst údaje, což se u konvenčních budíků vždy říct nedá. A provedení špičkové - obraz vypadal jako promítaný, tedy žádné pixely a příšerná grafika. Přehledností tohle řešení stavím na třetí místo, za promítané (před řidiče) a průhledové displaye.

Samozřejmě, kvalitní přístrojovka, které Toyota umí, zvládne práci také dobře. Bohužel takováhle přehlednost přístrojů není samozřejmostí.
Avatar - pario
16. 6. 2011 12:56
Re: moc pěkný
Vydarený dizajn. Exterier :yes: :yes: :yes: :yes: Interier :yes: :yes: Myslím,že sa bude predávať. :-)
Avatar - Guttalax
16. 6. 2011 14:20
Re: moc pěkný
Máme jeden v rodině a zcela bezproblémové auto.Dívčina je max. spokojená. :-! Japonec si kvalitu drží. :yes:
16. 6. 2011 14:49
Re: moc pěkný
Mala auta sice nemusim, ale tohle se mi fakt libi... :-)
Avatar - Blue Sun
16. 6. 2011 15:33
Re: moc pěkný
Jenže zrovna ten digitální paskvil, jak ty říkáš, byl krásně čitelný, přehledný a stačilo jemné mrknutí očkem, namísto sklánění pohledu dolů, do volantu...
Avatar - kari.laz
16. 6. 2011 16:10
Re: moc pěkný
Ten digitální paskvil byl v první řadě nechutně odporný a vypadalo to jak digitálky od větnamců z devadesátých let.
Avatar - Blue Sun
16. 6. 2011 18:31
Re: moc pěkný
Poté, co jsem s tím paskvilem pár stovek kilometrů najel, jsem se velice nerad vracel do svého auta s klasickou přístrojovkou...
19. 6. 2011 12:18
Re: moc pěkný
Jenže právě použití segmentů místo pixelů dalo obrazu nádhernou ostrost a čistotu. Ano, je to levnější řešení, ale LCD displaye si mohou o takové kvalitě obrazu nechat zdát.

Ač takovéhle řešení moc nemusím, celkový uživatelský zážitek byl lepší než u drtivé většiny vozů s konvenčními přístroji. To se u mě počítá. Centrální přístroje od té doby už kategoricky neodmítám.
16. 6. 2011 21:05
Re: moc pěkný
Tak ako znalec by si mal vedieť, že súčasný Yaris má dve verzie prístrojového štítu. Digitálny, aj analógový. Záleží na výbave. ;-)
Avatar - iudex
17. 6. 2011 08:22
Re: moc pěkný
Myslím, že normálne motorizácie majú len digitálky; kruhové ukazovatele mala len športová verzia T-sport (aj tá sa už dlho u nás nepredáva).
Avatar - Gasoline
17. 6. 2011 09:54
Re: moc pěkný
Tchán má analogy a motor 1.0. Takže asi to sportovní verze nebude. Podle mě to byla nějaká akční výbava. Osobně, když je kaplička uprostřed, dávám přednost těm digitálkám. Rozhodně jsou lépe čitelné.
18. 6. 2011 13:38
Re: moc pěkný
Máme doma trojvalec 1.0/51kW, výbava Dream a klasické prístroje, jazdí s ním manželka.
Avatar - Vencos
18. 6. 2011 16:34
Re: moc pěkný
Já jsem to kdysi zkoumal a ty ručičkový budíky byly právě jen u toho Dreamu (nebo jak se jmenoval ten levnej s klimou), jinač ne,ale třeba americká verze ty digitální nepoužívlaa vůbec
18. 6. 2011 18:45
Re: moc pěkný
Ja mám skúsenosť aj s digitálom v strede (Scénic), a nie je s tým nijaký problém. Vec zvyku, nič viac.
Avatar - pelikoš
18. 6. 2011 22:26
Re: moc pěkný
kdysy jsem měl v primeře taky budíky uprostřed a bylo to v pohodě,ale na klasiku jsem si zvykal déle ;-)
Avatar - roman.rs
16. 6. 2011 22:32
fuj
teda ten přeoblenej design alá neprodejný avensis, zlatý původní vajíčko. Za to přístroje normálně v kapličce jsou super :yes:
Rozbalit vlákno
6
18. 6. 2011 13:33
Re: fuj
Neprodejný Avensis? Dejte si studenou sprchu. Co se týká spolehlivosti, určitě lepší volba než Passat.
Avatar - Vencos
18. 6. 2011 16:36
Re: fuj
Ano, Passat je ošklivý,nepohodlný a podobně, Toyota je kvaltiní a spolehlivá,ale toho ošklivýho "pašíka" si koupí(koupili/kupují) více lidí. Moment,ten současnej Avensis? To je možná Passat ještě pěknej... Ale nejde o Passat, ani Mondeo, jde jen o to, že těch Avensisů se prodá minimum
18. 6. 2011 22:13
Re: fuj
Co se týká designu, tak má jasně navrch Avensis. Pokud jde o prodeje Passatu, (ne že by byl špatný), tak je to o tom, že japonské automobilky (nejsou ke své vlastní škodě), ochotny poskytovat na fleety takové slevy jako VW. V přímém srovnání, (snad až na Haldex), který Toyota nenabízí, nějakou oblast, kde by Passat vysloveně exceloval a Avensis ztrácel, nevidím. Navíc je tu přístup k zákazníkům u Toyoty, (kterým se nemůže pyšnit ani německá prémie) a pak je tu přístup k zákazníkům á la VW. Vím o několika případech kdy se u v podstatě nových aut, (Superb II. a Golf VI., najeto 30 a 60 t/km) vysypalo DSG, VW Group se k problému nezná. Takže asi tolik k tomu, jestli bych si vybral Passat nebo Avensis.
Avatar - Vencos
19. 6. 2011 15:17
Re: fuj
Ale o tom to vůbec není. Lidé jsou na Passat zvyklí a z obecných hledisek to vlastně není šaptné auto. Avensis nemá nic navíc. Kdyby byl alespoň levnější, nebo to bylo hezký auto (což je subjektivní a mě se nelíbí), mělo nějákou zásadní technickou vychytávku,ale z pragmatického pohledu tu nevidím jediný důvod. Ano,já Passat nemám rád a nikdy bych si ho nekoupil.
Jak pravíš,ta auta se záasadně neliší, což je dejmetomu pravda.

Bohužel však našinci daleko radši říkají,že mají VW a ruku na srdce,Avensis není vůbec pěkný,neni ani levný, není zajímavý, zábavný, není vlastně vůbec nic.
Jsou to podobné věci, které si američtí zákazníci tolik cení na Camry,avšak ta je aspoň legendární a levná. Možná to je ten klíč. Camry byla vždycky dobrá, tak je oblíbená. U nás na tom principu funguje Passat
19. 6. 2011 16:28
Re: fuj
Passat vyloženě levný není, stačí se podívat na stránky VW u nás, oba modely (jak Avensis tak Passat) jsou za víceméně stejnou cenu, když tedy nebudeme brát nějaké akce na fleety apod. Můžeš mi říct v čem je Passat zábavný? Co je tak zásadní technickou vychytávkou? Snad motory TSI, ale jsem zvědavý za pár let, jak si povedou ve srovnání s japonskými/korejskými atmosférami, resp. jaká bude jejich životnost při normálním užívání, tj. dodržování zásad jízdy s motorem jenž má turbo.

DSG není nic až tak převratného, ano (VW přišel s touto převodovkou první a uvedl ji do masové sériové výroby), ale původní verzi dvouspojky použilo Audi už u modelu Quattro, s nímž v 80. letech vyhrávalo rallye, takže bych to zase za takovou technologickou revoluci nepovažoval. Tvému argumentu, že by měl být Avensis levnější, moc nerozumím, nechápu proč. Obě auta jsou naprosto vyrovnaná, nechápu tak důvod, co by mělo vést Toyotu ke zlevnění Avensisu, jediné slabší místo Toyoty (a japonských značek obecně) je tradičně marketing, který má VW zvládnutý mistrovsky, (teď to nemyslím špatně). Také je tu jistá hloupost českého zastoupení výše zmíněných značek v tom, že se chovají, jako by jim o prodeje až tolik nešlo, nepochybně k jejich vlastní škodě.
20. 6. 2011 14:31
Re: fuj
Jestli je levnější Avensis nebo Passat, by sis měl nejdřív pořádně prověřit. Zkus si vzít některou z výbav Avensisu a dovybyvit si Passat na stejnou úroveň. Passat bude dražší...
Pokud jde o ostatní argumenty, tak ano, může být, ačkoliv zejména u designu neexistuje objektivní hodnocení.
Ale u ceny nemáš pravdu. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
16. 6. 2011 23:13
Konečně
Konečně relativně přijatelný interiér. :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Vencos
18. 6. 2011 16:36
Re: Konečně
A možná to ani nevypadá jako auto pro holky
18. 6. 2011 18:49
Re: Konečně
On bol aj doteraz viac ako prijateľný. Takým priestorom na tak malom pôdoryse a takým množstvom odkladacích priestorov ako má končiaca generácia, sa nemôže pochváliť hocikto.
Avatar - Ada je zase tady
19. 6. 2011 11:58
Re: Konečně
Ne! Dosavadni interier byl rendlikovsky sileny :no: :no: :no:
19. 6. 2011 13:04
Re: Konečně
Srovnávat interiér byť předcházející generace s Renaultem? Kolik houbiček jste dnes měl? To je pro Japonce tak trochu urážka. Navíc, Klaudius nehodnotil nějaké tvrdé plasty v interiéru, ale jeho variabilitu, takže asi tak. Jediná Toyota, která měla vyloženě hnusný interiér, byl Yaris Verso, záměrně říkám byl, na světě už je nová generace.
Avatar - Vencos
19. 6. 2011 15:19
Re: Konečně
Finlande, on ti nenadává a nechce tě zabít, vážně ne ;-)

Nebo každý, komu se nelíbí Toyota se jen plete a nerozumí tomu?
19. 6. 2011 16:10
Re: Konečně
Nic takového jsem neřekl, ale když tu GTI řekne, že srovnávat interiér Golfu a Korejců je mimo, tak jsem ochoten to uznat, ale když to já řeknu ve vztahu Toyota - Renault, tak to normální není. A pokud vím, tak jsem i uznal, že minulá generace Versa ten hnusný interiér měla, takže vlastně nevím, co tu řešíme.

Ano, Toyota je svým způsobem sterilní, (řidičsky), ale co do spolehlivosti, se Japonci vyrovnají německé prémii, to museli (i kdyby nechtíc) uznat i Němci, stačí se podívat třeba na statistiky TUV, Dekra, týkající se např. Mazd 2 a 3, Toyota Aygo, je hodnocena jako jeden z nejspolehlivějších minivozů, vysoko se drží i Honda, (podotýkám, že vyráběná v Británii) a Mitsubishi jakbysmet. Japonská auta jsou u nás prostě nedoceněná a báchorkám o "levných" ND na německá auta se musím smát, ty ceny ND, jsou už dnes totiž plně srovnatelné, jen snad low - end jako Renault, (a to ještě jen u některých modelů), či Fiat by mohli být levnější, než většina u nás prodávané produkce.
19. 6. 2011 19:13
Těšíte se na auto, které bude vždy o krok napřed?(odkaz vide
Jednička s hvězdičkou... :yes:

Chybí mi tu video od autora článku,tak přikládám odkaz z YouTube na klasického Yarise: [odkaz]

A pak video na Hybrid Synergy Drive(HSD) Yaris: [odkaz] :-)
Rozbalit vlákno
0