hezký,za mě super jen minulý týden jsem vyzvedával naše ze servisu v Plzni po 30000-cové kontrole a žasl jsem co si všechno napočítali,ne jen že jsem zaplatil mechanikovi 500Kč na hodinu ale oni si naůčtovali 150 za zkušební jízdu,139 liklikace olejového filtru a jiné a to vše bez DPH,jako vtip dobrý ale tím skončili!
vůbec nejde o cenu hodinové sazby,jde o to ža si tam koupíme auto a ještě budou vymýšlet takový věci že budu platit zkušební jízdy který by mely být v čase co platím,jinými slovy "uměle" zvýšená cena práce,to mi s......,dělají z lidí pitomce!
To uz by bylo mozna lepsi vyprdnout se na zaruku a jezdit do neznackovyho servisu hned od zacatku. Usetreny penize se daji pouzit na skutecnou opravu. Pri spolehlivosti Toyot to stoji za uvazenou.
jestli se nepletu, tak kvuli zaruce neni nutne jezdit na pravidelne prohlidky do znackoveho servisu. je mozne jezdit i nekam jinam. Tusim ze to EU zavedla uz pred nekolika lety. Predpokladam ale, ze kdyby byl nejaky problem, bude ten znackovy servis delat bububu.
Neznackovy servis ti musi dat razitko a na to musi byt proskoleny na dane auto. Pokud budes jezdit na servisky do neautorizovaneho, ten ti pak musi logicky udelat i pripadnou zarucni opravu, protoze ti to uz nikde nevezmou, nejsou hloupi prebirat odpovednot od Pepy
Já měl za to, že Toyota má ceny garanček uvedeny na internetu pro jednotlivé autorizované servisy. A jednotlivé servisy mají povinnost mít ceník úkonů na pobočce, takže vždy přesně víš, kolik zaplatíš.
ze ma yaris konecne kruhove budiky a ze zachovali bocny profil bez zbytocneho maleho okienka predo dvermi ako ma corsa leon atd...co z nich robi minivany
Nemám rád centrální přístroje a digitály moc nemusím, ale mají jednu skvělou výhodu - špičková čitelnost za všech okolností. V Yarisu jsem párkrát jel a za žádných světelných podmínek jsem neměl problém přečíst údaje, což se u konvenčních budíků vždy říct nedá. A provedení špičkové - obraz vypadal jako promítaný, tedy žádné pixely a příšerná grafika. Přehledností tohle řešení stavím na třetí místo, za promítané (před řidiče) a průhledové displaye.
Samozřejmě, kvalitní přístrojovka, které Toyota umí, zvládne práci také dobře. Bohužel takováhle přehlednost přístrojů není samozřejmostí.
Jenže zrovna ten digitální paskvil, jak ty říkáš, byl krásně čitelný, přehledný a stačilo jemné mrknutí očkem, namísto sklánění pohledu dolů, do volantu...
Jenže právě použití segmentů místo pixelů dalo obrazu nádhernou ostrost a čistotu. Ano, je to levnější řešení, ale LCD displaye si mohou o takové kvalitě obrazu nechat zdát.
Ač takovéhle řešení moc nemusím, celkový uživatelský zážitek byl lepší než u drtivé většiny vozů s konvenčními přístroji. To se u mě počítá. Centrální přístroje od té doby už kategoricky neodmítám.
Tchán má analogy a motor 1.0. Takže asi to sportovní verze nebude. Podle mě to byla nějaká akční výbava. Osobně, když je kaplička uprostřed, dávám přednost těm digitálkám. Rozhodně jsou lépe čitelné.
Já jsem to kdysi zkoumal a ty ručičkový budíky byly právě jen u toho Dreamu (nebo jak se jmenoval ten levnej s klimou), jinač ne,ale třeba americká verze ty digitální nepoužívlaa vůbec
Ano, Passat je ošklivý,nepohodlný a podobně, Toyota je kvaltiní a spolehlivá,ale toho ošklivýho "pašíka" si koupí(koupili/kupují) více lidí. Moment,ten současnej Avensis? To je možná Passat ještě pěknej... Ale nejde o Passat, ani Mondeo, jde jen o to, že těch Avensisů se prodá minimum
Co se týká designu, tak má jasně navrch Avensis. Pokud jde o prodeje Passatu, (ne že by byl špatný), tak je to o tom, že japonské automobilky (nejsou ke své vlastní škodě), ochotny poskytovat na fleety takové slevy jako VW. V přímém srovnání, (snad až na Haldex), který Toyota nenabízí, nějakou oblast, kde by Passat vysloveně exceloval a Avensis ztrácel, nevidím. Navíc je tu přístup k zákazníkům u Toyoty, (kterým se nemůže pyšnit ani německá prémie) a pak je tu přístup k zákazníkům á la VW. Vím o několika případech kdy se u v podstatě nových aut, (Superb II. a Golf VI., najeto 30 a 60 t/km) vysypalo DSG, VW Group se k problému nezná. Takže asi tolik k tomu, jestli bych si vybral Passat nebo Avensis.
Ale o tom to vůbec není. Lidé jsou na Passat zvyklí a z obecných hledisek to vlastně není šaptné auto. Avensis nemá nic navíc. Kdyby byl alespoň levnější, nebo to bylo hezký auto (což je subjektivní a mě se nelíbí), mělo nějákou zásadní technickou vychytávku,ale z pragmatického pohledu tu nevidím jediný důvod. Ano,já Passat nemám rád a nikdy bych si ho nekoupil.
Jak pravíš,ta auta se záasadně neliší, což je dejmetomu pravda.
Bohužel však našinci daleko radši říkají,že mají VW a ruku na srdce,Avensis není vůbec pěkný,neni ani levný, není zajímavý, zábavný, není vlastně vůbec nic.
Jsou to podobné věci, které si američtí zákazníci tolik cení na Camry,avšak ta je aspoň legendární a levná. Možná to je ten klíč. Camry byla vždycky dobrá, tak je oblíbená. U nás na tom principu funguje Passat
Passat vyloženě levný není, stačí se podívat na stránky VW u nás, oba modely (jak Avensis tak Passat) jsou za víceméně stejnou cenu, když tedy nebudeme brát nějaké akce na fleety apod. Můžeš mi říct v čem je Passat zábavný? Co je tak zásadní technickou vychytávkou? Snad motory TSI, ale jsem zvědavý za pár let, jak si povedou ve srovnání s japonskými/korejskými atmosférami, resp. jaká bude jejich životnost při normálním užívání, tj. dodržování zásad jízdy s motorem jenž má turbo.
DSG není nic až tak převratného, ano (VW přišel s touto převodovkou první a uvedl ji do masové sériové výroby), ale původní verzi dvouspojky použilo Audi už u modelu Quattro, s nímž v 80. letech vyhrávalo rallye, takže bych to zase za takovou technologickou revoluci nepovažoval. Tvému argumentu, že by měl být Avensis levnější, moc nerozumím, nechápu proč. Obě auta jsou naprosto vyrovnaná, nechápu tak důvod, co by mělo vést Toyotu ke zlevnění Avensisu, jediné slabší místo Toyoty (a japonských značek obecně) je tradičně marketing, který má VW zvládnutý mistrovsky, (teď to nemyslím špatně). Také je tu jistá hloupost českého zastoupení výše zmíněných značek v tom, že se chovají, jako by jim o prodeje až tolik nešlo, nepochybně k jejich vlastní škodě.
Jestli je levnější Avensis nebo Passat, by sis měl nejdřív pořádně prověřit. Zkus si vzít některou z výbav Avensisu a dovybyvit si Passat na stejnou úroveň. Passat bude dražší...
Pokud jde o ostatní argumenty, tak ano, může být, ačkoliv zejména u designu neexistuje objektivní hodnocení.
Ale u ceny nemáš pravdu. ;-)
On bol aj doteraz viac ako prijateľný. Takým priestorom na tak malom pôdoryse a takým množstvom odkladacích priestorov ako má končiaca generácia, sa nemôže pochváliť hocikto.
Srovnávat interiér byť předcházející generace s Renaultem? Kolik houbiček jste dnes měl? To je pro Japonce tak trochu urážka. Navíc, Klaudius nehodnotil nějaké tvrdé plasty v interiéru, ale jeho variabilitu, takže asi tak. Jediná Toyota, která měla vyloženě hnusný interiér, byl Yaris Verso, záměrně říkám byl, na světě už je nová generace.
Nic takového jsem neřekl, ale když tu GTI řekne, že srovnávat interiér Golfu a Korejců je mimo, tak jsem ochoten to uznat, ale když to já řeknu ve vztahu Toyota - Renault, tak to normální není. A pokud vím, tak jsem i uznal, že minulá generace Versa ten hnusný interiér měla, takže vlastně nevím, co tu řešíme.
Ano, Toyota je svým způsobem sterilní, (řidičsky), ale co do spolehlivosti, se Japonci vyrovnají německé prémii, to museli (i kdyby nechtíc) uznat i Němci, stačí se podívat třeba na statistiky TUV, Dekra, týkající se např. Mazd 2 a 3, Toyota Aygo, je hodnocena jako jeden z nejspolehlivějších minivozů, vysoko se drží i Honda, (podotýkám, že vyráběná v Británii) a Mitsubishi jakbysmet. Japonská auta jsou u nás prostě nedoceněná a báchorkám o "levných" ND na německá auta se musím smát, ty ceny ND, jsou už dnes totiž plně srovnatelné, jen snad low - end jako Renault, (a to ještě jen u některých modelů), či Fiat by mohli být levnější, než většina u nás prodávané produkce.