Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Yaris: Facelift, nový motor 1,33 Dual VVT-i a nižší spotřeba u všech motorizací

Toyota představila v Boloni hned několik menších světových premiér. Tou nejzajímavější asi je inovovaný Yaris s několika technickými novinkami.
Zpět na článek
4. 12. 2008 10:28
4. 12. 2008 15:39
4. 12. 2008 18:11
4. 12. 2008 10:49
neregistrovaný "joshuaX"
4. 12. 2008 11:26
neregistrovaný "bumbooo"
4. 12. 2008 15:28
neregistrovaný "RayBan"
4. 12. 2008 16:59
neregistrovaný "cabel"
4. 12. 2008 23:01
neregistrovaný "bezdomovkyně"
5. 12. 2008 00:22
neregistrovaný "RayBan"
4. 12. 2008 10:28
Nic moc
To jsou ale výrazné designové zásahy... Kromě trošičku jinak probarvených zadních svítilen se nezměnilo nic, stále stejně nudný, designově šedý paskvil. První generace se uměla aspoň trochu odvázat. :no:
Rozbalit vlákno
2
4. 12. 2008 15:39
Re: Nic moc
S timhle nazorem nesouhlasim...sice se toho zmenilo opravdu malo,ale dulezite jsou nove motory, zde neslo o facelift ,,na oko" a to ze je to osklive auto, to je vec kazdeho z nas,ale ymslim,ze se lidem libi,uz kvuli prodejum a me se ostatne libi take,na prcka do mesta je to good,oproti Fabii je to dilo Versaceho...
4. 12. 2008 18:11
Re: Nic moc
Fabia byl sice zpočátku šok, ale postupem času si na ni lidé zvyknou. Mně už nepřipadá jako ošklivka a celkem se mi začíná líbit. Ovšem tu úzkou stavbu jí rozhodně neodpustím. Zato Yaris první generace se mi celkem líbil od začátku, dvojka mi připadala nic moc. A postupem času se to dál obrací k horšímu, jeho design upadá. Vím, že názor na design jevždy subjektivní záležitostí, ale věřím, že to tak nevidím jen já...
neregistrovaný "joshuaX"
4. 12. 2008 10:49
Nezdar
Tak ten facelift se moc nepovedl, hlavne teda zadni svitilny, brrr..a interier nadale zustava odpudivy a bez emoci :-|
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bumbooo"
4. 12. 2008 11:26
Nic se nezmenilo?!
Nevim panove, ale pro mne jsou veledulezitejsi a opravdu prelomove ty zmeny pohonove. 6 st. prevodovka v zakladu, v malym aute, nic moc? Spotreba u zakladniho motoru o cely litr nizsi nez u zakladu Fabie a spol. a vubec nejnizsi v benzinovych motorech tohoto segmentu, taky nic moc? Myslim, ze Toyota Koncernu ukazala, jak se delaji hospodarna auta, ne dat tam turbo s kompresorem a vytahnout za to od zakaznika oproti atmosfere o 90 tisic navic. Protoze ja nechci stovku za osm, ja chci "jenom" hospodarny prostredek na odvoz z bodu A do bodu B.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "RayBan"
4. 12. 2008 15:28
Re: Nic se nezmenilo?!
Bohužel většina z nich jsou ti závodníci co by rádi turbo od Koncernu, ale při pohledu do kasičky to nakonec stejně vyhraje omlácená Sierra ... >:D
4. 12. 2008 15:37
Re: Nic se nezmenilo?!
>:D >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "cabel"
4. 12. 2008 16:59
supeer
pro me za me at si faceliftujou, stejne je to jen kosmetika jako vzdy u toyoty :-) yarousek se mi sice libi v puvodnim havu (2.gen), ale novy moturek bych brala hned vsema 20 :yes: :yes: :yes: kdo vi jak jezdi soucasna 1.3, si dokaze predstavit jaky delicko to bude s novym 1.33 jojojojojo :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bezdomovkyně"
4. 12. 2008 23:01
neznám lepší
Jezdil jsem s několika služebními fábiemy, ale pod 10 l jsem se nedostal. Nyní jezdíme s jariskou a průměr vychází kolem 5l při stejně razantní jízdě a zatím bez poruchy, což u fábií rozhodně neplatilo. Na tvar sice také moc zvyklý nejsem, ale po praktické stránce je dobrý. Řekl bych že tvar mají nejlepší Francouzká auta z EU značek, ale to je vše co se dá chválit.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RayBan"
5. 12. 2008 00:22
Re: neznám lepší
a ruční jsi odbrzdil ?