Společnost Toyota Motor Corporation (TMC) oznámila, že slavnostně spustila výrobní linku pro hybridní model Camry ve svém závodě v Kentucky (TMMK). Tímto zahájila výrobu hybridních vozů značky Toyota v severní Americe.
Musím to rychle napsat, aby mě nepředběhl kolega s hybridní klávesnicí. Sedím na rozrvzaný židli. Je stará 65 let. Loketní opěry jsou oježděný, jak Ford Taunus, blahé paměti. Kůže na sedadle připomíná vyprahlou poušť, s těmi všemi prasklinami. Kdykoliv se do ní posadím, jsem v jiném světě. Celý život se snažím si vytvářet jiné světy... Mnohdy mi k tomu postačí i klíčenka, svraštělý kaštan, co mě v kapse provázel mými tanečními, stříbrnej prsten, co jsem ho kdysi našel, byl zpola vrostlej do větvičky břízy. Nikdy se nedozvím kdo a proč ho tam kdysi vsadil... ale tuším, že to bylo v den, kdy ve vesmíru puklo jedno horký srdce... V autě mám také kožená sedadla. Před nastartováním sjedu pravou dlaní hrubé švy. Připomenu si tím trůny dávných králů. Ten prsten mám zavěšený na koženém řemínku na řadičce... abych věděl, že mám ještě srdce. Pod kapotou bublá ostrej, dravej starej benzíňák... Když ho zatnu, dáme spolu dohromady pár set koní... všichni jsou plnokrevníci z dobrécho chovu. Ctím rodokmen. V odkládací skříňce vozím svítilnu, normální baterku, na tři buřty, jeden nikdy neví, co se v noci všechno může přihodit. Jo, elektřina, to je dobrá věc.
Díky. Svou sílu počítám na bejky... někdy se zmůžu i na jednoho celýho... maximálně ovšem tak 7 minut. :-) P.S. Není důležité vše v životě pochopit... nýbrž vše správně uchopit. To není lechtivej dámskej slogan... to je fakt :-)
Není důležité vše v životě pochopit... nýbrž vše správně uchopit. To není lechtivej dámskej slogan - >:D >:D:yes: BTW k té camry - už jsem ji chtěl hodně pochválit zejména v té fotce zepředu a říct že amíci nemaj zas tak zvrácenej vkus, ovšem pak došlo na interiér a zejména zadní část auta a opět mě v mé "teorii" utvrdili :-)
Hybridy...v poslední době se rozmohli, plánují je téměř všechny automobilky, které ve světě automobilismu něco znamenají. Ti nejodvážnější je mají...již nějaký ten pátek prošlapávají cestičku ostatním (a taky jim prodávají technologie,přirozeně). No. Jako milovník krásných rychlých aut se ptám...a k čemu mi bude hybrid v 911? He? K ničemu, zní odpověď. Naprosto k ničemu. Jenže...kolik se prodá denně naftových aut? stovky,tisíce. Proč se prodávají,když vypouštějí nebezpečné látky a jsou traktoidní(i když některé pod kily izolačního ballastu méně)? Protože málo žerou a pro řidiče, kteří neumí podřazovat, jsou i pekelně rychlé. Hm. Jaká je odpověď na naftu z ostrovů vycházejícího slunce? Dejte dohromady poctivý, zvučný benzínový agregát a k němu rekuperační soustavu v čele s bateriemi. Spotřeba padá,emise také,pružnost nebývale stoupá (80-120 za 4,7s...ne,to není údaj sportovního coupé ale limuzíny vyšší střední třídy s hybridním pohonem). Takže...proč dále,výhledově kupovat ropáky? Hybridní technoligie jsou budoucnost...ať už ten spalovací agregát bude na vodík či natural ;-) .
Dobrá úvaha... ovšem mimo realitu. Zde je průměrné stáří vozu asi 14 let... Oba víme, co je to průměr :-) Tedy, tak jako těžko hledáš někoho z průměrnou mzdou, většinou potkáváš auta kolem 20 let... Umíš si představit ty starosti s 20 ti letým hybridem? Česko potřebuje auta, jako je Logan. To znamená - prostorná, úsporná, levná. Hybridní tance... pokud tu nějaké budou, by padaly do úvahy tak za 20 let. P.S. Viděl jsi na Primě v autosalonu toho bílého Lexhybrida? Auto... to je především kastle... na to nějak pozapomněli.
nezapoměli...je to pěkné auto ;-):yes:
PS: 20 let starý hybrid...výměna baterie a frčí dál
PPS: mluvil jsem o nákupu nových vozů a to ještě výhledově...až všechny automobilky,co něco znamenají,vypustí hybridy...pane, to bude hukot! Široká paleta...a,věř mi, i ty si najdeš oblíbence...třeba to bude hybridní subaru,kdo ví :-)
uvidíš, že každá světová automobilka se bude pyšnit hybridem jako hlavním marketingovým tahounem...tak mě napadá, co škoda? myslím, že nový Superb by se na hybrida hodil...jen...to asi bude zbožné přání. No co, hybridní Legacy to jistí :-)