Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Trabant nT: Legenda se možná dočká pokračování

Dvoutaktní motor ani pověstný odér už nejsou in, ale dobře provedený retro-design stále táhne. Nový Trabant má pořád ještě daleko k sériové výrobě, ale i tak je jednou z hvězd letošního IAA.
Zpět na článek
15. 9. 2009 19:14
15. 9. 2009 21:13
neregistrovaný "Honzamotors"
16. 9. 2009 06:44
16. 9. 2009 06:53
16. 9. 2009 07:09
16. 9. 2009 08:54
16. 9. 2009 09:27
16. 9. 2009 12:10
16. 9. 2009 18:48
16. 9. 2009 12:01
16. 9. 2009 12:44
neregistrovaný "xsarahdi"
16. 9. 2009 13:31
16. 9. 2009 16:11
16. 9. 2009 14:22
25. 9. 2009 16:56
16. 9. 2009 16:45
25. 9. 2009 16:53
Avatar - salamoon
15. 9. 2009 19:14
Radsej nie
nieje to velmi podarene,to radsek i20 alebo polo..... a to vw nemusim >:D
Rozbalit vlákno
0
15. 9. 2009 19:15
Tak to je nádhera
Moc se mi líbí. Povedl se. Jen se obávám, že pro uvedení do sériové produkce bude potřbovat silného partnera. V podobě automobilky.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - pelikoš
15. 9. 2009 19:57
Re: Tak to je nádhera
a ještě reinkarnovat rintintina >:D >:-[] >:D >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
15. 9. 2009 20:10
Re: Tak to je nádhera
Z hlediska designu je to docela povedené retro, ačkoli ne dokonalé. Komerční úspěch bych viděl jen, pokud by cena nešplhala přes 400tis. tedy asi cca 16 tis. Eur.
15. 9. 2009 20:15
Re: Tak to je nádhera
Je opravdu krásný, nemám slov. I když interiér není nic moc byo by mě to jedno. Jako prcek sem v tomhle autě najezdil mnoho kilometrů a to auto jsem miloval, když shnila vlaštovka a auto šlo do šrotu tak sem brečel. Moje nynější a zároveň první vlastní auto je pro mě auto, ale trabi byl jako brácha :-)
Dejte do toho "HTP", ty nejtvrdší plasty.. prostě cokoliv, ale pokud bude takto vypadat tak ho chci! Ták a teď se mě posmívejte, kdo nemě Trabiho tak nepochopí. ;-)
15. 9. 2009 20:41
Re: Tak to je nádhera
A já to chápu. ;-) :-!
15. 9. 2009 20:47
Re: Tak to je nádhera
Měl si Trabiho že ;-) Ten náš byl kombík v okrové barvě. Podle mě tohle má velkou šanci uspět. Trabant je kult něco jako Mini a F500. Tento Trabi doslova vybízí k individualizaci něco jako nabízí Kia Soul. Ale jak píšeš bez podpory nějáke automobilky asi nemá šanci ;-) Osobně v tomto projektu vidím dobrou investici.
15. 9. 2009 20:58
Re: Tak to je nádhera
Ještě dodám, že to co podle mě na Fabii nefunguje tady plní roli na 100% myslím tím A a C sloupek a bílá střecha, ale to bude asi tím, že celkové proporce jsou podstatně vyváženější.
15. 9. 2009 23:48
Re: Tak to je nádhera
Měl jsem blankytně sametově modrou limuzínu (sedan). Taky na něj vzpomínám. :'-( :-)
Avatar - white label
15. 9. 2009 23:59
Re: Tak to je nádhera
Kombík byl ale mnohem všestranější... s tím si (třeba i postupně) odvezl "všechno"..., to auto vydrželo neskutečné věci... :yes: ;-)
16. 9. 2009 00:12
Re: Tak to je nádhera
Jo, jenže mě kombík do cesty nepřišel. Vzal sem tedy sedan. Ale i ten měl kufr o objemu 450 litrů! Akorát, že měl malou díru. ;-\ A je pravda, že to vydrželo i velmi drsné zacházení.
Avatar - Ada je zase tady
15. 9. 2009 22:00
Re: Tak to je nádhera
Absolutne SUPER! :yes: :yes: :yes:
Ja jsem za volantem Trabiho najezdil kdysi dohromady pres 320 tis km... Samozrejme s parkrat zgeneralkovanym motorem, druhou karoserii a taky ze zbytku toho moc originalniho nezustalo. Ony taky ale i ty silnice nebyly jako dnes.
Tohleto mne ale chytlo za srdce! Dejte do toho prosim maly diesel VW a koupim to z fleku. Cena nerozhoduje! :yes:
15. 9. 2009 23:14
Re: Tak to je nádhera
Ten dvouválec co tu byl nedávno v tom eko autě od VW ;-) myslím, že jako elektromobil ano ale až časem. Momentáně na to není infrastruktura a tak nějaký maloobjemový oturbený benziňák nebo diesel by byla lepší volba a i prodeje s "klasickou" motorizací by byly vyšší.
15. 9. 2009 23:57
Re: Tak to je nádhera
Jediná nevýhoda Trabiho je, že je prakticky neznámou kultovkou mimo východní blok, což třeba pětistovka a mini není. Dost ho to omezuje. Ikdyž vezmu li bývalou RVHP plus Němce (D), tak to hodí zhruba 180 mil. trh. Šanci má, jako levné a stylové vozítko, cena pod 200 tis a široké možnosti individualizace by tento projekt mohly uvést v kvalitní život.
16. 9. 2009 08:05
Re: Tak to je nádhera
Já si myslím, že právě proto není špatný ten záměr s čistým elektropohonem. Znamenalo by to udělat síť dobíjecích bodů ve velkých německých městech a souměstích. Jinde nemá šanci. Pořád to bude větší trh než celé Česko.
16. 9. 2009 08:10
Re: Tak to je nádhera
Ještě budu fantazírovat dál. Takové auto by se neobešlo bez dotací z veřejných peněz. To by mohlo jít přes města skrze zřízení veřejných půjčoven. Sdílením aut by město částečně řešilo problémy s parkováním, elektromobily pak s emisemi a hlukem.
15. 9. 2009 20:12
Premrhaná šanca.
To čo doviezli charakterizujú 3 písmená: F.u.j.

Mini sa podarilo. Fiat 500 sa podaril... Toto ee.
Rozbalit vlákno
1
16. 9. 2009 09:53
Re: Premrhaná šanca.
presne tak, je to otrasné... na mini a 500 sa nechyta ani náhodou :no:
neregistrovaný "Honzamotors"
15. 9. 2009 21:13
Hezký, ale...
Moc hezký, ale z bočního pohledu hrůza. Měli udělat kratší rozvor náprav a delší zadní převis.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Adrian77
15. 9. 2009 22:33
Re: Hezký, ale...
Možná počítají s možností pětidveřové varianty, potom by ten dlouhý rozvor měl logiku
Avatar - KubikCv
25. 9. 2009 16:59
Re: Hezký, ale...
dlouhý rozvor proč asi? přidá místo vzadu..kola v rozích karoserie-lepší jízdní vlastnosti...nebo by jste chtěli sedět mezi podběhy?
Avatar - Adrian77
15. 9. 2009 21:13
Úplně mě padla brada...
Myslel jsem si, že z Trabantu by retro po vzoru Mini, nebo Fiatu 500 asi nešlo. Naštěstí jsem se mýlil. Je to naprosto dokonalý, jak karosérie, tak interiér. Jen pod přední světla bych dal ještě mlhovky připomínající někdejší blinkry :-)
Rozbalit vlákno
0
16. 9. 2009 06:44
Jedna vec
Jedna vec by ma zaujímala - prečo je nutné každú bývalú ľudovku pretaviť do luxusnej štýlovky? Dizajnovo to nevyzerá úplne zle, ale tvorcovia sa podľa mňa mali držať viac pri zemi. Kolesá, predné svetlá, tmavé prahy, presklená strecha a celkové prevedenie interiéru vrátane sedadiel sú úplne mimo. Jediné, čo má tento výtvor s Trabantom spoločné, je inšpirácia tvarmi a nápis Trabant - nič viac.
Rozbalit vlákno
11
16. 9. 2009 06:53
Re: Jedna vec
Až tam bude zweitakt, pevné zadní okna, plastová měrka benzínu a volant s tenkým věncem který bude v rukách klouzat i batoleti pak to bude trabant, ale myslíš, že by ho někdo chtěl? Navíc tohle není finální podoba ;-) cílem tohoto prototypu je nalákat investory ;-)
16. 9. 2009 07:09
Re: Jedna vec
Ja sa nehádam - komentujem práve výtvor na fotkách, nie sériovú podobu, o ktorej nevieme ako bude (ak bude) vyzerať.
Inak myslím si, že trochu preháňaš, spomínaš práve detaily, ktorými bývalý výrobca šetril náklady na výrobu. ja spomínam veci, ktoré by nemuseli vyzerať tak ako vyzerajú na fotkách. Civilnejšie, menej "rozliate" predné svetlá by prospeli, tieto vyzerajú na Trabiho až nemiestne, podobne ako prehnané kolesá a športovo čierne prahy. Veľká sklená strecha je už luxusom, podobne ako prevedenie interiéru (nie tvarové riešenie).
Celkovo sa to dá akceptovať ako štúdia, ale nemá to ducha Trabanta, ako som už napísal, príliš megalomanské.
16. 9. 2009 08:54
Re: Jedna vec
No mě právě ten interiér přijde celkem laciný, nezdá se mě luxusní a panoramatické střešní okno dostáváš v nižší střední za příplatek běžně, samozřejmě s odkazem na prvního trabiho to trochu nesedí, ale je jiná doba. Kdyby toto auto mělo být lowendem něco jako Dacia tak bych s tebou souhlasil na 100%, ale toto bude styovka něco jako f500, mini... atd
16. 9. 2009 09:27
Re: Jedna vec
Už si zabudol, čo som napísal v úvode. Tak ešte raz:
"Jedna vec by ma zaujímala - prečo je nutné každú bývalú ľudovku pretaviť do luxusnej štýlovky?"
16. 9. 2009 10:22
Re: Jedna vec
Ani to nechápeš? Nepřekvapuje.
Dělají to ze stejného důvodu jako všichni ostatní. Můžou z toho vytřískat prachy. Tak jednoduchý a prostý důvod to má.
16. 9. 2009 12:10
Re: Jedna vec
Objavil si Ameriku...
Ak tu má niekto dlhé vedenie a nevie niečo pochopiť, si to ty. Nie je nutné, aby si reagoval na moje príspevky, beztak nemáš šajn o čom píšem. Moju otázku si pochopil a zodpovedal na úrovni školáka prvého stupňa.
16. 9. 2009 12:29
Re: Jedna vec
Určitě. >:D
Zato tebe tady každej považuje za někoho, kdo má nevídaný přehled a jeho dedukce řeší otázky hodné tržních analytiků. >:D
Ty si pořád myslíš, že tvoje příspěvky obsahují něco objevného? >:D Jako jouda z učňáku leda tak. :-!
16. 9. 2009 18:48
Re: Jedna vec
No vida, už zase plácaš mimo...čítať nevieš a objavuješ v mojich prípevkoch niečo, čo tam nie je. Použi mokrý uterák, vraj to pomáha.
16. 9. 2009 10:39
Re: Jedna vec
Ja myslim, ze pro takove lidovky uz dnes proste neni trh. Casy se meni. Dnesni lidovka, tj auto pro mlade, chudsi duchodce a nezamestnane, je ojetina.
16. 9. 2009 12:01
Re: Jedna vec
Zachádzaš do opačného extrému. Ja by som, napríklad, predpokladal úspech Trabantu, ak by to bol praktický nezmar na každý deň, v cenách aj výbavách bežných malých áut. Rozhodne by to Trabimu sedelo viac. Image auta chudobných, na ktoré stačil leukoplast a nožničky z lekárničky, podľa mňa rozhodne nie je zárukou úspechu a nedokáže postaviť predaje na úroveň Mini alebo F500. Aj tak sa dá pochybovať o úspechu mimo Európu, resp. mimo bývalý socialistický blok...
neregistrovaný "xsarahdi"
16. 9. 2009 12:44
Re: strecha
na streche máju byť slnečné kolektory na dobíjanie aspoň tak to dávali v prvých info.... ;-)
16. 9. 2009 09:52
Jen samé problémy
1) Trabant nemá image, narozdíl třeba od mini.
2) Proč nepoužijí pravé logo? Nemají práva a chtějí dělat auto?
3) Vedle F500 a mini nemá šanci.
Dovedu si to představit jen jako lowend VW přímou konkurenci Pandy.Za cenu pandy + tak 10 procent.
Rozbalit vlákno
4
16. 9. 2009 10:03
Re: Jen samé problémy
4) je to hnusné jak čert >:-[]
16. 9. 2009 12:17
Re: Jen samé problémy
Približne tak. Mini a Fiat 500 nie sú receptom na úspech pre každého.
Avatar - twistedTSD
17. 9. 2009 17:07
Re: Jen samé problémy
souhlas, hlavne image...myslim ze moc lidi by se neodvazila koupit trabant...
Avatar - KubikCv
25. 9. 2009 17:03
Re: Jen samé problémy
1) nemá image?? asi jsi nebyl v Německu
2) Pravé logo? S-Sachsenring..práva na tuto ochrannou známku má někdo jiný,HERPA vlastní ochrannou známku Trabant včetně použitého fontu
3) Vedle Pandy(pardon 500) a mini šanci má...převážně v centrech metropolí na západ od nás,kam za pár let pustí už jen elektromobily

Med kolem huby umí mazat jen Fiat...na podvozku auta za 130tisíc dělá stylovku za půl míče
16. 9. 2009 11:44
Pěkný náááápad
Myslim že to je fajn nápad, estli se jim to podařilo nebo ne je věc názoru, mě se to ale líbí, sám mám trabiho, je i na MA.cz. Lidový už tenhle nový není to je jasné, klasický trabant je už pouze historie. Každopádně tento model se naopak od MINI více designově přibližuje předchůdci.. ale pro trabantisty zajímavá výzva mít doma kus historie a kus moderního vozu v podobném obalu... řekl bych že pořád hezčí než kdejaké moderní designové paskvili které zahlcují náš trh a ty "auta" už vůbec nevypadají jak auta... eště chybí aby se řídili sami a bude to všechno už na prd:-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
16. 9. 2009 13:31
Pro smích
Trabant byl pro smích. Asi měl jinou image než F 500 a Mini. To můžou koupit jen recesisti.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ada je zase tady
16. 9. 2009 14:10
Re: Pro smích
Pro hlupaka kazdy hloupy.
Avatar - Pekelná Micinka
16. 9. 2009 15:44
Re: Pro smích
:yes: Někdy mám radost, že si zase tady...
Avatar - Pekelná Micinka
16. 9. 2009 15:42
Re: Pro smích
Ale život by měl být veselý a šťastný, pokud možno...
16. 9. 2009 14:22
Zklamání
Musím říct, že jsem čekal více. Jako retro je to hodně slabé, navíc to vůbec nemá rysy moderního auta. Starý trábi ocucaný dokulata ;-\

EDIT: kdyby tam možná nebyly ty černý patlanice vespod, bylo by to lepší (prahy, nárazníky...)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KubikCv
25. 9. 2009 16:56
Re: Zklamání
více?? přední maska...trabant..kapota..typycké záhyby kolem světel-Trabant...interiér??4ramenný volant,centrální budík..místo záslepky na autorádio je multimediální centrum...a průběžná "polička" pod palubkou?-Trabant..dokonce volič jízdních režimů je trabantí "klika od blázince". a zadní světla.....řekněte mi co je na autě netrabantí? (Pominu-li kliky,zámky...sedačky a sklápění zadních sedaček-pro prototyp dodané jako náhradní díl VW)
16. 9. 2009 16:45
Jojo..
Tráboše sem měl, ale ze všeho nejvíc se mi líbil retro desing v interiéru :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lonestarstate
17. 9. 2009 12:05
Ovoce z lenina
"Někteří sadaři ho mají plné sklepy. Snaží se podstrčit tomu, kdo ho nezná, jak Sněhurce převlečená kněžna." :-) Tenhle text se mi prostě okamžitě vybavil, když sem toho naleštěnýho pohrobka viděl.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KubikCv
25. 9. 2009 16:53
Autor článku
Autorův pokus o ironii? "má karoserii navrženou designérem Nilsem Poschwattou, který se před lety vzdal práce pro Volkswagen, aby se mohl naplno věnovat zřejmě zajímavější práci na novém Trabantu"

A umístění aku před zadní nápravou??
To je široký pojem,akumulátory jsou ve středovém tunelu.
Auto bude otypováno na 4+1,čtyři dospělí a uprostřed vzadu dítě,nebo sedačka.
Troufnu si říct,že v reálu vypadá daleko líp než na fotkách..fotky z různých úhlů zkreslují
Rozbalit vlákno
0