Třebíčská firma TEDOM, která si vybudovala jméno konstrukcí a výrobou kogeneračních jednotek (kombinovaná výroba elektřiny a tepla) v poslední době expanduje na do dalších odvětví.
:-O Skutečně si nedovedu představit jak s tímto konkurují
Scaniím, Mercedesům, Renaultům, Manům ...atd., atd. Mám z toho ještě horší pocit než ze včerejších fotek čínskejch klumpů z Moskvy. Tedome, tedome, kdo po tě ide.... :-(:no:
No je to primarne urceno pro tuzemsky trh komunalnich vozidel. U tech jde hodne o cenu a navic to vychazi z Liazky, takze servisni podpora urcite bude, minimalne u nas a v ostatnich postkomunistickych zemich.
Do tahacu se samozrejme nepousti, tam by nemeli sanci.
Foceno před kravínem - to je takovej malej českej třebíčkov. Když někdo chce být úspěšný, tak pro to musí udělat vše a do detailu a ne hned na úvod vrhnout do médií šílený fotky z ještě šílenějšího prostředí.
Na obranu Tedomu musím říct, že vše bylo děláno v celkem časovém presu, takže je dobrý, že to není vyfocený pouze někde před "dílnou" a snažili se najít aspoň trošičku lepší prostor.
Já vždycky fandil Tatře, ale to bylo, když ještě stály vedle sebe s Liazkama.. Teď fandím oboum... Proč dělat nákladný fotky někde v exotických exteriérech, když většina aut bude právě jezdit kolem kravínů atd. Zbytečný, takhle aspoň vidí, jak bude vypadat vedle jejich stodoly, když si auto koupí. Je to dobře, jen houšť.. Na co všechny ty nesmysly v dovozových značkách - našinec ocení zejména kvalitní a jednodušše udržovatelnou mechaniku. Držím všechny palce, stejně jako Tatře, Plzeňské Škodovce a všem dalším výrobcům dopravní techniky...
Pan Láník okopčí tiskovou zprávu a ještě se pod ní podepíše. U konkurence mají alespoň tolik úcty k inteligenci čtenáře, že PR nějakým způsobem označí.
Jinak pane Láníků, u ostatních zpráv není zvykem nechávat jména firem napsaná kapitálkami, a ještě u nich uvést právní formu (s.r.o.), proč to tedy u této je? To jste byl tak líný? Já tohle udělat v našem časopise (v rámci jednoho z největších vydavatelských domů u nás), tak letím na hodinu, v nejlepším případě bych dostal tučnou pokutu. :no:
Přiznám se, že je tento článek je opravdu velice přínosný. Jako fanda Liazů (a Foxů) mě těší, že si našli místo a čas o tom něco sepsat, ale pouze opsat stránky Tedomu jsem si nedovolil ani já (jako fanda a ne novinář) na mých stránkách. Co se třeba zmínit o tom, že jsou v plánu motory Deutz a Renault? A nebo že Fox se představily skoro na den přesně po třech letech, kdy vyjel z továrny definitivně poslední Liaz? To na úvodní stránce Tedomu nenajdeme, že:-)
Ale nebudu jízlivej...a jsem rád za každou zprávu o Foxech.
ale cenou by to mohli vynahradit. Tuším že na západ od nás to rozhodně trhák nebude. Ale může se stát i zázrak, stejně jako v případě úspěchu Logana v Německu.
No k Loganu bych o neprirovnaval, protoze by chybela ta servisni podpora, kterou ma Logan v Renaultu.
Je to hezky pocin - ta zachrana znacky. Doufam, ze se na domacim trhu chyti i pres design, ktery si myslim neni uplne nejlepsi. Ale jako zacatek je to urcite dobre a budu drzet palce, at se teto Liazce dari! :yes:
Pane Bože je přece úplně jedno jak vypadají promo fotky...Liazka je dříč,má ryze účelový design,je to konstrukce které rozumí každý mechanik v každém JZD nebo v technických službách,žádné složitosti,Liazka prostě slouží pár desítek let a ještě pár let sloužit bude...A myslím si že se kupci najdou,staré kusy třeba doslouží,tak proč si nekoupit za příznivou cenu něco na co jsem celý život zvyklý,mám pro to zázemí a nepotřebuju se ukájet nad promofotkama... :-!
Jedno to není, jak vypadají fotky. Dnes není problém něco vyrobit - je problém vyrobné prodat. Marketing a design hraje rozhodující roli. A s tím souvisí i umění reklamní fotografie. Fotím-li za šera a proti světlu a v takovém prostředí, tak tak se všichni ve výrobě a vývoji snažili zbytečně - ničím jejich práci.
Nechť mrtvý povstanou a poperou se o trh. Škoda (Liaz) Xena je i dnes velmi pohledný tahač, bohužel ten tuningový výstřelek na fotografii z ní vše pěkné odstraňuje. Ale budiš, každý krok je dobrý :yes::yes::yes:
No to totiz neni tahac, natoz Xena. Na fotkach je mensi braska Xeny co se jmenoval a jmenuje Fox, taky vyvinutej jeste v Liazu a je to ciste komunalni vozidlo.
S Xenou by meli konkurencni boj mnohem tezsi, preci jenom u tahacu je dulezity, aby kdyz ste zrovna nekde uprostred Ukrajiny, aby se vam ten tahac nerozpadnul a kdyz uz, tak at ho aspon ma kdo opravit.
Zkus se Scanií či jiným nákladním automobilem zkusit jízdu trošku těžším terénem. Myslim že bez šance, když jdou pořád níž a níž. Tohle auto taky občas musí sjet z našich super silnic do terénu a je na to výborně připravený. Vem si třeba off-road (jakýkoliv to je jedno) taky není přikrčenej při zemi ;-);-);-) LIAZ GO GO GO
presne som nechcel aby si na to narazal noale ja som predovsetkym myslel ten tahac na cestu je dost vysoky a to moze byt nebezpecne vecina auto co za zrazi celne z liazom - cestnym vysokym tak je po nich ... a tie terenne môzu byt vysoke sak aj tak take nieco po ceste tazko pojde...
v podstate to nevyzera zle,ale medzi kabinu a naraznik do tej straaasnej mezery by som dal nejaku gumu a na chladic nejaku mriezku.hned by to vyzeralo solidnejsie..
Naša technoligická úžitková doprava potrebuje vozidlá s nízkou cenou,lacnými ND a servisom a hlavne s dlhou životnosťou. Ešte dnes jazdia Liaz-ky MTS r.v.1971 alebo 150 vyrobené po 1976.Teším sa,že po 20 rokoch uvidím jazdiť vozidlá renomovaných zahraničných firiem.?! Držím Vám palce ńevzdávať sa!!!
bol som v Nitre na Autosalone, a bol tam vystaveny ten nizkopodlazny autobus aj tieto FOX(y), vyzeralo to jednoducho a pekne. Podla mna pokial je cena priazniva tak sa to na nasom SK a CZ trhu by malo ujat v pohode, presne ako tu niekto pisal, ze aj do terenu a na nase cesty. Na TIR dopravu moc nie , ale wed kopec starych Liazov a Tatier stale jazdi.