Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Třebíčský Tedom oživuje produkci značky Liaz

Poslední nákladní automobil pod značkou Liaz byl vyroben v září 2003. Na produkci tradičního českého výrobce nákladních vozů dnes navazují společnosti Tedom a Tedom Truck.
Zpět na článek
17. 4. 2007 07:34
anonym
17. 4. 2007 08:44
17. 4. 2007 11:41
anonym
17. 4. 2007 12:36
17. 4. 2007 08:50
17. 4. 2007 10:05
17. 4. 2007 12:35
17. 4. 2007 15:45
18. 4. 2007 06:53
17. 4. 2007 13:19
17. 4. 2007 09:04
neregistrovaný "M3"
17. 4. 2007 09:26
neregistrovaný "Denis"
17. 4. 2007 08:21
neregistrovaný "luk"
17. 4. 2007 12:05
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 12:50
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 19:20
anonym
17. 4. 2007 22:46
neregistrovaný "wasouffi"
anonym
17. 4. 2007 07:34
:)
Jen tak dal! Neni to nahodou jedina ceska automobilka? :-) :yes:
Rozbalit vlákno
11
17. 4. 2007 08:44
Re: :)
Nahodou mozno je. Drzim im palce, nech sa to rozbehne. Aj ked este to nie je ziadna slava a vlastne este ani nemoze byt, na uroven a novu kvalitu si bude treba este nejaky cas pockat. Jeden nizkopodlazny autobus Tedom jazdi po Bratislave (mozno aj viac, ale registroval som len tento jeden), ale nic zvlastne to nie je, dizajn, priestor, kvalita v sedom priemere, udivilo ma, ako velmi sa konstrukcne podoba na polske vozy Solaris, ktorych jazdi po Bratislave viac.
anonym
17. 4. 2007 11:41
Re: :)
autobusy Tedom jsou vyráběné podle licence od jistého italského výrobce autobusů a Tedom do nich montuje plynový pohon.
17. 4. 2007 12:36
Re: :)
Moze byt, ale potom robia nieco podobne si aj Poliaci...
17. 4. 2007 08:50
Re: :)
Mimochodom, v Cechach este mate neavisleho autobusoveho vyrobcu SOR Libchavy. Tymito autobusmi chodim denne do prace a su fajn. [odkaz]
17. 4. 2007 10:05
Re: :)
Jj SOR je také ryze český. Autobusy jsou to dobré, akorát je to celé slepené z dílu z Karosy :-) Jinak LIAZu držim všechny palce a pěsti :yes: :yes: :yes:
17. 4. 2007 12:35
Re: :)
Ktory diel konkretne pochadza z Karosy? Myslim, ze v tomto pripade nevies co pises kamos.
17. 4. 2007 15:45
Re: :)
9 z 10 VIDITELNÝCH dílů použitých v autobusech SOR je už x let z Karos ;-) (obecně řečeno)
18. 4. 2007 06:53
Re: :)
Ved napis konkretne. Jedine, co som v tych autobusoch zaregistroval z dielov, co pouzivala Karosa, tak su sietovkove police na batozinu nad sedadlami a tlacidla sluziace k signalu pre vodica na zastavenie. A co dalsie? Ked zostaneme v interieri, tak sedadla su uplne ine, pracovisko vodica uplne ine, okna, vcetne otvaracich dielov uplne ine, dvere sice na pantografoch ako Karosa ale system zamykania uplne iny. Zvonka tiez nic z Karosy nenajdes. Osvetlenie, spatne zrkadla, celne skla, vsetko je original. Kolesa 19,5", Karosa ine ako 22,5" myslim ani nepouzivala. Ram vozidla? Uplne iny. Vyska podlahy nad vozovkou u klasickeho medzimestskeho busu je 800mm, to je o 100 mm menej ako Karosa. Motor Iveco, zadna naprava DANA (Spanielsko), predna vlastnej vyroby. Pocuj, nie si Ty trochu paranoik? Tak sa prebud z toho sna.
neregistrovaný "M3"
17. 4. 2007 09:04
Re: :)
No a taky Kaipan, ne? jsme preci automobilova velmoc >:-[]
neregistrovaný "Denis"
17. 4. 2007 09:26
Re: :)
už nehul píšeš uplný blbosti :'-(
neregistrovaný "luk"
17. 4. 2007 08:21
jo
:-) tak hodně štěstí.budu fandit. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 12:05
značka LIAZ
škoda, že nemají práva i na značku; ta jsou prý někde na Slovensku
Rozbalit vlákno
3
17. 4. 2007 12:36
Re: značka LIAZ
Mozno Liaz Zvolen ale ktovie, ci to este existuje....
neregistrovaný "yaroukh"
17. 4. 2007 12:50
Re: značka LIAZ
no, že ta značka není volná, a že je na Slovensku, psali cca před měsícem v nějakým business-něco; článek se jinak obsahově víceméně shodoval s článkem výše
Avatar - Special-line
17. 4. 2007 13:39
Re: značka LIAZ
Značku vlastní nějaká společnost AB-Trust nebo tak něco. Je to škoda že to není pod vlastní značkou ale jestli za ni ta společnost požaduje nějakou větší sumu tak je jasný že to pro Tedom nemá cenu, to určitě radši vrazí peníze do vývoje. Jinak Tedomu moc fandím. Ta firma začínala na ulici kde bydlím a taťka zná ředitele kterej dřív pracoval na Dukovanech. Začal dělat jednotky s motorama z Favoritů upravenejch na plyn. Je super že zase rozjíždějí náklaďáky. Liazky byly kvalitní auta, jezdily závody na okruzích a Paříž-Dakar. Liazka bylo vůbec naše první auto na Dakaru. Liaz dokázal jak máme kvalitní vývojáře a konstruktéry když za ne moc dobré ekonomické situace podniku vyvinuli tahač Škoda Xena který byl na úrovni a byl v Hannoveru velmi obdivován i konkurencí např. od Mercedesu. Takže Tedome jen tak dál :yes: :yes: :yes:
anonym
17. 4. 2007 19:20
Liaz
super, doufám, že se jim bude dařit a Liaz se zase vrátí na vrchol, po té komunistické době temna.....
Rozbalit vlákno
0
17. 4. 2007 21:01
Jen tak na okraj
Odkazuji na AUTO.cz ze 7.9.2006 vč. fota. Při porovnání zjistíte že nic nového v čase. Takže nejspíš PR (samozřejmě asi ne zadarmo) aby se nezapomnělo na Tedom?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wasouffi"
17. 4. 2007 22:46
design
Jsem rád, že se Liaz podařilo obnovit, ale ten kdysi hezký design Liaz Xena už je zase dost zastaralý...
Rozbalit vlákno
0