Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tři motory pro BMW X3

BMW X3 se na českém trhu nabízí již se třemi verzemi motorů. Nejlevnější z nich je za 1.279.000,- Kč.
Zpět na článek
27. 3. 2004 12:36
neregistrovaný "Ali"
27. 3. 2004 21:38
neregistrovaný "milo"
28. 3. 2004 10:40
neregistrovaný "lonestarstate"
28. 3. 2004 21:02
neregistrovaný "Tomáš"
28. 3. 2004 23:20
neregistrovaný "Diesel"
29. 3. 2004 17:37
neregistrovaný "lonestarstate"
29. 3. 2004 22:02
neregistrovaný "cosmic"
30. 3. 2004 16:29
neregistrovaný "us"
30. 3. 2004 19:02
neregistrovaný "lonestarstate"
31. 3. 2004 10:31
neregistrovaný "us"
31. 3. 2004 14:10
neregistrovaný "lonestarstate"
31. 3. 2004 20:38
neregistrovaný "david"
1. 4. 2004 12:57
neregistrovaný "Turbo"
1. 4. 2004 01:15
neregistrovaný "us"
1. 4. 2004 14:27
neregistrovaný "lonestarstate"
2. 4. 2004 17:22
neregistrovaný "lonestarstate"
2. 4. 2004 17:40
neregistrovaný "lonestarstate"
2. 4. 2004 21:47
neregistrovaný "us"
3. 4. 2004 10:41
neregistrovaný "lonestarstate"
4. 4. 2004 01:14
neregistrovaný "us"
4. 4. 2004 10:07
neregistrovaný "lonestarstate"
neregistrovaný "Ali"
27. 3. 2004 12:36
NUDA
BMW X3 se mi zdá příliš usedlé a nevýrazné. Cena je sice skvělá, ale to je málo.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "milo"
27. 3. 2004 21:38
Re: NUDA
mne se x3 dost paci. mojim favoritom je ale stale InfinitFX. videl som par x3 na ceste, a to auto vyzera celkom fajn.
neregistrovaný "lonestarstate"
28. 3. 2004 10:40
Re: NUDA
no já bych bral cokoliv z Infiniti FX, Lexus RX, Cadillac SRX, a Lincoln Aviator raději než X3.
neregistrovaný "Tomáš"
28. 3. 2004 21:02
Re: NUDA
Ve své třídě nejlepší SUV, nejlepší motory ve své třídě, nejlepší podvozky ve své třídě, já myslím, že není co dodat.
neregistrovaný "Diesel"
28. 3. 2004 23:20
Re: Nejlepší sráč,tak akorát ::((
neregistrovaný "lonestarstate"
29. 3. 2004 17:37
Re: Nejlepší sráč,tak akorát ::((
no třeba takový Cadillac SRX s magnetickým odpružením má podvozek o pár generací napřed . a motor Northstar 4.6 taky není k zahození.......
neregistrovaný "cosmic"
29. 3. 2004 22:02
Re: Nejlepší sráč,tak akorát ::((
SRX nejni špatný, jsem na něj koukal v ženevě a rozhodně mě oslovilo víc než X3 ta mi přijde svým vzhledem taková nedotažená, lacině působící a tak nějak nesourodá :-(((
neregistrovaný "us"
30. 3. 2004 16:29
x3 na treti a popateX
se mi docela libi, super motory a podvozek jako kazde BMW ostatne. V testu psali, ze ma to nej jizdni chovani ve sve tride a motory...popisovat je to by bylo jako noseni drivi do lesa, ze?
SRX je luxury van, ten asi nebude ve stejne tride jako X3. Nekupoval bych si takhle velky kary na jezdeni po silnici a kdybych potreboval zaject do lehciho terenu, dal bych prednost mensi a lehci X3, nejlepe dieslu, ktery projede hlavne strednim terenem daleko lepe nez americka konkurence, ktera je stejne stavena na highways nez do terenu.
Kazdopero je mym favoritem Infiniti FX45, i jsem s nim kratce jel (parkrat i s rok starym GMC Yukon) a to auto vypada fantasticky a i tak jede. A hlavne ma pevny kramfleky a pevne rizeni ne jako ostatni sice luxusni ale plovouci americke krizniky s giga ziznivejma a linejma motorama vhodnejma na dalnici. Coz o to ve Statech to neva, ale tady je to jiny kafco Tim nerikam, ze by byli ameriky horsi, oni jsou proste stavene na jine prostredi. Nedavno jsem v jednom us motoristickem casopise cetl velky test SUV (testovali jich tam okolo 30) a jim podobnym, vitezem byl opět Touareg. XLR byl nekde v okolo hranice prvni tretiny a FX45 se neumistila (pouze prvnich 10 dostalo umisteni) Testovalo se na vsech povrsich a podminkach vcetne snehu, terenu, dalnice, okresky, lesy. Obecne ale us produkce koncila spise v nebodovanych prickach.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "lonestarstate"
30. 3. 2004 19:02
Re: x3 na treti a popateX
to teda valím bulvy.

SRX je van??? pochopil bych ještě třeba, že máš nějakou fotku z blbýho úhlu, ale XLR je kabriolet s pevnou skládací střechou...a ten si teda s SUV splést nelze.

a že BMW je lepší do terénu, kdežto US SUV na dálnici? to spíš obě Xka od BMW jsou jen vysoká auta na normálním povozku a americká mají pořádné tuhé nápravy do tvrdého terénu.
neregistrovaný "us"
31. 3. 2004 10:31
Re: x3 na treti a popateX5
Jezis, sem se prepsal XLR SRX, blablabla, kdo si to asi ma pamatovat? Kdyz takhle idiotsky oznacujou auta. Nemusis se chytat stebla.
SRX je LUXURY VAN, taky nevim, co je na tom jako zvlastniho?? Slovo van ma jiny vyznam u nas a na druhe strane.
BMW X3 se umistilo taky pomerne solidne, X5 az za 1.polovinou...SUV trida neni do terenu ale spis na silnici, kdo to nechape?? Tak proc tuhe napravy?? A ac americka auta vypadaj jako velky a nadupany, tak opak je pravda. Jsou tak o 1-2 generace pozadu
neregistrovaný "lonestarstate"
31. 3. 2004 14:10
Re: x3 na treti a popateX5
SRX je SUV. prostě je. na caranddriver.com porazil i toho tvýho slavnýho Touarega. Van má jiný význam než u nás, to jo. tak se tam totiž označuje minibus. Kdežto auta typu Voyager jsou minivan

myslím, že spíš evropský auta jsou dva roky pozadu minimálně. BMW 5 má od letoška jako první EU auto head-up displej, kdežto GM auta ho mají už několik let. Na magnetické odpružení, satelitní rádio, noční vidění, podávání pásů, třístupňové airbagy, aktivní nárazníky atd. si ještě v Evropě dlouho počkáme.
neregistrovaný "david"
31. 3. 2004 20:38
Re: x3 na treti a popateX5
5.0 V 10 TDi PD 310 HP, 750 Nm, staci pridat dvoustupnovy turba (dohromady 4) a piezoelektricky vstrikovani nafty, a veskera konkurence zbledne. pak by mel TOUAREG tak 550 koni a 1200 Nm. Ktera SUV obluda zpoza velky louze by si na to troufla??? No uz aby si zacali lamat hlavu, jakou pouzijou prevodovku. na tom ztroskotaly MB S a CL 65, z motoru dostali 1200 Nm a prevodovku maj jenom na 1000....
neregistrovaný "Turbo"
1. 4. 2004 12:57
Re: x3 na treti a popateX5
Piezo na PD?
Mas to trosku jako kdyz pejsek a kocicka varili dort.
neregistrovaný "us"
1. 4. 2004 01:15
Re: J.A.P.
Ja vim cemu se rika van. Byl jsem tam a zase poletim. SRX je luxury van, tak ho oznacuje sam vyrobce, mozna je to SUV, to nevim. Co se tyce techniky maji lepe vybavena auta, ale bohuzel auto je predevsim k tomu, abysme se mohli dopravit z bodu A do bodu B. V Americe se ptaj jak se tam dostaneme? Budeme odpocaty, neprijdeme o sve pohodli? (i diky tomu, ze staty jsou velke skoro jako Evropa sama, prumerny amik toho najezdi rocne nekolikanasobne vic nez nas obchodni zastupce) Tak se preferuje pohodli, bezpecnost a vybava pred cimkoli jinym.
Kdezto Evropa dba pomerne na ekologii (i diky daleko vyssi cene phm), efektivitu (treba Chrysler Neon s 2.litrovym motorem mi prijde vykonem nekde na urovni slabsi VW 1.6, ten 4.6l v Cadillacu neni zadny zazrak - pomerne neochotne zabiral, kdyz jsem jel 50 mil za hodinu a prislapnul pedal na podlahu, dlouhooo trvalo nez automat podradil o 2 stupne a na to, ze to je v8 4.6 tahnul teda sakra slabe, treba S430 vyrazi oproti nemu jako sprinter z bloku), uniformitu a konzervativnost. Co je super, ze se majitele evropskych vozu - Jag, VW, MB, BMW, Porsche - a i jinych drazsich modelu chovaji zodpovedne, bezpecne a tolerantne a ne jako ty hovada tady.
Co se tyce spolehlivosti, tak se americke znacky srovnali s evropou, ale Japove jsou porad ve predu. A CIM JE LEPSI MAGNETICKE ODPRUZENI OPROTI VZDUCHOVEMU? Kdyz je lepsi nez jine druhy odpruzeni, tak proc je ostatni nemontuji do svych modelovych rad? Ze by byli vyrobci slepi a ponechavali konkurenci vyhodu schvalne?
Satelitni radio mas pro lidi, kteri se dostanou stovky (staci desitky) mil od civilizace, aby si proste poslouchali svoji oblibenou stanici nebo kdyz se dostanou do uzkych, je to jeden z nekolika zpusobu jak upozornit zachranare. U nas to bylo pomalu to same, kdyz mobil.operatori konecne pokryli dalnicni sit.
Night vision - prislo par lidi z armady a namontovali ho do auta - to, co existovalo uz desitky let predtim a ted to proste jenom namontovali do auta, to neni nic x-tra.
Podavani pasu, vis, co to vubec je??? Takovej vopruz!! to me sra.lo uplne nejvic ze vseho.
Aktivni naraznik, jakoze sam uhejba v pripade nehody?, co to probuh ma bejt? Na co je to dobry?
Mozna, ze ty tristupnovy airbagy jsou fajn - zvlast, kdyz kamiony nemaj omezovac a kolikrat si to palej rychlejs nez vosobaky - mel jsem poradny bobky, kdyz jsem jel za kamionem a rovnou me 2 soubezne, kazdy z jedny strany, zprava a zleva predjizdely! Rikal jsem si, ted jednomu z nich prdne pneumatika a je z nas plechovka na sardinky...Aspon desetistupnovy by meli delat!
Proste amici na to maj, aby si to zaplatili a v jejich zemi panujou tak trochu jiny kulturni pomery, ktery se odrazeji i na automobil.kult.
Ja rikam, ze neni nad Japonce - levny, spolehlivy, vykonne motory, pohodlny, nezerou, i sou hezky, vybaveny jsou taky dobre, technicky skvele - hlavne v motorech - a to je to, CEMU PRIKLADAM NEJVETSI DULEZITOST! Za malo penez hodne muziky. Mimochodem - Touareg neni off-road, ale diky elektronice dokaze skoro tolik co oni. X5 treba nevyjela vsechno, co Touareg. A Car and Drive je jeden z casopisu, ktery strani prece jenom neco vice urcitym znackam, ne strani, ale maji "v oblibe" nektere znacky vice nez ostatni. Ono ostatne co test, to pomalu jiny vysledek. Co si neotestujes sam...
Mej se. H.
neregistrovaný "lonestarstate"
1. 4. 2004 14:27
Re: J.A.P.
v mnohém s tebou souhlasím, ale zaměřím se na to, v čem nikoliv.

do SRX montují i 3.řadu sedadel a tak ho možná propagačně nazývají luxury vanem, ale 3.řadu sedadel má i například Volvo XC90 a to je myslím úplně stejná třída - SUV.

Northstar bezpochyby disponuje nižším výkonem než stejně objemné evropské motory, ale podívej se na www.fueleconomy.gov . oni totiž americké čtyřlitry taky žerou míň než evropské třílitry!!! a jelikož u auta upřednostňuji životnost a kultivovanost chodu, koupím si raději osmiválec než šestiválec, pokud oba žerou stejně. v tom mi vyhovují US auta více.

to, že jsou v EU chudý každopádně nevydávej za ekologii. když diesely začaly, měly takový rakovinotvorný zplodiny, že zvířátka umírala na kilometry daleko. až v posledních 2 letech se to změnilo spoustou dalších filtrů. a navíc, pokud vím, katalyzátory měli Američani mnohem dříve.....nesnáším, když někdo tvrdí, že jsou USA neekologický. tomu já říkám třídní boj převlečený za ekologii.
co se týče spolehlivosti, USA nemusely nikdy nikoho dohánět. podívej se na Vehicle Dependability Study od JD Power za poslední roky. v top ten značek jsou za loňský rok: 5 Jap, 4 US, 1 EU (Porsche- což očekávám vypadne až se započítá VW Cayenne neboť VW je až za Hyundaiem).

Jo. japonská auta jsou dost dobrá. na tom se shodnem. ale kromě Nissanu mi připadají v ČR předražená. kdyby se tu prodávalo za ceny co sou v USA.......
neregistrovaný "lonestarstate"
2. 4. 2004 17:22
Re: J.A.P.
ještě 2 věci:

naznačil jsi, že www.caranddriver.com naddržuje americkým autům. tak se prosímtě podívej na výsledky pár jejich hromadných testů. stupně vítězů jsou skoro vždy : 1.M-B 2.BMW 3.Audi. navíc porovnávají s evropskými vozy vždy o třídu větší US auta a tak nevynikne vůbec obrovská cenová výhodnost amerických aut. ale i přesto ať chceš nebo ne, je Cadillac SRX Best 2004 Luxury SUV. a porovnáván byl i s VW Touareg, M-B ML, BMW 5, Volvo XC90 atd.

ptáš se, jaká je výhoda Magnetic Ride Control od Cadillacu oproti vzduchovému pérování? velká. u obojího lze měnit světlou výšku a tuhost podvozku, ale MGC reaguje desetkrát rychleji na změny na silnici. jízdní kvality převyšují všechny kokurenční systémy. a k tomu:"proč by konkurence spala?" ona nespí ani trochu. projekt Audi Le Mans už disponuje ukradeným MGC od Cadillacu a chystá se jak známo sériovka tohohle vozu.
neregistrovaný "lonestarstate"
2. 4. 2004 17:40
Re: J.A.P.
jo a taky píšeš jak je Northstar líný, ale na Car And Driver píšou u Porsche Cayenne S: "not as quick as a Cadillac" to je pak Porsche už hotový hlemýžď
neregistrovaný "us"
2. 4. 2004 21:47
Re: let it flow
Spotreba, jizdni dynamika a ostatni, co jsem popisoval, jsou z me vlastni zkusenosti. Ona tabulkova a papirova je velky rozdil. Druha moje prace za morem spocivala v parkovani aut klientu pro jeden luxusni hotel v DC. Mel jsem moznost se svezt v tolika autech! Nektera jsem si byl i project, nektera bych rad, ale musel jsem je nechal byt "diky" odlisnosti v ovladani (obzvlaste jedna stara Alfa Romeo mi pekne dala zabrat - uz si nepamatuji s cim jsem to mel tak velke problemy; nekteri Japonci a pak stare ameriky). Zlate VW Group - vedel jsem, co kde je....
Asi bude ten SRX dobrej, osobne neznam (ani Cayenne, bohuzel). Taky je ze vsech nejmladsi. Ale jak jsem rekl, v jinych testech jinych casopisu vitezily jine znacky.
Ekologie - ve statech se o ni zajima 1/2 lidi, druha vubec ne. Staci, kdyz Bush pred rokem zamitl snizovani emisi COx a jinych skodlivych latek na shromazdeni v Tokiu? A Americane ani nepotrebuji tak velke a silne motory! Emise naftovych motoru behem posledniho desetileti prodelala doslova BOOM, a do ovzdusi vypousti mene skodlivin nez benzinovy motor. A proc? Maj proste mensi spotrebu. Take vyroba z ropy je energicteji mene narocnejsi nez benzin. Ale porad tomu takto nebylo, toto zlepseni ssebou prineslo az minule desetileti.
To spotreba: Chevroletum se delaj viry v nadrzi.
CaD neni jediny, kdo testuje auta, ja sem si sem tam precetl v knihovnach par casaku (nevim nazvy) s opravdu podrobnymi testy a popisy a udelal si zaver sam. A oni se take vetsinou "trefovaly" do mych zkusenosti, takze jsem je pojal za sve...Car and Driver treba moc ne. Z MB delaj trochu vice (ten totiz dokaze pekne blafovat interierem), americke a jap.znacky ok, oststni evropa je u nich tak trochu min. Kdo u nich udela vetsi motor, vyhral. TO JE MUJ NAZOR.
A magnet - stalo by za to postavit proti sobe BMW a ten Cadillac. A treba je doplnit MB. Ono totiz ne vzdycky to nejlepsi nedava ve finale to same.
Caues. H.
neregistrovaný "lonestarstate"
3. 4. 2004 10:41
Re: let it flow
tak jo. tak sme si to vzájemně natřeli a asi nikdo z nás toho druhýho nepřesvědčí.

ale fakt se podívej na www.fueleconomy.gov tam nejsou žádné tabulkové hodnoty, kterým ty nevěříš (já taky ne). tam jsou výsledky precizního měření vlády Spojených států. a uvidíš, že třeba Town Car V8 4,6 žere míň než Mercedes S320 V6.
neregistrovaný "us"
4. 4. 2004 01:14
Re: closing up
Fakt je, ze se americka vlada zase nenecha jen tak voblafnout a maloktery vyrobce si dovoli lhat, jinak by ho roznesli. Ja tu spotrebu nemeril, do palub.pocitacu jsem nelez, mozna jsem mel smulu na auta. To se stava. Dal jsem na subjektivni dojem. A ten casto nebyva spravny. Mozna to bylo tim, ze se jelo treba hodinu porad mestem a zdalo se mi, ze jsme moc neujeli, protoze jsme porad ve meste...
Takove diskuse mam rad. V pohode, zadne osocovani, urazeni. Naopak klidna, vycerpavajici diskuse (i plodna!) a ja si zase odnesl pouceni, co ze to je to magneticke odpruzeni, ze nove modely Cadillacu jsou vyrazne dal nez starsi a Japonci to stejne vedou.
Tak jo, zase nekdy...Mej se fajn. Honza
neregistrovaný "lonestarstate"
4. 4. 2004 10:07
Re: čau
tak čau