Tříkolka Polaris Slingshot má problémy s legálností
Motorky je možné nejen jednodušeji vyrábět, ale kvůli méně problematickým předpisům i prodávat a právě na to sázela americká firma Polaris, která sice postavila svou první tříkolku Slingshot, která ze všeho nejvíce připomíná otevřené sportovní auto ve stylu KTM X-Bow, oficiálně ji však deklaruje jako motocykl.
S tím ale narazila už na domácím trhu a to byla Amerika donedávna známa jako země, která je k různým automobilovým kreacím velmi liberální. V Texasu nelze Slingshot přihlásit, protože podle tamních regulí musí mít motorka klasické sedlo a nikoli automobilové sedadlo a problémy má také v Connecticutu, podle jehož definicí také Slingshot není zas tak úplně motorka a jednání s úřady probíhají také na Havaji, v Marylandu a Indianě.
Polaris nicméně slibuje, že problém s Texasem je už téměř vyřešen a v současnosti se pracuje i na tom, aby byly tříkolky legální i v ostatních problematických státech Unie. Klíčové je pro existenci Polarisu Slingshot jeho klasifikace coby motocyklu zejména z důvodu crashtestů a další bezpečnostní výbavy, tímto sítem v případě neschválení statusu motorky patrně neprošel.