Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tristní výsledky indických aut v Global NCAP: Bez hvězdičky!

Auta prodávaná na indickém trhu zatím nemusejí mít vzduchové vaky. O bezpečnosti si tak netřeba dělat žádné iluze... Poslední výsledky testů Global NCAP skončily katastrofálně.
Zpět na článek
18. 5. 2016 19:13
18. 5. 2016 20:42
18. 5. 2016 21:19
18. 5. 2016 23:44
19. 5. 2016 13:04
19. 5. 2016 09:06
19. 5. 2016 10:04
19. 5. 2016 12:12
Avatar - twistedTSD
18. 5. 2016 19:13
Hrůza
Je mi záhadou, jak dnes ještě někdo může prodávat auto bez airbagu řidiče. :no: Zde si zaslouží vyzdvihnout TOYOTA, VW a FORD (poslední dva jmenovaní po minulé katastrofické sérii crash testů) za to, že se rozhodli upřednostnit bezpečnost zákazníků a nabídli základní bezpečnostní prvky již v základu.

Ostatní (Suzuki, Honda..) se jen vymlouvají, že jejich vozy jsou v souladu s předpisy.

Kwid dopadl napoprvé naprosto otřesně, poté údajně došlo k posílení konstrukce na straně řidiče (pytel za příplatek stále).
Rozbalit vlákno
6
Avatar - wakantanka
18. 5. 2016 20:42
Re: Hrůza
Ak by sa clovek na to pozrel optikou cierneho humoru mozno je to len sposob ako spomalit populacnu exploziu na indickom subkontinente. Na druhej strane vyrobcovia vyrabaju to co si ziada trh a co je zakaznik schopny a ochotny zaplatit. Oproti takemu Hindustanu Ambassador su aj tieto pre Europana nebezpecne vozidla v podstate bezpecne stroje. :-)
18. 5. 2016 21:19
Re: Hrůza
Jestli to spíš není tím, že nemají v nabídce auta kategorie Kwidu nebo Eonu. :-)
Re: Hrůza
Treba na to pozerať cez indické okuliare - konštrukcia áut predávaných na tamojšom trhu rešpektuje tamojšie pravidlá, je jasné aj bez skúšok, že v prísnejších testoch to bude katastrofa. Prečo by predražovali výrobu kvôli silnejšej konštrukcii a bezpečnostným prvkom, keď to pravidlá nevyžadujú? Vivat kapitalizmus, snaha o čo najväčší zisk za minimálnych nákladov - peniaze neberú ohľad na nič a na nikoho. tak to proste je.
Avatar - twistedTSD
18. 5. 2016 23:44
Re: Hrůza
Protože ve vedení těch kapitalistických společností jsou lidé, kteří by měli vnímat něco jako společenskou odpovědnost a dopady svých rozhodnutí. První vlaštovky ukazují, že zabíjet vlastní zákazníky nezbytně nutné není.
Avatar - Blue Sun
19. 5. 2016 13:04
Re: Hrůza
Takové společnosti ale mnoho nevydělají a hlavně se nerozšíří mezi lidi. Indové si nemohou tak snadno dovolit auta v ceně našich Fabií a podobných vozidel s nejmodernější výbavou.
Avatar - Stejsn
19. 5. 2016 09:06
Re: Hrůza
Před pár lety jsme v takovýchle pikslách jezdili taky, podle mě jsme prostě dneska moc rozmazlení.
18. 5. 2016 23:02
Lék na populační explozi
No to je jasné, Indů je už hodně přes miliardu a strašně rychle se dál množí, takže na pár tisícovkách obětí dopravních nehod navíc s.e.r.e. bílej tesák! >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
19. 5. 2016 10:04
TchýňoCar
...ideální volba >:D >:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 5. 2016 12:12
Bezpečnost
Vyrábí pouze to, co si žádají tamní zákazníci. Ostatně si představte sami sebe v pozici Inda, který má buď na nebezpečné auto nebo na žádné auto. Jaké si asi koupí? Já bych si koupil to nebezpečné, pořád je to velký krok dopředu oproti kolu.
Rozbalit vlákno
0