Jaký typ dopravního prostředku se použije nechte na dopravních inženýrech a nesvádějte to na ten či onen režim. Buďme rádi, že naše firma má nějakou zakázku a něco exportujeme :yes: ... Byť tělo je Solaris, který je zas licenčním Neoplanem, ale elektrika je Škodovácká.
Áno, lepší prípad by bol, keby základ bol tiež domáci. Ktovie, či boli aj nejaké jednania so spoločnosťou SOR, to sú asi jediné české autobusy, ak nerátame Iveco. Karosy je škoda.
Trolejbusy Škoda-SOR jsou a jezdí. Proč se do Bulharska dodávají zrovna Škoda-Solaris, nevím - to jsou třeba podmínky EU, nebo nějaké obchodně technické důvody, kdoví. Zrovna tak jsou a jezdí trolejbusy Škoda-Iveco(Karosa - původně orig.Renault).
Dost mě mrzí jak Karosa pod Ivecem vyklidila pozice. Odporný Citelis, podivný Crossway a česká města nakupují Solarisy, které jsou nejenom hezčí, ale hlavně mnohem praktičtější. Jak to bude s kvalitou ukáže čas, ale na Citelisy jsem slyšel hodně nadávání...
Za nejlepší kabinu pro trolejbus stále považuji Tr 21/22, alespoň z pohledu cestujícího. Tam vnitřní ergonomie neměla snad žádnou chybu... ;-\
Můj známý, řidič dpmb, měl hrůzu z toho, že mu vezmou "jeho" Karosu (B931) a vyfasuje tenkrát ještě Renaulta, kterej je tak prolezlej elektrikou, že ani sám výrobce nevěděl, kam který drát vede. Z toho plynula velká poruchovost toho vozítka.
Jako cestující nesnáším kloubový Citelis - naprosto idiotsky řešený interiér, Solarisy jsou proti tomu jako balzám na duši...
tak to je dobře, když si vzpomenu co jsem tam vloni potkal na silnici v Sofii, měl jsem strach, že se to rozpadne před naším autem >:-[]
Pravda ale je, že ten článek budí dojem, že už se to tam dodává delší dobu, tak to mi tedy nepřišlo...
A stejně nejhezčí je jet po pobřeží autobusem, co má uvnitř polepy MHD Mnichova i se seznamem stanic >:D V tom buse se ráno vzbudit po zábavné noci, tak člověk musí dostat záchvat, že ho unesli ufouni z Bulharska do Německa >:D