Tuning a legislativa: Žádné bastlení, tunit se musí mozkem!
3
/
12
Prohlédnout znovu
Tuning a legislativa: Žádné bastlení, tunit se musí mozkem!
Tuning a legislativa: Žádné bastlení, tunit se musí mozkem!
|
acz
Abarth
|
acz
Zastánci oldtimerů Škody pláčou. Erko je evidentně repasované, univerzální a falešné díly ale celkový dojem dosti kazí. Nespraví to ani bíle lakovaná kola.
|
acz
Abarth
|
acz
Kola se pod vytažené blatníky vejdou jen velice těsně. Pneumatiky musí být pro každý typ vozidla použity tak, aby jejich konstrukce, provedení, rozměry a huštění odpovídaly podmínkám provozu. Pokud máte změnu zapsanou v techničáku, nebudete mít problém s
|
acz
Takový nárazník nebude k chodcům ohleduplný. Obludnosti tohoto typu jsou už ale naštěstí minulostí.
|
acz
Podsvícení je absolutní tabu. Použít lze jen takové zdroje a zařízení, která jsou pro daný druh a kategorii vozu předepsána nebo povolena. Policii se nelíbí ani barevná obrysová světla.
|
acz
Policie využívá k měření propustnosti skel moderní techniku. Detektorem jsou vybavena všechna oddělení dopravní policie.
|
acz
Úpravce Milotec vyrábí a prodává jen homologované díly. Například původní octavii můžete vyšperkovat celým bodykitem.
|
acz
Tuningová světla nebývají často homologovaná pro provoz na pozemních komunikacích. Přesto jsou mezi tuzemskými tunery velice oblíbená nejen kvůli vzhledu, ale i andělským kroužkům. Po čase však plastové kryty „zmléční“.
|
acz
Abarth
|
acz
Honzovu boru pohání osvědčený vznětový čtyřválec 1.9 TDI vyladěný zhruba na 120 kW
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků