Tuning a legislativa: Žádné bastlení, tunit se musí mozkem!
8
/
12
Prohlédnout znovu
Tuning a legislativa: Žádné bastlení, tunit se musí mozkem!
Tuning a legislativa: Žádné bastlení, tunit se musí mozkem!
|
acz
Abarth
|
acz
Zastánci oldtimerů Škody pláčou. Erko je evidentně repasované, univerzální a falešné díly ale celkový dojem dosti kazí. Nespraví to ani bíle lakovaná kola.
|
acz
Abarth
|
acz
Kola se pod vytažené blatníky vejdou jen velice těsně. Pneumatiky musí být pro každý typ vozidla použity tak, aby jejich konstrukce, provedení, rozměry a huštění odpovídaly podmínkám provozu. Pokud máte změnu zapsanou v techničáku, nebudete mít problém s
|
acz
Takový nárazník nebude k chodcům ohleduplný. Obludnosti tohoto typu jsou už ale naštěstí minulostí.
|
acz
Podsvícení je absolutní tabu. Použít lze jen takové zdroje a zařízení, která jsou pro daný druh a kategorii vozu předepsána nebo povolena. Policii se nelíbí ani barevná obrysová světla.
|
acz
Policie využívá k měření propustnosti skel moderní techniku. Detektorem jsou vybavena všechna oddělení dopravní policie.
|
acz
Úpravce Milotec vyrábí a prodává jen homologované díly. Například původní octavii můžete vyšperkovat celým bodykitem.
|
acz
Tuningová světla nebývají často homologovaná pro provoz na pozemních komunikacích. Přesto jsou mezi tuzemskými tunery velice oblíbená nejen kvůli vzhledu, ale i andělským kroužkům. Po čase však plastové kryty „zmléční“.
|
acz
Abarth
|
acz
Honzovu boru pohání osvědčený vznětový čtyřválec 1.9 TDI vyladěný zhruba na 120 kW
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre