Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Sloučením TÜV SÜD Czech a TÜV SÜD Auto CZ vznikla nová jednička na trhu certifikace, testování, inspekce a školení

Ondřej Láník
Diskuze (0)
TÜV SÜD Group, jedna z největších světových firem v oblasti CTCT (Consulting, Testing, Certification, Training), ohlásila změny ve struktuře svých dceřiných společností v České republice.

K dnešnímu dni nabylo právní moci sloučení firem TÜV SÜD Czech s.r.o. a TÜV SÜD Auto CZ s.r.o., které budou nadále vystupovat pod společným názvem TÜV SÜD Czech s.r.o. Touto fúzí vznikla na tuzemském trhu největší společnost zabývající se certifikacemi, testováním, inspekcemi a školením napříč všemi oblastmi průmyslu a služeb.

"Sloučení umožní výrazné zefektivnění komunikace se zákazníky a poskytování komplexních služeb přímo dle konkrétní potřeby klienta. Doposud řešila každá divize pouze své produkty pro svůj okruh zákazníků, ale síla TÜV SÜD je právě v široké nabídce služeb," říká Jörg Oldorf, jednatel TÜV SÜD Czech, zodpovědný za divize Industry Service a Management Service.

Díky fúzi vzniklo největší zastoupení TÜV SÜD v rámci střední a východní Evropy, které nejen aktivně spolupracuje s mateřskou firmou v Německu, ale také s dalšími pobočkami v Asii, Americe a po celém světě.

"Zákazník tak nemusí poptávat služby u různých dodavatelů, protože náš balíček ušitý na míru mu nabídne všechno to, co potřebuje. Například firmě z oblasti Automotive umožníme získání potřebné certifikace či homologace, včetně testování výrobku, případně školení BOZP nebo například podporu při exportu a další související služby," doplňuje výhody fúze Oleg Spružina, jednatel TÜV SÜD Czech, zodpovědný za divizi Automotive.

Postupné sbližování společností začalo již v roce 2004, kdy se její jednotlivé části sestěhovaly z různých lokalit Prahy do společného areálu. To umožňovalo sdílení některých interních služeb; začalo fungovat společné servisní centrum zahrnující např. controlling, finance, IT atd. I po sloučení pokračuje v rámci TÜV SÜD Czech proces koncentrace a zefektivňování administrativních procesů, jehož cílem je vedle snižování interních nákladů především snaha poskytovat zákazníkům společnosti veškeré požadované služby v co nejvyšší kvalitě.

Ondřej Láník
Diskuze (0)