Re: JAKSI DIZAJNÉR JE UŽ DOST NUDNÝ NEDŮLEŽITÝ POVOLÁNÍ ...
jj
v dnešní době fotošopu a NVIDIA grafických robotů to je jen figurka dopočtu. Daleko důležitější je Inženýr co dělá něco pořádnýho jako třeba vyvýjí nový elektrický pohon ;-) A to si ten šmoula jednohgo dne uvědomil že sedět na pldeli při trapný pozici v jedný firmě nejde věčně >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Re: JAKSI DIZAJNÉR JE UŽ DOST NUDNÝ NEDŮLEŽITÝ POVOLÁNÍ ...
Dalsi mudrlant.
Podla tych hejterskych kecov, co sa tu okolo dizajnu kazdeho auta clovek docita, by som povedal, ze prave dizajn tie auta predava. A to ti nenavrhne ziadny paintbrush ani iny SW.
Re: JAKSI DIZAJNÉR JE UŽ DOST NUDNÝ NEDŮLEŽITÝ POVOLÁNÍ ...
Kabanosovi se Kodi a zejmena Oct vubec nepovedly, ztratil invenci a je z nej uz jen obycejny gastarbaiter. A ty jeho bezduche kecy o designu Skodovek !
Mozna ze by zvladnul navrh napajedla pro ovce, ale auto ... ?
Re: JAKSI DIZAJNÉR JE UŽ DOST NUDNÝ NEDŮLEŽITÝ POVOLÁNÍ ...
Konečný dizajn vždy schvaľujú top šéfovia!
A je to presne tak, ako keď agentúra pripravuje pre klienta reklamnú kampaň a urobí, aby sa nepovedalo, vždy pár do počtu. A jups! firma si vyberie práve tú druhotriednu! ;-)
Nějak si nemohu pomoci, mě tedy pořád ještě nepřišly předposlední baworáky za tak designově výrazné, jakými byly před Banglem. Až poslední 7 a teď 5 (ještě jsem ji neviděl naživo), mi přijdou, jako opravdový návrat k tradici: umí chytit za srdce- celkovým vnímáním sportovního luxusu, vyvážeností, elegancí. Ne, že by byly bez chyby: přehnaně dozadu posazené sloupky A sice umožňují nechat se okouzlit extra dlouhou kapotou, ale uvnitř pak před řidičem sídlí pohledově příliš subtilní, nedostatečně hluboká a tedy nedostatečně luxusní přístrojová deska. Boční profil pak lze jen velmi těžko považovat za vyvážený, posunutí hmoty vozu směrem dozadu nepůsobí zrovna přirozeně. Zrovna tak nemám úplně kladný vztah k typickým baworským vlnám na předních a zadních náraznících M variant.
Co však baworákům připisuji k dobru, že rozhodně nestojí v čele nesmyslných závodů o největší rozměry aut v každé třídě:. Nevím, zda v této kategorii má šéfdesigner hlavní slovo; asi ne. Spíše rozhoduje ředitel každého nového modelu.
Re: Co říkáte na design BMW v posledních 10 letech?
Nesouhlasím. Banglovy BMW posunuly BMW do 21. století. Jsou sice opticky docela těžké, ale proti soućasným jsou to pořád lehkonozí atleti. Mně se právě moc nelíbí současný směr.