Diskuse

UAZ Hunter: Ruský off-road i pro český trh

9.8.2012

UAZ v letošním roce slaví 70 let od zahájení výroby automobilů. Při této příležitosti vznikl i model Hunter v limitované edici.

 

  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 09.08.2012  07:37

    nadhera

    :yes:

    toto je skutocny off road :yes: , a este aj vyzera nadherne :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Gatto

    Gatto 09.08.2012  08:33

    Opravdový off-road

    Rusové se po 2. světové válce rychle od Američanů naučili dělat terénní auta pro nejtvrdší podmínky. Pamatuji si na GAZ-69 a UAZ-469 z armády, taky na to, že se s UAZem daly dělat v terénu opravdové zázraky. Na asfaltových cestách byl nečekaně pohodlný, jen moc nebrzdil. Pokud vím, byl to jeden z důvodů, proč neměl u nás homologaci. Navíc ty jeho kuriózní dvě nádrže...Věřím, že Rusové to auto po pádu komunismu dopracovali téměř k dokonalosti. I nová generace jejich terénních aut stojí za pozornost.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 09.08.2012  08:38

      « Re: Opravdový off-road

      :yes:

      aj lada niva je paradny off road,,, tieto ruske nesmrtelne a poctive masinky mam rad :yes:

      pri tomto mi vzdy srdce zaplesa:
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto JFK

        JFK 09.08.2012  17:07

        « Re: Re: Opravdový off-road

        Niva že je offroad?
        • 00 Reagovat !

          foto jeylkey

          jeylkey 10.08.2012  10:31

          « Re: Re: Re: Opravdový off-road

          Neveril byste, ale je!
  • 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 09.08.2012  08:41

    Hunter už tu jde koupit dlouho

    je to jen vylepšený původní 469B, kvalita zpracování ale prý nijak úžasná...

    Jdou koupit i ty mirobusy UAZ (známé hlavně jako vojenské sanitky) který UAZ nadále vyrábí..
    • 00 Reagovat !

      foto Papir1

      Papír1 09.08.2012  12:55

      « Re: Hunter už tu jde koupit dlouho

      Měl jsem možnost na vojně sedlat UAZ v sanitním provedení. Motor byl benzín. Měl děsivou spotřebu na to jaké podával výkony. Auto nesedělo na silnici, vůle ve volantu byla +-10cm na každou stranu. Pneumatiky hučely jako o závod, více jak 110km/h nešlo udržet na silnici. Brzdná dráha byla jak u Jumbo Jetu. Nemělo to synchrony, tak se muselo řadit s meziplynem atd. Uzávěrka se zamyká natvrdo u předních kol atd. Pak jsem měl možnost jezdit defendrem a bylo auto jak z jiného světa. Beru to, že auto bylo dobré v době vzniku ale dnes je to veterán. jj je schopný v terénu, ale to jsou i jiná auta. Prostně nerozumím, kdo si to koupí v ČR. Ale chápu že na expedice do Mongolska je to ideální auto. Opraví to tam každý a dají se sehnat náhradní díly.
      • 00 Reagovat !

        foto jeylkey

        jeylkey 09.08.2012  15:51

        « Re: Re: Hunter už tu jde koupit dlouho

        s uazy jsem najezdil docela hodne, a muzu se podepsat pod kazdym slovem - je dobry v bahne, ale jezdit s tim kazdy den po aspon trochu normalnich cestach je trest. nemluve o tom, ze za mesic se ulomi a rozbiji vsechny "nedulezite" veci na aute (kliky dveri, sedacky atd)
  • 00 Reagovat !

    foto xpaja

    xpaja 09.08.2012  08:47

    variabilní kompresní poměr

    Do výčtu bych přidal variabillní kompresní poměr, v tom je taky budoucnost. A pokud se bavíme od dlouhodobějším vývojí měl být v článku jmenován.
  • 00 Reagovat !

    foto petrbehounek

    petrbehounek 09.08.2012  13:26

    KONSTRUKCE Z 2SV, KVALITA MADE IN SSSR

    to si musel koupit nějaký rus nebo lampasák, normální lidé to nekupují, dle prodejních výsledků >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto vursum

      vursum 09.08.2012  22:12

      « Re: KONSTRUKCE Z 2SV, KVALITA MADE IN SSSR

      Práve podľa predajných výsledkov je zrejmé, že si to kupujú poväčšinou normálni ľudia. Mimochodom, kedy si pristál na tejto planéte?
      • 00 Reagovat !

        foto petrbehounek

        petrbehounek 09.08.2012  22:48

        « Re: Re: KONSTRUKCE Z 2SV, KVALITA MADE IN SSSR

        víte kolik se jich prodalo??? >:D >:D >:D ???
        • 00 Reagovat !

          foto T613

          T613 10.08.2012  11:02

          « Re: Re: Re: KONSTRUKCE Z 2SV, KVALITA MADE IN SSSR

          cca 30tisíc ročně
  • 00 Reagovat !

    foto petrbehounek

    petrbehounek 09.08.2012  13:32

    CENA s common rail 700 000,-

    >:D >:D >:D [odkaz] >:D >:D >:D To si nemůže koupit normální člověk!!!
    • 00 Reagovat !

      foto T613

      T613 09.08.2012  14:25

      « Re: CENA s common rail 700 000,-

      a co by si mladý pán koupil za 594tis.Kč bez DPH, v této velikosti, za terénní vůz do práce?
      • 00 Reagovat !

        foto petrbehounek

        petrbehounek 09.08.2012  14:41

        « Re: Re: CENA s common rail 700 000,-


        to raději ojetinu než techniku z 2SV !!!

        neobhajujte tento mega šrot jen ze sebe děláte hlupáka 8-s

        [odkaz]

        [odkaz]

        [odkaz]

        [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto petrbehounek

        petrbehounek 09.08.2012  14:44

        « Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

        a pokud byjste chtěl "v této velikosti do práce" jistě si najdete mezi suzuki, isuzu aj. a ještě levnější !!! a neskonale kvalitnější !!!
        • 00 Reagovat !

          foto T613

          T613 09.08.2012  15:08

          « Re: Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

          například?
          • 00 Reagovat !

            foto jeylkey

            jeylkey 09.08.2012  15:35

            « Re: Re: Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

            napriklad [odkaz] vyjde to jeste levneji
            • 00 Reagovat !

              foto T613

              T613 09.08.2012  18:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

              to je spíš voňavka než pracovní off-road
              edit: navíc to je nějaká akční cena. a nebudeme porovnávat standardní cenu s akční, že ne?
              • 00 Reagovat !

                foto petrbehounek

                petrbehounek 09.08.2012  19:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

                ajajaj koukám, že pán je znalec a hodnotí Vitaru s rámem jako voňavku, no tak už nic, nemocným se nemá odporovat >:D >:D >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto bob999

                  bob999 09.08.2012  20:17

                  « Re: CENA s common rail 700 000,-

                  ona má poslední generace Vitary rám... ?... hmm Tak to je mazec :-) a kde prosím tě ? :-) sem si ho tam nevšimnul... to čemu říkají "INTEGROVANÝ RÁM" (podobně jako u LR DISKO posledních generací) je vlastně jen vyztužená - zesílená kastle - viz mimo jiné obr. [odkaz] , ale jinak proti Vitaře ani jedno křivé slovo - skvělé nářadí do terénu.
                  • 00 Reagovat !

                    foto jeylkey

                    jeylkey 10.08.2012  10:52

                    « Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

                    Podle obrazku to spis vypada jako ram, udelany ve tvaru kastle :-) Ale vazne, jestli tento pseudoram je dostatecne tuhy, neni jedno jaky ma tvar? Akorat zabira mene mista
                    • 00 Reagovat !

                      foto bob999

                      bob999 10.08.2012  11:42

                      « Re: Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

                      jenže to je právě ono - ta tuhost a možnost kroucení rámu v terénu umožňující nápravám ještě větší křížení... ono když se podíváš na ten obrázek pořádně, tak zjistíš že je to jen hromada plechových výlisků, které v určitém místě vyztužují standardní podlahu karoserie - tohle není rám ani omylem a taky když srovnáš v terénu auto s rámem a auto s tímhle, tak mají limity úplně někde jinde - nehledě na to, že tady se případný krut a další nepříjemnosti přenesou časem do kastle a projeví se ve zhoršené torzní tuhosti karoserie - ale to poznají až další majitelé na bazaru :-) U Uaze, MB G, Defiště a spol je kastle naprosto nepodstatná - je tam proto aby na tebe nefoukalo a nepršelo - je chycená přes silentbloky na rám a v podstatě ho nijak neomezuje na krut - ten je dán konstrukcí rámu a tím z čeho a jak je udělán... zjednodušeně řečeno - když bys na rám UAZe a dalších offů dal bednu od banánů tak pojedeš terénem jako král...
                      Jukni na tohle video: [odkaz] - konkrétně čtyřicátádevátá nebo padesátá vteřina... takhle se má chovat rám! a teď si představ "integrovaný rám" do podlahy karoserie :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto jeylkey

                        jeylkey 10.08.2012  12:29

                        « Re: Re: Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

                        Jo, to vim, ale takovy teren, kde opravdu bez ramu nevyjedete, 99% i opravdovych offroadu nikdy neuvidi, bohuzel ;-\ A v jinych mistech staci i ta vyztuzena kastle na Suzuki :-)
                        Tim nechci rict, ze opravdove terenaky nemam rad, miluju je ;-) S Uazy (se vsemi (co znam) moznymi karoseriemi) jsem jezdil od 7 let (no, "jezdil" v 7 letech asi neni spravne slovo, zkousel jsem:-)), a to co je na 50. vterine videa jsem s jejich ramy zkousel v realu hodnekrat :-) Jednou to i nevydrzelo :-O
                • 00 Reagovat !

                  foto T613

                  T613 09.08.2012  20:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

                  ty by jsi do Vitary vlezl zablácený a hodil tam zakrvácenou srnu? Například? Já teda ne. Proto je to voňavka ;-)
                  v UAZu, Defenderu aj. bych s tím problém neměl :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto bob999

                    bob999 09.08.2012  20:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

                    v Německu prodávaj (pro myslivce) pro Jimnyho a Vitaru (verze Jaeger) takové super kari sítě co sklopíš za auto (chycené je to na tažném) a toho divočáka nebo srnu hodíš na to ať si klidně barví jak chce :-) Je pravda, že v UAZu, GAZu, Defíku nebo MB G-Profesional je na podlaze guma a dá se to vystříkat hadicí - navíc jsou tahle auta dělaná stylem - co dovnitř vteče to taky vyteče... kdežto ve Vitaře je koberec a ten jen tak hadicí neopláchneš, ale zase se dá pořídit gumová vana a podobně...
                    • 00 Reagovat !

                      foto T613

                      T613 09.08.2012  20:55

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

                      o tom žádná, ale to ta výše uvedená skladovka není :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto jeylkey

                        jeylkey 10.08.2012  10:35

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

                        Tato skladovka bylo to prvni, co jsem nasel behem 5 vterin, kdybych si chtel neco podobneho opravdu koupit, urcute se najdou dalsi varianty
                        • 00 Reagovat !

                          foto T613

                          T613 10.08.2012  11:04

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

                          porovnávat cenu skladovky z neskladovým vozem je trochu nelogické? Cena nové Grand Vitary v motorizaci jakou jsi zde dal začíná nad 700tisíc..

                          Navíc oba jsou jinak zaměřené. Na to stačí jen jemný pohled do interiéru. Takže Hunter s Vitarou prostě nejsou přímí konkurenti.
                          • 00 Reagovat !

                            foto jeylkey

                            jeylkey 10.08.2012  11:40

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

                            Jo, ale Vy jste se ptal "a co by si mladý pán koupil za 594tis.Kč bez DPH". S DPH to je taky nad 700tisic? Cenikova cena na naftovy Suzuki je 730t, akcni 654t, skladovka 600t...
                            Rozmerove jsou podobne, v terenu Suzuki je docela schopny, a co se tyce interieru - ano, Suzuki mozna miri trochu jinam, ale praci uazu by asi zvladl, takovy L200 taky nema ocelovy interier, ale vyuziva se jako pracant kdekoli
                            • 00 Reagovat !

                              foto T613

                              T613 10.08.2012  15:27

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

                              pardon nenapadlo mě, že sem někdo bude házet akční a skladové ceny, které jsou podle toho jak se kdo vyspí :-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto jeylkey

                                jeylkey 10.08.2012  15:42

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

                                Vzdyt pisu, ze reauguji na vas prispevek 09.08. 14:25, kde pisete o cene 594 bez dph... s dph to je neco kolem 710, cenikova cena Suzuki (zadna akce, ne skladovka) je 730
          • 00 Reagovat !

            foto petrbehounek

            petrbehounek 09.08.2012  17:54

            « Re: Re: Re: Re: CENA s common rail 550 000 (omlouvám se, původně jsem se přehlíd)

            co má znamenat tvá odpověď, jsi opravdu tak hloupý :-O :-O :-O
            • 00 Reagovat !

              foto T613

              T613 09.08.2012  18:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: CENA s common rail 550 000 (omlouvám se, původně jsem se přehlíd)

              to nebyla odpověď, ale otázka
      • 00 Reagovat !

        foto Papir1

        Papír1 09.08.2012  15:08

        « Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

        No známej buduje plynovod přes Svatou kateřinu. Tam žádné cety nejsou. A mají, jak říká " Mitsáky" neboli L200 Něco jak toto:
        [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 09.08.2012  15:13

      « Re: CENA s common rail 700 000,-

      Vázený pane. Asi máte pravdu, normální clovek si to nemuze koupit. Jenom Vám chci sdelit, ze by na svete bylo strasne nudno, kdyby na nem zili samí normální lidé. A tak se raduji z kazdého cloveka, který si koupí neco nenormálního, treba auto. To muze být ve stredoevropských podmínkách ruský terénní vuz, nerozumná amerika, britský kitcar nebo nejaký francouzský ci italský malosériový kabriolet. Bud pochválen nenormální clovek. Tech normálních je i tak dost.
    • 00 Reagovat !

      foto bob999

      bob999 09.08.2012  15:41

      « Re: CENA s common rail 700 000,-

      Já jsem asi slepej nebo blbej, ale už jsem si na to vzal i kalkulačku a i když vezmu to nejdražší provedení, tak mi vychází 399.000 + 70.000 = 469.000 Kč bez DPH tj. 562.800 Kč vč. 20% výpalného státu... Kde vidíš těch 700.000? To je i ten "mišák" dovezenej z Thajska a neschválenej pro provoz v ČR na SAUTO.cz (soudě dle lišt k uchycení nákladu na korbě - na bocích - to má jen asijská verze co jsem tahaj překupníci a je určená do Afriky. To je fakt bomba koupě - nulová antikorozní ochrana, netopí to atd - přečti si off fóra) dražší protože ta cenovka je tutově bez DPH. Základní model pro Evropu po velké slevě od dovozce stojí holý 538.233 Kč bez DPH....
      • 00 Reagovat !

        foto petrbehounek

        petrbehounek 09.08.2012  17:56

        « Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

        máš pravdu, je to tak, omlouvám se, přehlédl jsem se u ceny za common rail, je to 550,- ... a mění se tím něco - viz odkazy na konkurenční modely a jejich ceny
        • 00 Reagovat !

          foto Igithegreat

          Igithegreat 09.08.2012  18:36

          « Re: Re: Re: CENA s common rail 700 000,-

          Já zase nemůžu pochopit jak si nekdo muze koupit Škodu Yeti, rikat tomu offroad a dát za ní půl míče, tomu se zase směju já a myslím si o těch lidech své >:D UAZ, Niva atd., jsou určitě výborní pomocníci pro myslivce, lesníky, rybáře, a určitě tito lidé nebudou kupovat Grand Vitaru, kde každý škrábanec majitel obrečí.
  • 00 Reagovat !

    foto megacruiser

    megacruiser 09.08.2012  23:26

    Od 358.800,-

    vč. DPH to není špatný. Solidní technika, hodit tam LPG, řekl bych že do skutečnýho terénu lepší než stejně drahá konkurence. Sice vnitřek jako u aut 40 let zpět, ale čemu to vadí? Aspoň není všude koberec, samé plasty. Otázka je, jestli to má rozumný pozink, pokud ne, je to o ničem - auto se v terénu vždy hned odře a bez antikorozní ochrany by to za chvíli byla koule rezu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Syn Kostelky (†91) na pohřbu: Mohli jsme mu život prodloužit, ale nemělo to smysl

Syn Kostelky (†91) na pohřbu: Mohli jsme mu život…

Slavný kardiochirug Martin Kostelka (60) o víkendu pohřbil tatínka, oblíbeného herce Lubomíra Kostelku (†91)…

Pražané, pozor! Přívoz v Tróji nejezdí. Zastavil ho silný vítr

Pražané, pozor! Přívoz v Tróji nejezdí. Zastavil ho…

Pražané, pozor! Pokud ráno využíváte přívoz z Tróje na Císařský ostrov, vydejte se jinudy. Z důvodu silného…

 

iSport.cz

Kaše zářil proti New Jersey. Rittich byl skoro perfektní, Neuvirth střídán

Kaše zářil proti New Jersey. Rittich byl skoro…

SOUHRN | Ondřej Kaše přispěl v NHL gólem a dvěma přihrávkami k výhře Anaheimu 6:5 po nájezdech nad New Jersey a…

Hejkal: Znám nedostatky hráčů Sparty. Ščasný není v komfortní pozici

Hejkal: Znám nedostatky hráčů Sparty. Ščasný není v…

Na Letné působil jako asistent či skaut. Jednu dobu byl pravou rukou Zdeňka Ščasného, který na něj nedal…

 

Reflex.cz

Hůle: V exekucích tu končí i děti, běží jich miliony, vymahači mají vliv ve všech politických stranách

Hůle: V exekucích tu končí i děti, běží jich…

Češi si nechali ukrást spravedlnost. Analytik Daniel Hůle dlouhodobě upozorňuje na bobtnající problém exekucí.…

Izraelské vojačky vypadají na sociálních sítích jako sexy modelky, ale jsou to i tvrdé bojovnice

Izraelské vojačky vypadají na sociálních sítích jako…

Stát Izrael patří mezi několik málo států světa, kde je vojenská služba povinná i pro ženy. A že se mnohdy jedná…