Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: UAZ Hunter: Ruský off-road i pro český trh

UAZ v letošním roce slaví 70 let od zahájení výroby automobilů. Při této příležitosti vznikl i model Hunter v limitované edici.
Zpět na článek
9. 8. 2012 07:37
Avatar - 3_diamanty
9. 8. 2012 07:37
nadhera
:yes:

toto je skutocny off road :yes: , a este aj vyzera nadherne :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 8. 2012 08:33
Opravdový off-road
Rusové se po 2. světové válce rychle od Američanů naučili dělat terénní auta pro nejtvrdší podmínky. Pamatuji si na GAZ-69 a UAZ-469 z armády, taky na to, že se s UAZem daly dělat v terénu opravdové zázraky. Na asfaltových cestách byl nečekaně pohodlný, jen moc nebrzdil. Pokud vím, byl to jeden z důvodů, proč neměl u nás homologaci. Navíc ty jeho kuriózní dvě nádrže...Věřím, že Rusové to auto po pádu komunismu dopracovali téměř k dokonalosti. I nová generace jejich terénních aut stojí za pozornost.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
9. 8. 2012 08:38
Re: Opravdový off-road
:yes:

aj lada niva je paradny off road,,, tieto ruske nesmrtelne a poctive masinky mam rad :yes:

pri tomto mi vzdy srdce zaplesa:
[odkaz]
Avatar - JFK
9. 8. 2012 17:07
Re: Opravdový off-road
Niva že je offroad?
Avatar - jeylkey
10. 8. 2012 10:31
Re: Opravdový off-road
Neveril byste, ale je!
Avatar - Barrichello
9. 8. 2012 08:41
Hunter už tu jde koupit dlouho
je to jen vylepšený původní 469B, kvalita zpracování ale prý nijak úžasná...

Jdou koupit i ty mirobusy UAZ (známé hlavně jako vojenské sanitky) který UAZ nadále vyrábí..
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Papír1
9. 8. 2012 12:55
Re: Hunter už tu jde koupit dlouho
Měl jsem možnost na vojně sedlat UAZ v sanitním provedení. Motor byl benzín. Měl děsivou spotřebu na to jaké podával výkony. Auto nesedělo na silnici, vůle ve volantu byla +-10cm na každou stranu. Pneumatiky hučely jako o závod, více jak 110km/h nešlo udržet na silnici. Brzdná dráha byla jak u Jumbo Jetu. Nemělo to synchrony, tak se muselo řadit s meziplynem atd. Uzávěrka se zamyká natvrdo u předních kol atd. Pak jsem měl možnost jezdit defendrem a bylo auto jak z jiného světa. Beru to, že auto bylo dobré v době vzniku ale dnes je to veterán. jj je schopný v terénu, ale to jsou i jiná auta. Prostně nerozumím, kdo si to koupí v ČR. Ale chápu že na expedice do Mongolska je to ideální auto. Opraví to tam každý a dají se sehnat náhradní díly.
Avatar - jeylkey
9. 8. 2012 15:51
Re: Hunter už tu jde koupit dlouho
s uazy jsem najezdil docela hodne, a muzu se podepsat pod kazdym slovem - je dobry v bahne, ale jezdit s tim kazdy den po aspon trochu normalnich cestach je trest. nemluve o tom, ze za mesic se ulomi a rozbiji vsechny "nedulezite" veci na aute (kliky dveri, sedacky atd)
9. 8. 2012 08:47
variabilní kompresní poměr
Do výčtu bych přidal variabillní kompresní poměr, v tom je taky budoucnost. A pokud se bavíme od dlouhodobějším vývojí měl být v článku jmenován.
Rozbalit vlákno
0
9. 8. 2012 13:26
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
9. 8. 2012 22:12
Re: KONSTRUKCE Z 2SV, KVALITA MADE IN SSSR
Práve podľa predajných výsledkov je zrejmé, že si to kupujú poväčšinou normálni ľudia. Mimochodom, kedy si pristál na tejto planéte?
9. 8. 2012 22:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
10. 8. 2012 11:02
Re: KONSTRUKCE Z 2SV, KVALITA MADE IN SSSR
cca 30tisíc ročně
9. 8. 2012 13:32
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - T613
9. 8. 2012 14:25
Re: CENA s common rail 700 000,-
a co by si mladý pán koupil za 594tis.Kč bez DPH, v této velikosti, za terénní vůz do práce?
9. 8. 2012 14:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 8. 2012 14:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
9. 8. 2012 15:08
Re: CENA s common rail 700 000,-
například?
Avatar - jeylkey
9. 8. 2012 15:35
Re: CENA s common rail 700 000,-
napriklad [odkaz] vyjde to jeste levneji
Avatar - T613
9. 8. 2012 18:10
Re: CENA s common rail 700 000,-
to je spíš voňavka než pracovní off-road
edit: navíc to je nějaká akční cena. a nebudeme porovnávat standardní cenu s akční, že ne?
9. 8. 2012 19:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 8. 2012 20:17
Re: CENA s common rail 700 000,-
ona má poslední generace Vitary rám... ?... hmm Tak to je mazec :-) a kde prosím tě ? :-) sem si ho tam nevšimnul... to čemu říkají "INTEGROVANÝ RÁM" (podobně jako u LR DISKO posledních generací) je vlastně jen vyztužená - zesílená kastle - viz mimo jiné obr. [odkaz] , ale jinak proti Vitaře ani jedno křivé slovo - skvělé nářadí do terénu.
Avatar - jeylkey
10. 8. 2012 10:52
Re: CENA s common rail 700 000,-
Podle obrazku to spis vypada jako ram, udelany ve tvaru kastle :-) Ale vazne, jestli tento pseudoram je dostatecne tuhy, neni jedno jaky ma tvar? Akorat zabira mene mista
10. 8. 2012 11:42
Re: CENA s common rail 700 000,-
jenže to je právě ono - ta tuhost a možnost kroucení rámu v terénu umožňující nápravám ještě větší křížení... ono když se podíváš na ten obrázek pořádně, tak zjistíš že je to jen hromada plechových výlisků, které v určitém místě vyztužují standardní podlahu karoserie - tohle není rám ani omylem a taky když srovnáš v terénu auto s rámem a auto s tímhle, tak mají limity úplně někde jinde - nehledě na to, že tady se případný krut a další nepříjemnosti přenesou časem do kastle a projeví se ve zhoršené torzní tuhosti karoserie - ale to poznají až další majitelé na bazaru :-) U Uaze, MB G, Defiště a spol je kastle naprosto nepodstatná - je tam proto aby na tebe nefoukalo a nepršelo - je chycená přes silentbloky na rám a v podstatě ho nijak neomezuje na krut - ten je dán konstrukcí rámu a tím z čeho a jak je udělán... zjednodušeně řečeno - když bys na rám UAZe a dalších offů dal bednu od banánů tak pojedeš terénem jako král...
Jukni na tohle video: [odkaz] - konkrétně čtyřicátádevátá nebo padesátá vteřina... takhle se má chovat rám! a teď si představ "integrovaný rám" do podlahy karoserie :-)
Avatar - jeylkey
10. 8. 2012 12:29
Re: CENA s common rail 700 000,-
Jo, to vim, ale takovy teren, kde opravdu bez ramu nevyjedete, 99% i opravdovych offroadu nikdy neuvidi, bohuzel ;-\ A v jinych mistech staci i ta vyztuzena kastle na Suzuki :-)
Tim nechci rict, ze opravdove terenaky nemam rad, miluju je ;-) S Uazy (se vsemi (co znam) moznymi karoseriemi) jsem jezdil od 7 let (no, "jezdil" v 7 letech asi neni spravne slovo, zkousel jsem:-)), a to co je na 50. vterine videa jsem s jejich ramy zkousel v realu hodnekrat :-) Jednou to i nevydrzelo :-O
Avatar - T613
9. 8. 2012 20:39
Re: CENA s common rail 700 000,-
ty by jsi do Vitary vlezl zablácený a hodil tam zakrvácenou srnu? Například? Já teda ne. Proto je to voňavka ;-)
v UAZu, Defenderu aj. bych s tím problém neměl :-)
9. 8. 2012 20:52
Re: CENA s common rail 700 000,-
v Německu prodávaj (pro myslivce) pro Jimnyho a Vitaru (verze Jaeger) takové super kari sítě co sklopíš za auto (chycené je to na tažném) a toho divočáka nebo srnu hodíš na to ať si klidně barví jak chce :-) Je pravda, že v UAZu, GAZu, Defíku nebo MB G-Profesional je na podlaze guma a dá se to vystříkat hadicí - navíc jsou tahle auta dělaná stylem - co dovnitř vteče to taky vyteče... kdežto ve Vitaře je koberec a ten jen tak hadicí neopláchneš, ale zase se dá pořídit gumová vana a podobně...
Avatar - T613
9. 8. 2012 20:55
Re: CENA s common rail 700 000,-
o tom žádná, ale to ta výše uvedená skladovka není :-)
Avatar - jeylkey
10. 8. 2012 10:35
Re: CENA s common rail 700 000,-
Tato skladovka bylo to prvni, co jsem nasel behem 5 vterin, kdybych si chtel neco podobneho opravdu koupit, urcute se najdou dalsi varianty
Avatar - T613
10. 8. 2012 11:04
Re: CENA s common rail 700 000,-
porovnávat cenu skladovky z neskladovým vozem je trochu nelogické? Cena nové Grand Vitary v motorizaci jakou jsi zde dal začíná nad 700tisíc..

Navíc oba jsou jinak zaměřené. Na to stačí jen jemný pohled do interiéru. Takže Hunter s Vitarou prostě nejsou přímí konkurenti.
Avatar - jeylkey
10. 8. 2012 11:40
Re: CENA s common rail 700 000,-
Jo, ale Vy jste se ptal "a co by si mladý pán koupil za 594tis.Kč bez DPH". S DPH to je taky nad 700tisic? Cenikova cena na naftovy Suzuki je 730t, akcni 654t, skladovka 600t...
Rozmerove jsou podobne, v terenu Suzuki je docela schopny, a co se tyce interieru - ano, Suzuki mozna miri trochu jinam, ale praci uazu by asi zvladl, takovy L200 taky nema ocelovy interier, ale vyuziva se jako pracant kdekoli
Avatar - T613
10. 8. 2012 15:27
Re: CENA s common rail 700 000,-
pardon nenapadlo mě, že sem někdo bude házet akční a skladové ceny, které jsou podle toho jak se kdo vyspí :-)
Avatar - jeylkey
10. 8. 2012 15:42
Re: CENA s common rail 700 000,-
Vzdyt pisu, ze reauguji na vas prispevek 09.08. 14:25, kde pisete o cene 594 bez dph... s dph to je neco kolem 710, cenikova cena Suzuki (zadna akce, ne skladovka) je 730
9. 8. 2012 17:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
9. 8. 2012 18:10
Re: CENA s common rail 700 000,-
to nebyla odpověď, ale otázka
Avatar - Papír1
9. 8. 2012 15:08
Re: CENA s common rail 700 000,-
No známej buduje plynovod přes Svatou kateřinu. Tam žádné cety nejsou. A mají, jak říká " Mitsáky" neboli L200 Něco jak toto:
[odkaz]
9. 8. 2012 15:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 8. 2012 15:41
Re: CENA s common rail 700 000,-
Já jsem asi slepej nebo blbej, ale už jsem si na to vzal i kalkulačku a i když vezmu to nejdražší provedení, tak mi vychází 399.000 + 70.000 = 469.000 Kč bez DPH tj. 562.800 Kč vč. 20% výpalného státu... Kde vidíš těch 700.000? To je i ten "mišák" dovezenej z Thajska a neschválenej pro provoz v ČR na SAUTO.cz (soudě dle lišt k uchycení nákladu na korbě - na bocích - to má jen asijská verze co jsem tahaj překupníci a je určená do Afriky. To je fakt bomba koupě - nulová antikorozní ochrana, netopí to atd - přečti si off fóra) dražší protože ta cenovka je tutově bez DPH. Základní model pro Evropu po velké slevě od dovozce stojí holý 538.233 Kč bez DPH....
9. 8. 2012 17:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Igithegreat
9. 8. 2012 18:36
Re: CENA s common rail 700 000,-
Já zase nemůžu pochopit jak si nekdo muze koupit Škodu Yeti, rikat tomu offroad a dát za ní půl míče, tomu se zase směju já a myslím si o těch lidech své >:D UAZ, Niva atd., jsou určitě výborní pomocníci pro myslivce, lesníky, rybáře, a určitě tito lidé nebudou kupovat Grand Vitaru, kde každý škrábanec majitel obrečí.
9. 8. 2012 23:26
Od 358.800,-
vč. DPH to není špatný. Solidní technika, hodit tam LPG, řekl bych že do skutečnýho terénu lepší než stejně drahá konkurence. Sice vnitřek jako u aut 40 let zpět, ale čemu to vadí? Aspoň není všude koberec, samé plasty. Otázka je, jestli to má rozumný pozink, pokud ne, je to o ničem - auto se v terénu vždy hned odře a bez antikorozní ochrany by to za chvíli byla koule rezu.
Rozbalit vlákno
0