Systémy konektivity nemusí být nápomocny jen ve chvílích, kdy sedíme za volantem. Své o tom ví majitel odcizené Astry, kterému se vůz díky takové službě v pořádku vrátil zpět.
GPS je lokalizace. Auto je připojené přes GSM modem. Najít dneska místo, které je bez signálu je poměrně náročné. Nehledě na to, že auto se připojí k síti hned, jak se objeví signál.
Tak hlavně aby to neměli na nějaké bezvýznamné pojistce, kterou klidně můžeš vytáhnout. ;-) Je víc způsobů, jak se na to dá zaútočit. A zloději pak ví o rušičkách a o stínění. U aut se žraločí ploutví (anténami na střeše) by neměl být takový problém odstínit jen antény.
V tomhle případě pak budou pravděpodobně využívat dat z GPS. I triangulace je možná, to však musí provést operátor. Nemyslím si, že by jejich palubní systém využíval nějaké databáze vysílačů mobilních operátorů. Otázka tedy je, jestli mají přístup k poslední známé pozici. To by je ke garážím dostalo.
Souhlasím. Vyhledávací systémy se podle mne používají spíš pro snížení pojistného. Z tohoto úhlu pohledu je tedy otázkou, jestli bude OnStar pojišťovně stačit.
bol zrejme uplny zaciatocnik, alebo sa mu podarilo ukradnut kluce. predpokladam ze v CR a ani na SK zlodej ani nesadne do auta bez rusicky GSM, GPS atd..