Audi e-tron Sportback se světu poprvé ukázal na jaře v Šanghaji. Nedávno byl tento koncept zachycen v domovském Německu, bez jakéhokoliv maskování a na běžných značkách!
Volant hnusnej, ale jinak proti třeba Tesle vypadá interiér na výši, i když vážně nejsem cílovka dotykáčů. Zvenku mi to připomíná křížence Tesly a X6, a nevypadá to úplně špatně. Jen maska zas trochu bezradnost.
Vyzerá to horšie jak cesta do roboty... Obludka. Ten kukuč je odporný. To za každú cenu chcú, aby sme sa Audín na ceste vždy zľakli?
Interiér je typický pre štúdie. Relatívne pekný, ale nepraktický a nedomyslený.
Ale aj tak je to auto na hojno, keď nebolo na Náplavke...
No už ve fázi konceptu a na fotkách vypadá kvalitněji a lépe dotažená, než reálná "low cost look" Tesla. Ale i ta se pomalu zlepšuje, to je jasný. A taky je jasný, že nadšenci Tesly (a nikdo jinej si ji nekoupí) úplně ignorují to sprostotu interieru. kokaj na jiné věci.
masku ma audina uz klasika z hyundaia... v podstate uz nic prekvapujuce.. po novej A8 aj R8 sa dalo cakat ze aj dalsi ich kusok uz bude v podobnom korejskom duchu... ;-)
Jj, Audi kopíruje Hyundai. Dokonce mu tu myšlenku ukradli dřív, než tu masku Hyundai použil. Já teda žiju v tom, že designer Audi, co namaloval tu masku, později přešel k Hyundai a použil ji i tam. Ty máš jiné info?
Spravne Micinka, crossover je krizenec niecoho s niecim, co je problem jednoznacne zaradit. Akurat, ze u nas sa pouziva takmer vyhradne v tom "terennom" zmysle. O com nepriamo hovori aj veta z clanku "Crossover se sportovně střiženou siluetou je chystán pro rok 2019, na trhu se objeví rok po SUV e-tron s elektrickým pohonem.".
V kazdom pripade ani samotne Audi nikde vo svojich materialoch ten vyraz nepouziva, je to vsade vylucne "koncept" a crossover do toho tahaju len novinari. Zrejme preto, lebo to nie je az natolko "SUV" ako e-tron quattro.
elektromobily s podobnými parametry jako má Tesla, ale s kvalitou zpracování a poctivě otestované (ne virtuálně) se zázemím silného koncernu (Deimler,VW, Toyota, R+N) a s tím spojenou servisovatelností atd, nastanou pro Teslu těžké časy. Pokud neskončí úplně, někdo jí požere a bude plnit roli marketingové nálepky. Jako dnes mnoho věhlasných automobilových legend.
To byl pravděpodobný scénář už od začátku. Myslím, že s tím Musk ani neměl problém; cílem by mělo být popohnat elektromobily, osud Tesly by měl být vedlejší. Jakmile naplní svůj cíl a elektromobily se slušně rozjedou, dá se čekat, že zavčas vystoupí.
coskoro pride uz tolko roznych hybridov a elektroraut na trh ze caro "jedinecnosti" tesly uz bude fuc.. navyse ak nezlepsia ten svoj podivny dizajn a nedaju tam aj normalny interier tak ozaj nevidim dovod preco neist povedzme do leafu ale prave do tesly... neboj .. uz novy leaf tesle pekne podkuri... japonci ju do par rokov bez problemov zvalcuju a prevezmu trh s elektroautami a hybridmi .. :yes: