Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tahle upravená Octavia RS má přes 330 koní. Ale dává vůbec smysl?

Benzinová Octavia RS má ze všech škodovek nejblíž ke sportovnímu autu. Ale co když vám to nestačí a chcete ještě víc?
Zpět na článek
8. 11. 2018 13:42
8. 11. 2018 14:42
8. 11. 2018 15:11
8. 11. 2018 15:37
8. 11. 2018 15:43
8. 11. 2018 16:01
8. 11. 2018 16:37
8. 11. 2018 17:06
8. 11. 2018 17:36
8. 11. 2018 18:01
8. 11. 2018 18:17
8. 11. 2018 19:02
8. 11. 2018 19:29
8. 11. 2018 19:59
8. 11. 2018 19:57
8. 11. 2018 20:45
8. 11. 2018 21:02
8. 11. 2018 21:03
8. 11. 2018 21:38
8. 11. 2018 21:38
8. 11. 2018 21:34
8. 11. 2018 22:15
8. 11. 2018 22:27
9. 11. 2018 06:04
9. 11. 2018 08:38
9. 11. 2018 08:21
8. 11. 2018 20:59
8. 11. 2018 14:41
9. 11. 2018 12:07
9. 11. 2018 13:41
9. 11. 2018 14:32
8. 11. 2018 14:58
8. 11. 2018 17:07
8. 11. 2018 18:12
9. 11. 2018 00:44
8. 11. 2018 17:07
8. 11. 2018 17:48
8. 11. 2018 18:06
8. 11. 2018 21:07
9. 11. 2018 07:53
9. 11. 2018 00:56
9. 11. 2018 07:52
9. 11. 2018 08:25
9. 11. 2018 09:51
9. 11. 2018 10:28
9. 11. 2018 12:47
9. 11. 2018 12:12
10. 11. 2018 10:17
8. 11. 2018 18:48
9. 11. 2018 12:10
9. 11. 2018 14:03
8. 11. 2018 15:14
9. 11. 2018 08:27
9. 11. 2018 12:16
9. 11. 2018 13:49
12. 11. 2018 10:28
12. 11. 2018 10:37
9. 11. 2018 21:55
8. 11. 2018 16:41
8. 11. 2018 19:01
9. 11. 2018 14:00
10. 11. 2018 19:19
Avatar - JirkaV8
8. 11. 2018 13:42
ok
Kone jsou jak vyplata, porad malo. >:D
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2018 14:42
Re: ok
Jj i když někdy platí že míŇ je víc [odkaz]

Takže odpověď na otazník v titulku = nedává. Jednoznačně nedává :-!
Avatar - kari.laz
8. 11. 2018 15:11
Re: ok
takže někdo srovná naprosto nesrovnatelné, malý lehký roadster se zadním pohonem a rodinný Lift se silnějším motorem a ty jsi vymletý jak břeh pod splavem, že tohle dáváš za příklad? >:-[]
PS: tím neříkám, že u žádného auta není výkon dostačující a chtělo by ho to víc.
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2018 15:37
Re: ok
Vidim že si text moc nepochopil = nebo to co autor chtěl říct. Tak nic = pro tebe přemotorovaná Okta dává smysl >:-[]
Avatar - kari.laz
8. 11. 2018 15:43
Re: ok
proč mi podsouváš něco, co jsem neřekl?
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2018 16:01
Re: ok
Jestli radši něco jako Toybaru než přemotorovanou Oktu = jako autor textu v odkazu = tak to sorry to se fakt omlouvám :-)
Avatar - kari.laz
8. 11. 2018 16:37
Re: ok
Můžeš porovnat například toyobaru a Z4 ve verzi s třílitrem a říct, jestli je zábavnější "slabé" toyobaru, nebo silná Z4. Věřím, že tam by možná byl i výsledek právě pro tayobaru. Porovnávat Fiat 124 a Octavii a to za jakýmkoli účelem je prostě mimo. Ta auta nebudou mít nic společného.
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2018 17:06
Re: ok
Dobře vracim se k původní reakci 15:37 první věta ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2018 18:01
Re: ok
Po popírání Vaculíka přišel na řadu Vojta Dobeš = Autocar, TopGear a kanadskoamerickej thetruthaboutcar? ;-)

Vtipný jak to bereš od hora od nejlepších :yes: :-)

No já = s autorem souhlasim = pěkně napsal i GRMN = styl ACZ to ho není >:-[]
Avatar - _Karel_
8. 11. 2018 18:17
Re: ok
Vaculíka popíráš ty, když se ti to hodí.
Pokud si potřebuješ číst Autíčkáře, abys zjistil, jestli je zadokolkový roadster zábavnější než Oktávka, pak čti. Ale buď té lásky a neobtěžuj s tím mě. Já se tě na nic neptal.
Mimochodem, ty ses přestěhoval? [odkaz]
Avatar - kari.laz
8. 11. 2018 19:29
Re: ok
:yes: :yes: >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2018 19:59
Re: ok
Poslední 2 odstavce = viz já 19:57 ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2018 19:57
Re: ok
Ne = a nevim proč tak bohapustě lžeš

Oba víme že jeho závěry popíráš ty = jedno jestli je to o motoru Audi, Mercedes nebo jen 18 nebo kolik jich bylo doporučenejch aut = vždycky si proti. Hele odpovíš? Fakt by mě to zajímalo = myslíš že máš lepší znalosti nebo přehled nebo oboje nebo jak si to pro sebe vysvětluješ = že s jeho závěrama nesouhlasíš?

Vtipný = tobě odpovídající = ty ses ozval že muj odkaz je blbost ;-)

Pokud potřebuješ číst jestli...? Tuhle kravinu si už psal tuhle o Vaculíkovi = a jeho srovnání V8 5.0 vs R4 2.3Turbo :yes: >:D

Jak si v obou případech správně napsal = to fakt ví každej. Pak sou ty co nechtěj jako ty zůstat u primitivní základní znalosti = a chtěj k tomu ty další mraky informací = který tebe nezajímaj + a vtipně očekáváš že tam maj informace a znalosti končit :-)

Tolik k tomu volovi ;-)
Avatar - _Karel_
8. 11. 2018 20:45
Re: ok
A on někde Vaculík srovnával Mustangy? Fíha, a kde? Tobě se prostě všechno v té makovičce plete. Pořád. Všechno.
8. 11. 2018 21:02
Re: ok
X krát mu ujo doktor povedal, že najprv spapaj lieky a až potom choď na internet. Ale on nie, zase to poradie zamenil, alebo tie lieky vynechal. Asi mu ich nepredpísal Vaculík :-!
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2018 21:34
Re: ok
Ty máš makovičku? >:-[]

Ne neplete = co si zač víme od Blue Labelu ;-)
Avatar - _Karel_
8. 11. 2018 22:15
Re: ok
Neplete? Tak kde srovnával Vaculík verze Mustangu? Předem dík.
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2018 22:27
Re: ok
Sladký jak se soustředíš na nepodstatný detaily = popírači :-)

A věřim že to máš za vítězství = komu by záleželo na podstatě >:D

Žejo makovičko ;-)

Hele jen tak mezi náma = kolik ti je? Jestli už si kategorie [odkaz] >:-[]
Avatar - _Karel_
9. 11. 2018 06:04
Re: ok
>:D
Jsem popírač "největšího odborníka v ČR Martina Vaculíka". A to že to nebyl Vaculík je "nepodstatný detail".
:-) :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2018 08:38
Re: ok
1. jo seš = proč to najednou popíráš? Se za ty kecy proti = konečně stydíš? ;-)
2. jo je to nepodstatnej detail = vytáh sem to protože si použil stejnej typ argumentu = a tebe to fakt nezajímá = tobě fakt stačí to co ví každej jak si napsal = že V8 je lepší než R4
A opakuješ to = že tenhle text ve Speciálu napsal jinej Martin = neni podstatný
3. takže co = už nepopíráš Vaculíka? :-)
4. nebo Freie a včera zakladatele a a šéfredaktora Autíčkáře? ;-)
5. tak si kategorie [odkaz] ? >:-[]
6. za to že sis koupil Speciál ale :yes:
A kterej z tamních textů popíráš = všechny nebo jen některý >:D
Avatar - speedfred
9. 11. 2018 08:21
Re: ok
Karel to si ma *** rozosmial takto po ránu. :yes:
8. 11. 2018 20:59
Re: ok
Čítal som príspevok diskutéra kari.laz viackrát a nevšimol som si žiadnu adoráciu na premotorovanú octaviu. Zato o kúsok vyššie vidím tradične porovnávanie neporovnateľného a autorom si tradične ty :-! . Ale nevadí, misia napíš aspoň niečo za každú cenu je splnená
8. 11. 2018 13:47
Vysvětlí mi někdo...
.....- a nejlépe autor textu - co znamená ....vyšší výkon rotační energie ze spalovací komory... ?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dzakobo
8. 11. 2018 13:59
Re: Vysvětlí mi někdo...
Asi to má znamenat, že výfukové plyny předají více energie turbíně, jelikož turbo propouští minimum energie přes své těleso díky izolaci.

Tahle Octa na rovině 300 km/h nedá ani náhodou, podle třetí odmocniny bude maximálka okolo 270 km/h.
8. 11. 2018 14:17
Re: Vysvětlí mi někdo...
A kde má auto spalovací komoru ?
Kdyby šlo o kotel ústředního topení, tak bych věděl... >:-[]
Avatar - _Karel_
8. 11. 2018 14:36
Re: Vysvětlí mi někdo...
911 Carera s 370ps má s automatem 295kmh.Carrera S s 420ps 306kmh. Taky moc nevěřím, že tahle - proti Porsche krabice - dokáže s nižším výkonem 300.
Avatar - Dzakobo
8. 11. 2018 14:52
Re: Vysvětlí mi někdo...
Auta, která zvládnou 300 si drží určitý status výjimečnosti, i když v dnešní "překoňované" době už to není extrémně ojedinělé. Sportovní vozy potřebují zhruba 400k, Octavia by musela mít cca 450k...
Avatar - Googlit
8. 11. 2018 16:03
Re: Vysvětlí mi někdo...
Zapomínáš na ty drsné polepy a plastové udělátka, neříkej mi že těch 30km/h neudělají >:D >:D >:D
8. 11. 2018 14:41
Uprava
Cílem BSR bylo Octavii RS vylepšit po stránce ovladatelnosti a dynamiky, přitom ale ponechat co nejvíc originálních komponentů hnacího traktu (například turbodmychadlo, vstřikovače paliva, spojkový komplet či převodovku) - no neviem pri zvyseni vykonu o 100 koni a viac ako 120 Nm by sa asi ziadalo posilnit aj tieto "HW" komponety ci to tak seriove veci dobre zvladaju? Tak ci onak na predokolku uz je to podla mna celkom dost ked to hrabe aj na trojke samozrejme ak je to zamerane na pruznost tak v poriadku na nejaky autobahn v pohode. Mne by uplne stacila aj seriova RS.
Rozbalit vlákno
3
9. 11. 2018 12:07
Re: Uprava
Přesně to mě napadlo. Jak ta poddimenzovaná převodovka udrží 470 kroutec o spojce nemluvě. To půjde asi rychle do kytek. Spojka se dá ještě vyřešit výměnou za lepší, ale co ta převodovka? Ta bude zřejmě spotřební zboží jako třeba kapalina do ostřikovačů >:D
Avatar - Barrichello
9. 11. 2018 13:41
Re: Uprava
330 Hp je fajn, ale má to poháněný blbý kola >:D
Avatar - Emel
9. 11. 2018 14:32
Re: Uprava
100k asi jo, přece jen, stejnou skříň má i Cupra, která těch 300k má sériově. Ten krouťák je ale dost.
Avatar - _Karel_
8. 11. 2018 14:58
Otázka
Mě hlavně nedává smysl otázka z nadpisu. Pokud dává smysl 300k Ateca, pak není důvod přemýšlet o smyslu 300k Oktávky.
Rozbalit vlákno
23
8. 11. 2018 15:19
Re: Otázka
A prečo v tom za každú cenu hľadať nejaký zmysel...?
8. 11. 2018 17:07
Re: Otázka
Smysl je jednoduchý, budu mít o něco lepší RS než "každej druhej" a konečně mám výkon, které k RS má prostě patřit ;-)

Mě je počin od BSR sympatický, slušný výkon, menší HW úpravy, minimální tuzing exteriéru, černý čumák včetně zamaskování Kabaňové pomsty předních světel. Jen ty kola mi tam tak nějak nesedí, můžou být lehounký, ale jsou tuctový. Originální 19 jsou sice těžký, ale pěkný ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 11. 2018 17:26
Re: Otázka
U 330 koní je ta hmotnost trochu důležitější než design = nemyslíš? ;-)
8. 11. 2018 18:12
Re: Otázka
Tak ber to tak, že je to v podstatě jen zrychlený rodinný dostavník, takže 18kg navíc nehraje roli. Pořád to má velkou záď na nějaký sportovní dovádění ;-) Takže by mi to asi ani nevadilo, případně se určitě dá vybrat i jiný design kol - je to přece jen tuning na zakázku a člověk za to vysype pěknou hromádku peněz, tak si i může říct, co chce :yes:
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2018 16:29
Re: Otázka
Jasně že to je jen přemotorovaná Okta = a to je fakt blbost

Ale ty koně tam sou a hmotnost kola v rychlostech nad 250 = navíc hraje roli ;-)

Takže jestli jinej design = klidně. Jestli o 18 kg těžší rotujících v 250 km/h už sakra velkou rychlostí = hmotností = to spíš ne
8. 11. 2018 23:21
Re: Otázka
Dá sa to vyjadriť aj tak. Takéto auto beriem skôr ako hračku pre schopného a zároveň dosť solventného jazdca. Zábava je zábava, nič iné by som tu veľmi nehľadal.
9. 11. 2018 00:44
Re: Otázka
Proč solventního? RS se dá koupit reálně někde od 700tKc a minimalne 2/3 výkonového nárůstu udělá jen upgrade SW, ve středních otáčkách tipnu okolo 90%.
Avatar - Ham.
8. 11. 2018 17:07
Re: Otázka
Myslím, že je to hlavně o individuálním chápání každého jednotlivce vzhledem k tomu k jakému účelu auto bude používat. Mě předohrab s 330 hp smysl nedává a je jedno zda se jedná o Octu nebo jinou předokolku. Naopak 300 hp v Atece nebo jiném 4x4 nebo RWD mi smysl dává, protože výkonu není nikdy dost. U FWD je od určité meze prostě výkonu moc a já tu hranici vidím někde pod 300hp. Ale když někomu stačí, že auto dobře jede mezi 100 a 200 za sluníčka někde na suché silnici, tak proti gustu žádný dišputát.
Avatar - _Karel_
8. 11. 2018 17:48
Re: Otázka
Jo, ta octa asi bude mít na nižší kvalty problém plný výkon přenést, ale i tak mě osobně přijde smysluplnější, protože se přece jen dá použít na jakous-takous sportovní jízdu. Výkoné SUV doma máme, ale mě osobně přijde v relativně lehké Atece těch 300k zbytečných. Samozřejmě jen můj pohled.
Avatar - Ozzman
8. 11. 2018 18:06
Re: Otázka
Aktuálně jsem ujel pár set km s FWD s nikterak zázračnými 350NM a 170 hp a 1. a 2. Na tom mokru co bylo v Česku a Rakousku dnes to prostě poskakuje a ustreluje, hlavně teda dlažba v Praze. Takže takhle výkonná Oktavie musí zákonitě na první stupně být opatrná a cihla na plynu se nekoná >:D
8. 11. 2018 21:07
Re: Otázka
O chvíľu to schytáš, aj sám on povedal a zároveň druhý sám on sa s ním zhodol, že štvorkolka je zbytočná. Chápeš :-! >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
9. 11. 2018 07:53
Re: Otázka
Chápu, vzpoměl jsem si na něho, když jsem předjížděl na dlažbě takový ten autobus co jede 20 a vozí turisty, rychlá změna směru na takovém mokrém povrchu udělala své společně s plynem na podlaze >:D To se ti prostě s AWD nestane, ale jinak je to k ničemu >:D
9. 11. 2018 00:56
Re: Otázka
Jenže nemůžeš srovnávat projev kopaveho dieselového motoru s plochým projevem benzínu. S benzínovou predokolkou 450/500Nm mám najeto asi 160tkm, a situaci, kdy má člověk v běžném provoze problém s trakci, je minimum. Ano, jednička je na dva metry a pouhe rozpohybování, dvojka při dupnuti a plném hrabe kdykoliv, kdy kola nejsou rovně. Což je situace, která v běžném provoze nastává velmi zřídka.
Avatar - Ozzman
9. 11. 2018 07:52
Re: Otázka
Co to je za auto s takovým výkonem na předek ?
9. 11. 2018 08:25
Re: Otázka
FoFo ST II/III

A podobné hodnoty dnes bez problémů běžně dostaneš jen přes SW z obdobných dvoulitrů.
Avatar - Ozzman
9. 11. 2018 09:51
Re: Otázka
STčko má 450koní? Tak já marně přemýšlel, co je to za sériovku, tak ted chápu :-)
9. 11. 2018 10:28
Re: Otázka
Ne koní bylo "jen" 310/300 ...
Avatar - Ham.
9. 11. 2018 12:47
Re: Otázka
U moderních aut klidně tu "cihlu na plyn" dát můžeš, protože "cihlu pod plyn" ti dává už automaticky elektronika (TCS či ASR) a cihla na plynu nemá žádný zvláštní efekt. I běžné předohraby s 350 Nm mají automaticky omezený točivý moment na jedničku i na dvojku, protože elektronika ví, že jinak by auto i na suchu hrabalo. A na vlhku nebo na odskakujícím povrchu jako jsou kostky pak škrtí motor ještě víc (to jsou pak ty rázy a cukání) protože z rozdílu otáček předku a zadku vyhodnotí, že je to stále moc a zatne tipec motoru úplně. Takže v té překoňované Octávii ti může připadat, že se nic neděje a jak se to plynule rozjíždí, ale je to jenom díky tomu, že elektronika seškrtí motor třeba na 200Nm. Takže si těch 330 šemíků může řidič namalovat na zeď a v nějakých běžných rychlostech ve městě nebo na okresce někde mezi 0-120 mu je elektronika vůbec nedovolí použít i kdyby plyn prošlápl až na silnici.
9. 11. 2018 12:12
Re: Otázka
Myslím, že bude problém jen na jedničku. Od 2 nahoru už to bude v pohodě.
10. 11. 2018 10:17
Re: Otázka
Mám tuto SW úpravu řídící jednotky od BSR v Superbu 162kw a musím potvrdit, že na předokolku už je to výkon, který u tohohle auta dalece přesahuje možnosti takto hnané nápravy.

Rozjezd na jedničku je trochu “horor”, i při citlivé práci s plynem auto velmi často hrabe. Paradoxně je to auto na rozjezd pro mne nebezpečnější než před úpravou >:D

Od dvojky a cca 40km/h však začíná pořádné tóčo a oproti předůpravové verzi to je prostě mazec. Výkonu pocitově ubývá až kolem rychlosti zhruba 190.

Největší přínos opravdu vidím na dálnici, přesně jak jsi psal. Od stovky můžete prohánět takřka všechny normální auta na českých silnicích. Co mě překvapilo, tak že na dálnici mi nestačil Civic Type R. Oba jsme jeli úplnou pilu a na rovinkách jsem mu velmi mírně ;-) ujížděl.

Celkově tu úpravu hodnotím jako přínosnou, ale jak píšou v článku, zásadně pak schází samosvor...
Avatar - CHerokee
8. 11. 2018 18:48
Re: Otázka
Pokud vím, Octa není 4x4, na těžkou předokolku je to zbytečně velký výkon.
9. 11. 2018 12:10
Re: Otázka
Tak mě to třeba smysl dává. Taky jsem si myslel, že takový TypeR je přemotorovaný a je nesmysl do předohrabu dávat 310 koní. Pak jsem se s tím svezl a zjistil, že ten výkon je akorát a i na okresce člověk co chvíli stojí na podlaze ;-)
9. 11. 2018 14:03
Re: Otázka
310 PS, 272 km/h ...
Avatar - lyon667
8. 11. 2018 15:14
300?
"Mimochodem, maximálka u verze od BSR činí 300 km/h..."

A tohle mají změřeno, nebo je to jen zbožné přání? Ačkoliv vím, že BSR děla celkem poctivou práci, tohle mi přijde jako silně přestřelený marketing.
Rozbalit vlákno
6
9. 11. 2018 08:27
Re: 300?
Samozřejmě blbost, s takovým výkonem to bude něco okolo 265 max.
9. 11. 2018 12:16
Re: 300?
Kam ty na ty úvahy čoveče chodíš. V sérii to jezdí 250, tak proč by to s 330 koňma mělo jet jen 265? Podle mě záleží hlavně na převodovce a o tom jestli to má omezovač nastavený stejně jako sériovka. Já teda nevím jak to má nový RS s převodama jestli je 6 dostatečně dlouhá, tak výkonu na to rozpohybovat auto ke 3 kilům je dost.
9. 11. 2018 13:49
Re: 300?
Na převodovce ani omezovači nezáleží, protože Vmax. dosahuje Oktávka v sérii okolo 5.500 ot., tam, kde je (i po úpravě) max. výkon. Aby to jelo 300, tak to odpovídá asi tak 6.600 ot. a v článku máš graf z brzdy, kolik tam ten motor má (230kW).

Jinak, v těchto rychlostech roste potřeba výkonu vzhledem k Vmax se třetí mocninou Takže pokud 180kW auto roztáhne na 250, tak na 300 km/h těch kilowatt potřebuješ 310.

A pokud je 330 koní na rozpohybování na 300 dost, tak vysvětli borcům v Porsche, že dělají něco blbě, když u čistě sportovních aut, kde je jde o co nejvyšší Vmax. a které mají mj. výrazně lepší aerodynamiku než Okta, na dané rychlosti sladěnou převodovku atd., jejich Cayman se 350PS jede jen 285 a 911-ka se 370PS stále jen 290-295km/h dle verze ...
12. 11. 2018 10:28
Re: 300?
Aby to jelo 300 tak to odpovídá cca 6600 ot, kde to má 230 kW, což je 312 koní. Čili nevidím problém, aby to auto 300 jelo ;-)

Kamarád měl starou Vectru 2,0 turbo a ta s 200 koňma. Pamatuju jak uměla jezdit 270. Ty tvoje hypotetický výpočty si prosím tě strč za klobouk.
Avatar - white label
12. 11. 2018 10:37
Re: 300?
Vectra s 200 PS a 270 km/h. >:D
Na čem jste tu rychlost měřili, na dětském počítadle? >:-[]
Dej ještě jednu, třeba tu o Červené Karkulce... :*) ;-)
Avatar - speedfred
9. 11. 2018 21:55
Re: 300?
300PS je na 300km/h mááálo.
8. 11. 2018 16:41
Tacho 300
je treba origo 285km/h.Oproti Porsche nemá tohle 300mm široké pneu.To pružně zrychlení zkousely na čtyřku nebo pětku?
Rozbalit vlákno
0
8. 11. 2018 19:01
Snížení
Další snížení a u obrubníku parkovat už jen zadem.Mám před fl verzi a ty aerolizatka pod předním nárazníkem už taky nemám.Z té úpravy přemýšlím jen o tom intercooleru
Rozbalit vlákno
1
9. 11. 2018 14:00
Re: Snížení
IC je zbytečnost, která má nějaký smysl pouze u vyšších úrovní úprav (výfuk, sání, IC), a to ještě ideálně s příslušným upgrade SW. Při "normálním" provoze je přínos minimální, protože motor už je elektronicky seškrcen na požadované hodnoty a průběh křivek. Podle mne pouze s jiným IC rozdíl i kdyby pár PS v tom stádu nepoznáš.

Pokud ti jde o výkon, tak tam hoď SW od nějakého solidního úpravce a budeš se pohybovat někde okolo 220kW/450Nm.
Avatar - Emel
9. 11. 2018 14:35
Jak to vlastně je?
"Výkonnější provedení RS 245 se samosvorem a 180 kW (245 k) se přitom přejmenovalo na prosté RS."

Hele, tohle je dost odvážné tvrzení. Minimálně teda aktuální RS nemá v základu 19" a tak... ale budiž, to není to hlavní. Ale není to tak, že aktuálně RS samosvor nemá a mít nemůže?
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2018 20:53
Ale dává vůbec smysl?
Žádná Škoda nedává smysl, kdo by si něco jako Škodovku kupoval???

Navíc s tak trapnym výkonem...
Rozbalit vlákno
0
10. 11. 2018 19:19
mustang
No nevím, jestli bych zrovna od Octavie čekal, nějaký požitek z jízdy, za tu cenu jsem si na [odkaz] koupil krásného mustagna, kterého je vyloženě radost řídit, tudíž většině řidičům raději doporučuji jít spíše touto osvědčenou cestou.
Rozbalit vlákno
0