Diskuse

Tahle upravená Octavia RS má přes 330 koní. Ale dává vůbec smysl?

8.11.2018

Benzinová Octavia RS má ze všech škodovek nejblíž ke sportovnímu autu. Ale co když vám to nestačí a chcete ještě víc?

 

  • 103 Reagovat !

    foto JirkaV8

    JirkaV8 08.11.  13:42

    ok

    Kone jsou jak vyplata, porad malo. >:D
    • 210 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 08.11.  14:42

      « Re: ok

      Jj i když někdy platí že míŇ je víc [odkaz]

      Takže odpověď na otazník v titulku = nedává. Jednoznačně nedává :-!
      • 70 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 08.11.  15:11

        « Re: Re: ok

        takže někdo srovná naprosto nesrovnatelné, malý lehký roadster se zadním pohonem a rodinný Lift se silnějším motorem a ty jsi vymletý jak břeh pod splavem, že tohle dáváš za příklad? >:-[]
        PS: tím neříkám, že u žádného auta není výkon dostačující a chtělo by ho to víc.
        • 17 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 08.11.  15:37

          « Re: Re: ok

          Vidim že si text moc nepochopil = nebo to co autor chtěl říct. Tak nic = pro tebe přemotorovaná Okta dává smysl >:-[]
          • 50 Reagovat !

            foto kari-laz

            kari.laz 08.11.  15:43

            « Re: Re: Re: ok

            proč mi podsouváš něco, co jsem neřekl?
            • 23 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 08.11.  16:01

              « Re: Re: Re: Re: ok

              Jestli radši něco jako Toybaru než přemotorovanou Oktu = jako autor textu v odkazu = tak to sorry to se fakt omlouvám :-)
              • 70 Reagovat !

                foto kari-laz

                kari.laz 08.11.  16:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: ok

                Můžeš porovnat například toyobaru a Z4 ve verzi s třílitrem a říct, jestli je zábavnější "slabé" toyobaru, nebo silná Z4. Věřím, že tam by možná byl i výsledek právě pro tayobaru. Porovnávat Fiat 124 a Octavii a to za jakýmkoli účelem je prostě mimo. Ta auta nebudou mít nic společného.
                • 04 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 08.11.  17:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: ok

                  Dobře vracim se k původní reakci 15:37 první věta ;-)
                • 40 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 08.11.  17:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok

                  :yes:
                  • 33 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 08.11.  18:01

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok

                    Po popírání Vaculíka přišel na řadu Vojta Dobeš = Autocar, TopGear a kanadskoamerickej thetruthaboutcar? ;-)

                    Vtipný jak to bereš od hora od nejlepších :yes: :-)

                    No já = s autorem souhlasim = pěkně napsal i GRMN = styl ACZ to ho není >:-[]
                    • 33 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 08.11.  18:17

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok

                      Vaculíka popíráš ty, když se ti to hodí.
                      Pokud si potřebuješ číst Autíčkáře, abys zjistil, jestli je zadokolkový roadster zábavnější než Oktávka, pak čti. Ale buď té lásky a neobtěžuj s tím mě. Já se tě na nic neptal.
                      Mimochodem, ty ses přestěhoval? [odkaz]
                      • 30 Reagovat !

                        foto N-W-A-

                        N.W.A. 08.11.  19:02

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok

                        :yes: >:D >:D >:D
                      • 30 Reagovat !

                        foto kari-laz

                        kari.laz 08.11.  19:29

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok

                        :yes: :yes: >:-[] >:-[] >:-[]
                        • 03 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 08.11.  19:59

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok

                          Poslední 2 odstavce = viz já 19:57 ;-)
                      • 22 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 08.11.  19:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok

                        Ne = a nevim proč tak bohapustě lžeš

                        Oba víme že jeho závěry popíráš ty = jedno jestli je to o motoru Audi, Mercedes nebo jen 18 nebo kolik jich bylo doporučenejch aut = vždycky si proti. Hele odpovíš? Fakt by mě to zajímalo = myslíš že máš lepší znalosti nebo přehled nebo oboje nebo jak si to pro sebe vysvětluješ = že s jeho závěrama nesouhlasíš?

                        Vtipný = tobě odpovídající = ty ses ozval že muj odkaz je blbost ;-)

                        Pokud potřebuješ číst jestli...? Tuhle kravinu si už psal tuhle o Vaculíkovi = a jeho srovnání V8 5.0 vs R4 2.3Turbo :yes: >:D

                        Jak si v obou případech správně napsal = to fakt ví každej. Pak sou ty co nechtěj jako ty zůstat u primitivní základní znalosti = a chtěj k tomu ty další mraky informací = který tebe nezajímaj + a vtipně očekáváš že tam maj informace a znalosti končit :-)

                        Tolik k tomu volovi ;-)
                        • 20 Reagovat !

                          foto -Karel-

                          _Karel_ 08.11.  20:45

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok

                          A on někde Vaculík srovnával Mustangy? Fíha, a kde? Tobě se prostě všechno v té makovičce plete. Pořád. Všechno.
                          • 02 Reagovat !

                            foto kyklop

                            kyklop 08.11.  21:02

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok

                            X krát mu ujo doktor povedal, že najprv spapaj lieky a až potom choď na internet. Ale on nie, zase to poradie zamenil, alebo tie lieky vynechal. Asi mu ich nepredpísal Vaculík :-!
                          • 02 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 08.11.  21:34

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok

                            Ty máš makovičku? >:-[]

                            Ne neplete = co si zač víme od Blue Labelu ;-)
                            • 20 Reagovat !

                              foto -Karel-

                              _Karel_ 08.11.  22:15

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok

                              Neplete? Tak kde srovnával Vaculík verze Mustangu? Předem dík.
                              • 02 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 08.11.  22:27

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok

                                Sladký jak se soustředíš na nepodstatný detaily = popírači :-)

                                A věřim že to máš za vítězství = komu by záleželo na podstatě >:D

                                Žejo makovičko ;-)

                                Hele jen tak mezi náma = kolik ti je? Jestli už si kategorie [odkaz] >:-[]
                                • 20 Reagovat !

                                  foto -Karel-

                                  _Karel_ 09.11.  06:04

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok

                                  >:D
                                  Jsem popírač "největšího odborníka v ČR Martina Vaculíka". A to že to nebyl Vaculík je "nepodstatný detail".
                                  :-) :yes: :yes:
                                  • 10 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 09.11.  08:38

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok

                                    1. jo seš = proč to najednou popíráš? Se za ty kecy proti = konečně stydíš? ;-)
                                    2. jo je to nepodstatnej detail = vytáh sem to protože si použil stejnej typ argumentu = a tebe to fakt nezajímá = tobě fakt stačí to co ví každej jak si napsal = že V8 je lepší než R4
                                    A opakuješ to = že tenhle text ve Speciálu napsal jinej Martin = neni podstatný
                                    3. takže co = už nepopíráš Vaculíka? :-)
                                    4. nebo Freie a včera zakladatele a a šéfredaktora Autíčkáře? ;-)
                                    5. tak si kategorie [odkaz] ? >:-[]
                                    6. za to že sis koupil Speciál ale :yes:
                                    A kterej z tamních textů popíráš = všechny nebo jen některý >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto speedfred

                        speedfred 09.11.  08:21

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok

                        Karel to si ma kurwa rozosmial takto po ránu. :yes:
          • 02 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 08.11.  20:59

            « Re: Re: ok

            Čítal som príspevok diskutéra kari.laz viackrát a nevšimol som si žiadnu adoráciu na premotorovanú octaviu. Zato o kúsok vyššie vidím tradične porovnávanie neporovnateľného a autorom si tradične ty :-! . Ale nevadí, misia napíš aspoň niečo za každú cenu je splnená
  • 30 Reagovat !

    foto gil54

    gil54 08.11.  13:47

    Vysvětlí mi někdo...

    .....- a nejlépe autor textu - co znamená ....vyšší výkon rotační energie ze spalovací komory... ?
    • 20 Reagovat !

      foto Dzakobo

      Dzakobo 08.11.  13:59

      « Re: Vysvětlí mi někdo...

      Asi to má znamenat, že výfukové plyny předají více energie turbíně, jelikož turbo propouští minimum energie přes své těleso díky izolaci.

      Tahle Octa na rovině 300 km/h nedá ani náhodou, podle třetí odmocniny bude maximálka okolo 270 km/h.
      • 20 Reagovat !

        foto gil54

        gil54 08.11.  14:17

        « Re: Re: Vysvětlí mi někdo...

        A kde má auto spalovací komoru ?
        Kdyby šlo o kotel ústředního topení, tak bych věděl... >:-[]
      • 20 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 08.11.  14:36

        « Re: Re: Vysvětlí mi někdo...

        911 Carera s 370ps má s automatem 295kmh.Carrera S s 420ps 306kmh. Taky moc nevěřím, že tahle - proti Porsche krabice - dokáže s nižším výkonem 300.
        • 20 Reagovat !

          foto Dzakobo

          Dzakobo 08.11.  14:52

          « Re: Re: Re: Vysvětlí mi někdo...

          Auta, která zvládnou 300 si drží určitý status výjimečnosti, i když v dnešní "překoňované" době už to není extrémně ojedinělé. Sportovní vozy potřebují zhruba 400k, Octavia by musela mít cca 450k...
      • 30 Reagovat !

        foto Googlit

        Googlit 08.11.  16:03

        « Re: Re: Vysvětlí mi někdo...

        Zapomínáš na ty drsné polepy a plastové udělátka, neříkej mi že těch 30km/h neudělají >:D >:D >:D
  • 30 Reagovat !

    foto Seabow

    Seabow 08.11.  14:41

    Uprava

    Cílem BSR bylo Octavii RS vylepšit po stránce ovladatelnosti a dynamiky, přitom ale ponechat co nejvíc originálních komponentů hnacího traktu (například turbodmychadlo, vstřikovače paliva, spojkový komplet či převodovku) - no neviem pri zvyseni vykonu o 100 koni a viac ako 120 Nm by sa asi ziadalo posilnit aj tieto "HW" komponety ci to tak seriove veci dobre zvladaju? Tak ci onak na predokolku uz je to podla mna celkom dost ked to hrabe aj na trojke samozrejme ak je to zamerane na pruznost tak v poriadku na nejaky autobahn v pohode. Mne by uplne stacila aj seriova RS.
    • 10 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 09.11.  12:07

      « Re: Uprava

      Přesně to mě napadlo. Jak ta poddimenzovaná převodovka udrží 470 kroutec o spojce nemluvě. To půjde asi rychle do kytek. Spojka se dá ještě vyřešit výměnou za lepší, ale co ta převodovka? Ta bude zřejmě spotřební zboží jako třeba kapalina do ostřikovačů >:D
    • 10 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 09.11.  13:41

      « Re: Uprava

      330 Hp je fajn, ale má to poháněný blbý kola >:D
    • 10 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 09.11.  14:32

      « Re: Uprava

      100k asi jo, přece jen, stejnou skříň má i Cupra, která těch 300k má sériově. Ten krouťák je ale dost.
  • 30 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 08.11.  14:58

    Otázka

    Mě hlavně nedává smysl otázka z nadpisu. Pokud dává smysl 300k Ateca, pak není důvod přemýšlet o smyslu 300k Oktávky.
    • 04 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 08.11.  15:19

      « Otázka

      A prečo v tom za každú cenu hľadať nejaký zmysel...?
      • 00 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 08.11.  17:07

        « Re: Otázka

        Smysl je jednoduchý, budu mít o něco lepší RS než "každej druhej" a konečně mám výkon, které k RS má prostě patřit ;-)

        Mě je počin od BSR sympatický, slušný výkon, menší HW úpravy, minimální tuzing exteriéru, černý čumák včetně zamaskování Kabaňové pomsty předních světel. Jen ty kola mi tam tak nějak nesedí, můžou být lehounký, ale jsou tuctový. Originální 19 jsou sice těžký, ale pěkný ;-)
        • 04 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 08.11.  17:26

          « Re: Re: Otázka

          U 330 koní je ta hmotnost trochu důležitější než design = nemyslíš? ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 08.11.  18:12

            « Re: Re: Re: Otázka

            Tak ber to tak, že je to v podstatě jen zrychlený rodinný dostavník, takže 18kg navíc nehraje roli. Pořád to má velkou záď na nějaký sportovní dovádění ;-) Takže by mi to asi ani nevadilo, případně se určitě dá vybrat i jiný design kol - je to přece jen tuning na zakázku a člověk za to vysype pěknou hromádku peněz, tak si i může říct, co chce :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 09.11.  16:29

              « Re: Re: Re: Re: Otázka

              Jasně že to je jen přemotorovaná Okta = a to je fakt blbost

              Ale ty koně tam sou a hmotnost kola v rychlostech nad 250 = navíc hraje roli ;-)

              Takže jestli jinej design = klidně. Jestli o 18 kg těžší rotujících v 250 km/h už sakra velkou rychlostí = hmotností = to spíš ne
        • 02 Reagovat !

          foto traveldrive

          traveldrive 08.11.  23:21

          « Re: Re: Otázka

          Dá sa to vyjadriť aj tak. Takéto auto beriem skôr ako hračku pre schopného a zároveň dosť solventného jazdca. Zábava je zábava, nič iné by som tu veľmi nehľadal.
          • 20 Reagovat !

            foto tesnav

            tesnav 09.11.  00:44

            « Re: Re: Re: Otázka

            Proč solventního? RS se dá koupit reálně někde od 700tKc a minimalne 2/3 výkonového nárůstu udělá jen upgrade SW, ve středních otáčkách tipnu okolo 90%.
    • 30 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 08.11.  17:07

      « Re: Otázka

      Myslím, že je to hlavně o individuálním chápání každého jednotlivce vzhledem k tomu k jakému účelu auto bude používat. Mě předohrab s 330 hp smysl nedává a je jedno zda se jedná o Octu nebo jinou předokolku. Naopak 300 hp v Atece nebo jiném 4x4 nebo RWD mi smysl dává, protože výkonu není nikdy dost. U FWD je od určité meze prostě výkonu moc a já tu hranici vidím někde pod 300hp. Ale když někomu stačí, že auto dobře jede mezi 100 a 200 za sluníčka někde na suché silnici, tak proti gustu žádný dišputát.
      • 31 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 08.11.  17:48

        « Re: Re: Otázka

        Jo, ta octa asi bude mít na nižší kvalty problém plný výkon přenést, ale i tak mě osobně přijde smysluplnější, protože se přece jen dá použít na jakous-takous sportovní jízdu. Výkoné SUV doma máme, ale mě osobně přijde v relativně lehké Atece těch 300k zbytečných. Samozřejmě jen můj pohled.
        • 20 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 08.11.  18:06

          « Re: Re: Re: Otázka

          Aktuálně jsem ujel pár set km s FWD s nikterak zázračnými 350NM a 170 hp a 1. a 2. Na tom mokru co bylo v Česku a Rakousku dnes to prostě poskakuje a ustreluje, hlavně teda dlažba v Praze. Takže takhle výkonná Oktavie musí zákonitě na první stupně být opatrná a cihla na plynu se nekoná >:D
          • 22 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 08.11.  21:07

            « Re: Re: Re: Otázka

            O chvíľu to schytáš, aj sám on povedal a zároveň druhý sám on sa s ním zhodol, že štvorkolka je zbytočná. Chápeš :-! >:D >:-[]
            • 10 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 09.11.  07:53

              « Re: Re: Re: Re: Otázka

              Chápu, vzpoměl jsem si na něho, když jsem předjížděl na dlažbě takový ten autobus co jede 20 a vozí turisty, rychlá změna směru na takovém mokrém povrchu udělala své společně s plynem na podlaze >:D To se ti prostě s AWD nestane, ale jinak je to k ničemu >:D
          • 02 Reagovat !

            foto tesnav

            tesnav 09.11.  00:56

            « Re: Re: Re: Re: Otázka

            Jenže nemůžeš srovnávat projev kopaveho dieselového motoru s plochým projevem benzínu. S benzínovou predokolkou 450/500Nm mám najeto asi 160tkm, a situaci, kdy má člověk v běžném provoze problém s trakci, je minimum. Ano, jednička je na dva metry a pouhe rozpohybování, dvojka při dupnuti a plném hrabe kdykoliv, kdy kola nejsou rovně. Což je situace, která v běžném provoze nastává velmi zřídka.
            • 10 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 09.11.  07:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Otázka

              Co to je za auto s takovým výkonem na předek ?

              • 00 Reagovat !

                foto tesnav

                tesnav 09.11.  08:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka

                FoFo ST II/III

                A podobné hodnoty dnes bez problémů běžně dostaneš jen přes SW z obdobných dvoulitrů.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 09.11.  09:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka

                  STčko má 450koní? Tak já marně přemýšlel, co je to za sériovku, tak ted chápu :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto tesnav

                    tesnav 09.11.  10:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka

                    Ne koní bylo "jen" 310/300 ...
          • 10 Reagovat !

            foto Ham-

            Ham. 09.11.  12:47

            « Re: Re: Re: Re: Otázka

            U moderních aut klidně tu "cihlu na plyn" dát můžeš, protože "cihlu pod plyn" ti dává už automaticky elektronika (TCS či ASR) a cihla na plynu nemá žádný zvláštní efekt. I běžné předohraby s 350 Nm mají automaticky omezený točivý moment na jedničku i na dvojku, protože elektronika ví, že jinak by auto i na suchu hrabalo. A na vlhku nebo na odskakujícím povrchu jako jsou kostky pak škrtí motor ještě víc (to jsou pak ty rázy a cukání) protože z rozdílu otáček předku a zadku vyhodnotí, že je to stále moc a zatne tipec motoru úplně. Takže v té překoňované Octávii ti může připadat, že se nic neděje a jak se to plynule rozjíždí, ale je to jenom díky tomu, že elektronika seškrtí motor třeba na 200Nm. Takže si těch 330 šemíků může řidič namalovat na zeď a v nějakých běžných rychlostech ve městě nebo na okresce někde mezi 0-120 mu je elektronika vůbec nedovolí použít i kdyby plyn prošlápl až na silnici.
        • 01 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 09.11.  12:12

          « Re: Re: Re: Otázka

          Myslím, že bude problém jen na jedničku. Od 2 nahoru už to bude v pohodě.
      • 00 Reagovat !

        foto Kemall

        Kemall 10.11.  10:17

        « Re: Re: Otázka

        Mám tuto SW úpravu řídící jednotky od BSR v Superbu 162kw a musím potvrdit, že na předokolku už je to výkon, který u tohohle auta dalece přesahuje možnosti takto hnané nápravy.

        Rozjezd na jedničku je trochu “horor”, i při citlivé práci s plynem auto velmi často hrabe. Paradoxně je to auto na rozjezd pro mne nebezpečnější než před úpravou >:D

        Od dvojky a cca 40km/h však začíná pořádné tóčo a oproti předůpravové verzi to je prostě mazec. Výkonu pocitově ubývá až kolem rychlosti zhruba 190.

        Největší přínos opravdu vidím na dálnici, přesně jak jsi psal. Od stovky můžete prohánět takřka všechny normální auta na českých silnicích. Co mě překvapilo, tak že na dálnici mi nestačil Civic Type R. Oba jsme jeli úplnou pilu a na rovinkách jsem mu velmi mírně ;-) ujížděl.

        Celkově tu úpravu hodnotím jako přínosnou, ale jak píšou v článku, zásadně pak schází samosvor...
    • 10 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 08.11.  18:48

      « Re: Otázka

      Pokud vím, Octa není 4x4, na těžkou předokolku je to zbytečně velký výkon.
    • 10 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 09.11.  12:10

      « Re: Otázka

      Tak mě to třeba smysl dává. Taky jsem si myslel, že takový TypeR je přemotorovaný a je nesmysl do předohrabu dávat 310 koní. Pak jsem se s tím svezl a zjistil, že ten výkon je akorát a i na okresce člověk co chvíli stojí na podlaze ;-)
  • 20 Reagovat !

    foto lyon667

    lyon667 08.11.  15:14

    300?

    "Mimochodem, maximálka u verze od BSR činí 300 km/h..."

    A tohle mají změřeno, nebo je to jen zbožné přání? Ačkoliv vím, že BSR děla celkem poctivou práci, tohle mi přijde jako silně přestřelený marketing.
    • 10 Reagovat !

      foto tesnav

      tesnav 09.11.  08:27

      « Re: 300?

      Samozřejmě blbost, s takovým výkonem to bude něco okolo 265 max.
      • 01 Reagovat !

        foto ryccardo

        ryccardo 09.11.  12:16

        « Re: Re: 300?

        Kam ty na ty úvahy čoveče chodíš. V sérii to jezdí 250, tak proč by to s 330 koňma mělo jet jen 265? Podle mě záleží hlavně na převodovce a o tom jestli to má omezovač nastavený stejně jako sériovka. Já teda nevím jak to má nový RS s převodama jestli je 6 dostatečně dlouhá, tak výkonu na to rozpohybovat auto ke 3 kilům je dost.
        • 10 Reagovat !

          foto tesnav

          tesnav 09.11.  13:49

          « Re: Re: Re: 300?

          Na převodovce ani omezovači nezáleží, protože Vmax. dosahuje Oktávka v sérii okolo 5.500 ot., tam, kde je (i po úpravě) max. výkon. Aby to jelo 300, tak to odpovídá asi tak 6.600 ot. a v článku máš graf z brzdy, kolik tam ten motor má (230kW).

          Jinak, v těchto rychlostech roste potřeba výkonu vzhledem k Vmax se třetí mocninou Takže pokud 180kW auto roztáhne na 250, tak na 300 km/h těch kilowatt potřebuješ 310.

          A pokud je 330 koní na rozpohybování na 300 dost, tak vysvětli borcům v Porsche, že dělají něco blbě, když u čistě sportovních aut, kde je jde o co nejvyšší Vmax. a které mají mj. výrazně lepší aerodynamiku než Okta, na dané rychlosti sladěnou převodovku atd., jejich Cayman se 350PS jede jen 285 a 911-ka se 370PS stále jen 290-295km/h dle verze ...
          • 00 Reagovat !

            foto ryccardo

            ryccardo 12.11.  10:28

            « Re: Re: Re: Re: 300?

            Aby to jelo 300 tak to odpovídá cca 6600 ot, kde to má 230 kW, což je 312 koní. Čili nevidím problém, aby to auto 300 jelo ;-)

            Kamarád měl starou Vectru 2,0 turbo a ta s 200 koňma. Pamatuju jak uměla jezdit 270. Ty tvoje hypotetický výpočty si prosím tě strč za klobouk.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 12.11.  10:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: 300?

              Vectra s 200 PS a 270 km/h. >:D
              Na čem jste tu rychlost měřili, na dětském počítadle? >:-[]
              Dej ještě jednu, třeba tu o Červené Karkulce... :*) ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 09.11.  21:55

          « Re: Re: Re: 300?

          300PS je na 300km/h mááálo.
  • 00 Reagovat !

    foto Michal220

    Michal220 08.11.  16:41

    Tacho 300

    je treba origo 285km/h.Oproti Porsche nemá tohle 300mm široké pneu.To pružně zrychlení zkousely na čtyřku nebo pětku?
  • 00 Reagovat !

    foto Michal220

    Michal220 08.11.  19:01

    Snížení

    Další snížení a u obrubníku parkovat už jen zadem.Mám před fl verzi a ty aerolizatka pod předním nárazníkem už taky nemám.Z té úpravy přemýšlím jen o tom intercooleru
    • 00 Reagovat !

      foto tesnav

      tesnav 09.11.  14:00

      « Re: Snížení

      IC je zbytečnost, která má nějaký smysl pouze u vyšších úrovní úprav (výfuk, sání, IC), a to ještě ideálně s příslušným upgrade SW. Při "normálním" provoze je přínos minimální, protože motor už je elektronicky seškrcen na požadované hodnoty a průběh křivek. Podle mne pouze s jiným IC rozdíl i kdyby pár PS v tom stádu nepoznáš.

      Pokud ti jde o výkon, tak tam hoď SW od nějakého solidního úpravce a budeš se pohybovat někde okolo 220kW/450Nm.
  • 10 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 09.11.  14:35

    Jak to vlastně je?

    "Výkonnější provedení RS 245 se samosvorem a 180 kW (245 k) se přitom přejmenovalo na prosté RS."

    Hele, tohle je dost odvážné tvrzení. Minimálně teda aktuální RS nemá v základu 19" a tak... ale budiž, to není to hlavní. Ale není to tak, že aktuálně RS samosvor nemá a mít nemůže?
  • 00 Reagovat !

    foto karel999

    karel999 09.11.  20:53

    Ale dává vůbec smysl?

    Žádná Škoda nedává smysl, kdo by si něco jako Škodovku kupoval???

    Navíc s tak trapnym výkonem...
  • 00 Reagovat !

    foto DonLabuznik

    DonLabuznik 10.11.  19:19

    mustang

    No nevím, jestli bych zrovna od Octavie čekal, nějaký požitek z jízdy, za tu cenu jsem si na [odkaz] koupil krásného mustagna, kterého je vyloženě radost řídit, tudíž většině řidičům raději doporučuji jít spíše touto osvědčenou cestou.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Gott opět onemocněl, zklame rodnou Plzeň! Potíže s dýcháním!

Gott opět onemocněl, zklame rodnou Plzeň! Potíže s dýcháním!

Po čtyřech letech měl Karel Gott (79) vystoupit v rodné Plzni. Ale zdravotní problémy zaúřadovaly. Zpěvák je…

Tipy na víkend: Noc divadel, sametové happeningy i výlet zpět do socialismu

Tipy na víkend: Noc divadel, sametové happeningy i…

Neseďte doma a nekoukejte se jen na televizi nebo z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam…

 

iSport.cz

Brankářská sága u konce, Langhamer odchází z Komety do Chabarovsku

Brankářská sága u konce, Langhamer odchází z Komety…

Jeden dovnitř, druhý ven. Pouhé dva dny po příchodu brankáře Libora Kašíka do Komety opouští klub Marek…

Polsko – Česko 0:1. Vítězný gól vstřelil Jankto, v bráně zářil Pavlenka

Polsko – Česko 0:1. Vítězný gól vstřelil Jankto, v…

Úkol splněn! Česká reprezentace obstála i ve třetím utkání pod novým trenérem Jaroslavem Šilhavým a přípravný…

 

Reflex.cz

Demisi, demisi! Na Václavském náměstí demonstrovaly tisíce lidí proti premiéru Babišovi

Demisi, demisi! Na Václavském náměstí demonstrovaly…

Na pražském Václavském náměstí se ve čtvrtek 15. listopadu večer sešly tisíce lidí, kteří požadovaly demisi…

Vladimír Pikora: Voda, která hoří aneb Listopadová revoluce byla měkká, z estébáků udělala úspěšné podnikatele

Vladimír Pikora: Voda, která hoří aneb Listopadová…

Tak tu zase máme výročí 17. listopadu. Dost dobrá příležitost zamyslet se, co nám přinesl 17. listopad 1989.…