Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Vylepšené Subaru XV: Nejen upravený podvozek

Aleš Jungmann
Diskuze (2)
Automobilka Subaru vylepšila model XV, v některých zemích navíc ukončila prodej nejslabší verze.

Model XV prošel s příchodem modelového roku 2014 drobnými úpravami. Vylepšen byl například podvozek, který by měl nyní nabídnout o něco vyšší „kvalitu jízdy“. S tím souvisí také lepší utlumení interiéru větším množstvím hluk pohlcujícího materiálu. Vylepšen byl také systém ovládání ventilů, který by měl mít celkově tišší chod.

Řízení dostalo tlumič vibrací a přepracováno bylo také přední zavěšení, respektive spodní ramena, která mají nový tvar. Drobné změny jsou i v interiéru, například nové je stříbrné obložení výdechů klimatizace či lesklé černé ovladače klimatizace.

Zatímco například v Anglii mizí s novým modelovým rokem z nabídky základní benzinová šestnáctistovka, v českém lednovém ceníku se tato verze (marketingově obecně užívaná hlavně na akce „již od“) vyskytuje i nadále a nic nenasvědčuje tomu, že by měla končit. I nadále si tak můžete koupit buď základní 1.6i o výkonu 84 kW s pětistupňovou manuální převodovkou či automatem CVT nebo benzinový a naftový dvoulitr o výkonu 110, resp. 108 kW.

Aleš Jungmann
Diskuze (2)
21. 2. 2014 03:11
Re: redukce
redukci /Dual Range / XVéčko v základní 1.6 motorizaci a manualu má , uzávěrku mezinápravového diferencialu nahrazuje viskospojka, více než 20ti lety prověřený systém AWD u Imprezy , Legacy ,tedy trvalé čtyřkolky ..., má to protiprokluz s vypínáním , závěrku zadního diferencialu to auto nepotřebuje, není to offroad s rámem, určený do těžkého terenu, i tak zvládne mimo silnici leccos ...
A ta 1.6 výkonově úplně stačí, jede velmi slušně,hezkej "subaří" zvuk pod plynem , a zimní provoz v horském terenu za využívání redukce na sněhu- spotřeba do 9L/100km ať jedu ,jak jedu ....
12. 2. 2014 16:51
redukce
Hlavně by tam měli dát zpátky převodovku s redukcí a uzávěrku diferenciálu.