Zajímavé... článek o tom, že Dodge se rozpadá na divize - SRT, Ram a že klasický Avenger nemusí mít nástupce etc. tu už byly několikrát, v diskuzi jim to stále připomínáme a oni (redakce) stále nejsou schopni to zaregistrovat... To prostě nepochopíš... :no:
četl jsem přepis diskuse s kanadkym ministrem zahraničí. Jsou dohonnutý s Obamou, že jim Kanada přispěje na války na blízkym východě, když naoplátku nevytěží celou Kanadu, jako to teď dělá Toyota
Je celkem dost strašný, jak si domácí automobilky vůbec neumí poradit s tím že za truckama se nachází 5 japonců za sebou ... To je obvzlášť pro Forda a Chevrolet dost průser... Ale tak dělaj to sami lidi no, občas ty Američany nechápu.
Nepoučili se z finanční krize. Obama dál tiskne peníze a nálada e dobrá, tak se kupují velké trucky. Jakákoli potíž a jsou ve stejným srabu jako před pár roky. Full size pickupy se přestanou prodávat a .............. těžkej průser. Tedy pro Amíky, Japonci a Korejci mají samozřejmě své akvizice všude ve světě. Takže své aktivity zvýší v Evropě a Asii a je to. Amíky nezachrání ani Čína.
Myslel sem to tak proč se v Americe nejvíc prodávaj Japonský auta. Když tam sou takový giganti jako Ford a Chevrolet (GM) ... Za trucky sem sice rád ale to není prostě klasickej osobák ... Domácí značky sou na tom v tomhle celkem tragicky mimo ty trucky.
Jenže ty tzv. japonské auta jsou navrženy speciálně pro USA a vyrábějí se v USA. Takže pak už není moc velký rozdíl v tom, jestli koupíš Forda nebo Toyotu.
Rozdíl je jen v tom, že Ford je Americká značka s obrovskou tradicí už od 1903 a tak bych čekal že na svým domácím trhu na tom bude trochu líp, než něco co se tam dotáhlo přes oceán a lidi se tam z toho můžou posra*** . Já bydlet v USA styděl bych se koupit něco jinýho.
Rozdíl je jen v tom,že když vyrobíš Toyotu Camry, putuje 90% zpátky do us ekonomiky, zatímco když vyrobíš v mexiku ford, putuje do US ekonomiky asi jen 30% >:-[]
je to pomerne jednoduché. Americké modely domácich značiek boli konštruované pre domáci trh a ich jediným cieľom bolo aby boli lacné. Dlhé roky to fungovalo a americké autá boli až neskutočne lacné, pritom však jednoduché a bolo to na nich vidieť. Japonci mali globálne modely, ktoré boli iba prispôsobené pre USA aby mohli cenami konkurovať domácim značkám v segmente. Američania teraz zmenili stratégiu a na predajoch nových modelov je to poznať. Sú síce drahšie, no predaje fordu stúpajú a nový focus sa predáva pomerne dobre. Kvalita šla rapídne hore, sám som po rokoch prešiel k americkej značke (jeep) a som maximálne spokojný.
Jenže U.S. si to díky globální měně můžou dovolit a za druhé si nemyslím, že Evropa se svými restrikcemi, šetřením a růstem daní v době krize je na tom lépe. Naopak se v tom tady budeme babrat daleko déle. Takže bych z Američanů nedělal hlupáky, momentálně jsme za ně my tady.
Hezký nick, to si vymyslel sám?
Hlupákem je ten, který nedokáže přestat s šíleným zadlužováním a tiskem peněz. Amerika je nemlich to samé jako Řecko pouze ale asi tam milionkrát větší.
Je tabu říci občanům - neumíme si na sebe vydělat tak, abychom Vám nešlápli na kuří oko blahobytu, si půjčujeme a tiskneme peníze.
To je opravdu chytrá politika. V tomto smyslu má tedy Amerika "náskok".
a co dela Evropa jineho nez co jsi napsal o USA? nejake Recko je smesna story oproti tomu co se klube v dalsich statech EU, nehlede na fakt, ze USA ma sakra vyhodu v tom ze jeho kleknuti si nemuze dovolit celej svet, kdesto kleknuti EU by pocitili mozna tak nekde v Cine kdys by nemeli kam dodavat vyrobene prebitky ;-) USA by teoreticky dokazlo bejt samostatne, ale Evropa by sama neuzivila ani desetinu toho co tu zije ;-)
Je velká škoda ,že na auto.cz je mraky odborníků na světové problémy a finance, zatímco světoví odborníci na finance sedí ve svých úřadech a dloubou se v nose. :-(
Jsi si jistý tím co píšeš? Která z těch značek která vyrábí ty trucky není globální a neprodává všude po světě hlavně v Číně a na dalších trzích? Co Japoncům a Korejcům pomůže Evropa která se sama plácá ve svých problémech? A restrikce ohledně emisí za chvíli pokřiví evropský trh finálně.
No já za chvíli musim vypadnout, ale dělal jsem kalkulace i v mniulých letech,letos to bude dost podobný a výsledky byly vždycky stejný:
Detroit vyrobí víc trucků a míň osobáků. Japonci vyrobí víc osobáků a míň trucků. Je to celkem úměrný, těch osobáků vyrobí/prodají američani cca o tolik měné, o kolik více prodají trucků.
Čili tam určitá rovnováha je. Dá se říct,že každej dělá to co mu jde nejlíp... Nemůžou si dovolit ohrozit první příčky, ale můžou si dovolit ohrozit spodní příčky...
V první dvacítce je mimo jiné i vyrovnaný počet zástupců. 10 ze světa, 10 z detroitu.
Je to vyrovnané, vyrovnanější než v dřívějších letech. Američané dělají nejlepší auta za posledních 50 let, mnohhy i lepší než auta německá...
Njn, když někdo žije v snu že vše co je německé je nejelpší (nejen auta) at si žije. Ovšem už to tak 20 let neplatí >:D Německá kvalita už je jen prázdný pojem
je hezké Gilgite, jak si své urážky druhých dokážeš ospravedlnit a na druhou stranu, jak jsi háklivý na jakýkoli náznak impertinence na svou osobu. Ty jsi ten BAN vážně dostat měl :no:
už několikrát jsem ti naznačil, že jsi imbecil. Své vyjadřování stále nekoriguješ. Takže si myslím, že moje reakce je absolutně OK.
myslim ze tvoje reakcie su niekedy dost neprimerane , prides mi az moc zamerany nie na samotne auta ale na autorov clankov a hladas zbytocne chyby aj tam kde sa nad tym da len mavnut rukou a brat to v pohode s rezervou ...
Ať už chceš či ne, má pravdu. Buď je autor profesionál a pak ví že značka Ram je samostatná a nebo to neví a pak je amatér který může svýma znalostma ohromovat děti ve školce.
nevravim ze nema pravdu... ja pisem o neprimeranej reakcii na autora clanku ;-)
myslim ze poukazat na nepresnost v clanku sa da aj inak ako pomenovanim : tupec fokt, svedci to o istej psychickej a nervovej labilnosti jedinca, ktory si touto "uchylkou navazat sa neustale do niekoho" akosi kompenzuje iste svoje nedostatky o ktorych nevieme
Na druhou stranu, o tom, jestli si redaktor svuj plat zaslouzi, by mel rozhodnout jeho zamestnavatel. Treba se boji, ze by mu ty redaktorske kapacity utekly ke konkurenci >:D
Nevim, kdo je sefredaktorem na auto.cz, kazdopadne by mel zamestnavatele presvedcit, ze redaktori si zaslouzi pridat, protoze za ty prachy, co berou, po nich prece nikdo nemuze chtit, aby se nechali urazet a shazovat diskutery, kteri casto vedi o autech vic nez oni. :-)
Anebo prave naopak, zkusit dat sanci jinym, treba i tem, kteri tady kvalitne prispivaji do diskusi, pokud by o to meli zajem... :yes:
Internetovy hrdina neni urazka na rozdiel od tupca. U teba je to prosty fakt. Neustale tu vykrikujes a kritizujes, lebo anonymita internetu ti to dovoluje.
Ja nepisem nic o tvojej kritike ako takej, v tom s tebou dokonca suhlasim. Ale nazyvat uplne cudzieho cloveka o ktorom nic nevies tupcom, to uz je trocha moc, nemyslis? Opakujem, ze chcel by som vediet ci by si mu to dokazal povedat aj do oci, ze je tupec.
Sledovat mozes kludne co chces, ja diskusie vacsinou len citam, vyjadrim sa malokedy. Ale u teba to nieje prvy krat co sa navazas do redakcie (podla mna) neprimeranym sposobom, preto som na to reagoval.
To suhlasim, ale tak naco ich kritizovat, ked to aj tak nikam nevedie? Sam vidis ze nemaju snahu zlepsit sa. Ale najhorsie co by som urobil ja ze to zeby som sem proste prestal chodit, ale nenazyval by som ich tupcami, aj napriek tomu ze sa to tu silno bulvarizuje.
To, že jsi odkaz nepochopil, mě vůbec nepřekvapuje. Měl bych tě spíš kopnout podle jednoho přísloví, ale poradím ti...
Chtěl jsem odkazem jen poukázat na zdroj odkud tento článek, resp. tabulka, čerpá. Takže pokud ti tak strašne vadí označení Dodge Ram, tak se obrať radši tam, když na zdejším webu na některou kritiku nereagují. A příště to už tady bude v tabulce správně, jestli i v komentáři, toť otázka..
Jestli to nebude tím, že nic lepšího a univerzálnějšího než klasický truck, by člověk jen těžko pohledal. Navíc s nástupem foukaných V6 a se systémy na odpojování válců a zavádění 8 stupňových převodovek sympaticky klesá i jejich spotřeba. Navíc každý z velké trojky nabízí i diesel, takže není co řešit...
Věci se mají tak, že e vůbec nic neděje. Ale jako námět k diskusi je to super.
Aute se prodává furt stejně, jen skáčou po žebříčkcáh. Neni totak dávno,co byl Civic někde u dvacítky. Je to pár let,co byl Civik vejš než Camry.
Neni to tak dávno,co byla Camry druhá a Ram někde u desítky...
S timhle hejbou nový modely, cenový politiky, podívejte se na ty čísla od pětky dolu, tam se to liší o tak zanedbatelný množství,že to příští měsíc bude přeskládaný opět jinak.
po novym roce by měly začít pořádný slevy na loňský modelový roky aut, to se budou dít věci (a poskočí vejš GM i Chrysler, ty dávaj nevětší slevy)