Dokážu si to živě představit. Vedoucí, který v těch autech nikdy nebude jezdit, je objednal, aniž by se předtím zeptal podřízených, jestli k tomu nemají výhrady. Pak se přijde na to, že pro daný účel jsou tato auta nevhodná. :-O
Insignia se mi docela líbí, ale je fakt, že kolega, který s ní jezdil týden na služební cestě v zahraničí z toho nadšený také nebyl. Tvrdil, že mu to auto přes všechna nastavení prostě nepadlo do ruky, že si pořád nemohl najít vhodnou pozici za volantem.
Neplacejte. Pokud si to objednaval verejny zadavatel, podleha takova zakazka prisnemu rezimu verejnych zakazek. Veskere hodnotici kriteria musi byt peclive a objektivne ohodnoceny. To, aby si nejaky sef sel do toho sednout a pak se rozhodl, zda koupi za verejne penize 800 stihacek, samozrejme neni mozne...
Pokud policie nekde pochybyla, tak jenom v tom, ze do kriterii nedala rozmery sedacek.
Tak je. Sedel som v Insignii vpredu, a aj ked nepatrim k zrovna stihlym, sedadlo malo podla mna naozaj velkorysy rozmer. Takze policajtom by som radil menej zrat, menej sa vozit autom, a viac sa hybat! A co sa tyka toho vyhladu dozadu, to je bohuzial dnes velmi bezna dan dizajnu...
Než odsuzovat policisty za nadváhu tak se spíš zamysli nad tím o kolik ti na rozměru přidá všechna ta výstroj..Což je v článku zmíněno.. Pokud jsi ho četl celý.. :no:
Zaujímavé, že v našich krajoch sa policajti aj s pendrekmi a čezetami zmestia kľudne aj do fábie či oktávie. Tie sú ale, predpokladám, výrazne širšie ako opel insignia :-O
Nevim, napadlo me, jestli to nahodou nebude tim, ze Insignie maji lepsi bocni vedeni, ktere prave tomu pasu vadi. Ale to je jen domnenka, v Insignii jsem nesedel a uz vubec ne v policejni vystroji.
úzké sedačky? Co takhle shodit pár kilo? Nechtějí ještě nějakou hydrauliku, která by jim pomohla s vystupováním z vozu..... Špatný výhled? Možná by jim mohli zabudovat něco z Leoparda 2. Mohli by mít kameru a noktovizor... Když to srovnám se situací v naší policii - sedačky v oktáviích jsou určitě menší, než v Insigniích - a naši kluci jsou rádi,že ještě vůbec jezdí a nenafasovali kola - i když - neříkejme to nahlas - už vidím - kolo v policejní výbavě a specifikaci - 140000,- kus..... Zvláštní výbava za 30000 - šlapky...(ne ty z Dubí).
Možná by tam německých Gerchánům(vím,že nejsou dálniční) mohli zabudovat ještě kabelovku a připojení na net.......
Re: Zase se prokázalo, že nejlepší variantou je vůz od VW
Si dokazu uplne predstavit tu situaci. Jak se policajti honi za nejakym ***m co porusil zakon. A po 5km by jim motor zmenil zvuk z benzinu na naftak a pod kapotou by mely vyplandanej retez >:D >:D >:D
Myslim si, ze pravda bude takova, ze Insignie je smejd...a policie se s Oplem (s ohledem na pangermanskou soudrznost) dohodla na oficialnim nekonfliktnim duvodu odstoupeni od smlouvy vymenou za to, ze Opel nebude rozporovat takove odstoupeni (btw na ktere podle mne z techto duvodu policie nema pravo protoze se nejedna o zadne vady auta).
Tento oficialni duvod nikoho moc neurazi, protoze uzke sedacky a vyhled vzad kupujici neodradi, proste si rekne, ze se jedna o specifika policejni prace. Staci si vsak precist webova fora o Insignii a hned je jasne co tim duvodem asi bylo.
..proto policejni vozy v usa co se týče sedaček nemají téměř žádné boční vedení. Právě kvůli tomu, že překážejí výstroji. ...viz v nějakém článku to zde bylo, ohledně nových Fordů pro policii USA
"Vozidla jsou vybavena notebookem s připojením do centrálního registru řidičů a pomocí těchto počítačů je možné na ulici prověřit i jiné skutečnosti, jako pátrání po osobě či ověřit, zda kontrolované vozidlo není odcizené či dokonce prověřit, zda je na vozidlo sjednáno povinné ručení atd."
Tohle fakt spadá ještě pod kompetenci MP??
Jinak autíčka pěkná, jen by mě zajmalo na kolik výjde servis a kdo jim to tam servisuje >:D
jen uvedu, že u nás na oddělení měli hoši tak 190-2 m a kolem 100 kg, ale žádných špeků jsem si unich nevšiml. Opasek z domlouvátkama, taktická vesta nebo nedej bože střední balistická neprůstřelná vesta a do Octávky se vedle sebe dva sotva vešli. Nejlépe na tom byl Forman tam bylo místo tak akorát. Fabia to byla katastrofa.
Nehnevajte sa pán kolega, ale za trotla tu teď není pan příslušník, nýbrž vy, jelikož na diskusní fórum by policista, který umí pouze číst, psát nemohl. :-!
no tak čistě teoreticky podle toho, co popisuješ, pokud to tak je, tak jsi byl u motorizovaný ne? Jestli mi chceš vykládat, že drtivá většina obvoďáků a šoupaček je mezi 190-200cm a kolem 100kg svalový hmoty, tak bych se trošku za břicho popadal já.....
Nekomentuji většinu obvoďáků jen obvod kde jsem 12 let sloužil. Sám mám 188 cm a 95 kilo. Kolega měl 193 cm a 105 kg, další co byl i v PJ má 205 cm a 120 kg, 175 cm 100 kg. Samozřejmě jsme tam měli i normální postavy. Teď nevím, protože tam už 5 let nejsem, ale co jsem viděl nové síly tak tam berou i kluky co mají 40 kilo i s postelí. Všichni každoročně v pohodě udělali tělesné prověrky. No, ale důležité bylo, že když člověk na sebe vzal vybavení tak to auto bylo malé. Sedačky na pravé straně byly od kvéru prodřené, prosezené.
zřejmě slušnej oddíl ;-) - v dobrém... Ale v taktických vestách jste asi normální služby nelítali ne? Nebudeme bazírovat na detailech. Aby chlap o 120kilech "ve výbavě" měl v autě komfort - to by musel jezdit v nějaké americe.... Ty sedačky oddělávaj ty geniální pouzdra.....
Jojo dobrá parta, ale Langrovi reformy udělaly to, že všichni šli do civilu a já s nimi. Vesty jsme měli jen přes So a NE a občas při nočních. Jinak klasika tesilky a igelitová košile.
No vidíš já měl už hodně Oplů a byl jsem s nima spokojený. Teď mám Insignii (najeto 270 000 km) a úplná spokojenost zatím bez poruch.
Problé se sedačkami vidím v tom že Insignie mají dobré boční vedení. Prostě dobře mě drží v zatáčkách!!! V tak pohodlných sedačkách jsem naposledy seděděl v Mercedesu S 600.
Že se Opelu Insignia moc nepovedla, to ví každý, kdo se o auta trochu zajímá. Zoufale stísněný interiér (hlavně na zadních sedadlech) a celkově velmi nepříznivý poměr (přerostlých) vnějších rozměrů a stísněného interiéru a k tomu opravdu mizerný výhled (i na dnešní poměry). Další průšvih je obrovská nadváha a u některých kusů i problematické zpracování. V podstatě stejnými nedostatky trpí i poslední generace Astry. Takto se už dnes moderní auta nestaví! Příští generace musí být komapaktnější a přitom prostornější a hlavně alespoň o 150 kg lehčí. Kdyby si německá policie pořídila Mondea, měla by místa dost (až nadbytek) a tady mnohem lepší jízdní vlastnosti. Jestlipak se ale vůbec někdo z vedení německé policie před tím, než zvolit Opel, projel také s vozy ostatních značek?! Je to asi podobné, jako u nás...
S tím Mondeem to v Německu vidí zcela opačně, Insignia vyhrává srovnávací testy s Mondeem jak na běžícím pásu a zvláště výrazně v jízdních vlastnostech,
[odkaz]
je tam prodejně úspěšnější než Mondeo a německá porovnání kvality též mluví pro Insignii.
[odkaz]
Pan redaktor Bureš, velmi nepřesně převzal článek z AutoBildu, měl určitě zmínit vyjádření ministra vnitra Hesenska ve kterém se píše, že byly záměrně vybrány výrazně tvarované (AGR) sedačky, které nabízí vynikající vlastnosti a komfort. Celkem bylo dotazováno 450 (!) hesenských policistů a úředníků, z tohoto počtu je s policejní Insignií nespokojeno pouze 3% (!) lidí.
A co se týká výhledu dozadu je z fotek jasně patrné, že policejní Insignie pro Hesensko jsou vybaveny parkovacími senzory vpředu i vzadu ! Navíc v zadní části je často umístěna různá policejní výbava, která hodně ztěžuje výhled vzad.
Místo tohoto směšného článku bych zde uvítal první jízdní dojmy s Insignií BiTurbo.
Její mezinárodní novinářská prezentace proběhla již před několika měsíci a zde není o tom ani řádka.
Takže, za tento přístup redakci jednoznačně palec dolů :no:
Další nákup pozastavil údajně ředitel místní policie, ale hesenský ministr vnitra ho za to kritizuje, takže to ještě asi není definitivní rozhodnutí.
Jsou to jen slaboduché výmluvy (možná je v tom skrytá výhodnější konkurenční nabídka), ty auta jdou do puntíku nakonfigurovat - mohli si vybrat jiný typ sedadel, atp...