najnovsie citam aj o problemoch ranegadu s brzdenim a la motorka ( klesanie na predok a dvihanie zadku ) ... a nie je to ani tak davno co mal problemy s doladenim 9st automatu pre zmenu zase jeep cherokee .... ked sa kvoli tomu odkladal aj zaciatok jeho predaja ... a ked kusok poguglime najdeme toho este ovela viac .. ale az mi je to blbe lebo mam jeepy fakt rad .... ale akoby im miestami chybala akasi kvalita vo vyrobe alebo ja neviem... ved zober si ze u korejcov a japoncov tolko kiksov proste nemas... naopak.. su vzdy jasne na cele spolahlivosti uz dlhsiu dobu....
preco medzi najlepsimi chyba cadillac alebo buick neviem ... ale kazdopadne minimalne ten jeep potrebuje zapracovat a vyrazne sa zlepsit po stranke spolahlivosti ... lebo kazi si takto zo dna na den uplne zbytocne svoju dobru povest... ktoru si pritom budoval cele desatrocia ...
za mna su dnes jasne na spici znacky ako mazda honda kia hyundai a toyota ... podla mna toto je proste top five :yes:
Já si žádné velké iluze nedělám ani o těch značkách co píšeš, rozhodně ne v tom smyslu, že bych si koupil Hyundai a myslel si, že na tom budu co do spolehlivosti zásadně líp, než třeba s Fiatem nebo Renaultem nebo xy. Mazda, Honda, Toyota... asi ano, ve specifických variantách, třeba Prius. V naftě s DPF a kompletní sadou bezpečnostních asistentů to bude servisně podobně náročné, jako srovnatelné evropské auto.
To nevadí, ale vítaná příležitost si užít trochu té radosti.
Zvlášť Barik, co šoustavně zapomíná, že jeho slavní Američani před Fiatem zkrachovali.
Jinak stojí za to si přečíst originál:
[odkaz]
Opravdu tam strhali 500L... ale za nejslabší místo označili převodovku, která je ale úplně jiná, než v Evropě (6st automat), a poznámky jako mizerný výsledek amerického crashtestu (málo přesazeného) a ploché sedačky mi přijdou spíš jako otázka na spokojenost majitelů, než na mechanickou spolehlivost.
Ale jak říkám - spousta lidí si rádo "kopne".
Většina Fiatů jsou jednoduchá, obyčejná auto... prodávaná za ceny jednoduchého, obyčejného auta. ;-)
Ano, nemám rád VW a spol, protože to jsou namyšlený německý pr&sata.
Přečti si tady cokoliv... snůška lží a polopravd, množství s cílem vytvořit dojem, že VŠICHNI jsou spokojení!
A tak dělám aspoň ty kapky... kdyby se jeden člověk za měsíc zamyslel a položil si otázku, jestli ty reklamy a PR články jsou skutečně pravda, tak to stojí za to.
Není to pro mě vlastně důležitý.. živím se úplně něčím jiným.
Vlastnil jsem v letech ranně devadesátých Audi 80... byla to B2, a vlastně to bylo fajn auto.
Pak jsem jezdil po roce 2000 Golfem... a nic moc.
Nakonec jsem vyfasoval od firmy Passata - a vyložená katastrofa!!
Top je tedy vývoj tohoto koncernu a nedělám si jinou ctižádost, než to dávat na vědomí.
Sám mám Fiata, ale nikoho na "svou víru" obracet nepotřebuju. Ať si každej koupí co chce. Ale ať pak nemůže říct " a proč mi to nikdo neřekl?!".
já mám hodně podobnou zkušenost.V roce 2004 jsem dostal služební Oktávku, docela slabota. 2009 Passat, to bylo nejporuchovější auto co jsem kdy poznal, navíc hrozná nuda, auto absolutně o ničem. Sám vlastním Mazdu 6 z roku 2008 a to je jiný kafe. Brácha má Fiat Bravo, ne že by to bylo nějak moc zábavný auto ale servis to auto skoro nezná, podobně jako moje Mazda. V lednu mám dostat nový služební auto, cokoli od VW nechci ani náhodou, to už jsem si vydupal.
Renegade se při brždění staví na jednu nápravu, Cherokee ke nefungoval 9st. automat, grandčíro co hořelo, airbagy Wrangler, hacknutý u-connect, k tomu akce takata, opravdu se tam nenudí. A to sem ještě na pár věcí určitě zapoměl a sem línej to hledat, sorry ale je toho trochu moc
ano presne... mna tiez napadol ten horiaci grand cherokee pri nehode z minulosti kvoli ktoremu musel chrysler platit velke odskodne ... alebo problem jeepu s brzdami len rok dozadu... celkovo je to akoby len pruser za pruserom pritom jeep si rozhodne nezasluzi aby bol kdesi az na chvoste v spolahlivosti .. ma podla mna na viac .. ma na to aj meno aj imidz aj vsetky predpoklady tak neviem kde to viazne ;-\
s tym renegadom to vyzera snad ako vtip... ale ak je to pravda tak celkom lahko sa z trhaku moze stat nakoniec este prepadak... jak v amerike tak v eu a to by jeepu dost mozno podlomilo kolena ... aj ked nejake tie dalsie nove modely by uz mali byt na ceste .... a tie verim ze uz ozaj budu podarene
Já být tebou tak se na to vykašlu a to hlavně pro dva důvody:
1) Každému je úplně jedno co si ty myslíš a jaké jsou tvoje zkušenosti, které jsou primárně nepřenosné. Mimoto, každému vyhovuje něco jiného.
2) Nezlob se na mne, ale osobně už na to mám asi takový názor, že pokud Fiat není schopen za těch 9 let, co je v této anketě v podstatě se všemi modely na chvostu zamakat a udělat změnu, aby nebyl ten poslední (a vůbec nehraje roli, že to není anketa spolehlivosti, jen prostě názor majitelů aut a ti prostě dávají Fiatu stopku, což je možná ještě horší), tak je to i z mého pohledu prostě jejich chyba a není to jak obkecat.
Když vidím jakým způsobem tady dělají marketing místní dealeři (poslední oslava narozenin v Motortecu), tak je to prostě jedna ostuda za druhou, takovým způsobem se prostě produkt jako auto prodávat nedá.
Mimoto, to, že Fiat prodával dobrá auta za dobré ceny z mého pohledu prostě už neplatí, nechci se bavit o vlastnostech těch aut (proti těm tak nějak v zásadě stále nic nemám), ale ceny mi prostě v současné době lidové, či výhodné nepřijdou ani náhodou. Mimoto chybí pořád řada modelů, bez kterých fungovat na evropském trhu je prostě katastrofální ostuda.
Závěr: Nic na tom nemění ty tlachy Toppera a dalších o problémech co má Jeep atd.., to s tím absolutně nesouvisí, podobných problémů má každá automobilka min. podobně a nebo víc, to nejsou žádné tragédie i ve vztahu k tomu, že se sem tam nějaká bota najde. Ale neschopnost zapracovat třeba na 500L tak, aby prostě bylo pro amíky poživatelné a nebo ho prostě přestat vyrábět, či dodávat na trh, by zvládnout mohli. Takhle je to opravdu zoufalost.
Mám skôr pocit, že to nie je štatistika, ale skôr prieskum či anketa o tom ako auto danej značky naplnilo očakávania pri danej cene. Aj preto také poradie aké je. A samozrejme, zvolávačky každú chvíľu, to nepomôže žiadnej značke v ničom.
až by hodnotili rendlíky, to by byl teprve masakr >:D >:D >:D Naštěstí pro americké řidiče nic takového nehrozí, takový sebevrah, aby to tam prodával, se v USA ještě nenarodil. :-)
a co by tam aj skoda predavala... octaviou s litrovym turbom? .... nemaju modely ani po dizajnovej stranke ani po motorickej prisposobene na americky trh... takisto peugeot sa dusuje o navrat do ameriky ( pekny sen ) ... ale s cim tam ako chce prist fakt neviem ... lebo s 1,6 hdi ani s 1,2thp si americky trh proste nepodmani to vieme vsetci ... ale oni na to samozrejme pridu aj v skode aj v psa... ze je rozdiel chciet a rozdiel realne tam aj vstupit na trh
ked momentalne nefrci v amerike vw je velmi pravdepodobne ze tam nepofrci tak skoro ani skoda... ktora ma tu istu techniku a snad este nenapadnejsiu vizaz ako vw
Právě to, že VW v USA zrovna nefrčí (a jen tak frčet nebude), by mohlo být impulzem pro její vstup na tamní trh. Po motorické stránce žádný problém není, dali by do ní to samé, co do Golfu, tedy třeba 1.8 TSI. Myslím, že Škoda má pro comeback do severní Ameriky podstatně lepší předpoklady než PSA nebo Renault.