Diskuse

V Americe objevili Ameriku: Naftový Chevrolet Cruze je na dálnici úspornější než Toyota Prius

14.2.2017

Nové generace Chevroletu Cruze už se Evropa nedočkala. Naftová verze má lepší oficiální normovanou dálniční spotřebu než hybridní Prius od Toyoty.

 

  • 75 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 14.02.  15:55

    srovnávání nesrovnatelného

    a to navíc pomíjím, že litr nafty není totéž jako litr benzinu (stejně jako litr benzinu není totéž jako litr lpg), takže spotřeba Priusu vyšší není, nýbrž právě naopak...
    • 510 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 14.02.  15:59

      « Re: srovnávání nesrovnatelného

      Proč? Ukazuje to nesmyslnost hybridů. Na co vozit další motor a kupu baterek z těžkých kovů a ubývajícího lithia, když stačí konvenční dieselový motor. Těžké, složité, drahé a zbytečné. A ještě v případě Priusu ohavné.
      • 115 Reagovat !

        foto Barry-Lyndon

        Barry Lyndon 14.02.  16:04

        « Re: srovnávání nesrovnatelného

        Jak "stačí konvenční dieselový motor"? To jako vážně? Dieselový motor možná stačí příslušnému dieselovému sociopatovi, co si ho pořídil, ale rozhodně to není celospolečensky přijatelný způsob dopravy (zvláště ve městech, kam míří většina hybridů).
        • 67 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 14.02.  16:48

          « Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

          Pane, co máte rád A.C. Clarka jako já, já mám v garáži jen benzínové stroje. Nicméně společensky nepřijatelné jsou hybridní vozy a elektrické vozy. Naše rozvodové sítě a ani zdroje elektrické energie na to nestačí. Kromě toho, čím více těchto vozů bude, tím dražší bude lithium, kterého není mnoho.

          A co se měst a znečištění ovzdsuší týká, nenechte se vysmát. Dopravou to skutečně není. Ta je konstantní a pořád stejná, v létě, v zimě a šikanovaná ekofašisty. Při hledání znečištění zaměřte svou pozornost jinam - průmysl a způsoby topení. Jsem z Ostravy, tak o tom něco vím.
          • 12 Reagovat !

            foto topten

            topten 14.02.  17:11

            « Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

            mrkni na tohle - mereni emeisi u tunelu blanka
            [odkaz]

            hlavne ten treti graf
            mas tam namerene koncentrace PM a NOx a na pozadi (sede) je intenzita dopravy.
            emise kopiruji intenzitu dopravy, tedy většina emisi na tom miste je z dopravy
            u prostredni casti grafu koncentrace emisi doprave neodpovidaji, ale to protože foukal vitr - viz graf nad tim ...
            • 21 Reagovat !

              foto kesumb

              kesumb 14.02.  19:10

              « Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

              Díky, dobrej odkaz!
              Co to jasně ukazuje je fakt, že podstatným problémem jsou dusičnany, takže převážně emise dieselů..
            • 20 Reagovat !

              foto ryccardo

              ryccardo 14.02.  22:01

              « Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

              To si ale objevil Ameriku ze u vyjezdu z tunelu. Navic takhle dlouhyho a frekventovanyho jsou meritelny vyssi emise nez jinde. A kam by se asi tak mely ztratit? Nikdo netvrdi ze auta maji nulovy emise. Pokud jejich vyron na povrch soustredis jen do par vyjezdu tak je to o cem tu pises naprosto prirozeny.
          • 81 Reagovat !

            foto JirkaVejrazka

            JirkaVejrazka 14.02.  17:24

            « Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

            Rad si necham vysvetlit, cim muj Prius ovlivnuje elektricke site nebo zdroje elektricke energie...
          • 50 Reagovat !

            foto ryccardo

            ryccardo 14.02.  21:57

            « Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

            Souhlas. Zajimavy ze v ostrave mate tak spatny vzduch ve srovnani se zbytkem republiky. Podle mistni ekofasisticky galerky v cele s topten vam tam zrejme jezdi nasobne vic smradlavych modernich dyzlu nez v Praze. >:D
            • 31 Reagovat !

              foto Lojza11

              Lojza11 15.02.  04:45

              « Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

              souhlas na Ostravsku se nejhorsi ovzdusi z cele republiky, je to dano uhelnyma elektrarnama a tovarnama v hlavne v Polsku, to ale Mr Topten a Hal 900 nechteji slyset, porad jenom melou dokola svou pisnicku o dieselech.
              • 21 Reagovat !

                foto pargi

                pargi 15.02.  06:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                Teď je třeba špatná smogová situace v Brně. Kterou uhelnou elektrárnou je daná?
                • 01 Reagovat !

                  foto mariov8

                  mariov8 15.02.  08:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                  Podívej se na přetrvávající směr větru v poslední době. :-)
                  • 01 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 15.02.  08:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                    Tak třeba špatná smogová situace v Praze = včetně včerejší = velmi slabej vítr 0 až 5 km/h :-)

                    [odkaz]
                  • 10 Reagovat !

                    foto pargi

                    pargi 15.02.  09:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                    V poslední době (několik dní) v zásadě bezvětří. Takže z které uhelné elektrárny sem tolik polétavého prachu ten proměnlivý mírný vítr (snad 1,0 m/s v "nárazech") ty stovky km dopravil, zastavil, zkoncetroval a neodvál dál?
                    • 01 Reagovat !

                      foto Ada-je-zase-tady

                      Ada je zase tady 16.02.  09:36

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                      to je smrad z těch benzínových křápů!
                      • 01 Reagovat !

                        foto pargi

                        pargi 16.02.  09:42

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                        To je smrad z benzínových renaultů Ádo >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Lojza11

                  Lojza11 15.02.  12:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                  mrknis se nejvetsi znecistovatele ovzdusi, nejsou to samozrejme jen uhelny elektrarny, ale i prumyslove podniky, tovarny. Arcel itttal, Unipetrol apod. Cisla znecisteni maji jen o neco nizsi nez uhelne elektrarny. A mrkni se na cisla, ktere vypousteji tyto podniky do ovzdusi.Jinak Brno napriklad spalovna odpadu, Teplarna Brno, Ceskomoravsky cement jen tyto tri podniky za metan, oxid dusny, co2 pres 800 tisic tun sragor. A podobnych podniku, byt o neco s nizsima cisly jsou desitky v Brne.
                  • 10 Reagovat !

                    foto pargi

                    pargi 15.02.  13:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                    No, ČHMÚ má měřících stanic několik (link zde: [odkaz] ). Nejhorší je situace s komplikovanou, rušnou dopravou (konkrétně Zvonařka, Úvoz; stupeň 5 - špatná situace). V Mokré (tam co je cementárna), stupeň 3 - uspokojivá situace, Líšeň (nad spalovnou), stupeň 3 (nejlepší situace v kraji je na jediné stanici, 2. stupeň, Znojmo). Jo, bude záležet na převládajícím směru větru. Nicméně není pravda, že by doprava byla zcela marginálním zdrojem polétavého prachu a za všechno můžou komíny.
                • 00 Reagovat !

                  foto ryccardo

                  ryccardo 16.02.  14:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                  No rozhodně to nebude tím, že tam jezdí víc aut než jinde v ČR
              • 10 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 15.02.  07:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                To fakt nedovedeš pochopit že to je vždycky z víc zdrojů = a auta sou prostě jeden z nich? ;-)

                Včera byla smogová situace v Praze = co s tim tvoje moudrá hlava? :-)
                • 10 Reagovat !

                  foto Lojza11

                  Lojza11 15.02.  12:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                  o to se nikdo nepre, samozrejme jsou auta jednim ze znecistovatelu. Ja jen rikam, ze je blbost se vymezovat pouze vuci dieselum ,ktere splnuji normy, kdyz tady mame stovky podniku, vypousteji co2, Nox, metan po stovkach tisic tun rocne, nektere i po milionech tun a to vam nevadi?A k pomeru co tyto podniky vypusti z kominu jsou cisla o dost vyssi nez emise dieselu vsech dohromady v CR.
          • 21 Reagovat !

            foto Niemand

            Niemand 15.02.  06:48

            « Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

            Opäť blbosť. Väčšina hybridov nemá ako zaťažiť rozvodnú sieť a Toyota využíva dominantne NiMH batérie. Ale aj pri využití Li batérie sa bavíme asi 2% kapacity zmysluplného elektromobilu.
        • 36 Reagovat !

          foto JohnST

          JohnST 14.02.  21:21

          « Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

          Citam tu zanietene nazory az nenavystne na naftovy motor. V cechach je myslim 48% aut na naftu. A to si dovolim tvrdit, ze su to auta vacsinou strednej triedy a vyssej strednej triedy. Vy nazyvate ludi, ktori si ich kupili pomaly vrahmi. Pytam sa. Ma to auto vsetky certifikacie vcetne emisnych noriem splnene? Ano ma. To, ze v praxi sa pred nedavnom ukazalo, ze niektore dizle to v praxi nesplnaju je chyba kupcu? Nie nie je. Cize ten co si kupil diesel v dobrej viere, ze ma napr. nizsie CO2 ako benzin, co sa donedavna preferovalo rozhodne nie je sociopat pane. Vas nazor na hybridy iba svedci o tom, ze uplne tapete aky sposob pohonu je idealny. >:-[] :-!
          • 43 Reagovat !

            foto Barry-Lyndon

            Barry Lyndon 14.02.  21:54

            « Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

            Tak tomuto se říká "lhát si do kapsy"...
          • 20 Reagovat !

            foto ryccardo

            ryccardo 14.02.  22:02

            « Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

            :yes: ;-)
      • 21 Reagovat !

        foto Niemand

        Niemand 15.02.  06:43

        « Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

        Rozdiel v priemernej spotrebe cca 30% ukazuje ako je to zbytočne. Nehovoriac o tom, že diesel minul viac energie(145,5MJ Prius a 158,4MJ Cruze) a vyprodukoval viac emisii aj na diaľnici. Ale jasne demagógii sa medze nekladú.
        Okrem toho Toyotacky hybridný systém navyšuje hmotnosť oproti podobne výkonnému dieslu asi o 50kg a tie neležia na prednej náprave. A mechanicky je to celé oveľa jednoduchšie ako automatická prevodovka.
    • 105 Reagovat !

      foto topten

      topten 14.02.  16:18

      « Re: srovnávání nesrovnatelného

      presne tak, je to typicka demagogie

      tech 4.5 naftových odpovida 4.9 benzinovym, takze ten prius je uspornejsi i na dalnici.
      a to neresime emise, hybridy mají cca 5-10mg NOx / km, ty nejlepší naftaky snad 50mg NOx / km, standard u nas je 500mg NOx / km
      • 28 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 14.02.  16:51

        « Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

        A z čeho myslíš, že je ta elektřina? ;-) Je to stejný sazomet jako diesel.
        • 54 Reagovat !

          foto topten

          topten 14.02.  17:16

          « Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

          ja elektriku beru ze zasufky ;-)

          veskery automobilovy provoz v CR by utah dostaveny temelin
          a emise tedy smrad a jedy = nula.
          navíc vyrazne min hluku
          • 72 Reagovat !

            foto Blatouch

            Blatouch 14.02.  17:42

            « Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

            Na veskery automobilovy provoz v CR by bylo potreba postavit dva nove Temeliny + masivne rozsirit prenosovou soustavu - a stejne by to nebylo technicky funkcni, protoze nabijeni aku trva o nekolik radu dele, nez doliti paliva do nadrze. Cesta Praha - Brno by byla vyletem na 2 dny, do Ostravy na ctyri.

            Emise a jedy samozdrejme budou take, jen jine.
            • 32 Reagovat !

              foto topten

              topten 14.02.  17:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

              koukáš na to dnesnim pohledem, kdy EM mají standardni dojezd 200km a nabiti na 80% pri rychlodobijeni za hodinu
              za par let budes mit standardni dojezd 500km a rychlodobiti na 80% do 30 min, coz uz tak omezujici nebude.

              dostaveny temelin = 2 soucasny (nedostaveny) temeliny a ten (dostaveny) automobilovy provoz v CR s prehledem utahne.

              přenosova soustava se bude muset hlavne zinteligentnit - tedy dobijeni přes noc a v dobach mimo spicky
              • 43 Reagovat !

                foto Blatouch

                Blatouch 14.02.  18:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                Standardni dojezd 200 km v reklame je realny dojezd pres 100 km - pokud chci v zime topit nebo v lete chladit + poslouchat radio + v noci svitit. Pripoustim, ze to pro mesto staci. Jen ze to auto je vyrazne drazsi nez se spalovacim motorem a na delsi cesty musim mit druhe - na naftu nebo benzin. Abych totiz do akumulatoru dostal energii jedne nadrze, musely by akumulatory vazit 1,5 - 2,5 tuny.

                Hybrid je slepa cesta.

                Temelin vyrobi rocne cca. 40 PJ, v CR se loni natankovalo 5,4 mld. litru nafty a 2 mld. litru benzinu, nafta ma 36 MJ/lit. a benzin ma 32 MJ/lit = 260 PJ, takze 2 Temeliny - cele.

                Smart Grid - ano, to funguje, ale jen do 0,4 kV, tedy napr. v ramci maleho satelitu, paterni site na to nejsou stavene. Takze Nemci maji problem, kdyz vyrabeji na severu ale hlavni spotreba je na jihu.

                Jo holt marketingove prezentace jsou jedno a realita je neco jineho.
                • 31 Reagovat !

                  foto topten

                  topten 14.02.  18:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                  muj vypocet:
                  cca 7mld litru benzinu a nafty, pro jednoduchost po 36MJ/litr, tedy 10kWh
                  7mld litru x 10kWh = 70TWh
                  účinnost spalovacího motoru 25% = 17TWh na motoru za rok

                  stavajici temelin 15TWh za rok, dostaveny temelin 30TWh za rok
                  13TWh na ztraty tedy cca 40%, to by snad dat mohlo

                  tedy dostaveny temelin staci.

                  inteligentni site neznamena jen lokalne omezeny maly uzemi

                  10Wh li-on aku vazi 50g, 100kWh pro dojezd 500km 500kg.
                  jak jsi prisel na 2.5 tuny??

                • 23 Reagovat !

                  foto kesumb

                  kesumb 14.02.  19:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                  Naopak, hybrid je v těžkých autech budoucnost. Už první auta na trhu (XC90T8, GLE 500e, X5 40e) ukazují, že to celé dokáže jezdit s přesvědčivou dynamikou za stejnou spotřebu jako diesely. Které nejsou ani podstatně levnější. Vyšší hmotnost a podstatně složitější koncepce se v téhle cenové kategorii ztratí. Náklady na servis budou v porovnání s vysokovýkonnými dieselovými motorizacemi (50d, 4,0 V8 TDI) nakonec podobné.
                  • 40 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 14.02.  19:06

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                    Sorry, ale z vlastní zkušeosti vím, že spec T8 absolutně nedokáže jezdit s přesvědčivou dynamikou za stejnou spotřebu jako diesel.
                    • 30 Reagovat !

                      foto kesumb

                      kesumb 14.02.  19:44

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                      Fakt je, že XC90 je taková specifická malým motorem a nicmoc dojezdem na baterky. To auto ještě není dotažený no.
                      Jakou spotřebu při jaký jízdě si s tím měl ty?
                      Co já vím, tak to při normálním dobíjení umí tak 8. Dálniční provoz pak 12. Příměstský dojíždění lze i za méně než 6. I kdyby to v celku bylo s započtením ceny elektřiny 10l, tak pořád lepší než R4 diesel v tom stejným, kterej bude taky jezdit za 10 a v tom autě se šíleně trápit.
                      GLE jezdí reálně 10, ale zase to jede. Škoda malý baterky.
                      Já teda stát před volbou, jestli si vzít GLE 350d nebo 500e tak nad tím ani nepřemýšlím..
                      Volvo XC90 není můj šálek kávy po stránce technické, ale v jiné konfiguraci než T8 bych to určitě nechtěl.
                      Jediné auto kde byhc váhal je X5, 40d vychází jen o cca 50 tis levnějc než 40e. Ale zase tam je jen 4 válec no.
                      Nejvíc by se mi líbila zástavba benzínovýho motoru do Q7 Etron, má suveréně největší dojezd na baterky a je to narvaný technikou jako je tepelný čerpadlo pro vytápění. Třeba se toho dočkám v Touaregu...
                      • 10 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 15.02.  12:35

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                        Jezdil jsem v průměru za 12. Velmi pohodová a defenzivní jízda. Naopak jakýkoliv naftový motor z jejich spektra nejenže funguje stále jako AWD, ale jezdí výrazně za méně a s nijak horší zvukovou kulisou, protože neznalý by do té prťavé nádrže díky akustice benzínu klidně tankoval naftu.
                        • 00 Reagovat !

                          foto kesumb

                          kesumb 15.02.  16:19

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                          A jak jsi to nabíjel? Kolik km si s tím najel? Docela zajímavá zkušenost..
                          Jak říkám, nejsem fandou toho auta, vadí mi hlavně mrňavá nádrž. Taky bych si představoval, že za cenu Cayenne SE hybrid v tom bude trošku jinej motor a hlavně podvozek..
              • 21 Reagovat !

                foto ryccardo

                ryccardo 14.02.  22:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                Fajn az to bude na trhu v rozumny podobe a za rozumnou cenu tak to koupim. Do ty doby prosimte ty respektuj v jaky zijes dobe a tomu prizpusob svoje predstavy o podobe vozovyho parku v Evrope. A nediv se ze se u nas jezdi auty ktery ti nevoni. Pripadas mi nekdy jako ze ses sem teleporoval z budoucnosti a divis se svetu kolem sebe.
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 15.02.  07:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                  Bacha těch z budoucnosti je tu daleko víc >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto ryccardo

                    ryccardo 16.02.  14:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                    No já tenhle fenomén už nějakou dobu pozoruju. >:D
                • 20 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 15.02.  08:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                  Tyvole... kdyby lidi byli jako ty, dodnes jezdíme maximálně koňským povozem a voláme leda tak z okna... Prý "respektuj, v jaký žiješ době"... a že se tím všichni ti vynálezci řídili.
                  Ani ten vlak by nebyl, protože podobní "eksperti" říkali, že při rychlosti nad 30 km/h to lidi zabije...
                  • 00 Reagovat !

                    foto ryccardo

                    ryccardo 16.02.  14:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                    Já jsem někde psal, že jsem proti pokroku? Že jsem si nějak nevšiml. Jen se nedivím tomu, že všude kolem nejezdí bezemisní auta a neprudím každýho kdo jezdí autem co má vzadu výfuk. O tom to je.
            • 20 Reagovat !

              foto SamanAR

              SamanAR 14.02.  19:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

              och ty jsi ale priblblej jedinec >:D

              takze si projdem zakladni udaje, i podle clanku zde na auto CZ prumerny cesky ridic najede za rok 10-12 tisic kilometru, budeme tedy pocitat ze prumerny ridic najede 15 tisic kilometru, to je 15000km, prumernou spotrebu elektromobilu stanovyme na 20kWh na 100km, majitekle Tesle uvadi 20-22, u mensich BEV ruzne lidi uvadi od 12 do 20kWh na 100km, v Ceske republice je registrovana asi 5 milionu osobnich aut, z tohoto cisla se i vypocitava onen prumerny najezd 10-12 tisic kilometru rocne, takze kdys si ty cisla vsechny spocitas, tak se dostanes na cifru 15 000 000 000 kWh (15 miliard kWh ktere by projezdilo 5 milionu elektromobilu za rok kdybu kazdy z nich ujel zminenych 15 tisic kilometru pri spotrebe 20kWh na 100km), a ted perlicka na zaver, Temelin za minulej rok, tedy rok 2016 vyrobil 14 230 000 000kWh elektriny, cista dostavba 2 bloku ktere jsou pro Temelin planovane s vyssim vykonem 2x 1100MWe nez ty soucasne (2× 1055 MWe) by tedy scela spolehlive vyrobili zhruba tolik elektriny kolik by sporadali vsechny osobni auta ktere jsou v CR registrovana pokud by to byla vsechno BEV

              navic ikdyby se dnes zacali prodavat jen elektromobily a fosilni se nemohli prodavat, tak ikdyby nijak nepolevila soucasna poptavka po autech, tak podil blizici se 100% elektromobilu by jsme se dockali nejdrive za 25-26 let ;-)

              myslim ze v CEZ jsou celkem v klidu, jiz asi 2 roky v dokumentech uvadi ze ceska energeticka soustava je jiz dnes pripravena na zhruba milion elektromobilu, takze soucasnych zhruba tisic BEV ktere v CR jezdi asi moc sit neovlivnej a jijich celorocni spotrebu v Temeline vyrobej asi za necele 2 vyrobni hodiny >:D
            • 20 Reagovat !

              foto Niemand

              Niemand 15.02.  07:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

              Na všetok ano, lebo 70% energie v doprave padne na kamiónovú prepravu a ťažké stroje. Pre osobne auta by stačil Český export elektriky.
            • 01 Reagovat !

              foto Mino21

              Mino21 15.02.  11:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

              Masivně rozšířit přenosovou soustavu kvůli elektromobilům? By mě zajímalo proč. Kdyby všecka osobní auta prodaná ode dneška byla na elektřinu, znamenalo by to 0,8% elektřiny ročně navíc. Přitom ale spotřeba elektřiny v ČR z dlouhodobého hlediska klesá. Jenže, všecka nová na elektřinu rozhodně nebudou, takže v reálu elektromobily znamenají nárůsty spotřeby elektřiny v řádech setin procenta. V Norsku, kde elektrická auta tvoří 30% prodejů, tvoří všecka doposud prodaná auta na elektřinu + pluginy 0,1% jejich výroby elektřiny. Kvůli tomu chceš masivně rozšiřovat přenosovou soustavu? Proč bys to dělal?

              Praha-Ostrava za čtyři dny? Nabití Leafu zabere rychlonabíječkou něco přes půl hodiny (50kW Chademo). Do Ostravy tak budeš muset zastavit dvakrát.
          • 34 Reagovat !

            foto Lojza11

            Lojza11 14.02.  18:10

            « Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

            Aha a proto polovina vyroby elektriny mame z uhelnych elektraren-) porovnej si emise elektraren a dieselu. Zamer se na tyto elekrarny, aby se odstavily a nespamuj neustale svyma recma o skodlivosti dieselu. at si kazdy koupi co chce, pokud to splnuje normy. Kupovat podobne hnusnou kraksnu - prius si koupi naprosty blazen nebo zaslepenec do ekologie, ekonomicky koupe hybridu nedava smysl uz vubec. Rad si auto podotykam auto na elektrinu koupim vetsi sedan nebo SUV s dojezdem min 600km a vykonem alespon 300koni a shodnou cenu, prip. nepatrne vyssi- jinak si koupim radeji vzdy diesel. Zatim jsou na trhu radoby auta s minimalnim dojezdem za nehoraznou cenu a vykonem motoru ze sekacky na travu. Teslu do toho netaham, to je uz uplne jiny cenovy level.
            • 42 Reagovat !

              foto topten

              topten 14.02.  18:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

              no, je jasny, ze jedna uhelna elektrárna (třeba melnik III s vykonem 500MW) vypusti vic emisi nez jeden dyzl s tema tvejma 300 konma, o tom není sporu.

              ale zajed nekdy do melnika a predstav si, ze kolem toho elektrarenskyho komina jezdi nejakych 50tis dyzlu a jak by to tam asi smrdelo.
              ja cas od casu do ty elektrarny jedu a zadnej smrad ekvivalentu 50tis dyzlu necejtim, a to tam je ještě melnik I a melnik II, které spolu s melnikem III mají cca 1GW vykonu
              • 51 Reagovat !

                foto Lojza11

                Lojza11 14.02.  18:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                hele ja z Melnicka pochazim, tak mi nemusis rikat. Vim jak to tam smrdi a hlavne jak to smrdelo drive. i kdyby tam jezdilo 50 000 tisic dieselu od rana do vecera, porad budou emise vyrazne nizsi nez co vypusti tato elektrarna do ovzdusi.O tom se bavim jsi uzce zamereny na diesely, ale dalsi velke znecistovatele ti jaksi nevadi. Mne zrovna vadi daleko vice elektrarny, tovarny. Protoze se ve meste nepohybuji a take porad nepisi pri kazde prilezitosti jak znecistuji uhelne elekrarny ovzdusi. |Uz jsi otravnej s neustalym tlacenim sveho nazoru na emise. Klasickej ekofasista, jak psal nekdo vyse. Ja to necchci dychat, tak at zakazou diesely. Diesely tady budou jeste dlouho s tim se smir nebo se odstehuj jinam, kde frci benzin
                • 03 Reagovat !

                  foto topten

                  topten 14.02.  18:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                  dyzlum davaj 8 roku nez definitivne chcipnou
                  [odkaz]

                  odstranovaneni emisi v elektrárnách na jednotku vykonu je mnohem dokonalejsi nez v osobakach
                  dokonce ani nakladak nevypousti tolik jedu jako klasickej osobní naftak

                  opakovani matka moudrosti - pro tebe to plati tuplovane
                  • 31 Reagovat !

                    foto Lojza11

                    Lojza11 14.02.  19:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                    jde o celkove mnozstvi vypoustenych emisi. Vse ostatni jsou tve vymluvy. Cisla jsou naprosto jasna a z verejnych zdroju se daji cisla velice rychle overit, ale to ty jaksi nechces slyset. Radeji se nebavim o dalsich elektrarnach nebo tovarnach, Prunerov, Unipetrol, ArceMittal apod,ktere maji podobna cisla byt o neco nizsi.
                    • 11 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 15.02.  07:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                      Ale to nikdo nezpochybňuje = jen ty že z TDI co před tebou stojí nemůžeš ale fakt nemůžeš dostat raka

                      No můžeš >:-[]
                      • 11 Reagovat !

                        foto Lojza11

                        Lojza11 15.02.  13:11

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                        rakovinu muzes dostat i z fabriky, ktera vypousti ty same svinstva v mnohonasobne vyssim mnozstvi. Nikde nejsou zadne overena fakta, kolik lidi zemrelo na rakovinu od dieselu.Nikde se tyto data nepisi napr. v umrtnim listu, radeji nez tyto nesmysly res kolik lidi umre hlady ve sveet odhad je 10-15 000lidi denne a tyto cisla se daji rozumne overit, na rozdil od tve rakoviny. V zadnem state na svete se neeviduje zemrel na rakovinu od dieselu, vse jsou jen odhady, ktere si cucaji z prstu ekofasiste. Raka muzes dostat i kdyz budes bydlet v pralese na strome a budes jit vyhonky a chytat ryby na mori.
              • 41 Reagovat !

                foto Lojza11

                Lojza11 14.02.  18:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                jeste dodam v roce 2013 vyprodukovala Melnicka elekrarna 5 399 226 tun emisi, pote byla rekonstruovana, kde emise klesly o 50%.Alespon na papire. A ted to srovnej s temi 50 000 vozidly na diesel. 50 000aut je zlomek emisi oproti teto elekrarne a takovych znecistovatelu je v Cesku mraky, uz chapes svou logiku nebo tady budes obhajovat a plodit tady ty tve eko nesmysly?
                • 12 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 14.02.  18:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                  To je argument jako že * po malejch psech netřeba sbírat = protože existujou i velký rasy >:D
                • 22 Reagovat !

                  foto topten

                  topten 14.02.  19:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                  tezko mohly ty tvoje emise klesnou z 5mil tun na polovinu, když naprosta většina tech "emisi" je neskodny CO2.
                  to jedine ze by polovinu ty elektrárny vypnuli.
                  co skodi a kde je hlavni problém o modernich dyzlu - to jsou jedy NOx.

                  pletes 2 věci dohromady
                  tak znovu a lepe ;-)
                  • 30 Reagovat !

                    foto Lojza11

                    Lojza11 14.02.  19:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                    jo tak se podivej kolik vyprodukje NOx tato elektrarna.Zase jsi vedle, jako vzdy
                  • 32 Reagovat !

                    foto CHerokee

                    CHerokee 14.02.  21:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                    Ty jsi neuvěřitelně zpracovaný. Měl by ses odstěhovat do deštného pralesa, ať nedostaneš rakovinu.
                    • 11 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 15.02.  08:00

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                      Myslels že je o trochu víc sečtělej než hodně dalších v týhle diskuzi ;-)
            • 40 Reagovat !

              foto SamanAR

              SamanAR 14.02.  19:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

              a pocitas doufam v rovnici i s tim faktem, ze rafinace potrebu elektrinu, takze kdys se zrafinuje ropa, tak na kazdy litr benzinu nebo nafty pripada zhruba 1.6kWh ktera se musela nekde v elektrarne vyrobit, emiste tak ty auta maj stejne jako elektromobili i v te eletrarne, neb bez te elektrarny bu jsi zadnou naftu nebo benzin vubec nemel ;-)
              • 20 Reagovat !

                foto Dylan-McKay

                Dylan McKay 15.02.  08:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                SamanAR, tímhle vždycky končí diskuse s přáteli, kdy řeknou třeba "A jó vlastně!"
                Od anonymů to ale nečej, ty mají svojí pravdu... ;-)
              • 21 Reagovat !

                foto Blue-Sun

                Blue Sun 15.02.  08:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                I když jim předložíš velmi odborně zpracovanou analýzu, stejně to neuznají. To by znamenalo přiznat porážku...
              • 00 Reagovat !

                foto mariov8

                mariov8 15.02.  08:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                Distribuce elektřiny z elektrárny ke spotřebitelům také znamená ztráty, takže tam jsou také náklady typu "jó vlastně".
                • 21 Reagovat !

                  foto SamanAR

                  SamanAR 15.02.  09:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                  ropa se netezi v CR, ale kdesi daleko a vetsinou v politicky dost haprujicich zemich, spocti si kolik energii se spotrebuje aby se zrafinovanej benzin a nafra vubec dostali na benzinku ;) to budou panecku cisla >:D (ta trocha ropy co se tu v CR tezi nestoji ani za rec)

                  prechod na elektrinu v co nejvetsi mire je v zajmu statu, pokud si ho ji umi vyrobit dostatecne mnozstvi je to totiz komodita kde stat neni primo zavislej na jinem statu a jeho vuly, a tedy neni v tomto zajmu vydiratelnej ;-) ostatne jista kryze s plynem co frcel prez Ukrainu to nebyla ani tak davno ;-) a to ikdys se kuprikladu jaderne palivo do Ceskych jaderek dovazi z Ruska
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 15.02.  09:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

                  Ale nesrovnatelně menší než provoz rafinerie a zavážení na pumpy žejo :-)
        • 20 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 14.02.  18:47

          « Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

          u Priusu? no asi z rekuperace?
        • 30 Reagovat !

          foto pargi

          pargi 15.02.  06:42

          « Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

          Je to hybrid ne plug-in hybrid nebo elektromobil. Elektřinu si vyrábí sám.
        • 31 Reagovat !

          foto Niemand

          Niemand 15.02.  06:59

          « Re: Re: Re: srovnávání nesrovnatelného

          U Priusu je energia uchovávaná pri brzdení. Žiadne dobíjanie zo siete. Fakt nechápem prečo si niekto nepozrie fakty a radšej sa bude opakovane strápňovať v diskusii.
      • 10 Reagovat !

        foto kesumb

        kesumb 14.02.  18:55

        « Re: srovnávání nesrovnatelného

        přesně tak, perfektní výsledek pro Prius. Škoda, že je to tak hnusný..
    • 82 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 14.02.  16:40

      « Re: srovnávání nesrovnatelného

      Přesně tak. Klobouk dolů před Priusem, že jeho motor má i na dálnici vyšší účinnost než diesel.
  • 62 Reagovat !

    foto pali-sk

    pali.sk 14.02.  16:10

    Uff

    "mimochodem, dálniční spotřeba verze s automatem je přesně pětilitrová" - takže s automatom, aj na diaľnici je Prius úspornejší.

    A kto si kúpi v Amerike tento manuál diesel aby ušetril 0.2L na diaľnici. Síce v kombinovanom bude jazdiť o 2L viac čo tam po tom? :-) :yes: :yes:

    Obzvlášť keď v USA (po správnosti) je diesel drahší oproti benzínu.
    • 33 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 14.02.  17:08

      « Re: Uff

      no Kotas to je dotaz !!!!!!!!!!!! on to GM dělá jen pro srandu králíkům. rozhodne poptávka trhu, motor Opelu je výrobně levnější jak hybrid. a upřímně řečeno, Prius je opravdu hnusné auto, vždycky bylo.
      • 40 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 14.02.  19:12

        « Re: Re: Uff

        "Loni se ovšem prodalo za celý rok v USA jen 256 kusů naftového Cruze," " rozhodne poptávka trhu"

        jj to je doslova dechberouci poptavka trhu >:D
        • 12 Reagovat !

          foto hittman

          hittman 14.02.  20:27

          « Re: Re: Re: Uff

          Kolik se u nás prodalo Priusů? >:D
          • 31 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 14.02.  20:31

            « Re: Re: Re: Re: Uff

            Bacha musíš počítat i hybridní Auris a C-HR = jen těch se loni prodalo přes 200 :-)
            • 11 Reagovat !

              foto pargi

              pargi 15.02.  06:46

              « Re: Re: Re: Re: Re: Uff

              A taky klidně yaris hybrid a rav4 hybrid.
              • 11 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 15.02.  08:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Uff

                Jasně! Já bral jen stejnej rsp. velmi podobnej pohon = Prius, Auris, C-HR :-)
                • 21 Reagovat !

                  foto SamanAR

                  SamanAR 15.02.  09:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uff

                  tak nastesti hybridy jiz neprodava jen Toyota, v CR prodeje hybridu rostou, za 2015 se v CR prodalo 1024 hybridu, v 2016 tahle meta poctu 1024 byl aprolomena jiz v zari a na konci zari jiz bylo prodano 1080 hybridnich aut, cisla pro celej rok 2016 jsem nenasel, jen predpoklad ze prodeje hybridu stoupnou o zhruba 40-50%, celkem zajimave prodeje by mohl letos ukazat treba Ioniq

                  to cemu se v CR nedari jsou plug-in hybridy, a to hlavne diky prestrelenym cenam
                  • 00 Reagovat !

                    foto Lojza11

                    Lojza11 17.02.  04:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uff

                    ono stacilo kdyz v USA stal galon benzinu misto ca 2 usd - 4usd a hned byla poptavka amiku po mnesich objemech nebo nafte. Vse je o penezich.
  • 32 Reagovat !

    foto MDK

    MDK 14.02.  16:39

    .....

    Jo to jistě ušetřim, hmmmmm, možná, ale jen do první návštěvy servisu. A ta vůně a libozvuk linoucí se ze sazové roury :-!
    • 21 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 14.02.  19:16

      « Re: .....

      neusetri ani na provozu, nafta je ve vetsine statu USA drazsi nez benzin, levnejsi je tusim jen ve 3 statech usa, tazke rozdil 30-40 centu za galon ty rozdily na deckach spotreby smazne
    • 22 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 14.02.  20:19

      « Re: .....

      Už u euro5 je roura čistá jak dětská prdelka, na rozdíl od benzínku, rozume >:-[]
  • 11 Reagovat !

    foto MDK

    MDK 14.02.  16:43

    Správnou odpověď na monitoru zakroužkujte.

    Nový naftový Chevrolet Cruze je za:

    a) odporný
    b) toporný
    c) úsporný
    • 63 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 14.02.  16:50

      « Re: Správnou odpověď na monitoru zakroužkujte.

      Ve srovnání s Priusem je to opravdu krásné auto. ;-) Ale to skoro vše.
      • 35 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 14.02.  17:10

        « Re: Re: Správnou odpověď na monitoru zakroužkujte.

        objektivitu od lidí jako je špičkový desítkář nebo cvok používající nick šíleného počítače nečekej. Ti mají jedinou pravdu - tu svoji.
        • 22 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 14.02.  17:24

          « Re: Re: Re: Správnou odpověď na monitoru zakroužkujte.

          Hele to hraješ nebo si to fakt nepochopil? ;-)
        • 32 Reagovat !

          foto MDK

          MDK 14.02.  18:19

          « Re: Re: Re: Správnou odpověď na monitoru zakroužkujte.

          VinNafta :*)
  • 41 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 14.02.  17:19

    ja som za hybridy

    keď sa vytrepem na ulicu v meste, tak autá sú všade a výfukové plyny fetujem nonstop. Jasné, že sú tam fabriky a iné svinstvá, ale rovno do nosa sa mi pchajú práve tie výfuky, preto som rád, že ľudia, ktorí na to majú kupujú hybridy. Akurát toť pred pár minútami štartovalo nejaké suv na elektriku a bola to paráda, žiadny rachot dízlu, žiadny smrad, odišiel potichu a bez smradu od bytovky. Zatiaľ nevidím lepšie riešenie aspoň akútneho mestského vzduchu. Nie cez ekoterorizmus, ale dobrovoľným kupovaním hybridov. Ovzdušie to neporieši, ale pomôže. Ak sa niekto rozhodne kúpiť dízel, jeho vec.
    • 33 Reagovat !

      foto Blatouch

      Blatouch 14.02.  17:48

      « Re: ja som za hybridy

      To by mne zajimalo, kde bydlis? Jaky vozovy park jezdi po tvem meste.

      Po mem meste, coz je Praha, jezdi uz vetsinou soucasna auta, do centra nakladaky nesmeji, cistota centra se vyrazne zlepsila a smrad je tady hlavne v obdobi inverze.
      • 40 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 14.02.  17:57

        « Re: Re: ja som za hybridy

        v bratislave, nie je to praha, ale tam, kde sa pohybujem, je áut jak maku. Nehovorím, že sa nemôžem nadýchnuť alebo že to inde nie je ešte horšie, ale zakaždým cítim, že fetujem výfukový matroš plnými dávkami.
      • 20 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 14.02.  18:02

        « Re: Re: ja som za hybridy

        Já bydlim taky v Praze = v tý co zrovna dneska dopoledne zase vyhlásili smogovou situaci [odkaz]

        V který Praze bydlíš ty? :-)
        • 51 Reagovat !

          foto topten

          topten 14.02.  18:17

          « Re: Re: Re: ja som za hybridy

          dokud praha neomezi vjezd dyzlum, at uz primym zakazem, nebo vyraznym zpoplatnenim, tak zadny zlepseni ovzdusi necekejme.

          kazdopadne by nas na to měli zacit pripravovat, třeba tim, ze na každý výpadovce bude bilbord, ze 1 dyzl vypusti tolik jedu jako 10 benzinaku a ten kdo dal bude jezdit dyzlem, tak se do města nedostane, nebo bude po vzoru londyna platit 2-3x vetsi parkovny co benzinak
        • 02 Reagovat !

          foto Blatouch

          Blatouch 14.02.  18:24

          « Re: Re: Re: ja som za hybridy

          V Zitne 38 - mnoho let.
          • 11 Reagovat !

            foto topten

            topten 14.02.  18:29

            « Re: Re: Re: Re: ja som za hybridy

            tak to bys mel znat hospodu U Pravdu

            bydlet v zitny, to je za trest?
        • 31 Reagovat !

          foto hittman

          hittman 14.02.  20:18

          « Re: Re: Re: ja som za hybridy

          Proč myslíš, že je to jen vina dieselů? Co ostatní?
          • 11 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 14.02.  20:21

            « Re: Re: Re: Re: ja som za hybridy

            Je to vina dieslů + dalšího = to snad víme všichni.

            Nebo ty ne? :-)
            • 40 Reagovat !

              foto hittman

              hittman 14.02.  20:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: ja som za hybridy

              Tak k jádru věci. Nařídil bych všem být veganem a zrušil chov veškerého skotu, aby nám celosvětově klesl skleníkový metan. Něco takového z tebe padá dnes a denně, my normální to rovnou splachujeme .... >:-[]
              • 01 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 14.02.  20:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja som za hybridy

                Tak k jádru věci = nic takovýho sem nikdy nenapsal = otázka je proč sis to vymyslel = došly argumenty? :-)

                To s tou normálností je dobrý = nezklamals :yes: >:-[]

                Tak co je normální? Denně nebo jednou za.. [odkaz] myslim pro tebe ;-)
              • 40 Reagovat !

                foto Johnn

                Johnn 14.02.  21:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja som za hybridy

                Doufám že odpůrci hybridů nepoužívají mobily,notebooky,tablety a další zařízení které vyžaduje baterie. >:-[] .
                • 04 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 14.02.  21:41

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja som za hybridy

                  Odpůrci hybridů? A to je kdo? Já tu vidím jen odpůrce nafty a pak lidi, co si nechtějí koupit hybrid.
                  • 21 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 15.02.  08:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja som za hybridy

                    Proč sou odpůrci nafty je jasný = nejsem si jistej proč jí někdo intenzivně hájí :-|

                    Smůla že zrovna my žijem na jedinym kontinentu kde se masově rozšířila = což bude určitě tim že všude jinde sou pitomí a zaostalí = a radši používaj benzín s většim objemem = my moudří a progresivní radši naftu a pidimotůrky turbo ;-)

                    Vidíš? Už mám zase jinej názor než ty = teda než většina >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto peterpan

                      peterpan 20.03.  10:23

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja som za hybridy

                      Už i Číňani vedle Japonců a Američanů pochopili, že do os.aut a hlavně do města diesel nepatří! Jen Evropanům nafta zachutnala, kterým sazemi už i zatemnila mozek, že jsou nepokrokový zabědněnci, co budou po městě chrochtat se svými ropáky. Hlavně Češi jsou troubové, co si neumí spočítat náklady na provoz auta, tak si koupí nafťáka s tím, že Franta u piva říkal, že "dýzl" je lepší, protože míň žere :-)
    • 33 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 14.02.  20:13

      « Re: ja som za hybridy

      Kup si co chceš, nikdo ti nebrání, já si koupím zase naftu, pak zase naftu, atd. Doufám, že se nenajde dost idiotů, co by mi možnost svobodného výběru okleštili..
      • 21 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 14.02.  20:18

        « Re: Re: ja som za hybridy

        Rád zabíjíš lidi? >:D

        Po kolika letech tak tu novou a pak zase novou naftu plánuješ = já abych se moh pořádně zasmát >:-[]
        • 23 Reagovat !

          foto hittman

          hittman 14.02.  20:21

          « Re: Re: Re: ja som za hybridy

          Lidi víc zabíjí chlast, kouření, stres v práci, atd než nějaký diesel, a pozor, i debilita, na to buď opatrný ;-)
          • 11 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 14.02.  20:24

            « Re: Re: Re: Re: ja som za hybridy

            Máš pravdu = na chlast tu umírá asi 6 tisíc lidí ročně, na blbej vzduch jen 5 tisíc >:D
            • 12 Reagovat !

              foto hittman

              hittman 14.02.  20:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: ja som za hybridy

              Tvoje vycucaný údaje jsou dechberoucí ;-)
              • 21 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 14.02.  20:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja som za hybridy

                Tvoje reakce na celkem známý dostupný data taky :yes: >:-[]

                Nebo si nemůžeš srovnat v hlavě že to si plácnul je pravda? >:D

                No fakt je = na chlast prostě fakt umírá víc lidí než na blbej vzduch >:-[]
            • 11 Reagovat !

              foto Lojza11

              Lojza11 15.02.  04:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: ja som za hybridy

              hod jsem odkaz ze znecisteni dieselu zabilo 5 tisic lidi,ne naky odhady. Eko propaganda funguje.Predem dekuji
              • 11 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 15.02.  08:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja som za hybridy

                Neděkuj = takovou blbost ti nehodim = ale zakřečování se ve svý pozici a odmítání celkem dostupnejch faktů = to je normální = zdravim Karla >:-[]

                Nejsou to žádný tajný data = těch cca 5 a 6 tisíc mrtvolek ročně = tak to prostě je :-)

                Jinak viz pargi dnes 06.53 ;-)

          • 11 Reagovat !

            foto pargi

            pargi 15.02.  06:53

            « Re: Re: Re: Re: ja som za hybridy

            Chlast, kouření, stres v práci...za to si ovšem může každý nepřeživší sám. Za blbý vzduch, který někoho zabije, můžeš ty.
      • 01 Reagovat !

        foto Ada-je-zase-tady

        Ada je zase tady 16.02.  09:58

        « Re: Re: ja som za hybridy

        já si rovněž koupím další a další diesel :yes: Nesnáším ten hnusnej smrad z benzínových křápů a vím, že oteplování z důvodu nadměrné produkce CO2 z benzínových motorů může tuhle civilizaci zabít. Každý ekologicky myslící člověk si kupuje auto s dieselem, protože to je nejmenší zlo z těch různých variant pohonů, které jsou dostupné. No a navíc se ještě s dieselem mnohem lépe jezdí než s cukavým zážehovým motorem! :-)
        • 00 Reagovat !

          foto peterpan

          peterpan 20.03.  10:18

          « Re: Re: Re: ja som za hybridy

          Tak buď Ti z těch sazí, ke kterým sis v garáži čichnul hráblo nebo jen provokuješ. Bych Tě přivázal za výfuk TDI a teď z hluboka dýchej ty ekologu! CO2 má logicky benzín víc když má vyšší spotřebu. S dieselem se jezdí nejlíp za studena že, to jedeš jako posránek aby ti neselhalo turbo :-)
  • 20 Reagovat !

    foto Petr07

    Petr07 14.02.  18:11

    Porovnání?

    Jen reakce na článek:
    Cruze 2017: 52 MPG on the highway u manuálu. V automatu je to: 47 MPG.
    Prius: 50MPG HWY s automatem.
    Ostatní nekomentuju.

    Jinak to je ale v případě emisí, kde škodlivé emise jsou u naftového motoru mnohem větší než u benzínu.
    Další věc je, že Prius potřebuje baterky...... .
    Cruze je o nějakejch 3 000 USD levnější. Výbavu jsem neporovnával.

    K elektřině:
    Podle Evropské sítě provozovatelů přenosových soustav elektřiny se v roce 2014 řadilo objemem exportované elektrické energie (22 TWh) na třetí místo v Evropě za Francii a Německo.
    Pravidelně se zařazujeme mezi deset největších vývozců elektřiny na světě v absolutních číslech, tedy bez přepočtu na obyvatele.
    Vše bez přepočtu na velikost České republiky (obyvatele).
    Jaderné elektrárny vyrobily v roce 2015 cca 26TWh. Uhelné 44TWh.

    Tesla S má spostřebu 250 Wh/km. Jen na temelín by najela 104 000 000 000km.
    Aut máme cca 5 000 000ks.
    V případ kdyby všechna auta byla elektrická a měla spotřebu jako Tesla S tak by na jedno auto připadlo 20 800km a byla by energie z jaderných elektráren využita.
    Rychlej orientační výpočet, tak snad jsem to spočítal dobře.

    Tesla Model S P85+ Výkon 310 kW/420HP, hmotnost 2145 kg, zrychlení z 0 na 100 km/h papírově za 4 vteřiny, max. rychlost 217 km/h.
    • 22 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 14.02.  18:56

      « Porovnání?

      A pak dojedu k plnící stanici, kde přede mnou stojí 4 elektrické plečky ke každému šlauchu, každá tam stráví čas přes hodinu. Tedy cesta Ostrava - Praha bude trvat kolik hodin? ;-)

      Není to tak jednoduchý výpočet, jak píšeš, neboť energie se nedá skladovat. Nehledě na to, co s baterkama a jaderným dopadem. Největší problém jsou pak elektrické sítě a rychle rostoucí cena lithia.
      • 00 Reagovat !

        foto holden2

        holden2 14.02.  20:05

        « Porovnání?

        tak jed pendolinem
      • 10 Reagovat !

        foto Petr07

        Petr07 14.02.  20:32

        « Re: Porovnání?

        Rozhodně to není tak jednoduché. To byl výpočet zfouknutej za 5 minut. Nepočítal jsem, že nabíjení nemá 100% účinnost, není možné el. energii skladovat, atd... .
        Pro hrubou orientaci asi OK.
        Překvapilo mne, že 5 miliónů TESLA S aut by mohlo na naše jaderné elektrárny najezdit 20 800km ročně.
    • 20 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 14.02.  20:11

      « Re: Porovnání?

      Ještě že více jak 60% energie jde u nás (a nejen u nás) z uhlí, že? >:-[] >:-[]
      • 11 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 15.02.  08:14

        « Re: Porovnání?

        No a někde už jen 30% a dál klesá = myslíš že u nás i ve světě bude podíl uhlí růst nebo třeba..? Mysli = to dáš :yes: :-)
  • 93 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 14.02.  18:22

    No...

    Naštěstí už jen pár milovníků dieselů z posledních křečí kope, ale je to marný... :-)

    Vždycky si vzpomenu na kamaráda, jak se chlubil, že jeho naftová oktávka má stejnou spotřebu jako můj Prius. Jo, a na konci roku ho stál servis přes třicet tisíc. Tomu se říká úspora. U osmi Priusů jsem zatím měnil jen olej a 3 žárovky... ;-)
    • 25 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 14.02.  18:59

      « Re: No...

      Děláš si legraci? Asi ne... pokud jezdíš ve voze, co vypadá jako Prius. Kolik se prodá u nás hybridů a kolik dieselů? A ve světě? Takže, co se evidentně nechytlo....hybridy a tedy zůstávají i po letech okrajovou alternativou.
      • 52 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 14.02.  19:28

        « Re: Re: No...

        A proto nyní skoro všechny velké automobilky zvažují, že diesely vymění právě za hybridy. A to vše jen díky tomu, že toyota v této technologii prošlapala za 20 let ostatním cestu.
        • 34 Reagovat !

          foto hittman

          hittman 14.02.  20:06

          « Re: Re: Re: No...

          Bohužel jen díky tomu, že je k tomu nutí stupidní EU legislativa, nic víc za tím není.
          • 41 Reagovat !

            foto pargi

            pargi 15.02.  06:59

            « Re: Re: Re: Re: No...

            Já jsem naopak rád, že po letech stupidní podpory dieslů se karta obrací.
          • 51 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 15.02.  07:55

            « Re: Re: Re: Re: No...

            Toyota začínala v době, kdy je legislativa vůbec nepodporovala, nebo nebyla.
      • 51 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 14.02.  19:42

        « Re: Re: No...

        podle vseho procentualne prodeje hybridu v EU rostou o zhruba 30% rocne, tedy o mnoho vyce nez diesely, takze co se jak neuchytilo? prvni hybrid se zacal prodavat pred 20 lety a z toho asi 12-15 let vpodstate jen od jedne "znacky" s ne prilis "pohlednym" a reklativne drahym modelem, takze pokud ma dnes na Evropskem trhu v prodeji novych aut hybrid podil zhruba 3.5% tak je to dost uspech a urcite ne neuchyceni

        podobne nesmysly jako ty by mohli psat treba v Japonsku, USA nebo Jizni Americe kde jezdi problizne jen 1-3% aut s diesely, takze tamni diskuteri by mohli podle tve metodiky napsat ze diesel se evidentne nechytnul >:D
        • 14 Reagovat !

          foto hittman

          hittman 14.02.  20:08

          « Re: Re: No...

          Když prodám 2 exoty místo jednoho, je to taky posun prodeje o 50%. Srovnáváš nesrovnatelné. Porovnej počet dieselových aut a počet hybridů a uvidíme.
          • 11 Reagovat !

            foto SamanAR

            SamanAR 15.02.  09:44

            « Re: Re: Re: No...

            podle statistik i v EU zacinaji na ukor dieselu posilovat benzinove motorizace, a nejvetsi procentualni zmeny maji hybridy a elektromobily, ano z malych cisel, ale uplne stejne to pred 25-30 lety meli diesely kdys se zacinali prosazovat v osobni doprave ;-)

            mimochodem o spropagovani dieselu v Evrope se nejvic postara koncern VW, ten koncern ktery v minulich letech zacina obrazet smerem k elektromobilite, co myslis ze se stane az podobnou reklamni masirku jakou pousteli pro podporu dieselu spusti ohledne elektromobilu? no jasne ze ti co je nezajima co je pod haubnou a ze jich je vetsina proste pujdou za silou markjetingu ;-)
    • 23 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 14.02.  19:27

      « Re: No...

      :yes:
    • 24 Reagovat !

      foto hittman

      hittman 14.02.  20:10

      « Re: No...

      Jiný má za život 8 škodovek a taky vyměnil třeba jen žárovky, nevím, co tím chtěl básník říci? Že máš štěstí na dobré kusy?
      • 32 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 14.02.  20:13

        « Re: Re: No...

      • 14 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 14.02.  20:17

        « Re: Re: No...

        Tipuju, že tím chtěl říct, že jezdí (zcela objektivně!) mimořádně spolehlivým modelem auta, a proto mu nevadí, jak to auto vypadá a jak jezdí. Jeho volba. A asi aby tuto volbu obhájil, musí tu plácat cosi o křeči.
        • 34 Reagovat !

          foto hittman

          hittman 14.02.  20:23

          « Re: Re: Re: No...

          Taky jsem zažil spolehlivá a nespolehlivá auta od různých značek a vědu z toho nedělám.
  • 05 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 14.02.  18:40

    WTF autore?

    Povíte mi, jak jste došel k závěru, že v americe objevili ameriku?
    Celý tento zcela zbytečný článek jsem dvakrát důkladně přečetl, a nepochopil jsem, v čem spočívá v objevení ameriky, pokud si tedy pod tímto úslovím nepředstavujeme oba něco úplně jiného.
    Budu nesmírně vděčný za odpověď! :-)
  • 36 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 14.02.  19:46

    Smích

    Směju se dieselovým křečím... strašně moc. Ta absurdita obhajoby umírajících dieselů je neskutečná...
    • 35 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 14.02.  19:57

      « Re: Smích

      Kdyby ses svezl v pořádné "dieselové křeči" v pořádném autě, zjistil bys, že jsi k smíchu sám.
      • 34 Reagovat !

        foto hittman

        hittman 14.02.  20:04

        « Re: Re: Smích

        "Sluníčkářům" toho moc vysvětlit nelze ...
      • 42 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 14.02.  20:09

        « Re: Re: Smích

        Kolega má na C5 2.2 HDI najeto skoro 200 t. km = furt je to docela příjemný auto. Poslední diesel s kterym sem jel bylo ML 350 BlueTEC = neni to špatný auto. I tak musim říct: Ta absurdita obhajoby umírajících dieslů je neskutečná ;-)
        • 25 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 14.02.  20:15

          « Re: Re: Re: Smích

          Já vím, že musíš. I kdybys nechtěl. Takovej seš ty. Tak buď dál svůj.
          • 32 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 14.02.  20:17

            « Re: Re: Re: Re: Smích

            Já nevim cos zase vymyslel = řekneš? ;-)

            Budu = ty určitě taky ne? :-)

            Hele vážně: Vysvětlíš co tim myslíš? >:D
            • 15 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 14.02.  20:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Smích

              Hele, tak jo, co bych kamarádovi nevysvětli.
              Myslel jsem tím, žes vždycky byl [odkaz]
              • 42 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 14.02.  20:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smích

                Takže ani tobě to zatim nedošlo nebo se jen nechceš smířit s realitou = a kopeš kolem sebe? >:-[]
                • 15 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 14.02.  20:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smích

                  Co je realita, papoušku? Kolik lidí zabila tvoje Kylie se svým "brumlou"?
                  Já nikoho nezabíjím a zatím ještě pořád se můžu prndům o konci dieselů smát.
                  Takových proroctví už tu bylo.
                  • 21 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 14.02.  20:32

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smích

                    V čem z toho vidíš proroctví? >:-[]

                    Konkrétně prosím ;-)

                    Když já sem [odkaz] jakej pták si ty? >:D
              • 14 Reagovat !

                foto hittman

                hittman 14.02.  20:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smích

                Já bych počkal, až proleze základní školu, pak s ním bude lepší řeč .... ;-)
                • 04 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 14.02.  20:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smích

                  To nevím, [odkaz]
                • 21 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 14.02.  20:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smích

                  Musíš uznat že na nedodělanou základní školu mám slušný znalosti ;-)

                  Tuhle sme tu s CommonUserem probírali postgraduální ekonomii = že ses nepřidal >:-[]
                  • 15 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 14.02.  20:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smích

                    Jo, to musím uznat i já- na nedodělanou základku slušný. Na dospělýho člověka ale dost bída, hlavně v interpretaci vyčteného, tam je to zoufalý.
                    • 21 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 14.02.  20:46

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smích

                      Nojo často docházíme k výrazně jinejm závěrum = i opačnejm = neměli bysme se zase o něco vsadit? ;-)
                      • 14 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 14.02.  20:50

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smích

                        K opačným závěrům než ty dochází většina inteligentních diskutujících tady. A velmi často i ti, jejichž názory se oháníš, tvrdí opak toho, co ty. Ale když pánbů dá i motyka vystřelí a i ty občas náhodně plácneš něco normálního.
                        • 21 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 14.02.  20:54

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smích

                          Jj chce to se zase vsadit :-)
                          • 14 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 14.02.  20:56

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smích

                            Běž si psát domácí úkoly, ať nemáš zítra průšvih a zaracha. :-)
                            • 21 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 14.02.  20:59

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smích

                              Víš že domácí úkoly sou mimo česko docela výjímka? Je to náš výplod a pěkně blbej! >:D
        • 24 Reagovat !

          foto hittman

          hittman 14.02.  20:24

          « Re: Re: Re: Smích

          Kdes to četl, že diesel vymírá? U Bursíka? :-(
          • 32 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 14.02.  20:26

            « Re: Re: Re: Re: Smích

            Bursík for prezident >:-[]

            [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
            • 23 Reagovat !

              foto Lojza11

              Lojza11 15.02.  04:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Smích

              jo tak kdyz to pisi odbornici z banky USB, tak to bude asi pravda :no: Tato banka dostava jednu pokutu za druhou v miliardach dolaru a vy tomu verite?Nestiti se manipulovat se sazbou LIBOR, pere spinave penize, podili se na fin. podvodech to vas lituji. Jejich informace ma hodnotu absolutni nuly
              • 11 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 15.02.  08:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smích

                A dál? :-)

                Další odkazy? ;-)

                Další odborníci? >:-[]

                Je to spiknutí = proti Lojzum >:D
                • 10 Reagovat !

                  foto Lojza11

                  Lojza11 15.02.  13:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smích

                  spiknuti -nespiknuti s temadla podobnyma radoby manazerama bank chodim obcas na pivo, tak vim jak se chovaji. |Zamestnanci co musi soupat nohama,aby splatili hypo kdyz videli dum sveho sefa. Tak se mu musi prizpusobit, byt inn a koupit jeste vetsi byt nebo dum,aby byl hrdina v zamestnani. A potom kdyz se poradne opijem, tak mi reknou, ze jediny ceho se boji,aby neprisli o takto dobre placenou praci, protoze jinou by tezce hledali kdyz pred sebou tahnou hypo 10mega. Chtel jsem tim rici, ze tito lide napisi cokoliv co je po nich pozadovano, je jim to vcelku jedno, cest vyjimkam.A temito lidmi se fakt neridim, mam svuj rozum. PS. drive jsem mezi ne take patril. :-)
          • 62 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 14.02.  21:17

            « Re: Re: Re: Re: Smích

            Diesel je mrtvá technologie a od vývoje nových dieslů upouští jedna automobilka za druhou >:D >:D
            • 27 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 14.02.  21:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Smích

              Aktuálně třeba MB, viď, trumbero.
              • 11 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 15.02.  15:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Smích

                Diesly budou trumbero, ale v autěch od cca 500-900 tis nahoru. Zatím se přesně neví odkdy se to vyplatí. Pro levnější vozy je to mrtvé.
      • 21 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 15.02.  08:34

        « Re: Re: Smích

        Karlíku, a to by mě jako mělo přesvědčit? A čím, řekni mi?
        Ne, nevěřím, že řekneš... protože nemáš co. Jen jsi plácl blbost.
        • 12 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 15.02.  18:44

          « Re: Re: Re: Smích

          Nemýlím-li se, jezdíš v Dacii. Kdyby ses svezl v pořádným autě s pořádným motorem, možná bys pochopil co na něm někdo může vidět. Ale jen možná, Míšo.
  • 04 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 14.02.  21:00

    Děkuji

    autorovi článku (nebo jen titulku?), že opravil tu idiocii v názvu článku. Sleeper nebo Machala? K smíchu nebo k pláči?
  • 20 Reagovat !

    foto martin-tuky

    martin.tuky 15.02.  01:46

    nazor

    Najskor sa priznam, ze nie som uplne nestranny ohladne tohoto clanku. Jednak pracujem pre tu firmu a tiez sa velka cast kalibracie SCR robi u nas v budove.

    Rad by som pripomenul par faktov:
    1. splnenie NOx limitov v USA za kazdych klimatickych pomerov nie je jednoduche (staci prelustrovat internet a ked automobilka nepodvadza, casto ma co robit aby vsetko a vzdy fungovalo ako ma)
    2. nezabudajte na nakupnu cenu toho auta. Vacsina firiem neponuka diesle v autach ked nestoja aspon 2x tolko.
    3. limity na priemernu spotrebu co sa nemera cez krystalovu gulu ako v EU treba splnit a BEV a PHEV nevyhovuju ludom co dochadzaju na dlhe vzdialenosti. Cruze diesel alternativou k Malibu hybrid v mensom baleni pre ludi co chcu manual, hatchback a mechanicku rucnu brzdu
    4. 1.6tdi s 9at (nie ZF) pohana aj Equinox (nieco ako Tiguan). Je to jedine auto v kategorii co ponuka tak vysoku uzitkovu hodnotu pri nizkej spotrebe

    Mimochodom, je zaujimave ako su prezentovane napr. novinky v automobilizme v roznych kutoch sveta. VAG vzdy zaplni stranky vsetkych novin v CZ a SR, casto uplne banalnymi vecami. A. noviny zase neodolaju muscle cars a test "praktickeho auta" by namichnul kazdeho stredoeuropskeho chalupara.

    Pekny den
  • 11 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 15.02.  09:08

    Já bych to nechal na lidech, diesly ať plní euro 6 i v reálu

    takže DPF a močovina. Do Fabie už to bude možná drahá technologie, ale do velkého SUV to bude jasná volba.
  • 11 Reagovat !

    foto Londonbridge

    Londonbridge 15.02.  09:54

    Green cars

    Pozrite si posledne vydanie GT na Amazone tam vytiahli nove BMW elektromobil a dali si dlhsiu trasu porovnavali dojazd atd. s Golfom Gti celkom zabavne...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Lyžařská sezóna startuje: 9 rad, jak na kopci zaválet

Lyžařská sezóna startuje: 9 rad, jak na kopci zaválet

Mnohá lyžařská střediska už otevřela, sezona se rozběhla. Pokud zrovna uvažujete, jak vybavit na lyže nejen sebe…

Policie žádá novou Sněmovnu o vydání Babiše a Faltýnka. Kvůli Čapímu hnízdu

Policie žádá novou Sněmovnu o vydání Babiše a…

Policie v úterý zaslala do Sněmovny novou žádost o vydání předsedy hnutí ANO Andreje Babiše a místopředsedy…

 

iSport.cz

Problém pro Herthu. Darida musí na operaci, letos už hrát nebude

Problém pro Herthu. Darida musí na operaci, letos už…

Záložník Herthy Berlín a české reprezentace Vladimír Darida musí na operaci zraněného kolena a už si v letošním…

Slzy pro Novotnou. Nemám slov, řekla Navrátilová. Děkuji, Jani, píše Kvitová

Slzy pro Novotnou. Nemám slov, řekla Navrátilová.…

Obrovský šok. Zpráva o smrti české tenisové legendy Jany Novotné (†49) zarmoutila celý svět. Hráčka s…

 

Reflex.cz

Policie znovu požádala Sněmovnu o vydání Babiše a Faltýnka kvůli Čapímu hnízdu

Policie znovu požádala Sněmovnu o vydání Babiše a…

Policie dnes podle informací ČTK zaslala do Sněmovny novou žádost o vydání předsedy hnutí ANO Andreje Babiše a…

Czech Press Photo: Od králičích dostihů až k svatbě jako řemen, tedy vlastně na řemenu

Czech Press Photo: Od králičích dostihů až k svatbě…

V kategorii lifestyle byly nominováni fotografové někdy za velmi netradiční náměty. Těmi jsou třeba králičí…