Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

V Audi TT je trocha Octavie Scout. Dostalo diesel se čtyřkolkou

Jan Mička
Diskuze (47)
Dvoulitrový turbodiesel je u Audi TT klasika, stejně jako pohon všech kol quattro. Dejte tyto prvky dohromady a dostanete zcela novou verzi nabídky.

Pokud jste si u nás dosud chtěli koupit standardní provedení Audi TT a požadovali také pohon všech kol, nezbylo než sáhnout po motoru 2.0 TFSI/169 kW párovaném s dvouspojkovou převodovkou s tronic. Pohon všech kol k atraktivnímu kupé a roadsteru patří, vždyť v celosvětovém měřítku zastává přibližně poloviční prodejní podíl, a v budoucnu by to mohlo být ještě o něco více. V nabídce se totiž objevuje nová verze kombinující pohon všech kol a turbodiesel.

Není náhodou, že jde o motor 2.0 TDI/135 kW párovaný výhradně s dvouspojkovou převodovkou – v rámci koncernu Volkswagen toto spojení najdete třeba v octaviích Scout a RS 4x4 nebo golfech Alltrack a GTD, v podstatě jde tedy o sázku na jistou z hlediska spotřeby, síly a v neposlední řadě také gripu. Akčním členem je samozřejmě mezinápravová spojka Haldex páté generace aktivně rozdělující hnací síly mezi přední a zadní nápravou.

Maximální točivý moment 380 N.m máte k dispozici v rozmezí 1750-3250 otáček, naladění je tedy stejné jako u Škody Octavia RS 4x4. Kupé zrychlí na stovku za 6,7 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 234 km/h, roadster je o tři desetiny sekundy a 4 km/h pomalejší. Kombinovaná spotřeba se pohybuje od 5,2 do 5,4 l/100 km.

Audi už zveřejnilo také ceny nové verze modelu TT. Kupé v Německu začíná na částce 41.250 eur (asi 1.115.000 Kč), roadster je o 2400 eur dražší (v přepočtu stojí asi 1.180.000 Kč). Vůz se k zákazníkům dostane z kraje příštího roku.

Jan Mička
Diskuze (47)
9. 12. 2016 11:10
Re: brrr...
bohužel ano.tohle auto má špatnou reputci,nejprve mu udělal velkou reklamu L.Maršeš(gay) a pak v něm jel neznámější homosexuální pár na světe na svatbu...
8. 12. 2016 23:05
Re: wtf?
Není to prvně, kdy autor zjevně nemá takový rozhled, jaký by měl mít (respektive je příliš líný na nějaké hledání a sběr podkladů).
8. 12. 2016 23:04
Re: brrr...
Pokud by však ČR dostala pokutu (za to, že nekonala, jak měla), VW to platit nebude, zaplatí to ti, kdo ČR přispívají do rozpočtu.
Avatar - _Karel_
8. 12. 2016 22:38
Re: vw v krizi
Nehledě na to, že kadeřník je v této souvislosti totéž, co gay.
Avatar - beibej
8. 12. 2016 22:37
Re: wtf?
Ani ten není stejnej. RR ho má o trochu horší. >:D