Díky za zajímavý článek. Příště byste mohli čtenářům přiblížit haptiku, kontakt mezi člověkem a materiálem nacházejícím se v autě. Myslím, že by to bylo zajímavé, protože třeba nový rapid mi přišel naprosto antihaptický.
Ono ale v té tiskové zprávě Seatu se píše nejen o "čichačích", ale také i o oddělení haptiky. Nechápu, proč to v článku chybí, nebo to chtějí uveřejňovat po částech? :-O
Že se této oblasti Seat tak intenzivně věnuje je jen a jen dobře a ostatní by si z něj měli vzít příklad. Však také nové Seaty uvnitř opravdu příjemně voní. Absolutně nejsmradlavější auto, ve kterém jsem kdy jel byla indická Tata Telcoline (příšený pick-up), na druhé místo bych dal Ladu řady 110, pak Kalinu a z renomovaných značek bylo dost otřesné Mitsubishi ASX. Nedovedu si představit, že bych v něm třeba vozil své děti, přitom jinak je mi to auto sympatické... ;-\
by mě zajímalo, co tam ta Lopézová, když do toho auta s kolegy naleze ve skutečnosti s nima dělá, jelikož, ať jsem zkoušel lézt do nových Ibiz, Leonů, Toled, tak mi to rozhodně příjemné pocity nenavozovalo, obzvláště u toho Leona 8-s a moje Ibiza po 5 letech taktéž, většinou z toho bolí palice 8-s
Souhlasím, s kolegou jsem často jezdil jeho v té době novým (2013) Leonem Reference a byl to opravdu strašný smrad, který bych přirovnal ke spáleném plastu. Sám na to nadával, v chladu to nebylo tolik cítit, ve vedru to bylo nechutné. Můžu to přímo srovnat s Golfem a možná to mám zkreslené tím že jde o "mojí garáž", ale tam je to v pohodě. Onen kolega mi to potvrdil také. Ale je fakt, že Golfa znám nového v zimě...