Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: V Číně se v roce 2009 prodalo 13,5 milionu vozů

Čínský automobilový trh dokázal v loňském roce růst o 44 % a stal se tak největším trhem s novými automobily na světě. Čínskému trhu vévodila automobilová skupina SAIC Motor, která má v Číně společné podniky s koncerny Volkswagen a General Motors.
Zpět na článek
10. 1. 2010 08:23
10. 1. 2010 19:45
neregistrovaný "RayBan"
11. 1. 2010 09:44
9. 1. 2010 22:28
A co z toho plyne?
Pokud prodeje nových aut v Číně a zdá se i Indii porostou tímto tempem, nevěští to pro nás nic dobrého. Cena ropy na volném trhu drasticky poroste a ropa se vyčerpá dřív než se předpokládalo. Když se k tomu připočítá hrozivé zdanění PHM v EU, za pár let budou mít na benzín jen ti bohatší. Z tohoto pohledu se jeví jako skvělý tah akce USA v Iráku, asi amíci dávno předpokládali tento vývoj a aby si udrželi přijatelné ceny paliv, pojistili si ohromné ropné zdoje Iráku. EU bohužel jen vyhazuje peníze na bezcenných akcích jako je třeba plynovod Nabucco a na budoucnost moc nemyslí...
Rozbalit vlákno
1
10. 1. 2010 13:36
Re: A co z toho plyne?
proto se zbytek sveta pomalinku snazi na rope pouzivane k pohonu ustupovat, hybridy , fullhybridy a EV-hybridy jsou tim zacatkem, k plne elektrickym autum kde bude k pohonu slouzit nejen baterie jako u Leafu, ale i treba solarni strecha se behem par let taky dostanem, vubec bych se nedivil kdyby behem dalisch treba 10 let nejaka automobilka predstavila ciste elektricke auto velikosti treba stredni tridy s dojezdem prez 1000km

zaroven je taky dobre se dobudoucna osamostatnovat co se elektricke energie tyce, momentalne sice drahej spas, ale kdyz se to kombinuje vitr/solar, tak se to da, vetrne elektrarny pro rodinne domy as tak drahe nejsou a vykon maji rekneme solidni

rekneme takovej zaklad s 100-150kWh za mesic stoji okolo 80 tisic korun a na provoz respektive dobijeni auta jako Volt by to denne do vzdalenosti rekneme 50-80km ve vetsine oblasti CR bezproblemu stacilo, pritom 80 tisic je dnes zanedbatelna cena a casti ji u nekterych znacek zaplati zajemce jako rozdil v cene u dieselu oproti benzinaku :-)

pokud se v pristich par letech kuprikladu snizi cena a zvetsi vyteznost u energy balu, tedy vetrne elektrarne vhodne i do mest na strechy panelaku, tak by mohlo byt dosazeno v pristich desetiletich i uplne nezavislosti spousty obci na verejne elektricke siti :-)
10. 1. 2010 08:23
v CZ
V CZ se prodá na obyvatele 2x tolik aut, až Čína dosáhne naší slabé kupní síly, což imo nebude trvat závratně dlouho, prodá se tam 27m aut - nepřesstavitelné. A megacruserův příspěvek pochopí i ti nejzaslepenější.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "RayBan"
10. 1. 2010 19:45
Re: v CZ
A pohádku o zlých teroristech, co shodili v NY dva paneláky konečně pochopí i ti největší naivkové ...