Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: V ČR letos přibude 40 km dálnic, D3 se protáhne až do Veselí

Nejdelší nově otevřený úsek dálnice bude měřit 24 kilometrů, ulehčí primárně řidičům jedoucím na jih Čech.
Zpět na článek
4. 1. 2013 13:02
4. 1. 2013 20:02
12. 4. 2013 10:41
4. 1. 2013 10:00
Blízká perspektiva výstavby dálniční sítě, či potřebných obc
:-(
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Righ
4. 1. 2013 13:21
Re: Blízká perspektiva výstavby dálniční sítě, či potřebných
To si delas srandu, ne? V poslednich letech se nalilo do dalnic na Morave penez vic nez dost. Mam na mysli predevsim celou D47, dnesni D1, bez ktery bychom se klidne obesli - vsak po ni taky skoro nikdo nejezdi. Na Morave se pritom stavi dal - letos byl zprovoznen usek R48 Rychaltice - FM (cimz se stala cela R48 ctyrpruhovou - s vyjimkou toho zakletyho obchvatu FM) a prihranicni usek D1. Uz pristi rok pritom s nejvetsi pravdepodobnosti zacne s dostavbou D1 kolem Prerova - nejdriv do Lipnika a rok na to i stavba Rikovice - Prerov. Dal se bude pokracovat se stavbou I/11 na Opavu (vim, vlece se to), vcetne prodlouzene Rudne v Ostrave. Kdyz uz jsme u ty Ostravy, ta letos dostala dalsi etapu prodlouzene Mistecke (samozrejme za statni prachy). Pristi rok se taky definitivne dokonci ctyrpruhove napojeni Zlina pres I/49 na R55 u Otrokovic apod.

Nechci tim rozhodne rict, ze stav silnic a dalnic by byl na Morave idealni, nicmene stav a rozvoj silnicni site zde neni relativne horsi, nez jinde v republice.
4. 1. 2013 17:15
Re: Blízká perspektiva výstavby dálniční sítě, či potřebných
přesně tak :yes:
Avatar - petrumr
4. 1. 2013 18:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 1. 2013 21:22
Re: Blízká perspektiva výstavby dálniční sítě, či potřebných
?
4. 1. 2013 19:07
Re: Blízká perspektiva výstavby dálniční sítě, či potřebných
Bohužel si srandu v této věci nedělám. Je pravdou, že konečně, po trapných průtazích do Ostravy něco vede, ale To něco zas až tak za moc nestojí. Doufám, že se TO v Ostravě nějak brzy opraví.
V ostatních úsecích, rovněž nic moc. Je třeba se naučit"radovat z mála" a tady to vidím už na umění "radovat se z neúspěchů". Jen tak dál...
Osobně si myslím, že by se D1 odlehčilo vybudováním Horního tahu z Hradce Kr. na Ostravu. Z ostatních kraj. měst jsem v Praze neúměrně dříve, než z Ostravy. Hlavně, že si umíme vše zdůvodnit. Pro info - nebydlím v Ostravě, ale s tímto krajem cítím a bez, nejen kvalitních pozemních komunikacích, to bude stále jen výspa ČR a její špinavá "dojná kráva"...
4. 1. 2013 23:22
Re: Blízká perspektiva výstavby dálniční sítě, či potřebných
sorry, ale tohle je proste blbost. z ostatnich mest si v praze driv, protoze je Ostrava nejdal. Je treba si umedomit, ze z Prahy vede dalnice do Ostravy az skoro do centra. Ja naopak spojeni ostravy povazuju na naprosto idealni. Co jde vylepsit na tehle trase? Nic.
Avatar - Righ
4. 1. 2013 23:53
Re: Blízká perspektiva výstavby dálniční sítě, či potřebných
Do Ostravy se klidne mohlo jezdit via R46 + R35 + R48 (tedy pres Olomouc, Lipnik a Pribor), stacilo by prislusny dalnice rozsirit a opravit povrch. Stejne tak do Zlina by stacil z Vyskova stridavy tripruh s obchvaty, D1 za Vyskovem vypada jak z nejakyho postapokalyptickyho filmu. Misto toho se postavila fungl nova D47 za 58 miliard, ktera ma smesny intenzity a navic se nam zacala par let po dostavbe rozpadat. Kdyz k cene D47 pripoctu cenu useku D1 Vyskov - Lipnik (vcetne dvou zatim nepostavenych useku kolem Prerova), dostaneme se odhadem ke 100 miliardam...

Misto toho se mela predevsim uz davno opravit D1, postavit dalsi klicovy casti prazskyho okruhu, postavit D3 a R35... A nebo, kdyz jsme u ty Moravy, postavit obchvat FM, kterej je pro region desetkrat dulezitejsi nez nepouzivana D47. Ze je to pritom z Ostravy do Prahy ze vsech krajskych mest nejdal, to je pri pohledu do mapy skutecne nanejvys sokujici zjisteni. >:-[]
Avatar - aproximus
5. 1. 2013 21:43
Re: Blízká perspektiva výstavby dálniční sítě, či potřebných
když to vemu kolem a kolem, krom d3, v podstatě souhlas. hlavně nechápu proč fungl nová d1 za vyškovem, proč se za ty prachy nepředělal a nerozšířil současný tah na olomouc přes prostějov.
Avatar - aproximus
4. 1. 2013 20:23
Re: Blízká perspektiva výstavby dálniční sítě, či potřebných
jo, zato, že v (sev. a jižních) čechách se stavějí rychlostní komunikace od nikud nikam, mezi poli, to je košer :yes: dopravní infrastruktura na moravě by měla být prioritní (tah na víděň, obchvat FM a přerova, r43, tolik potřebný tah na slovensko). v čechách už jsou všechny důležité trasy vesměs hotové (krom r35; d3 opravdu nepovažuji za významnou a důležitou), navíc se teď začíná s rekonstrukcí d1. no a když už jsme u těch pár metrů prodloužené místecké za státní prachy, co na to pražský okruh...
Avatar - MarTin1
4. 1. 2013 23:02
Re: Blízká perspektiva výstavby dálniční sítě, či potřebných
D3 nedůležitá?? Kolego ta dálnice hned po R35 chybí asi nejvíce... si to někdy zkus jet v období prázdnin, kdy se národ stěhuje přes rakousko dolů. Asi takhle, pokud D3 udělají tak němci/poláci budou jezdit komplet přes nás, takhle nás raději objíždějí přes Německo. Jinak mě osobně pokud chci jet lyžovat tak se mi časově x krát vyplatí jet delší trasu přes Německo než se s....t přes ČB nebo písek... dolů.
Avatar - Righ
5. 1. 2013 00:29
Re: Blízká perspektiva výstavby dálniční sítě, či potřebných
Rychlostni komunikace odnikud nikam? Jestli narazis na nektery useky R6 a R7, pak s tebou souhlasim, tam bych v soucasny situaci stavu rozvoje dalnicni site a statni pokladny neposlal ani korunu. V techto pripadech se ovsem jedna ve srovnani s moravskou casti D1 relativne o drobne, tedy krome vystavby useku R6 KV - Cheb, ktera je ale jeste realtivne smysluplna, protoze spojuje huste osidleny uzemi kraje vcetne 3 nejvetsich krajskych mest. Vubec nevim, co ale myslis temi dalnicemi v severnich a jiznich Cechach? Ma ale vubec cenu bavit se o dalnicich s nekym, kdo takovou D3 "opravdu nepovazuje za vyznamnou a dulezitou"? Jak te to vlastne napadlo?

Jinak tah na Viden ma Morava (potazmo cela CR) uplne ok a intenzitam plne odpovida, problem je spis na rakousky strane, ktera nastesti postupuje s vystavbou dalnice k Poysdorfu pomerne rychle. U nas by k idealnimu stavu stacil poradny obchvat Mikulova. Obchvat FM - ano, to je ostuda, ten mel byt uz davno. R43? Ta staci jak je po Kurim, dal uz jsou intenzity tak maly, ze rozhodne neopravnujou ke stavbe dalnice. No a vyznamnym tahem na Slovensko je D2, luxus v podobe R49 a podobnych si budeme moct racionalne dovolit tak za 20 let.

Jinak s tim Prazskym okruhem miris uplne vedle, to je dalnicni obchvat mesta a proto jde z penez RSD uplne logicky. Mistecka je mestsky dalnicni privadec, neco jako jsou prazsky radialy, ktery si Praha plati ze svyho. Na stavbu mestsky infrastruktury za statni prachy jsou experti ale predevsim v Brne s jejich Dobrovskeho tunely, nejdrazsi to stavbou dalnice v prepoctu na kilometr v historii a mimochodem dalsi vyznamnou moravskou stavbou, ktera se loni zprovoznila. To by byla sranda, kdyby chtela Praha po statu proplatit Blanku, co? :-!
Avatar - aproximus
5. 1. 2013 21:17
Re: Blízká perspektiva výstavby dálniční sítě, či potřebných
je to jednoduché, jižní čechy jsou ne příliš hospodářsky výkonným, málo zalidněným krajem, nechápu tudíž, proč by tam měla vést dálnice. aby mohli pražáci a lidi ze severu jezdit pohodlně na hory? na to by bohatě stačila rychlostní komunikace něco jako r10 např.
nevím jaká krajská města máš u r6 na mysli a jakou hustě osídlenou oblast karlovarska - tříokresového kraje s otazníkem, který neměl vůbec vzniknout, když ti vadí budování infrastruktury na moravě, která je nejhustěji osídlenou částí republiky.
ohledně r43 nemůžu prostě souhlasit - nevyhovuje. s tahem na slovensko, d2 je opět dobrá tak maximálně pro pražáky a pro někoho kdo jede na jih do blavy. ano měl jsem na mysli r49 - spojení střední moravy se slovenskem pořádnou cestou by mělo být prioritní. navíc nechápu proč si myslíš, že r49 si budeme moct dovolit tak za dvacet let, ale d3 si můžem dovolit snad hned.

v čem se shodnem je kritika d47, která opravdu nebyla moc promyšlená a za ty prachy se mohlo udělat mnohem více na stávajících tazích v msk.

ad brno; holt tunel je v česku téměř vždy "tunel" :-! ;-\

ad místecká; je mi jedno co je dálniční přivaděč nebo obchvat města, chtěl jsem poukázat spíš na rozsah. místecká opravdu není opravdu žádný obr projekt. jinak si nemyslím, že by měl být nějaký problém, kdyby měl blanku zatáhnout stát, prostě by se to započetlo. stát praze, jakožto obci, každoročně posílá miliardy v rámci rozpočtového určení daní, tak by se v tom nemalém balíčku jen odečetla částka za blanku :-!
4. 1. 2013 13:02
R35
Koukám páteřní dopravní tepna v podobě R35 stále nic.
Rozbalit vlákno
1
5. 1. 2013 00:25
Hlavně by se měli zaměřit na kvalitu,
přece jenom jezdit po čerstvě otevřené dálnici 60 km/h a ještě skákat na zvlnění metr vysoko, to je trochu moc. Hlavně když kilometr dálnice třeba i přes pole stojí miliardu, což je milion korun na každý délkový metr. Proč v okolních státech stojí kvalitnější dálnice podstatně míň? V této souvislosti mě napadají jen dvě slova: mafie a korupce...
Rozbalit vlákno
0
12. 4. 2013 10:41
PŘEROV
D1 má být hlavně v celku. Kdy bude trasa Říkovice-Přerov? ASI NIKDY >:-[]
Rozbalit vlákno
0