Tak oni chlapíci od áček dělají analýzu jo? >:D >:D A stále otravují lidi telefonáty o vykoupení auta a nechají si za to platit jako analýzu....tak dlouho jsem se nezasmál....
Takovyho srotu a jeste navic samy plecky. To je snad top 10 nejvetsich zmetku. Ale nakonec i tady je dost lidi co si kupujou olitany strepy a jeste si libujou a chlubej se tim, jak je to hrozne vyhodny.
Asi tak, Navíc když si třeba v těch áčkách koupím Golfa tak si u něj můžu dovolit vyšší výbavu než kdybych koupil nový holátko. 5ti letý auto je naprosto v pohodě. Už jsem jich několik tokových měl a asi u toho zůstanu.
Mě by hrozně zajímalo kdyby mi nějakej takovej mudrlant jako ty někdy vysvětlil kdy se z auta stane plečka a olítanej střep. Je to po půl, roce, 2 letech nebo je to na 50 tis km 100 tis km nebo kde se to vlastně láme? Já teda neznám nikoho z mýho okolí kdo si koupil olítanou plečku.
Průměrný věk aut 10 let s průměrným nájezdem 148 tis km >:D a teď tu o karkulce. Ne, nechci ačkám křivdit, je přeci jasné, že ty Octavie/Golfy/Passaty TDI víc jak 15 tis km za rok nenajezdí.
Áčkám křivdit nemusíte, protože to je jen suchá statistika z inzerátů. Když si projedu ty tisíce inzerátů třeba na Tipcars, tak medián udávaného nájezdu aut z roku 2005 je tam 167tkm. A těch z roku 2000 pak 182tkm ....
Přesně, na konkurenčním webu byl nedávno článek o hádání počtu KM u VAG ojetin - nikdo netipl 4letému Passatu přes 600 tis.
Mě stačilo, když jsem prodával P807 s 380 tis ( koupená s ověřenými 170t) a o 2-3 roky starší měli max 220-250 a interier na fotkách vypadal tak na jednou tolik, co ta má.
Ještě, že dnes většina automobilek vede i elektronickou servnisní knihu a není problém to zjistit + výpisy z STK, jen to chce chtít a trochu po tom pátrat - takhle jsem loni málem koupil 4 letou ojetinu, kdy se po zadání čísla STK protokolu a VINu ukázalo, že auto během půl roku přišlo o 60 tis km (+ to, co se za ten půl rok najelo).
Škoda, že se toto nedá snadno veřejně ověřit v rámci EU, ty možnosti jsou a mám je, ale už nejsou pro každého, pak by se ukázalo, že víc jak polovina ojetin je stočena než se udělá dovozová STK v CZ.
Ale tak člověk rád věří, že koupil 10 letého VW v TDI s 180 tis na tacho :-!
Jenže je tu drobný problém. První STK je až po 4 letech a do elektronické evidence servisu se zapíše to číslo, které je v té době na tacho. Takže pokud někdo chce cíleně od začátku km stahovat, tak si třeba zajede 2x do "garáže", a se stočeným tacho 1x za rok do autorizáku.
Ano, vím o lidech, co mají služebák a nebo i vlastní a vždy před servisem a nebo STK to trochu stočí, ale těch případů je méně. První STK je sice po 4 letech, ale 1. garanční prohlídka po 1. roce a pak každý rok a u el. servisní knihy to změnit nejde, pokud nemáte známého přímo u té automobilky. Neříkám, že to řeší vše, ale u většiny ojetin toto bude stačit.
asi je z čeho vybírat a lidi nechtějí tratit tím, že při koupi nového ztratí hnedka několik desítek tisíc. Nicméně taky jezdím v ojetých autech. Můžu si tak dovolit i větší výbavu.