Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: V Německu stále jezdí přes 32.000 trabantů

Po silnicích na západ od našich hranic jezdí více než 32.000 legendárních automobilů Trabant.
Zpět na článek
1. 10. 2013 20:02
1. 10. 2013 20:04
1. 10. 2013 23:52
2. 10. 2013 09:50
2. 10. 2013 07:24
Avatar - KubikCv
1. 10. 2013 18:10
Slušný číslo
Ale zajímalo by mně,kolik jich jezdí v běžným provozu.Většina už jich je v říši jen jako auto na srazy (i podle RZ 04-10 apod.kdy jezdí jen sezónně)
U nás jich je ještě v běžným provozu docela dost
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Invert
1. 10. 2013 19:17
Re: Slušný číslo
Když jsem viděl Trabanta na obrázku, hned jsem si na tebe vzpomněl >:D A jasně, že jsi tu jako první, jak by ne :-)
Avatar - petrumr
1. 10. 2013 19:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Invert
1. 10. 2013 19:36
Re: Slušný číslo
Ty začly až ke konci výroby, tak jich bude jen zanedbatelné procento, tipl bych tak 12% >:D :yes:
Avatar - KubikCv
1. 10. 2013 21:17
Re: Slušný číslo
momentálně se počet 4taktů v ČR zvyšuje >:D než začal platit bič v podobě znovuzavedení ekodaně pro auta přihlášená přes ZTP se sem z Maďarska dovezl celkem slušnej počet
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2013 19:50
Re: Slušný číslo
no ked si vezmes ze v nemecku jazdi ja neviem 150 milionov aut a mozno aj viac... ..... tak 32 000 je proste nic .. to je doslova nula ...kusovka.. to je ako stretnut na slovensku bentley alebo rolls royce ;-) proste statny sviatok
Avatar - Invert
1. 10. 2013 21:05
Re: Slušný číslo
To víš, Trabant je už rarita, ten se jentak nevidí... ;-)
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2013 21:28
Re: Slušný číslo
to je pravda ;-) :yes:

len to cislo 32 000 sa mi zda strasne nizke.... vzhladom na to kolko aut je v nemecku
1. 10. 2013 22:32
Re: Slušný číslo
150 milionov aut v krajine, kde je ~80 milionov obyvatelov? Povedal by som ze je to "trosku" prehnany odhad, toppere!
:-)
Avatar - narona
1. 10. 2013 20:02
porovnání
Zajímalo by mě, kolik ještě jezdí jiných aut v Německu ze 60. až 80. let, respektive jejich poměr tehdy a teď k trabantům. Myslím si totiž že tyhle náhražky auta zas tak rychle neubyly :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - narona
1. 10. 2013 20:04
Re: porovnání
i když je to trochu nedomyšlený v případě Německa když ve východním skoro nic jinýho než Trabant a Wartburg nejezdilo >:D tak aspoň k těm warťasům
Avatar - KubikCv
1. 10. 2013 21:21
Re: porovnání
na obojí tam byly pořadníky..Waranů bylo ještě míň...sehnat třeba 4Taktního Warana kombi se šíbrem je nadlidskej úkol.Největší šance je dovýzt něco ze země paprikáše,protože oni v rámci RVHP dostávali největší příděl osobáků z ostatních zemí RVHP...navíc mají lepší podnebí,takže i zachovalejší auta
Avatar - KubikCv
1. 10. 2013 21:16
Re: porovnání
je fakt že když jedu po německý dálnici tak potkat něco z osmdesátek je docela svátek...většinou to jsou ale Transportery T3 a dodávkový MB plný německejch pankáčů >:D
Avatar - zobak
1. 10. 2013 23:52
Joo Trabi
Oprášit výrobu a za takových třicet kolíků ho ihned kupuji! :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KubikCv
2. 10. 2013 09:50
Re: Joo Trabi
myslím,že reálná cena by byla do 100tisíc..ale jediná šance jak obejít nové euronormy by byla ta,vyrábět to jako auto pro 15tileté s nějakým dvouválcovým motorem z motorky
Avatar - Zetti
2. 10. 2013 07:24
je rozdíl
mezi registrovanými a provozovanými. Odhlášené auto je v Německu pořád registrované, neplatí se za něj daň ani pojištění a lze kdykoliv zpět přihlásit. Nad naším systémem depozita RZ by se Němec usmíval, nebo možná popadal za břicho......
Rozbalit vlákno
0