V automobilce Hyundai v Nošovicích na Frýdecko-Místecku začala sériová výroba modelu Hyundai i30 třetí generace. Ze 350.000 automobilů, které chce slezská továrna v příštím roce vyrobit, bude nového modelu více než 100.000 kusů.
jéé zase začali vyrábet Kiu Cerato 1. generace, akorát s jinym interiérem ? Nic ve zlym ale zvenku je oproti současný I30ce prostě nudnější a ošklivější. Kéž by to udělali jako škodovka a dnešní i30 prodávali jako nějakýho toura ještě pár let za rozumnou cenu.
Cerato jsem měl a tohle je mu na hony vzdáleno... nejen interiérem :-!
Jediná podobnost je ta, že je to klasický hatchback... nová i30 je spíš takové směska toho nejlepšího z evropských hatchbacků... jen ten mix jako celku moc neprospěl ;-)
Tak fakt moc rozdílů nevidim. Snad jenom průhlednější světla a menší mřížku chladiče na Ceratu. Ale zadek je takhle zboku úplně stejnej. Interiér se mi na nový I30 ale líbí asi víc než ten současnej. Snad se zbavěji toho pouťovýho podsvětlení.
Tak pokud máš na mysli kvality Cerata jako prostornost a prakticky bezporuchovost, tak OK, jinak je to úplně jiné auto. Cerato jsme měli v rodině a jak jsem už psal, novou i30 mám trochu prolezlou. Jinak v ČR si myslím, že Cerato zabila cena, která byla moc vysoká, byť to bylo kvalitní auto. ;-\
No a ted jeste urcit pro koho je tenhle hjundaj... ? Kazdy masovy vyrobce prahne po uspechu ve fleetu, ale ne kazdy umi nabidnout auto, ktere by melo akceptovatelne naklady a fleet ho neakceptuje. Pak nezbyva nez udelat auto o kterem lide sni a neresi, ze neni vyhodne. Ani jedno z toho i30 nesplnuje. Co s tim?
Nemohu si pomoci , ale design Hjondaje je čím dál asijštější.. :-!:no:
Divná splácanina...KIA to umí lépe vč interieru.
O evropských automobilkách nemluvím.
I italský nový FIAT Tipo hatchback , je proti tomu designový zázrak.
A navíc mají italové proti korejcům skvělé motory.
Ten interiér vypadá na fotkách určitě mnohem lépe než to, co před nedávnem ukazovali u nové O3 po faceliftu. To bylo doslova k zblití, viz. [odkaz]
Korejci s tím designem ale výrazně pokročili a na fotkách na jiném webu vypadá nová i30 dosti povedeně. Od doby, kdy jsem ale viděl u známého v servise rozdělaný motor z novějšího H., který se odporoučel po 60tkm, už bych tuhle naleštěnou bídu nechtěl. Ten motor totiž neměl žádné vyvložkování, aniž by je někdo odstranil. Asi nová výrobní technologie pro fandy :-)
Nikde jsem sice nepsal, že Hyundai přímo vlastním, ale jeden čas jsem zvažoval, že bych H. pořídil jako další auto do rodiny. Ale ten motor prostě rozhodl, že ani náhodou a H. hned zároveň se Škodulí mě nesmí přes práh. Jezdím už dlouho a spokojeně v japonském voze, konkrétně Subaru, kde závady prostě neznám. Tyhle ojebávky na zákazníky už při výrobě na rozdíl od jiných prostě neskousnu a moc lidí o nich ani netuší, co si dnes výrobci dneska dovolí dělat v rámci šetření.
Běžná věc, jak pro koho. Ale vidím, že pro některé je už normální naprosto vše a jsou zvyklí baštit výrobcům doslova všechno, zvláště fan club koncernu a také Hyundai. Jim lze prodat naprosto vše a ještě budou ty konstrukční vady a nedostatky rádi opravovat za své. Pak se už vážně nedivím, že si výrobci dovolí v rámci úspor, co si dovolí.
Chápu, že někdo může vidět podobnost mezi Ceratem a novou I30, já osobně ji tam teda nevidím ale budiž. Je jisté, že se nová generace modelu I30 bude dobře prodávat jak pro fleetové zákazníky tak i pro běžné lidi. Jen se nesmí Hyundai moc unést a nasadit obrovskou cenu. Jako třeba škodovka s novou Octávii. Za 407 000 dostat holé auto s motorem 1.0 Tsi a k tomu ještě tříválec. Je to ostuda. Taková Octavia už dávno není masová pro normální lidi. Octavii kupují lidé až jako ojetou. Nyní pracuji ve Škodovce a musím říct, že běžný člověk Octavii novou nekupuje. 90% prodaných Octávek putuje do firem. Jinak jestli někdo píše že VW a Škoda jsou navrhnuty na evropském desingu, tak to jako evropané jsme hodně nudní a nekreativní. Nová I30 se mi moc líbí. Jen aby zapracovali na kolísající kvalitě v Nošovicích. Často se stane, že spotřební díly odcházejí dřív než je zdrávo. A klika od dveří by po půl roce taky nemusela zůstat v ruce. Ale což i věčně vyvyšovaná Škoda má své problémy a když k nám chodí lidé, že po 90 tis km, začínají slavné Tsi motory zlobit jen se směju... :yes: