Zasloužený vítěz... Zatímco jsme si tady mohli přečíst velkohubá prohlášení šéfů VW... V Ivecu pracují, navrhují a poté vyrábějí nejlepší užitkové vozy... :yes:
Wolffe moc to nepřeháněj..podle kritérií které hodnotili Angličané bych Ivecu dal maximálně čtverku (hodnocení jako ve škole) Zpracování tragické, design až na posledním místě, servís úplně děsný (osobní zkušenost s Ivecem Hustopeče) servisní síť též slabá, jedině prostorem vítězí. Pliveš na VW, jenomže srovněj Craftera a Iveco..VW je úplně jiná dimenze. Servis bez problémů, náhradní díly dostupnost ihned, v případě poruchy náhradní vozidlo (naštěstí jsem ho ještě nepotřeboval narozdíl od Iveca kde jsem žádné nedostal) a výdrž dílů je též úplně jinde - hlavně podvozek má poloviční životnost. Ne, já nemám s Ivecem nejlepší zkušenosti. Proto se ptám v čem má Iveco takový drtivý náskok že vyhrál tuto Anketu?? ;-\
Tak to pozor anonyme!Já mám naopak s Ivecem,ať řadou Daily nebo Cargo,už řadu let jen ty nejlepší zkušenosti a na tuto značku(na rozdíl od jiných )nedám dopustit.S Crafterem jsem zatím ještě nejel,tak ho nebudu hodnotit,ale nevím kde jsi přišel na tragické zpracování,děsný servis,nebo dle čeho usuzuješ že podvozek má poloviční životnost?Moje auta za tři roky ujedou v průměru 250 až 350 t.km,rekord byl 550 000km a z vlastní zkušenosti musím potvrdit,že to jsou držáky.Servis je taky bezproblémový,náhradní díly pokud nejsou skladem,tak nejpozději do dvou dnů.Já na rozdíl od tebe mám zkušenosti jen ty nej...
Čo sa týka designu, tak Crafter je podľa mňa krásny, no súčasné Daily III. po poslednom facelifte ani náhodou. Lepšie vyzeralo pred tým faceliftom. Teraz je to zlepenec. Iné posúdiť neviem, takže končím.
Van of the year 2007 je faceliftovaný Ford Transit, nie?
Van of the year je faceliftovaný Ford Transit IV. generácie. Tak ma napadá, či toto faceliftované Iveco Daily III. generácie nie je Van of the year 2008.... A myslím, že sa nemýlim :no:
Re: Van of the year 2007 je faceliftovaný Ford Transit, nie?
Van of the Year vyhlasen magazinem What Van? je jina 'soutes' nez International Van of The Year. What Van? je magazin ktery sam vybere soutezici a vyherce. International Van of The Year je obdobou Car of The Year na ktere se podilej auto novinari z cele Evropy. Takze, Ford je International VAn of the Year 2007 a Iveco je What Van? Van of the Year 2007...
Iveco je dodávkou vesmíru podle... jednoho motoristického časopisu. Je to to samé, jako kdyby tu Svět motorů vyhlásil dodávkou tisíciletí dvánácettrojku z Trnavy. Úspěch o ničem.
Samozřejmě, že Iveco je velmi vytěžovaný a dobrý vůz. Ovšem v této kategorii je to přesně jako v osobním evropském mainstreamu. Tón udává Volkswagen svým CRAFTERem. Dokonale.
A to Ti ani nevadí že to je adoptovaný MB SPRINTER ( nemá to nič spoločné s Mladou Boleslavou ) s plastikou od VW ? Príchod SPRINTERU je vždy veľká sláva a ejhle pár mesiacou po ňom vždy ( myslím že teraz je to po druhý raz ) potichu príde VW CRAFTER, predtým LT.
No tak opět si se tak trochu předvedl... Podívej.. To, že pro tebe to nic neznamená chápu. To, že kdyby vyhrál VW, tak nám tady napíšeš něco ve stylu... Ano oni vědí kdo je nejlepší, kdo udává tón. To bych všechno pochopil. Ano jsi fanda, O.K. Ale nějak nechápu, proč musíš nějaké získané ohodnocení shazovat (předtím F 500, teď Iveco).. Prostě vyhrálo.. Ano je to hodnocení jednoho magazinu, fajn.. Ale významného. Významnější v Evropě co se vanů týká není. A Iveco vyhrálo. Zbytečně se shazuješ víc a víc. škoda. Mimochodem prodeje VW a zejména Craftru jsou zejména s tou Dailinou víceméně nicotné. VW může konkurovat v prodeji leda s transporterem a to bych řekl, že je slabá náplast, když transpik v užitkovosti nestíhá ani an Ducato natož na Dailinu., V podstatě se dá říct, že tam kde Crafter končí Dailina pokračuje. To, že Dailiny vítězí v jedné výběrovce u pošt celého světa a že jsou hlavními vozy britských pošt (ale i našich) o něčem svědčí. A to že je Crafter předělaný Mercedes je taky pravda. Ono je hezké prosazovat VW tam kde opravdu něco znamená,ale v téhle branži je bohužel nula. Jinak ta reakce jako stydlína na můj první příspěveks e ti milý GTI nepovedla. Je mi líto. Chce to více sebekontroly.
Jestliže každý ví, že o autech toho moc nevíš, tak o dodávkách už vůbec ne,o ničem jsou jenom tvé příspěvky. Kde je Iveco a VW
v oblasti LUV, tak o tom vypovídají prodeje.Tóne >:D
Jezdím TurboDailynou v zaměstnání a jsem taky velmi spokojen,funguje bez problémů,jízdní vlastnosti super,na své stáří je pořád krásná a JEDE jak z praku!!!Servis Plus Želešice,jsou dobří.... Nema problema! :-)
Jezdím TurboDailynou v zaměstnání a jsem taky velmi spokojen,funguje bez problémů,jízdní vlastnosti super,na své stáří je pořád krásná a JEDE jak z praku!!!Servis Plus Želešice,jsou dobří.... Nema problema! :-)
To že GTI tady projevuje vřelé city k VW tady ví každý, ale dnes to tady koukám přehnal. Prý že Crafter udává tón v dodávkách. No tak to se mi chce blejt.
No, milý GTI.Mainstreamový král osobních aut v Evropě - koncern lidových vozů - můžeme o tom polemizovat, můžu mít třeba jinej názor, ale dá se říct, že s tvým tvrzením nemám zásadní problém a částečně bych ti snad dal i za pravdu. Ale zase na druhou stranu uznej, že v LUV to VW není. Zrovna v kategorii velkých dodávek je fakt největší klasa a tahoun prostě to Iveco. Už jenom tou odlišnou konstrukcí - má rám, prostě malej náklaďák.Motory jsou taky konstruovaný s jinou filozofii než do malých dodávek.A musím uznat, že ta cena je fakt pekelná, jsou to rovněž nejdražší dodávky, vědí co si zat ten "držák" mohou říct. Crafter je prostě Sprinter takže se tak může tahat s trojlístkem z Itálie a Transitem ale s Dailynou fakt ne. A co se týká náhradních dílů, tak byste měli vědět, že díky tomu,že ve V.Mýtě je výroba autbusů Iveco (dříve Karosa), tak je tam postavenej taky novej sklad a distribuční centrum náhradních dílů pro střední a východní Evropu.Takže co se týká dostupnosti náhradních dílů, toho bych se nebál.