Takřka dvěma třetinám maďarské Grand Prix dominovaly rudé vozy z Maranella. Pak došlo k několika nehodám a kolizím a (skoro) všechno bylo jinak. Na nejvyšším stupínku ale stál pilot Ferrari a vedle něj dvojice Red Bullu.
Já teda nevím jestli jsem koukal na F1, nebo něco jiného. Prý jsou to závody jakýchsi pomalých formulí na divných tratích s předvídatelnými výsledky, pořád nuda, nic se neděje, sami jezdci (hlavně jakýsi Alonso) pořád plkají jak je to snadné řídit, jak nemůžou vyhrávat, prý šéfové týmů vyhrožují, že už tam nebudou jezdit atd.
Asi jsem přepnul na jiný kanál, na jiné planetě, sám nevím. Ale líbilo se mi to, tak jako poledních 35let.
no to aj mňa napadlo ako prvé. Nech mi teraz povie že F1 je nuda a šeď. Jasne jedna lastovička leto nerobí, ale Hungaroring bol zatiaľ čerešnička na torte čo sa športovej zábavy týka. U mňa :yes::yes::yes:
Když děláte článek o F1 je dobré zmínit důležité informace. Pro závěrečnou část po vyjetí SC, třeba to, kdo jaké gumy měl nazuty. Rozdíl mezi tvrdou a měkkou byl cca 1,5sec.
Kdybych měl k dispozici podrobnou analýzu od Pirelli jako po prvním závodě v Melbourne, tak bych určitě zmínil, kdo měl jaké gumy. Ale bohužel ji nemám. Děkuji za pochopení.
V první řadě hrály zásadní roli v závodě kolize, nehody, penalizace a technické problémy Räikkönena. Článek mimochodem vzniká během GP a nikoli až po ní...
Když vzniká během, tak to potom nechápu nezmínit to. Pneu byly zcela zásadní, protože ti co si vyjeli náskok na měkkých pneu, museli během SC pro tvrdé a naopak. No a vzhledem k tomu, že se pole smrsklo a měkké pneu jsou o 1,5sec rychlejší, je to zásadní věc. Stejně jako to, že Rosberg nepochopitelně zvolil tvrdou sadu.
Akurat som si docital komentar od Tota Wolfa:
Tvrdsie boli pre neho nachystane ako "defaultne", a v case ked sa zacala VSC tak bol uz moc blizko boxov, aby to mohli zmenit:
[odkaz]
Bol to chaos nad chaos, ale nejako obvinovat Nica z jeho slabeho zavodu...hmm, pozri si "fastest laps" v zavode ake zajazdili - v mojom odkaze. ;-)
Nebyt incidentu s Riciardom, tak skonci P2 alebo P3 - keby ho Daniel obehol "cisto" - na co ale nemal!
Takze tak... :-!
já jsem to četl. Nemůžeš věřit všemu co ti řekne PR Mercedesu po závodě ;-) Během závodu, byla jasná komunikace mezi inženýrem a Nicem a Nico k udivení samotného inženýra po info, že Lewis bude mít hard v posledním úseku slyšel od Nica, že chce Hard. Takže jakkoliv se to snaží zamlžit, je to chyba Nica a předehřívat mohli měkké.
Podívej se znova na záběry z předjížděcího manévru... Byl to závodní incident a Rosb si pro něj přímo šel, mohl už dávno rovnat formuli doprava, místo toho vytláčel Ric.
Celý závod ztrácel a nebojoval.
Ricciardo by měl s těmi energeťáky přestat. To co zkusil nemohlo ani ve snu vyjít a musel to vědět i sebevětší optimista. Tím návratem na trať ještě zkurvil Rosbergovi nejen závod, ale i šampionát. Mohlo to být ještě drama v posedních kolech a mohl vyhrát z těch tří vpředu kdokoliv. Dokuď se tam tenhle trouba nepřiřítil jak smyslů zbavenej...
Moja rec !!!!!!!!! Par kol predtym som uz skoro strielal sampus, ze Nico stiahne Lewisov naskok na minimum a v tom prijde henten posuk !!!!!! :no::no::no::no:
Skoro som napodobnil Olega Tinkova ( sefa Saxo-Tinkoff, za ktory preteka nas Peto Sagan ), ktory po dalsiom Petovom 2. mieste rozbil TV >:-[] , lenze ja namam tolko $€, takze TV zatial vydrzal, ale ak na konci sezony F1 budu Nicovi chybat iba tieto "Madarske" body, tak za seba nerucim... :-!8-s
Rosberg by si za svůj totálně bezkrevní, promrhaný závod vlastní vinou nezasloužil ani bod. Lewis i když pořád fňuká ho jezdecky zajezdí kdy se mu zachce.
To patrí občas k športu - smola. Ros -Ham fandím viac nicovi a mohol sa bodovo vyrovnať hamovi,ale no.....Mám ale pocit že lujs je troska vyšší level ako nico.Posledne 2 preteky boli parádna reklama na F1.Este keby mali poriadny zvuk tak začnem znova chodiť aj na preteky.
Pánové, nechápu co na tom vidíte špatnýho. Oprostěte se od fandovství k jednomu pilotovi a vnímejte to ze širšího pohledu.
Pokud nemá Mercedes čistý vzduch, pak se na něj dá vyzrát. Hamilton je úžasnej bojovník a pilot, ale umí vyrobit chyby, Britney je vedle něj pouhým nosičem vody.
Ferrari má dva vyrovnaný piloty, kdy jeden evidentně umí zacházet s autem v rukavičkách, aby dosáhl cíle.
Alonso umí zajet na čemkoliv a stačí, když se pár kluků před ním pere a ejhle...je z toho pátý místo. Limonády umí postavit auto a i přes jasnou jedničku dokáže s oběma zajet nadmíru dobře.
Verstapen je kluk o kterýho jednou bude rvačka a Sainz se zbytečně podceňuje...
Souhlas až na:
Kimi hřeší na špatné kvalifikace, spolehlivost má Ferrari nejlepší, teď to bohužel odnesl Kimi.
Alonso: je poslední dobou nečitelný...včera vydělal na odstoupení spousty lidí a že měl měkké pneu v závěru. Jinak McL bída a to pořádná.
V tomto s tebou nesúhlasím, pár kôl predtým Hamilton a Perez v úplne rovnakom postavení a vošli sa tam obaja do pohody. Jasne Ricciardo mal nechať Rosbergovi miesto, ale až tak kategoricky by som ho neodsudzoval. Aj majster tesár sa utne, čo potvrdil nielen už menovaný Hamilton ale aj mnohí ďalší, a to nehovorím o Maldonadovi, ktorý na tohtoročný Hungaroring určite nebude spomínať v dobrom >:D .
Protože jsem GP nesledoval chtěl jsem si průběh přečíst, smůla z celkem zamotaného textu nevím jak to probíhalo, jasné je to možná těm co GP sledovali. Takže pane "sleeper" prosím probuďte se, to že článek vzniká v půběhu GP není až tak důležité. Důležitá je srozumitelnost i po dvou třech dnech. Děkuji.